Ajatustenjuoksua ja kynsilakan tuoksua

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Ajatustenjuoksua ja kynsilakan tuoksua

ViestiKirjoittaja London Morel » 05 Touko 2017, 23:27

// Peli on osa toukokuun haastetta. Mä pelaan Jillillä, ja Jill pelaa Londonilla. :D //

18-vuotias jatko-opiskelijatyttö, Jill Bauer, istui jatko-opiskelijoiden oleskeluhuoneen pehmeimmässä nojatuolissa. Hän piti jalkojaan pöydällä samalla, kun hän hän lakkasi oikean kätensä kynsiään valkoisiksi. Tyttö oli pukeutunut mustaan minihameeseen ja valkoiseen niukkaan toppiin. Hänen ruskeat pitkät hiukset roikkuivat vapaina, samalla kuin ruskeat, mantelinmuotoiset silmät seurasivat tarkkaavaisesti kynsilakkasiveltimen liikkeitä. Kädet nojasivat nojatuolin käsinojaa vasten ja viimeistelivät päivän tärkeintä työtä. Jos joku tulisi nyt vahingossakaan tönäisemään Jilliä, se tietäisi tönäisiälle vähintään kuolemaa.

Lakkauksen lomasta Jill nosti katseensa ylöspäin ja näki oleskeluhuoneen laitamilla vaaleahiuksisen, pitkän ja komean jatko-opiskelijapojan. Hän katsoi poikaa hetken, kunnes päätti katseensa mulkaisuun ja käänsi katseensa takaisin käsiensä puoleen. Tuo poika oli yksi tytön kymmenistä säädöistä, joita hän oli harrastanut elämänsä aikana. Suhde kyseisen pojan kanssa taisi kestää Jillin muistikuvien mukaan noin kolme ja puoli tuntia.

Tyttö siirtyi seuraavaksi lakkaamaan vasemman kätensä kynsiä ja haukotteli. Hän toivoi koko sydämestään, että joku tulisi hieman piristämään häntä tästä tylsyydestä. Nauraminen ja juoruaminen jonkin jatko-opiskelijan kanssa kuulosti tällä hetkellä todella tervetulleelta idealta.
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

Re: Ajatustenjuoksua ja kynsilakan tuoksua

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 26 Touko 2017, 15:00

//Tuun luultavasti pilaamaan Londonin kostoksi siitä että Jill on Jill mutta idc

Kaksikymmentä vuotias jatko-opiskelia poika London (joka on tosin henkisesti kymmenen) käveli käytävällä hymyillen itsevarmasti sillä hän oli juuri lähennellyt tyttöystävänsä Rebeccaa, kun he olivat olleet harjoittelemassa huspausta. Hän astui tupaan haisten hyvin voimakkaasti heiltä. London heittää huspaus tavarat lattialle ja kävelee kohti poikien Suihkuja, matkalla hän kuitenkin tönäisee vahingossa nuorta jatko-opiskelia tyttöä Jilliä hikisillä käsillään.
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja London Morel » 27 Touko 2017, 23:20

// Oh noooo! :D :D //

Vaikka Jill oli toivonut seuraa itselleen, mitään seuraavanlaista hän ei todellakaan ollut halunnut tapahtuvan.

Tyttö tuntee lujan tönäyksen käsivarressaan, minkä seurauksena vakaana ollut käsi heilahtaa ja levittää kynsilakkaa kynnen ohitse kämmenselkään. Sivellin lentää kädestä valkoisen topin päälle, ja vaikka kynsilakan väri on valkoinen, jättää se ikävän tahran upouuden topin pintaan. Lisäksi kynsilakkaputkilo lentää lattialle ja räsähtää rikki. Jill kääntyy nopeasti syyllisen suuntaan, ja huomaa tuon olevan jatko-opiskelija London Morel. Nyt London meni tönimään aivan väärää naista!

"MITÄ MERDEÄ SINÄ OIKEIN AJATTELIT?! ODOTA - ENNEN KUIN VASTAAT, NIIN VOISITKO HANKKIA SILMÄT!? TÄÄLLÄ ON KOKO TUPA TÄYNNÄ TILAA KÄVELLÄ, NIIN SINÄ TULET JA KÄVELET MILLIN PÄÄSTÄ TUOLIANI! KATSO NYT, MITÄ VAATTEILLENI ON TAPAHTUNUT! JA KYNSILLENI! JA IHOLLENI! MINÄ PIDÄN HUOLEN SIITÄ, ETTÄ SINÄ MAKSAT TÄMÄN KYMMENKERTAISESTI MINULLE TAKAISIN! LISÄKSI TULEN KOSTAMAAN TÄMÄN SINULLE!"

Jill huutaa Londonille niin, että koko tupa raikuu ja varmasti jokainen lähistöllä oleva kuulee, mistä on kyse. Muutama jatko-opiskelija tulee makuuhuonetiloista katsomaan, mitä on oikein meneillään.

"MITÄ MERDEÄ TE OIKEIN TULETTE KATSOMAAN! TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN SAIPPUAOOPPERA, JOTA VOI TULLA TUIJOTTAMAAN, KUN SILTÄ TUNTUU! NYT PAINUKAA TAKAISIN SINNE, MISTÄ TULITTE! JA TIEDÄTKÖ MITÄ LONDON - SINÄ HAISET HIELTÄ!"

Tyttö jatkaa huutamistaan ja kumartuu lattiaa kohden. Hän tarttuu lattialla oleviin kynsilakkaputkilon palasiin, ottaa ne käteensä ja viskaa ne suoraan päin Londonia.
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
London Morel
Alumni

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 28 Touko 2017, 08:43

London kuulee vain räjähdyksen ja sen jälkeen poikaa katsoo hyvin syyttävällä katseella Jill Bauer. London ei voinut kieltää ettei tyttö olisi hyvännäköinen, joten jäi hetkeksi tuijottamaan tyttöä. Joka taisi olla suuri virhe.

"MITÄ MERDEÄ SINÄ OIKEIN AJATTELIT?! ODOTA - ENNEN KUIN VASTAAT, NIIN VOISITKO HANKKIA SILMÄT? TÄÄLLÄ ON KOKO TUPA TÄYNNÄ TILAA KÄVELLÄ, NIIN SINÄ TULET JA KÄVELET MILLIN PÄÄSTÄ TUOLIANI! KATSO NYT, MITÄ VAATTEILLENI TAPAHTUNUT! JA KYNSILLENI JA IHOLLENI! MINÄ PIDÄN HUOLEN SIITÄ, ETTÄ SINÄ MAKSAT TÄMÄN KYMMENKERTAISESTI MINULLE TAKAISIN! LISÄKSI TULEN KOSTAMAAN TÄMÄN SINULLE!" Jill huusi Londonille. Pari muuta jatko-opiskeliaa tulee katsomaan mitä tapahtuu. Ja Jill huutaa heille
"MITÄ MERDEÄ TE OIKEIN TULETTE KATSOMAAN! TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN SAIPPUAOOPPERA, JOTA VOI TULLA TUIJOTTAMAAN, KUN SILTÄ TUNTUU! NYT PAINUKAA TAKAISIN SINNE, MISTÄ TULITTE! JA TIEDÄTKÖ MITÄ LONDON - SINÄ HAISET HIELTÄ!" Tyttö jatkaa kiljumista ja Londonin pitää peittää korvansa ja tyttö kumartuu maahan ottaa sieltä jotain ja heittää ne Londonin päälle vuorostaan London alkaa nyt huutaa tytölle.

"TÄÄ OLI MUN LEMPI PAITA. TÄÄ MAKSO KOLKYT EUROA JÄSTIEN KAUPASSA. SÄÄSTIN TÄHÄN KOLME KUUKAUTTA. ENTÄ SITTE JOS MÄ HAISEN HIELTÄ. MÄ OLINKI JUST MENOSSA SUIHKUUN"
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja London Morel » 10 Kesä 2017, 22:44

Jill ehti jo kuvitella, että London pyytäisi anteeksi ja lupaisi ostaa tytölle uuden paidan, mutta turha toivo. Päinvastoin - poika alkoi huutaa takaisin vähintään yhtä kovaan ääneen kuin mitä Jill itse oli huutanut.

"TÄÄ OLI MUN LEMPI PAITA. TÄÄ MAKSO KOLKYT EUROA JÄSTIEN KAUPASSA. SÄÄSTIN TÄHÄN KOLME KUUKAUTTA. ENTÄ SITTE JOS MÄ HAISEN HIELTÄ. MÄ OLINKI JUST MENOSSA SUIHKUUN"

Jill alkoi nauraa pilkallisesti pojalle. Nauru kiiri pitkin Cerfeurin tupaa, ja jälleen muutama jatko-opiskelija saapui katsomaan kaksikon kinastelua. Jill mulkaisi jatko-opiskelijoita ja käänsi sitten taas katseensa Londonin suuntaan.

"Ai, sinun paita maksoi 30 euroa? Minun paita maksoi 50 euroa! Sovitaanko niin, että sinä annat minulle sen 50 euroa, niin minä voin antaa sinulle sitten 30 euroa!?", Jill tiuski Londonille ja ojensi kättään pojan suuntaan kuin vastaanottaakseen tuon antamat rahat. "Voit toki maksaa myös kaljuunoilla".
London Morel
Alumni

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 11 Kesä 2017, 09:07

Ensimmäinen asia minkä London tajuaa on se, että tuo tyttö juuri nauroi hänelle. Pari jatko-opiskeliaa tuli katsomaan mitä tapahtuu. Ja Jill vaan mukaisi heitä murhaavasti. London ehti jo toivoen ikinä joutuisi tuohon asemaan. Mutta hetken mietiskelyn jälkeen hän tajusi olevansa huonommassa asemassa.

"Ai, sinun paita maksoi 30 euroa? Minun paita maksoi 50 euroa! Sovitaanko niin, että sinä annat minulle sen 50 euroa, niin minä voin antaa sinulle sitten 30 euroa!?" Jill tiuski hetken Londonille laittaen kädet eteenpäin että London voisi antaa hänelle rahaa.

"Voit toki maksaa myös kaljuunoilla" tyttö sanoi ja London vain hymyili ja sanoi "Ei mulla oo ollenkaan rahaa".
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja London Morel » 11 Kesä 2017, 12:52

London hymyili ja kertoi lyhyesti, ettei hänellä ollut lainkaan rahaa.

Jillin korvissa savusi, ja hän halusi tuon pojan pois silmistään välittömästi. Tyttö yritti etsiä katseellaan jotain, jolla heittää poikaa uudestaan, mutta hän ei löytänyt mitään heittämiseen soveltuvaa. Hän ei halunnu rikkoa enää yhtään omaa tavaraansa ja lisäksi sohvapöydän heittäminen olisi ollut liian raskasta. Jill tyytyi vain irvistämään pojalle happamasti takaisin.

"No mene sitten sinne suihkuun, äläkä mulkoile siinä!", tyttö huusi ja käänsi katseensa pojasta pois päin. Hän lysähti takaisin nojatuoliin ja yritti rauhoittua. Vaikka aikaisemmin London oli tuntunut yhdeltä komeimmista ja mielenkiintoisimmista jatko-opiskelijapojista, tällä hetkellä tuo tuntui enemmänkin torakalta. Jill ei haluaisi olla tuon kanssa tekemisissä, vaikka maksettaisiin!
London Morel
Alumni

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 12 Kesä 2017, 23:34

Jill vain mukaisi Londonia ja sanoi "No mene sitten sinne suihkuun, äläkä mulkoile siinä!", sen jälkeen tyttö vain kääntyi. London lähti suihkuja kohti, mutta huomasi että tapahtumista huolimatta hän halusi edelleen suudella kyseistä tyttöä.

//DONEE//
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja London Morel » 13 Kesä 2017, 11:47

// Holy shit :D tää on miunki viimenen viesti, kiitokset! //

Jill oli tyytyväinen siihen, että London totteli hänen käskyään kerrankin ja poistui suihkutiloihin. Tyttö seurasi katseellaan pojan poistumista ja lysähti sitten takaisin nojatuoliin. Hän yritti näprätä pois paitaansa jäänyttä kynsilakkatahraa, mutta se oli turhaa - tahra oli paidalla pysyäkseen.

Pieni osa Jillin tahdosta olisi halunnut seurata Londonia suihkutiloihin ja pyytää tuolta anteeks kunnolla. Onneksi tyttö kuitenkin piti päänsä, eikä alentunut moiseen. Tämä kaikkihan oli Londonin oma vika, eikä tyttö alentuisi mistään hinnasta pyytämään anteeksi.
London Morel
Alumni

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 13 Kesä 2017, 15:06

(Haa, minäpä kokeilen pisteyttämistä.)

Tämä oli oikein hauska peli, kiitokset! :D

London Morel, Cerfeur 13p
Jill Bauer, Cerfeur 10p
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard