//Peli sijoittuu päivään 19.9 iltapäivän tienoille. Tervetuloa messiin, Gabrielle Blue!
Tallustelin raskaan päivän jälkeen linnan käytävillä, lähes valmiina kaatumaan petiin. Ajatukseni kiertelivät päivän läksyissä ja oppitunneissa, enkä juurikaan keskittynyt kävelysuuntaan. Raahasin laukkua perässäni, tehden samalla tuota inhottavaa ääntä joka varmasti jättää jäljen sekä lattiaan että laukkuuni.
Olin menossa makuusaleihin, mutta huomasin olevani kirjaston lähettyvillä joten tein kulkuni sinnepäin ajatellen etsiväni iltalukemista. Heti ovella tunsin rauhan vyöryväni sisälleni ja astelin rauhallisesti hyllyjen välillä. Paikalla ei ollut kuin muutamia oppilaita lukemassa hiljaa kirjojaan pöytien ääressä ja se sopi minulle paremmin kuin hyvin.
Aloin kerätä kirjoja luettavaksi kunnes huomasin tyhjän aukon kirjahyllyssä. Juuri siinä kohdassa, josta olisin halunnut kirjan. Kohautin olkiani ajatellen ,että luen sen myöhemmin. Kerättyäni sylin täydeltä kirjoja lainattavaksi, olin tekemässä lähtöä kunnes näin jotain hyvin tutun oloista viereisellä pöydällä.