Vuoden 2017 alussa Taikakoulu Châteaussa alkaa tapahtua kummia. Koulun ilmoitustauluille alkaa ilmestymään outoja juoruja koulun asukkaisiin sekä muihin tuttuihin henkilöihin liittyen. Kukaan ei tiedä, kuka juorujen takana on, mutta se on varmaa, että juorut aiheuttavat lisää draamaa koulun sisälle.
Panneau des Rumeurs toimii alueena kevään 2017 juonta varten, ja kaikki juoneen liittyvät juorut ilmestyvät tälle alueelle. Juoneen liittyviä roolipelejä voi pelata vapaasti pelialueilla sekä chatissa, ja juorujen keksimiseen saa osallistua jokainen châteaulainen.
Kirjoittaja Juoruilija » 10 Helmi 2017, 17:43
1. luokkalaisen Cyan Grenierin on nähty tappelevan koulun pihalla 2. luokkaa käyvän Greta Glarisin kanssa. Pouffsouffleen kuuluva tyttö joutui kahakan päätteeksi sairaalasiipeen vakavasti loukkaantuneena, sillä Cyan Grenier kirosi hänet pimeällä taikuudella. Kun Grenier lajiteltiin viime syksynä, lajitteluhattu ei miettinyt sekuntiakaan ennen kuin laittoi pojan Serpentardiin. Varokaa kaikki Cyan Grenieriä, sillä hän on vaarallinen pimeydenvelho! Hän ehkä näyttää harmittomalta pikku ekaluokkalaiselta, mutta saattaa olla vaikka historian nuorin kuolonsyöjä!
-
Juoruilija
-
Kirjoittaja Greta Glaris » 27 Touko 2017, 10:35
Kävelen koulun käytävällä ja päätän vilkaista ilmoitus taulua. Huomaan siinä jonkin lappusen: Cyan Grenier vaarallinen pimeydenvelho! Lukaisen lapun läpi ja tuhahdan. "Roskaa" mutisen itsekseni ja repäisee lapun taululta. Viskaan sen roskiin ja jatkan käytävää pitkin. "Enpä usko että kirjoittaja oli itse paikalla, toisin kuin minä" mutisen itsekseni.
Greta
-

Greta Glaris
- Oppilas
-
- Tupa: Pouffsouffle
Kirjoittaja Cyan Grenier » 23 Heinä 2017, 12:11
Huomaan Gretan vähän kauempana ilmoitustaulun luona. Hän ottaa sieltä jonkun lapun irti ja heittää roskiin. Mitä ihmettä? Ja kävelee sitten pois kai puhuen itsekseen jotain. Kun Greta on ehtinyt pois näkyvistä, hiippailen minä puolestani ilmoitustaulun luo, ja uteliaana poimin sen lapun roskiksesta.
Hämmästyn toden teolla, kun teksti koskeekin minua. Tai siis minua ja Gretaa. Ja ettäkö olisin pimeydenvelho, mitä?
"Ei se noin mennyt!" Huudahdan vahingossa ääneen, ja ohikulkevat ihmiset tuijottavat minua. Rypistän lapun vähän nolona ja heitän sen roskiin. Kävelen nopeasti pois paikalta miettien, kukakohan sen oikein kirjoitti. Minua ärsyttää, mutta samalla olen ehkä vähän otettu, kun joku luulee, että osaan pimeää taikuutta. Ja monikohan ehti lukea sen... Tuonko takia jotkut ovat katsoneet minua oudosti ja supattaneet jotain?
-

Cyan Grenier
- Oppilas
-
- Tupa: Serpentard
Paluu Panneau des Rumeurs