Kirjat on tehty luettavaksi

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Kirjat on tehty luettavaksi

ViestiKirjoittaja Tiuku Mandala » 02 Loka 2016, 18:28

//Peli sijoittuu päivään 19.9 iltapäivän tienoille. Tervetuloa messiin, Gabrielle Blue!

Tallustelin raskaan päivän jälkeen linnan käytävillä, lähes valmiina kaatumaan petiin. Ajatukseni kiertelivät päivän läksyissä ja oppitunneissa, enkä juurikaan keskittynyt kävelysuuntaan. Raahasin laukkua perässäni, tehden samalla tuota inhottavaa ääntä joka varmasti jättää jäljen sekä lattiaan että laukkuuni.

Olin menossa makuusaleihin, mutta huomasin olevani kirjaston lähettyvillä joten tein kulkuni sinnepäin ajatellen etsiväni iltalukemista. Heti ovella tunsin rauhan vyöryväni sisälleni ja astelin rauhallisesti hyllyjen välillä. Paikalla ei ollut kuin muutamia oppilaita lukemassa hiljaa kirjojaan pöytien ääressä ja se sopi minulle paremmin kuin hyvin.

Aloin kerätä kirjoja luettavaksi kunnes huomasin tyhjän aukon kirjahyllyssä. Juuri siinä kohdassa, josta olisin halunnut kirjan. Kohautin olkiani ajatellen ,että luen sen myöhemmin. Kerättyäni sylin täydeltä kirjoja lainattavaksi, olin tekemässä lähtöä kunnes näin jotain hyvin tutun oloista viereisellä pöydällä.
Viimeksi muokannut Tiuku Mandala päivämäärä 26 Loka 2016, 19:13, muokattu yhteensä 1 kerran
14-vuotias Gryffondoriin kuuluva rääväsuu. Älkää pelätkö, en pure vaikka siltä ehkä näytänkin! :D
Tiuku Mandala
Oppilas

Tupa: Gryffondor

Re: Kirjat on tehty luettavaksi

ViestiKirjoittaja Gabrielle Blue » 02 Loka 2016, 19:12

//Mukavaa, että sait aloitettua pelin! Vaihdetaanko päivämäärää, koska 17.9 on lauantai? Kävisikö, vaikka 19.9?//

Olin oppituntien jälkeen päättänyt mennä kirjastoon. Siellä olin oikeastaan joka päivä koulun jälkeen. Olin kahden vuoden aikana ehtinyt lukea paljon kirjoja. Se ei siis ollut helppo tehtävä löytää kirjaa jota ei olisi lukenut ja joka silti olisi minua kiinnostava. Löysin kuitenkin pari kirjaa. Katsoin ympärilleni. Kirjasto oli tänään aika autio. Olihan siellä minun lisäksi pari muuta, mutta tänään ei tosiaan ollut mikään ruuhka päivä. Menin läheiseen pöytään istumaan. Jätin toisen kirjan viereen odottamaan. Aloitin lukemaan kirjaa.

Olin lukenut viisi lukua jo, kun havahduin edessäni olevaan tyttöön joka selvästi etsi jotain kirjaa hyllystä. Jatkoin silti lukemista normaalisti. Naputtelin toisen kirjan kantta samalla. Katsahdin tyttöä jonka käsissä oli todella paljon kirjoja. Hän katsoi kirjaa jota naputtelin. Tietenkin minut valtasi nolouden tunne. Oliko pakko naputella kirjaa, kun siinä ei ollut mitään järkeä? Otin kirjan pöydältä ja luin takakansi tekstin, jotta saisin noluden tunteen pois.
Gabrielle Blue
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

Re: Kirjat on tehty luettavaksi

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Heinä 2017, 22:23

Tiuku Mandala, Gryffondor: 1 p
Gabrielle Blue, Pouffsouffle: 1 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17