UAKS.RY:n paluu

Lopetetut ja tauolla olevat kerhot.

UAKS.RY:n paluu

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 25 Heinä 2017, 13:04

Moi! Olen palannut ja ajattelin, olisiko kukaan valmis herättämään UAKS.RY:tä henkiin. Itse olen valmis (aina). Jos siis jollakulla on vielä kiinnostusta, olen mukana! :-)
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: UAKS.RY:n paluu

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 25 Heinä 2017, 13:59

Cyan saattais olla kiinnostunut liittymään, mikäli tää herää henkiin. :)

+ Multa on luultavasti joskus tulossa aikuinen (salaisesti) pimeydenvelho hahmo (ehkä riistanvartija tms.), joka vois olla halukas pitää yhteyttä pimeästä taikuudesta kiinnostuneisiin oppilaisiin. ;) Ei nyt varsinaisesti kerhon jäsenenä, mutta voisi se vaikkapa sotkeutua johonkin kokoukseen, diilata oppilaille pimeän taikuuden esineitä, lupalappuja salaisten kirjojen puolelle jne.
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Cyan Grenier
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 25 Heinä 2017, 14:03

Mahtavaa! Kyllä tämä tästä taas lähtee. Ihanaa olla taas täällä, josko jopa koulu olisi vallattu vuoden loppuun mennessä. ;-D
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 25 Heinä 2017, 19:38

Ja mähän oon tulos mukaan ((En kyl Auril tai Jillil mut uudella hahmolla joka tulee kuvioihinkun ostan/saan uuden koneen
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 27 Heinä 2017, 00:49

Loistavaa! Tervetuloa sitten mukaan. Cyan, se salakuljettaja toimisi varmana hyvin!
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Huhti 2018, 15:38

Onko UAKS.RY:lle vielä kiinnostusta?
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Kerhoarkisto