Kuulin kun professori huokaisi. Heitin pitkät mustat hiukseni olan taakse ja katsoin jonnekkin kauas professorin taakse. Sitten käänsin katseeni Molinan työpöydälle, johon tämä oli nostanut pinon papereita. Harjoittelua varten, ajattelin. Minua hieman ärsytti että jouduin tekemään sellaisia, mutta mikäs tässä nyt enään auttoi? Jos kerta olin niin surkea niin tuollaisista pitäisi lähteä liikkeelle.
Tiesin että asenteeni oli sekin surkea, mutta se ei minua paljon kiinnostanut. Sitten professori ojensi paperit minulle. Otin ne vasten tahtoisesti ja jo nopea vilkaisu pinon päälle riitti kertomaan että olin ollut oikeassa; Ne olivat harjoitustehtäviä. "Tässä on sinulle kertaustehtäviä V.I.P koettasi varten. Pyydän - tai ennemminkin käsken - että teet tehtävät huolella. Siinä on kunkin luokka-asteen oleellimpiin ennustusmenetelmiin liittyviä tehtäviä" Molina sanoi ja katsoi minua ja tällä kertaa vastasin siihen jääräpäinen katse silmissäni.
"Tällä kertaa minulla ei ole sinulle muuta opetettavaa. Sitten, kun olet kerrannut ja opetellut pepereissa olevat asiat, voimme palata käytännön harjoituksiin. Annan sinulle aikaa viisi päivää." Molina jatkoi. Nyökkäsin hiukan ja nousin seisomaan. Tungin paperit laukkuuni melko kovakouraisesti. Vilkaisin professoria ja kysyin: "Voinko nyt mennä?" Minä kerta kaikkiaan halusin pois sieltä kuumuudesta ja Molinan silmien alta.
//Käy :)//