Muodonuutoksia

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Muodonuutoksia

ViestiKirjoittaja Charlotte von Bouvier » 26 Heinä 2017, 22:20

//Alue varattu Charlottelle ja Jolie Leberille :-)//

Istuin jossakin päin linnaa täysin omassa rauhassani. Olin juuri palannut koululle, enkä kaivannut utelijoita kyselemään poissaolostani. Olin hiukan tylsistynyt. Mitäs tuossa typerässä koulussa muutakan saattoi tehdä kuin tylsistyä?
Olisi ollut absurdia käveleskellä muiden keskellä ja liehakoida kuin jotkut toiset tytöt. Kuitenkin minulle vain naurettaisiin tai minua katsottaisiin oudoksuen. Moukat, he eivät tajunneet, ei oikein kukaan tajunnut. Olin ollut melkoisissa vaikeuksissa ministeriön kanssa UAKS.RY:n takia ja erään toisen selkkauksen. Minkä minä perimälleni saatoin?
Olin joutunut opiskelemaan erityisessä tarkkailulaitoksessa, jota kutsuin laatikoksi. Se oli kamala paikka. En nähnyt päivänvaloa lähes vuoteen ja ruoka oli kamalaa. Opetuksella tarkoitan itseopiskelua. Siihenkin tottui. Ei ainakaan ollut muita pyörimässä ympärillä kuin mitkäkin... pokkuroijat.
Charlotte von Bouvier, alakuloinen ja yksinäinen Serdaigle-tyttö, jonka isä oli vampyyri ja joka syyttää itseään kaikesta pahasta.
Charlotte von Bouvier
Oppilas

Re: Muodonuutoksia

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Tammi 2018, 23:38

Peli lukitaan keskeneräisenä.

Charlotte von Bouvier: 1 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2017-18