Kirjoittaja Ly Allen » 03 Elo 2017, 19:52
"Sä saat pitää noi välineet mun puolesta koska ne on koulun. Mut sun pitää hankkia ittes jotenkin alas", Aurora sanoi kuin lukien ajatukseni. Katsoin häntä hämmentyneenä ja olin kysymässä mistä tuo oli löytänyt valjaat, jotka olisi koulun, kun hän jo nappasi repustaan luudan ja nousi ilmaan. Hän huikkasi moikat lennähtäessään alas ja katselin tyrmistyneenä tuon lähtöä.
"No se meni siinä", totesin hiljaa ääneen ja mietin mitä tekisin. Sitten kokosin narun ja valjaat nippuun, heitin ne vasemmalle olkapäälleni ja pidin saman puolen kädellä niistä kiinni. Nappasin sauvan käteeni ja hyppäsin alemmalle kattoharjanteelle. Matkaa oli sen verran, että jos en olisi loitsinut taikaa, joka hidastuttaisi maahan tuloa niin, ettei minun tarvinnut kuin tömähtää pehmeästi jaloilleen, olisi varmasti käynyt pahemmin kuin huonosti. Tiesin sen, koska niin oli käynyt sisarukseleni.
Juoksin kattoja pitkin hiukset hulmuten, tiputtautuen aina alemmalle tasanteelle, edetessäni kohti maata. Viimein olin alimmalla katolla ja hyppäsin penkille minkä avulla olimme tulleet ylös. Vilkaisin rannekelloa, joka näytti jo reilusti yli kahta ja suuntasin kohti ovia.
Kiipesin viimeiset portaat ylös Gryffondorien torniin ja suuntasin poikien makuusaleihin. Varovasti avasin makuusalin oven ja luikahdin sisään. Laahustin sängylleni, jonka yläsängyssä Eloy kuorsasi kovaan ääneen. Mietin miten Odette pystyi elämään Eloyn kanssa, kun tuo metelöi kuin satahenkinen norsulauma. Sekä yöllä että päivällä.
Tarkistin, että kaikki jotka voisivat nähdä minut olivat unten mailla ja vedin hupparini pois päältä. Vaihdoin housuni shortseiksi ja vedin binderin päältäni. Hengitin syvään hymyillen tyhmästi ja nautin vapaasta tunteesta. Vedin ison mustan hupparin päälleni ja kömmin sänkyyn.
//Kiitos pelistä//