Nonni, meikäläinen onkin odottanut jo pitkään peliseuraa, mutta kummasti oppilaat ovat vain vältelleet minua :((( mutta nyt siihen tulee muutos!
Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi (uhriksi) pelikaveriksi, niin päästään aloittamaan.
Tosiaan, jos olet kumman tietämätön, niin olen M. Triche, Châteaun iki-ihana räyhähenki. Kaipaan kepposia ja kujeita, joten jos sattumoisin siedät seuraani sen aikaa, että voisin mahdollisesti tulla härnäämään sinua (jos et, niin ei se haittaa, voin silti tehdä niin), niin ilmoittaudu toki ropeen :)
Mahdollisia peli-ideoita on esimerkiksi se, että heittelen sinua, hyvä koulun jäsen, purkkapalloilla, kaadan kylmää vettä niskaasi, keksin ihastuttavia sulosointuja riesaksesi, huudan hirmuisen kovaa ja pilaan yöllisen salaretkesi, piikittelen, härnään, kiusaan jne. (kaikella kunnioituksella ja sen puutteella).
Mikä parasta, ilmoittautumalla peliin, olet täysin sattuman alla, sillä kuten koulun jäsenten pitäisi tietää, minä olen kaikkien yhteinen hahmo, joten kuka vain voi kirjoittaa vastauksen roolipeliimme. Näin ollen, sen voi tehdä myös sinä itse, jos et malta odottaa jotakuta muuta kommentoimaan.
Mutta nyt ropea pystyyn! Mukaan vaan!
** runsaasti kumarrellen **
Teidän nöyrin, upein, mahtavin, rohkein, uskomattomin, ihastuttavin, luovin, hämmästyttävin, rakastetuin, kekseliäin, komein ja parhain räyhähenkenne,
M. Triche