Kevätjuhla (yleinen chatpeli)

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Kevätjuhla (yleinen chatpeli)

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 12 Kesä 2017, 23:45

Haha mitä keskustelua tääl. xDD Mut hienoa että tänne tuli muistutus/ viestejä, kun olin jo kokonaan unohtanut että chatpeli tulossa. (:
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Cyan Grenier
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 12 Kesä 2017, 23:49

Ai moi Cyan :3
Rebecca Hope

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 12 Kesä 2017, 23:50

Moi Cyan :3...... ((Rebe on 18.v kaikille tiedoksi [[Ei ny oikeesti]] ))
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 12 Kesä 2017, 23:52

(([[Kyllä se on ihmiset älkää huoliko tuo Jill nyt vaa hourailee joskus jotain outoja]]))
Viimeksi muokannut Rebecca Hope päivämäärä 12 Kesä 2017, 23:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Rebecca Hope

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 12 Kesä 2017, 23:52

Rebe tuu viralliseen niin suunnitellaan tonne ohjelmia :3
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 12 Kesä 2017, 23:53

(( Ps. Heittäkää arvauksia mum iästä yksällä, se kuka mainitsee sen täällä saa katua))
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 13 Kesä 2017, 05:56

Joo anteeks kaikille mun ja Reben illan säädöistä..... XD
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Kesä 2017, 16:39

Kiitokset mielenkiintoisista kommenteista Aurora, Rebecca ja kumppanit. Ja vastauksena kysymyksiin: juhlan juomatarjoilu on alkoholiton, ja oppilaiden valvonta on olematonta.

Chatpelin alkuun on aikaa vajaa puolitoista tuntia!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 13 Kesä 2017, 17:41

Ole hyvä rakas Mila :3
Rebecca Hope

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Kesä 2017, 21:28

Suuret kiitokset kaikille peliin osallistuneille! Vaikkei peliin ollutkaan kehitetty etukäteen juonta, saimme hienon, toimintatäytteisen pelin aikaiseksi. Räyhähenkemme M. Triche oli väärentänyt ohjelmalistan, ja niinpä lavalla esitettiin illan aikana mitä kummallisimpia esityksiä balettinäytöksestä ja laulunäytöksistä, Lumikki ja 9 kääpiötä -näytelmään, joka sisälsi lohikäärmeen sekä kolme lumikkia, jotka lähes kaikki kuolivat näytelmän aikana. Lisäksi illan aikana kuultiin puhe höpöttäjäluumuista sekä nähtiin palkintojenjako, jossa palkittiin muun muassa Miss Château 2017 -palkinto, Eniten WC:ssä käyntejä vuoden aikana -palkinto sekä Vuoden kurttuviikuna -palkinto. Toki iltaan mahtui paljon myös oppilaiden omia toilailuja sekä melkein asiallisiakin keskusteluja.

Tässä luettelo osallistujista sekä peliloki. Jos nimesi ei ole listassa, mutta olit mukana, ilmoitathan siitä. Näin saat pisteet osallistumisestasi.

• Alain Astier, Pouffsouffle
  • Aurora Smith, Serpentard
  • Cedance Fleur, Pouffsouffle
  • Ciela Fairchild, Pouffsouffle
  • Cyan Grenier, Serpentard
  • Jackie Hollins
  • Jill Bauer, Cerfeur
  • Lena Primakov, Pouffsouffle
  • London Morel, Cerfeur
  • Marceau Forest, Pouffsouffle
  • Melody Wood, Serpentard
  • Rebecca Hope, Serdaigle
  • Ronja Blomroos, Cerfeur
  • Natrix Goldenrod, Pouffsouffle
  • Suzanne Owen, Serpentard
  • Teb Nee, Pouffsouffle

[18:01] <chateau> *Châteaun epäviralliset, oppilaiden ja jatko-opiskelijoiden järjestämät kevätjuhlat alkavat tuota pikaa. Ne järjestetään Suurten Salissa, ja Sali alkaa olla pikkuhiljaa jo täynnä väkeä*
[18:02] <Ronja_Blomroos> *Ronja seisoskelee salin edustalla, lavan nurkilla, ja odottaa, että pääsee nousemaan lavalle. Häntä jännittää hieman, koska hän toimii ainakin osan ajasta tietynlaisena juontajana*
[18:03] <chateau> *Sali alkaa täyttyä puheensorinasta*
[18:03] <Cedance_> *köhii*
[18:03] <Jill> *Jill kävelee kohti salia päällään mustat minishotsit, valkoset lyhysvartiset converset ja beige crop top*
[18:04] <chateau> *Ainiin, tupapöydät ovat järjestetty täysin uusiksi, eikä tupajärjestelyä tässä juhlassa ole lainkaan! Jokainen henkilö pystyy siis istumaan minne päin salia tahansa, sillä tuolit ja pöydät ovat sikinsokin*
[18:04] <Ciela> *Seisoo jossain reunustalla toivoen, ettei ihmiset tule liian lähelle.*
[18:04] <chateau> *Salin seinustalla on kotitonttujen väsäämiä ruokia sekä herkkuja, ja lisäksi tarjolla on ALKOHOLITTOMIA juomia*
[18:04] <Jill> *Jill kävelen saliin*
[18:05] <Cyan> *Cyan tulee sisään ja nykii hermostuneena kaulustaan. Äiti lähetti fiinin kauluspaidan kouluun juhlia varten. ja sitä on kuulemma pakko pitää, mistä Cyan ei tykkää.?
[18:06] <Ronja_Blomroos> *Ronja alkaa ottaa askelia lavan suuntaan ja nousee pian lavalle seisomaan. Hän on pukeutunut ihastuttavaan vihreään mekkoon. Tyttöä jännittää, muttei liikaa. Hän katselee salissa olevia ihmisiä. Vielä on paljon tyhjiä paikoja*
[18:07] <Jill> *Katsoo asuaan hetken ja menee tupaan vaihtamaan vaatteet*
[18:08] <Ronja_Blomroos> *Menee mikrofonin eteen ja yskäisee*
[18:08] <Cyan> *Huomaa Ronjan lavalla ja katsoo sinnepäin. Tyttö meinaa kai esittää jotain.*
[18:09] <Jill> *laittaa päälleen mustan kesämekon ja lähtee takaisin juhliin*
[18:09] <Jill> *jaloissaan hänellä on mustat korot*
[18:10] <Ronja_Blomroos> Tervetuloa Châteaun kevätjuhlaan! *Ronja aloittaa puheensa ja katselee salissa olijoita* Heti aluksi joudun sanomaan, että olen melko huono pitämään puheita, ja lisäksi haluan, että juhla pysyy rentona. Siksi ajattelinkin puheen sijasta laulaa teille *hymyilee*
[18:10] <Jill> *kävelee salista sisään näyttää täydelliseltä kuten aina*
[18:10] <Cedance_> Kivaa
[18:11] <Ronja_Blomroos> *Huomaa Jillin astuvan saliin ja nyrpistää hieman nenäänsä*
[18:11] <Maikku> *nuuhkii Ronjan varpaita*
[18:11] <Cyan> *Katsoo Jilliä. Oh, tuohan on se sama kaunis tyttö, jolla oli viimeksikin musta mekko. Huomio kiinnittyy kuitenkin lavalle, kun Ronja puhuu. *
[18:12] <Ronja_Blomroos> *Alkaa sitten laulamaan Celine Dionin My Heart Will Go Onia mikrofoniin, ja tottakai olettaa, että kaikki pitävät hänen esityksestään*
[18:12] <Maikku> *keinuu mukana*
[18:12] <Jill> *peittää korvansa käsillään*
[18:12] <Cedance_> Okei. *kuuntelee kohteliaasti*
[18:12] <Ronja_Blomroos> *Ei voi olla huomaamatta Jillin reaktiota, ja Ronjalle tulee vähän paha mieli, mutta hän jatkaa silti laulamista*
[18:13] <Cyan> *Katsoo vähän nenää nyrpistäen, sillä tämä on joku lälly rakkausbiisi.*
[18:13] <Ronja_Blomroos> "Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on..."
[18:13] <Qeshaun> *Ei pidä kappaleesta*
[18:13] <Jill> *Huomaa Cedan ja menee hänen luokseen*
[18:13] <Ronja_Blomroos> *Laulaa vielä muutaman sävelen, ja sitten laulu päättyy. Odottaa aplodeja*
[18:13] <Cedance_> *hymyilee Ronjalle*
[18:13] <Qeshaun> *On silti vain huomaamaton pokerinaama*
[18:13] <Cedance_> *taputtaa*
[18:13] <Jill> *ei taputa*
[18:13] <Qeshaun> *Haluaa pois*
[18:13] <Maikku> *vinkaisee hullaantuneena*
[18:13] <Ronja_Blomroos> *Kuulee muutaman taputuksen ja niiaa*
[18:13] <Qeshaun> *Taputtaa vienosti*
[18:14] <Cedance_> Moi Jill!
[18:14] <Jill> Moiiii
[18:14] <Qeshaun> *Miksi edes saapui paikalle... Ainiin... "sosialisoitumista"*
[18:14] <Jill> *sanoo hymyillen*
[18:14] <Rebehh> *astuu saliin persikanvärisessä shortsihaalareissa ja ruskeissa sandaaleissa juuri sopivasti kuulemaan Ronjan laulun lopun*
[18:14] <Ronja_Blomroos> Seuraavaksi meille on lupautunut esittämään... *katsoo kädessään olevaa listaa* Cyan Grenier Serpentardista. Hän on luvannut esittää meille balettia. Ole hyvä, Cyan! *Ronja lukee listaa ja odottaa Cyanin saapuvan lavalle*
[18:14] <Cyan> *Taputtaa vähän ihan vaan Ronjan takia, mutta haukottelee samalla.* "Tuleeko seuraavaksi heviä??"
[18:15] <Qeshaun> *Haluaa edelleen pois. Ja lähteekin, kunhan saa selkoa mitä tapahtuu*
[18:15] <Ciela> *EI erityisemmin pitänyt esityksestä ja keskittyykin taputuksen ja puheiden sijaan siipiensä tutkailuun.*
[18:15] <Rebehh> *huomaa Cedan ja huudahtaa* Moi Ceda ja Jill! *lähtee kävelemään tyttöjä päin*
[18:16] <Alain> *nojailee, hiuksia hieman pörröttäen, yhtä tupapöytää vasten seuraten enemmänkin salissaolijoiden esitysten vastaanottamista kuin itse esiintyjien elehdintää ja muuta lavakarismaan ja show'hun luokiteltavaa*
[18:16] <Cedance_> *odottaa Cyanin esitystä*
[18:16] <Ronja_Blomroos> *Katselee listaa ja Cyania vuoronperään. Hän ei vaikuta henkilöltä, joka osaisi balettia. Ronja hymyilee, eikä tajua, että räyhänhenki M. Trishe oli tehnyt listaan muutaman muokkauksen*
[18:16] <Cedance_> Moi Rebe
[18:16] <Cyan> "Mitä?? Balettia?" *Menee lavalle kuitenkin ällistyneen* "Onko siinä joku virhe?" *Kysyy Ronjalta*
[18:16] <Maikku> *napauttaa musiikin päälle*
[18:16] <Alain> *verrattuna siihen, miten juhlallisesti ja etiketin mukaisesti jotkut toiset ovat pukeutuneet, on yksi mukavista rennomman asun päällepukijoista, sillä kyseessä oli tosiaan vapaa-ajan juttu eikä missään nimessä mikään virallinen tapahtuma*
[18:17] <Jill> Umm moi
[18:17] <Ronja_Blomroos> Ei ole virhettä *Vastaa Cyanille ja julistaa lopuksi mikrofoniin:* Cyan Grenier, olkaa hyvä! *poistuu sitten lavan reunustalle ja taputtaa*
[18:17] <Rebehh> Hmmmmm. Onko täällä mitään juotavaa
[18:17] <Cedance_> Joo juotavaa! *huomio herää*
[18:18] <Rebehh> Ah. Mitäs nyt *katsoo Cyanin suuntaan*
[18:18] <Maikku> *nuuskauttaa Cyaniin päin*
[18:18] <Cyan> *pistää kädet korville kun balettimusa alkaa. Seisoo nolona mikrofonin edessä, eikä tiedä mitä pitäisi tehdä.* "Minä tota..? Ääh.."
[18:19] <Rebehh> Hmm mutta siisss.. olikos mitään juotavaa täällä *:3*
[18:20] <Cedance_> Jotain kuplatonta oli.. *:-(*
[18:20] <Ronja_Blomroos> *Taputtaa Cyanille, ja odottaa esityksen alkua* Hyvä Cyan, hyvin se menee! *kannustaa poikaa*
[18:20] <Maikku> *iskee Cyanille silmää*
[18:20] <Teb> *Pitää pöydän alla peukkuja lavalla seisovalle pojalle*
[18:20] <Rebehh> No höh. Ehkä London tuo jotain kun se tulee
[18:21] <Cyan> *Huomaa kissan ja nostaa sen mikrofonin eteen* "Mau'u siihen?" *yrittää komentaa hölmönä kissaa, koska ei hämmentyneenä tiedä mitä tekee.*
[18:21] <Marceau_Forest> *Saapuu mustiin pukeutuneena saliin ja eksyytyy jonnekin salin perälle. Katsoo, kun joku outo tyyppi seisoo lavalla balettimusiikin tahdissa*
[18:21] <Teb> *Toivoo, ettei hän oikeasti tanssisi balettia*
[18:21] <Jill> Mä meen tekee yhen asian *sanoo kävellen kohti lavaa*
[18:21] <Jill> *nousee lavalle*
[18:21] <Teb> *Ei pidä baletista*
[18:22] <Cedance_> *aikookohan Jill..*
[18:22] <Rebehh> Hmm
[18:22] <Rebehh> Mitä luulet sen tekevän
[18:22] <Rebehh> Strippaakohan se?
[18:22] <Cyan> *Tuijottaa Jilliä silmät suurina kun tuo tulee lavalle*
[18:22] <Cedance_> Rebe! *:D *
[18:22] <Jill> *sanoo* Nyt ihana juontajanne Ronja Strippaa teille
[18:23] <Jill> *laskeutuu lavalta alas hymyillen*
[18:23] <Ronja_Blomroos> *Katsoo tyrmistyneenä, kun Jill menee pilaamaan Cyanin esityksen!*
[18:23] <Cedance_> Aah
[18:23] <Maikku> *nyrpistää kuonoaan*
[18:23] <Cedance_> *nauraa Maikun reaktiolle*
[18:24] <Ronja_Blomroos> MITÄÄ?!?! EN TODELLAKAAN! *huudahtaa ja näyttää vihaista naamaa*
[18:24] <Cyan> *Päästää kissan irti ja nauraa* "Joo anna mennä Ronja, koska mä en tanssi!" *ilmoittaa ja hyppää alas lavalta*
[18:24] <Ronja_Blomroos> *On punainen kuin paloauto*
[18:25] <Ronja_Blomroos> *Menee mikrofonin eteen pää punaisena* Öh... kiitos Cyan balettiesityksestäsi? Seuraavaksi Cedance Fleur ja Alain Astier ovat luvanneet esittää meille pätkän näytelmästä lumikki ja 9 kääpiötä, olkaa hyvä!
[18:25] <Cyan> *On tyytyväinen kun kaikki eivät enää tuijota häntä. Perääntyy väkijoukkoon Reben viereen* "Moi!" *Sanoo sillä muistaa tytön kevätbileistä*
[18:26] <Cedance_> Aivan, aivan.
[18:26] <Cedance_> *miettii kuka on Alain*
[18:26] <Alain> *kohauttaa hieman kulmiaan tälle yllättävälle suunnalle, johon tämä juhla on aikeissa kallistua, joutuen hieman hämilleen tästä taas uudesta käänteestä*
[18:26] <Ronja_Blomroos> *Odottaa, että Cedance ja Alain astuisivat lavalle*
[18:26] <Melody> *astuu sisään huoneeseen*
[18:26] <Cedance_> *astuu lavalle*
[18:26] <Melody> *jossa on selvästi meno käynnissä!*
[18:27] <Cyan> "Hyvä Cedance ja Alain!" *Kannustaa, koska näytelmä kuulostaa ehkä hauskalta.*
[18:28] <Teb> *Syö jotain vihreää ja hyllyvää, koska se on kivan väristä*
[18:28] <Alain> *tekee kuitenkin parhaansa sen eteen, ettei anna yllättyneisyyden näkyä liikaa*
[18:29] <Melody> *katselee ympärilleen*
[18:29] <Melody> *ja huomaa suuren lavan!*
[18:29] <Cyan> *Käy hakemassa vihreää vanukasta ja ihmettelee yhtä tyttöä, jolla on kai naamiaisasu. Siivet?*
[18:29] <Ronja_Blomroos> Alain Asier! Tuletko esittämään? *Ronja huhuilee mikkiin*
[18:29] <Ronja_Blomroos> Eikun Astier, anteeksi *korjaa virheensä*
[18:30] <Melody> *mitähän täällä esitetään?*
[18:30] <Teb> *Vihreä hyllyvä asia on hyvää. Hakee seuraavaksi keltaista hyllyvää*
[18:30] <Cedance_> Seisoo lavalla*
[18:30] <Teb> *Maistuu perunalta*
[18:30] <Alain> *irrottautuu pöydästä ja alkaa puikkelehtimaan tuolimeren halki kohti lavaa*
[18:30] <Maikku> *kipittää lavalla olevien nilkkoihin*
[18:30] <Suzanne_Owen> *Saapuu alueelle myöhässä ja suuntaa hakemaan ruokaa*
[18:30] <Ciela> *Vilkaisee ihmisiä ympärillään, jonka jälkeen katse palaa siipeen*
[18:30] <Teb> *Erittäin hyvää. Varmaankin perunavanukasta*
[18:30] <Rebe> *huomaa Cedancen lähteneen ja kävelee perään kun ei oikein kuullut näytelmätiedotetta*
[18:30] <Teb> *Peruna on hyvää*
[18:31] <Ronja_Blomroos> Oikeastaan joku kolmas tai neljäskin henkilö voisi tulla mukaan esittämään, sillä eihän kaksi henkilöä voi esittää lumikkia ja 9 kääpiötä *kertoo mikrofoniin, ja odottaa vapaaehtoisia*
[18:31] <Suzanne_Owen> *Huomaa juomatarjoilun*
[18:31] <Cedance_> Rebe mitä esitetään? *supattaa*
[18:31] <Cyan> *Hiippailee Cielan luokse* "Mikä esitys sulla on?" *kysyy ja katselee uteliaana tytön siipiä*
[18:31] <Rebe> Häh pitiks meijän esittää jotain.. *Sopattaa takaisin*
[18:32] <Cedance_> Joo? Lumikki ja 9- hetkinen eikö tarinassa ole seitsemän kääpiötä? *supattaa*
[18:32] <Melody> *lumikki ja 9 kääpiötä?*
[18:32] <Suzanne_Owen> *Ei voisi vähempää kiinnostaa mikään esitys*
[18:32] <Alain> *ponnistaa lopulta lavalle* Kas, näin. Joo tosiaan. Kaikki innokkaat mukaan vain, kyllä tänne hyvin mahtuu. *vilkaisee ympärilleen hymyn pysyessä huulilla*
[18:32] <Rebe> En mä näytä luminikkeja ja kääpiöporoja tiiä
[18:32] <Cedance_> *hymyilee Alainille vähäsen*
[18:32] <Teb> *Nousee kehotuksesta lavalle, koska rakastaa huomiota*
[18:33] <Lena> *saapuu suurten saliin ja etsiskelee katseellaan seuraa*
[18:33] <Teb> *Perunavanukas kädessään*
[18:33] <Ronja_Blomroos> Hienoa! Täällä on jo neljä henkilöä! Jos lisää henkilöitä ei ilmaannu, voinette aloittaa esittämisen! *poistuu hieman sivuummalle*
[18:33] <Suzanne_Owen> *Kaivaa taskustaan taskumatin ja ottaa huikan*
[18:33] <Maikku> *vinkuu kyyneleet silmissä*
[18:33] <Cyan> *Cyankin juoksee lavalle, koska uskoo että osaa improvisoida* "Odottakaa! Mäkin haluan näytellä."
[18:33] <Cedance_> Maikku haluaa kai mukaan.
[18:34] <Maikku> miau! *nyökyttää myhäileväisenä*
[18:34] <Rebe> nniiinnn. Mä voin olla vaikkapas.. Mitä niitä on siin näytelmäs
[18:34] <Lena> Ei hyvää päivää.. *mutisee, kun huomaa jonkun ryntäävän lavalle*
[18:34] <Ronja_Blomroos> *Taputtaa lavalla olijoille kannustukseksi*
[18:35] <Melody_> *kohottaa kulmiaan kun katselee lavalle*
[18:35] <Melody_> *ja kävelee lähemmäs sitä*
[18:35] <Cedance_> Okei mä oon lumikki? *katsoo muita*
[18:35] <Cyan> "Mä olen sitten lohikäärme!" *Julistaa mikrofoniin. Ei edes kuunnellut mikä näytelmä piti esittää.*
[18:35] <Melody_> *ympärillä ei näy hirveästi tuttuja*
[18:35] <Melody_> *paitsi ehkä pari
[18:36] <Alain> *hieroo käsiään yhteen kääntyen improtovereidensa puoleen* Joo meidän tarkoituksena olisi siis vetää näytelmä. Halutaanko suunnitella tätä hahmojaon jälkeen pääpiirteittäin vielä hieman vai vedetäänkö oikeasti ihan improna tämä?
[18:36] <Teb> Mä oon parass niistä kääpiöistä! Se pomo. *sanoo kovaa*
[18:36] <Cyan> "Unkarilainen sarvipyrstö, olen tosi iso ja musta!" *selittää*
[18:36] <Rebe> mmä voin olla toinene lumikki.. eiks niit ollu kaks
[18:36] <Cedance_> Ei *nauraa*
[18:36] <Lena> *katsoo lavalla olevaa Cyania ja häpeää silmänsä päästään hänen puolestaan*
[18:37] <Cedance_> mutta voidaan olla homolumikit!! *innostuu*
[18:37] <Rebe> No nyt on *Julistaa*
[18:37] <Rebe> Joo
[18:37] <Rebe> Hyvä idea
[18:37] <Alain> Eli meillä olisi jo lumikit, lohikäärme ja kääpiö. *luettelee nyökytellen*
[18:37] <Suzanne_Owen> *Tuliviski nousee päähän ja alkaa nauraa. Juoksee lavalle ja hihkaisee* Minä voin olla demoni
[18:37] <Alain> Ja demoni.
[18:37] <Teb> En haluakaan olla kääpiö.
[18:37] <Maikku> *vinkuu kysyvästi Alainiin päin*
[18:37] <Cedance_> Maikku voi olla !
[18:37] <Teb> Oon joku khuulimpi
[18:37] <Cedance_> Maikku?
[18:37] <Cyan> "Mitä? Mikä lumikki? Mä en sitten ainakaan pussaa ketään!" *Sanoo muille lavalla olijoille*
[18:38] <Teb> Saanks olla... öö... hmm
[18:38] <Melody_> *huokaisee*
[18:38] <Cedance_> Olen Rebecan kanssa homolumikki.
[18:38] <Rebe> Kyllä
[18:38] <Melody_> *lavalla näyttää olevan vähän toivotonta meininkiä*
[18:38] <Ronja_Blomroos> *Iloinen ilme alkaa muuttua hieman epätoivoiseksi, koska näytelmä alkaa vaikuttaa... mielenkiintoiselta*
[18:38] <Maikku> *hakee kääpiönhatun päähänsä*
[18:38] <Teb> Voin olla kolmas lumikki! Se paras niistä!
[18:38] <Maikku> *viheltelee*
[18:38] <Rebe> mut mäkään en pussaa ketään
[18:38] <Alain> Hmm... Ei lohikäärmeet varmaan tässä sadussa ketään pussaille. *selittää kiltisti Cyanille*
[18:38] <Suzanne_Owen> Ja minä olen yksinäinen ja hylätty homodemoni!
[18:39] <Rebe> paitsi Londonii mut se ei ny oo paikalla
[18:39] <Teb> Se, joka on aina oikeessa ja vahvin ja kaunein ja paras
[18:39] <Marceau_Forest> *Katselee tyhjällä katseella lavan suuntaan*
[18:39] <Cedance_> Etkö? *;_; rebelle*
[18:39] <Alain> Okei, ehkä pysytään näissä rooleissa! Hyvä, hienoa. Onko meillä jo suunnitelmaa siitä, että mitä tässä meidän hienossa näytelmässä tapahtuu? *on jo ottanut jonkinlaisen puheenjohtaja -yrityksen, koska ei kukaan muu sellaiseen tainnut haluta ryhtyä*
[18:39] <Cyan> "Hyvä, mutta mä voisin syödä jonkun lumikin ja kärventää toisen! Oisko hyvä?" *Höpöttää alainille innoissaan.*
[18:40] <Rebe> No okei sit
[18:40] <Rebe> jos väääälttämättä haluat
[18:40] <Maikku> *rapsuttaa Cyanin jalkaa*
[18:40] <Ronja_Blomroos> *Lähtee pois lavalta kokonaa, ja asettuu istumaan lavan lähistöllä olevalle tuolille*
[18:40] <Teb> Mä voin olla se Lumikki, joka syö myrkyllisen perunavanukkaan ja nukahtaa?
[18:40] <Cedance_> Lumikkeja taitaa olla jo tarpeeksi.
[18:40] <Suzanne_Owen> Ja minä kiroan kaikki *nauraa humalassa*
[18:41] <Cedance_> *taitaa tulla piiiitkä ilta..*
[18:41] <Teb> Alotetaanko?
[18:41] <Rebe> Joo vaikka
[18:41] <Rebe> hetki
[18:41] <Rebe> aa ei mitään
[18:42] <Cyan> *Katsoo Maikkua* "Oh? Hei, tää kissa voi olla mun muna! Eiku hetkinen, eihän urokset muni.."
[18:42] <Alain> Joo, hyvä. Eli yksi lumikki tulee syödyksi, toinen kärvennetysti ja kolmas syö myrkyllisen perunavanukkaan ja nukahtaa. Ja demoni kiroaa kaiken. *käy läpi suunnitelmat eikä ole ihan varma siitä, että missä järjestyksessä kaikki tapahtuisi... ai niin tämähän oli impro!*
[18:42] <Lena> *näprää hiuksiaan*
[18:42] <Rebe> eli Suzanne voi olla demoniäiti
[18:42] <Teb> *Nyökkää*
[18:43] <Suzanne_Owen> Joo
[18:43] <Cedance_> Noniin!
[18:43] <Rebe> Oukei
[18:43] <Rebe> kumpi kärventyy
[18:44] <Suzanne_Owen> Aloietaan!
[18:44] <Cyan> *Nyökkäilee Alainen selostukselle.* "Noniin, kuka kärventyy vai syönkö eka?"
[18:44] <Cedance_> Eikös kukaan tiedä perinteistä tarinaa? Ei? Okei.
[18:45] <Maikku> *lipittää teetä nurkassa ja huokailee*
[18:45] <Rebe> syö eka
[18:45] <Rebe> Ceda
[18:45] <Cedance_> Kii- hei!
[18:45] <Cedance_> Okei syö mut.
[18:46] <Teb> Alotetaan alotetaan alotetaan
[18:46] <Cyan> "Joo!" *Menee Cedan luo ja näyttää hampaita muristen. Yrittää napata tytön käden ja esittää haukkaavansa sitä.*
[18:46] <Cedance_> Yleisö pitkästyy.
[18:46] <Alain> Ja jos ette tiedä mitä teidän kuuluisi tehdä milloinkin, niin muistakaa improvisoida, mutta ennen kaikkea pitäkää hauskaa ja nauttikaa. *ohjeistaa virnistäen ja käsiään hieroen*
[18:46] <Cedance_> auu. *mumisee*
[18:46] <Teb> *Innostuu, kun päästiin asiaan*
[18:46] <Rebe> Voi ei! Homokaverini!
[18:46] <Teb> Voi ei! Ööö... kaverini?
[18:46] <Rebe> Hänet syödään! Kääpiöt auttakaa!
[18:46] <Cedance_> *nauraa*
[18:46] <Cedance_> Auts!
[18:47] <Teb> *Kuiskaa kovaa* Onks täällä kääpiöitä?
[18:47] <Cedance_> Kertokaa äidilleni.. *viimeisiä sanoja*
[18:47] <Maikku> *MJAUUU*
[18:47] <Ronja_Blomroos> *Katsoo esitystä. Se vaikuttaakin ihan hyvältä, ainakin tosi jännältä ja erilaiselta versiolta alkuperäisestä!*
[18:47] <Cedance_> että hän.. saa .. kivikokoelmani.. *kuolee*
[18:47] <Suzanne_Owen> Minä kiroan kaikki maanrakoon!! *huutaa*
[18:47] <Jill> *Istuu yksin pöydässä*
[18:47] <Cyan> "Hei sun pitäis nyt kuolla." *Kuiskaa Cedancelle*
[18:47] <Alain> *siirtyy taaksepäin pohtien, että pitäisikö nyt hypätä kertojan rooliin vai ei.... ehkä pitäisi*
[18:47] <Rebe> No varmaa jossain on. Käääpiöööt!
[18:47] <Teb> Yhyy *huono näyttelijä*
[18:48] <Maikku> *tallustaa Reben luo*
[18:48] <Rebe> Noniin kiitos
[18:48] <Teb> Yhyy hän kuoli yhyy
[18:48] <Rebe> Ystäväni syötiin! *Tekoitkua*
[18:48] <Maikku> *vetää perässään mini-Maikkuja*
[18:48] <Maikku> *kavahtaa*
[18:48] <Maikku> *sniif*
[18:48] <Suzanne_Owen> Hahhahahhaha
[18:48] <Teb> *Unohtaa tekoitkunsa ja nauraa jollekin asialle jonka nimi on Maikku*
[18:48] <Maikku> *puraisee Cedancea korvasta*
[18:49] <Cedance_> auts! *naurahtaa*
[18:49] <Rebe> EIIIIIGHHH
[18:49] <Teb> *Unohtaa kirouksen eikä reagoi siihen mitenkään*
[18:49] <Rebe> KÄÄPIÖT SYVÄT YSTÄVÄNI
[18:49] <Cedance_> eikun- ööh huih aih.
[18:49] <Cyan> *Okei Ceda on tarpeeksi kuollut. Pomppaa seuraavaksi Reben eteen ja puhaltaa tuota päin. Se on olevinaan tulen syöksentää*
[18:49] <London_Morel> *Astelee saliin ja katsoo kummissaan, mitä ihmettä lavalla oikein tapahtuu*
[18:49] <Alain> Kuten kaikki huomaavat tosi iso ja musta unkarilainen sarvipyrstö tuli paikaille aikeissa syödä yhden lumikeista. *on vähän jäljessä, enemmän kuin vähän*
[18:50] <Rebe> *seisoo kummastuneena eikä muista mitä piti tehdä*
[18:50] <Cedance_> *huomaa Londonin*
[18:50] <Rebe> *Huomaa Londonin ja vilkuttaa iloisesti*
[18:50] <Suzanne_Owen> *Osoittaa Rebeä.* Muutan sinut kiveksi
[18:50] <Cedance_> HEI *kuiskaushuutaa kuolleista*
[18:50] <Rebe> *Väistää*
[18:50] <Teb> Kärvenny *sanoo Rebelle*
[18:50] <Cyan> "Söin sen jo!" *huomauttaa kertojalle*
[18:50] <Rebe> tHAhhahahhaha¨
[18:50] <Rebe> Miks?
[18:50] <London_Morel> *Tajuaa, että lavalla on tuttuja, ja huomaa lisäksi Reben vilkutuksen. Vilkuttaa takaisin*
[18:51] <Rebe> *huomaa londonin vilkuttavan*
[18:51] <Maikku> *vilkuttaa Londonille*
[18:51] <Rebe> HHeeeu¨
[18:51] <Teb> *Huokaisee, päättää varastaa shown*
[18:51] <Rebe> Londonhan voisi olla prinssi joka tappaa lohiksen
[18:51] <Maikku> Ju-huuyyy!
[18:51] <Rebe> Ceda sä oot kuollu kutsu se tänne
[18:51] <Teb> *Astelee lavan eteen, heilauttaa hiuksiaan ja nostaa perunavanukkaan dramaattisesti ilmaan*
[18:51] <Alain> Yksinäinen ja hylätty demoni päätti kirota kaikki maanrakoon, mutta onko se tämän näytelmän ja lumikin loppu? Ei välttämättä!
[18:52] <Cyan> "Mitä!? Eikä! Mä oon kuolematon!" *vastustaa ajatusta*
[18:52] <Cedance_> hääh? *nousee istummaan*
[18:52] <Teb> *Keskittyy perunavanukkaaseen*
[18:52] <Teb> *Syö sen loppuun*
[18:52] <Rebe> Huoh.. LONDON TUU TÄNNE *huutaa*
[18:52] <Maikku> *nojaa Reben jalkaan ja meinaa nukahtaa*
[18:53] <Teb> *Kaatuu lavalle muka nukahtaneena, mutta on liian reunalla ja tippuu lavalta*
[18:53] <Cyan> "Etkä tule!!" *Huutaa Londonille*
[18:53] <Teb> *Antaa olla*
[18:53] <Rebe> Miksi?
[18:53] <Teb> *Hyvää perunavanukasta*
[18:53] <Alain> Lumikeiden ei ainakaan, sillä katsokaa, tämä neiti tässä on yhtä lumikki kuin toinenkin oli, joskin unkarilainen sarvipyrstö ei silti tainnut onnistua niittämään hänet kunnolla, avunhuudoista päätellen. Ja oh-
[18:53] <Maikku> *kummastelee*
[18:54] <Alain> *huomaa miten juuri se lumikki, johon oli siirtymässä seuraavaksi oli juuri siinä tärkeimmässä kohtauksessaan ja nukahtamassa ja-*
[18:54] <Ronja_Blomroos> ((Tosta Tebin eleestä perunavanukkaan kanssa tulee ihan leijonakuningas mieleen :D))
[18:54] <Teb> PRINSSI ULJAAAAAAAAS *huutaa kovaa*
[18:54] <Teb> MINÄ NUKUUUUUN NYTTTT
[18:54] <London_Morel> *Pyörittää Rebecalle päätään. London ei haluaisi mennä nolaamaan itseään lavalle*
[18:54] <Cyan> "No siksi kun.. Se ois epäreilua tapella, kun toi on noin paljon isompi" *selittää miksei halua Londonia lavalle prinssinä*
[18:54] <Cedance_> *katsoo pettyneenä Alainiin*
[18:55] <Rebe> *Mutristaa suutaan* Ei saatu prinssi uljasta. Lohis saa elää
[18:55] <Jill> *Istuu yksin pöydälkä*
[18:55] <Maikku> *kuorsaa Cedancen sylissä*
[18:55] <Alain> *...tippumassa lavalta, vilkaisee nopeasti, että lavalla olijat olivat vielä hyvissä asemissa eikä lavalta tippumis -vaaran alaisina, ennen kuin juoksee itse lavan reunalle ja hypähtää alas*
[18:55] <Jill> *Lähtee tupaan*
[18:56] <Rebe> *Muistaa että lohiksen piti kärventää*
[18:56] <Teb> *Huomaa, että kertoja hyppäsi alas*
[18:56] <Ronja_Blomroos> *Säikähti, kun Teb tippui lavalta, mutta vaikutti onneksi siltä, ettei tuota sattunut pahasti*
[18:56] <Rebe> KRh Cyan eiks sun pitäny tappaa mutki?
[18:56] <Cyan> *katsoo Alainin perään* "Häh? Kertoja karkas?"
[18:56] <Teb> *Raottaa silmiään*
[18:56] <Cedance_> *nousee lavalta ja lähtee pois* ääh
[18:56] <Alain> *kumartuu tytön luokse* Oletko kunnossa? Sattuuko mihinkään?
[18:56] <Jill> *Tulee takaisin mukanaan shamppanjaa*
[18:57] <Cedance_> *menee istumaan penkille*
[18:57] <Teb> Oletko sinä se pirssi uljas?
[18:57] <Rebe> *hmm.. eli tämä loppui*
[18:57] <Maikku> *seuraa Cedancea*
[18:57] <Rebe> *Okei*
[18:57] <Ronja_Blomroos> *Ei enää tiedä, kuuluiko lavalta tippuminen juoneen vai oliko se vahinko vai mitä*
[18:57] <Rebe> *jää seisomaan lavalle*
[18:57] <Teb> Ei satu mihinkään.
[18:57] <Jill> *ottaa lasiinsa shamppanjaa*
[18:57] <Teb> *Lisää*
[18:57] <Jill> *juo sitä*
[18:57] <Cyan> "Okei eli mä söin ton ja kärvensin ton!" *Osoittelee ihmisiä ja kertoo yleisölle miten näytelmä meni.*
[18:58] <Rebe> aa. mut kärvennettiin jo.. *Kaatuu lavalle dramaattisesti*
[18:58] <London_Morel> *Ei tiedä, pitäisikö näytelmälle nauraa vai itkeä, joten London päätyy vain tiirailemaan yhtä hyvännäköistä tyttöä, joka on salin reunalla*
[18:59] <Cedance_> *hoksaa Londonin*
[18:59] <Alain> Olenko minä? *ei tosiaankaan tiedä, että onko tyttö nyt satuttanut päänsä pahanpäiväisesti vai onko tuo vielä näyttelemässä, pikemminkin improvisoimassa*
[18:59] <Alain> Ah, sepä hyvä kuulla. Se olisi ehkä ollut vähän liian ikävä käänne tälle näytelmälle. *hymyilee, vaikka tarkasteleekin vielä tyttöä päästä varpaisiin mahdollisten vammojen varalta*
[18:59] <Rebe> *Makaa lavalla ja odottaa että jotain tapahtuisi*
[18:59] <Cedance_> Hei London!
[19:00] <Jill> *juo juomaansa eikä Londonin onneksi huomaa Londonia joka vilkuilee häneen*
[19:00] <Cyan> *katsoo yleisöä ja ihmettelee missä on aploodit* "Hei nyt tää loppu!"
[19:00] <Maikku> *havahtuu ja rapsuttaa maata kunnioittavasti*
[19:00] <Teb> Kuka sitten on, jos sinä et? *nousee* Mutta minähän en tarvitse miehiä herättelemään vanukaskoomasta!! *Julistaa yleisölle*
[19:00] <Rebe> aa okei *Nousee ylös ja lähtee kävelemään pois lavalta, mutta kompastuu ja mätkähtää lavan reunalta alas*
[19:00] <Teb> Ai loppui? *Kumartaa*
[19:01] <Jacks> *ginger valvoo oppilaita sivummassa, tuolilla istuen*
[19:02] <Jill> *juo juomaansa toivoen tyyppiä joka EI OLE LONDON juttuseuraksi*
[19:02] <Alain> *virnistää tytön vastaukselle ja nousee itsekin ylös käsiään hieroen*
[19:02] <Rebe> *Lyö otsansa lattiaan*
[19:02] <Cyan> *Katsoo kun ihmiset kaatuilee. Hyppää pois lavalta, eikä malta kumarrella.*
[19:02] <Teb> *Hakee lisää vanukasta*
[19:02] <Ciela> *On kääntänyt katseensa lavalle.*
[19:02] <Cedance_> Jooo... *siirtyy mykän Londonin luota Jilliin*
[19:02] <Ronja_Blomroos> *Aplodeeraa esitykselle*
[19:02] <Cedance_> Terve taas Jill
[19:03] <Jill> *Huomaa Cedan ja vastaa hänelle hymyillen ja juoden juomaansa* Moi
[19:03] <Cedance_> saanko vähäsen? *hymyilee*
[19:03] <Maikku> *hymyilee hammashymyä Jillille*
[19:03] <Cyan> *Huomaa että Ronja taputtaa ja virnistää ilahtuneena.* "Enkö ollukin hyvä? Lohikäärme voitti kaikki!"
[19:03] <Rebe> *Nousee ylös liian nopeasti ja maailma alkaa pyöriä silmissä, joten kaatuu taas maahan*
[19:03] <Jill> Oot alaikäinen
[19:03] <Ronja_Blomroos> Loppuiko esitys siis nyt *kysyy lavalla ja lavan vieressä olevilta esiintyjiltä* Haluaisiko joku teistä pyytää lavalle seuraavan esiintyjän *ojentaa ohjelmalappusta lämmälle esiintyjälle*
[19:04] <Rebe> *Nousee ylös uudelleen*
[19:04] <Cedance_> kenen mukaan? *;)*
[19:04] <Ronja_Blomroos> *Ojentaa lapun Rebelle, mutta vähän vastahakoisesti*
[19:05] <Rebe> *huomaa saaneensa käteensä lapun*
[19:05] <London_Morel> *Siirtyy pikkuhiljaa Jillin ja Cedan luokse* Grhm... Jill. Mitä sun paidalle kuuluu? *kysyy oudon kysymyksen*
[19:05] <Rebe> Oookei
[19:05] <Jill> *Katsoo Cedaa hetken kunnes kaataa toiseen lasiin vähän shamppanjaa*
[19:05] <Cedance_> *huomaa Londonin taas puhuvan*
[19:05] <Cedance_> *naurahtaa Jillille*
[19:05] <Alain> *vilkaisee lavalle, jossa oli vielä joitain esiintyjiä pistäen merkille vasta nyt lapun, josta juontaja näemmä oli ohjelmanumerot ja esittäjät lukenut*
[19:06] <Jill> *Ei vastaa Londonille vaan vilkaisee häntä vaan murhaavasti*
[19:06] <Cyan> *Soluttautuu yleisön sekaan*
[19:06] <Rebe> Öö seuraava esiintyjä on... Jill Bauer ja hän laulaa jotakin...
[19:06] <Rebe> *Antaa lapun takaisin Ronjalle ja tallustaa Londonin ja Cedancen ja Jillin luokse*
[19:06] <London_Morel> Turhaan sä mulle vihottelet. Mulla on ihan yhtä suuri syy vihotella sulle kuin sulla mulle *ilmoittaa Jillille*
[19:07] <Cedance_> Mitä kävi? *naurahtaa Londonille*
[19:07] <Rebe> *saapuu ihmisten luokse* Heeeeiiiii mites menee
[19:07] <Jill> En laula *sanoo tyynesti*
[19:07] <Natrix> *Saapuu juhliin myöhässä ja katselee ympärilleen. Näyttää olevan paljon väkeä.*
[19:07] <Cedance_> Mee vaan Jill !
[19:07] <Jill> En
[19:07] <Cedance_> Voin tulla sun kaa
[19:08] <Teb> *Palaa lavan luokse* Saisiko olla myrkytettyä perunamunakasta?
[19:08] <Jill> Mä en laula
[19:08] <Teb> *nauraa vähän omalle huonolle vitsilleen*
[19:08] <Rebe> Miks sit ilmottuduit laulamaan..?
[19:09] <Rebe> Oiii mistä saitte shampanjaa?
[19:09] <Jill> En ilmottautunu vaan toi ääliö Ronja on ilmottanu mut *syyttää heti Ronjaa*
[19:09] <Natrix> *Kohottaa kulmiaan kun joku sanoi myrkytettyä perunamunakasta. Mitä kummaa..?*
[19:09] <Jacks> *Siirtyy lähemmäs lavaa*
[19:09] <Cedance_> Mennään! *vetää Jillin lavalle*
[19:10] <Ronja_Blomroos> *Saa Rebecalta juontolapun takaisin ja odottaa sitten Jilliä tai jotakuta esiintymään*
[19:10] <Alain> Jos vaikutuksena on lavalta kaatuminen, niin mieluusti. Olen jo nyt jalat maassa. *kokeilee virnistäen uutta vastaustaktikkaansa*
[19:10] <Natrix> *Katselee tarjottavia miettien uskaltaako niitä maistaa.*
[19:10] <Rebe> *huomaa Cedan ja Jillin lähteneen*
[19:11] <Rebe> Ai hei London. Onko sulla juotavaa?
[19:11] <Jill> Mä en mee lavalle
[19:11] <Teb> *Antaa toisen vanukaspurkeistaan pojalle* Oli vähän erilainen tuo Mulikki. Eikun Lumikki. En voi muistaa nimiä....
[19:11] <Natrix> *Päätyy ottamaan vähän keltaista vanukasta. Se ei näytä myrkylliseltä.*
[19:12] <Cedance_> jahas..
[19:12] <London_Morel> Moi Rebe! *vastaa ja hymyilee pienesti, mutta vähän väkinäisesti. London ei ole ollut Rebecan kanssa vähään aikaan tekemisissä, joten kohtaaminen on vähän outo* Cerfeurin tuvassa on joo *vastaa*
[19:12] <Rebe> *virnistää*
[19:13] <Rebe> Oookei..
[19:14] <Rebe> Hmm.. Ceda aikoo kai laulaa jotain.
[19:14] <Alain> *ottaa tarjottavan vastaan kiittäen kohteliaasti*
[19:14] <Cedance_> *nousee yksin lavalle*
[19:14] <Cedance_> krhöm
[19:14] <Natrix> *Katselee lavalle ja syö vanukasta.*
[19:14] <Cedance_> *napauttaa mikkiä*
[19:15] <Ronja_Blomroos> *On tyytyväinen, että edes joku nousi lavalle, ja katsoo tuota tyttöä*
[19:15] <Cedance_> Okei.
[19:15] <Cedance_> koska -ööm- kukaan ei laula mun kanssa, laulan yksin :)
[19:15] <Teb> Pidätkö siitä? *Tivaa* Tiesitkö, että se on täysin eettisesti valmistettu. Toisin kuin luumuvanukas.
[19:15] <Rebe> *katsoo Cedaa hymyillen*
[19:15] <Cedance_> jospa.. kaikki hakisivat nyt tanssiparin ;)
[19:16] <Rebe> *Vilkaisee Londonia*
[19:16] <Jill> *nojaa lavaan*
[19:16] <London_Morel> *Yrittää löytää katseellaan tanssiparia*
[19:16] <Rebe> Haluutko olla mun *Virnistää*
[19:16] <London_Morel> Voin olla *vastaa ja hymyilee pienesti*
[19:16] <Natrix> *oho, mitä? Tanssiparin? Vilkaisee ympärilleen. Pitäisiköhän sitä sitten joku hakea...*
[19:16] <Cedance_> *ihmettelee hieman Londonin käytöstä*
[19:16] <London_Morel> Osaako Ceda muka laulaa...? *kysyy Rebecalta varuillaan*
[19:17] <Rebe> *Hymyilee sitä hymyä tiedätte kyllä mitä* Eeeen tiedä..
[19:17] <Ronja_Blomroos> *Miettii, että kukahan haluaisi olla hänen parinsa, mutta ei ala itse etsiä paria, vaikka tanssiminen onkin kivaa*
[19:17] <Rebe> Toivottavasti
[19:17] <Alain> *oli onneksi osannut haukata heti perunavanukkaasta palasen* Mm, joo, se on ihan maukasta ja hyvää. *vastaa hymyillen*
[19:17] <Teb> *Kavahtaa kuullessaan sanan "tanssipari"*
[19:17] <Ciela> *Katselee ihmisiä tekemättä elettäkään "tanssiparin" löytämiseksi.*
[19:17] <Cedance_> *huomaa kavahdukset* TAI voitte tanssia kiusallisesti yksin!
[19:18] <Rebe> *Naurahtaa*
[19:18] <Alain> Ah, todellakin? Sitä en kyllä tiennyt. *on keskittynyt vanukaskeskusteluun, minkä vuoksi kaikki muu menee vähän ohi...*
[19:18] <Teb> *Vastaa hymyyn* Mutta luumuvanukkaisiin eksyy aina välillä valmistusvaiheessa mukaan höpöttäjäluumuja! *aloittaa*
[19:18] <Ronja_Blomroos> *Päätää tanssia yksin, jos ei löydä tanssiparia. Nousee jo seisomaan. Ronja kyllä haluaisi jo kovasti päästä höpöttelemään jonkun kanssa*
[19:18] <Cedance_> Noniin.
[19:18] <Cedance_> Laulan nyt vaikka.. Somewhere Over The Rainbow!
[19:19] <Alain> *ei ole aiemmin kuullutkaan näistä asioista, joten odotettu yllättyneisyys onkin suurimmaksi osaksikin todella luontevaa ja sujuvaa*
[19:19] <Cedance_> *köhköh*
[19:19] <Teb> Höpöttäjäluumuilla on kaikilla oma persoonansa ja ne ovat enemmäkin olentoja kuin hedelmiä.
[19:19] <Natrix> *Ei viitsi hakea paria, koska ei oikein tunne ketään, uusi kun vielä on. Syö vain seesteisenä vanukastaan ja nojailee pöytään.*
[19:19] <Cedance_> Somewhere over the rainbow.. *laulaa tosi kauniisti*
[19:20] <Teb> Silti niiden tehotuotanto yleistyy, koska ne kasvavat missä vain ja minä vuodenaikana tahansa.
[19:20] <Cedance_> waay up hiiigh
[19:20] <Teb> Se on väärin. *Sanoo painokkaasti ja odottaa että toinen esittää oman kantansa.*
[19:20] <Cedance_> **salissa himmenee hieman valaistus**
[19:21] <Natrix> *Oh, tyttö laulaa oikein kauniisti. Katsoo esitystä hymyillen vähän itsekseen.*
[19:21] <Rebe> *Seisoo hetken ajan paikoillaan ja kuuntelee laulua* Näköjään osaa..
[19:21] <Ronja_Blomroos> *Tanssii itsekseen ja vilkuilee sivusilmällään, josko joku tulisi hänen parikseen*
[19:21] <London_Morel> *Alkaa hytkyä Rebecan vieressä musiikin mukaan*
[19:21] <Suzanne_Owen> Seisoo seinää vasten katsomassa itseään taskupeilistä. Lisää ripsiväriä ja kajaalia ja luomiväriä. Tummaa tietenkin. Laittaa mustaa huulipunaa ja haroo käsillään mustia hiuksiaan tietäen ettei tulisi löytämään tanssiparia.
[19:22] <Rebe> *Alkaa myös hytkyä hiukan*
[19:22] <Alain> Olet aika hyvin perillä näistä asioista. En ole itse puoliakaan vielä ehtinyt perehtyä tähän asiaan, joten on tosi hienoa, että on olemassa sinunlaisia, jotka osaavatkin kertoa näistä asioista eteenpäin muille. *hymyillen*
[19:22] <Cedance_> and the dreams that you dreamed of..
[19:22] <Cedance_> .. once in a lullaby *päättää ensimmäisen säkeistön*
[19:23] <Cedance_> *puree huulta vähän hermostuneena*
[19:23] <Maikku> *nyyhkäisee*
[19:24] <Rebe> *Huomaa Cedan hermostuvan ja hurraa tytölle*
[19:24] <Teb> *Hymyilee itsevarmasti* Monet eivät ole kuulleetkaan tästä, se on totta. Siksi olenkin järjestänyt kampanjan, jonka tarkoituksena on saada höpöttäjäluumut pois vanukkaista. Sen nimi on "Höpöttäjäluumut pois vanukkaista". Haluatko allekirjoittaa?
[19:24] <Suzanne_Owen> Kävelee eksyneen näköisenä tanssilattialle. Katselee ympärilleen toivoen että joku tulisi hänen luokseen
[19:24] <Ronja_Blomroos> *Hymyilee Cedalle, vaikka tietää, että tuo on Reben kaveri. Ceda nimittäin laulaa todella hyvin!*
[19:24] <Cedance_> *hymyilee takaisin Rebelle*
[19:25] <Jill> *Hymyilee Cedalle*
[19:25] <Marceau_Forest> *Huomaa sivusilmällään Suzannen. Tuo tyttö oli se, joka antoi hänelle silloin rannalla tuliviskiä. Huomaisikohan tyttö hänet?*
[19:25] <Cedance_> *epäröi jatkaako*
[19:25] <Suzanne_Owen> Huomaa Marceaun
[19:26] <Suzanne_Owen> Vilkuttaa tälle
[19:26] <Marceau_Forest> *Huomaa, että hänen ja Suzannen katseet kohtaavat. Astelee tytön luokse* Hei *tervehtii*
[19:27] <Alain> *virnistää*
[19:27] <Alain> Hyvän asian puolesta voisin tehdä lähes mitä vain. Toki allekirjoitan. *hymyilee kallistaen hieman päätään*
[19:27] <Teb> *Hihkaisee innosta* Kiitos! *taputtaa haltioituneena käsiään*
[19:27] <Suzanne_Owen> Hei! *Tervehtii takaisin.* Muistit minut
[19:27] <Teb> *Kaivaa taskustaan pergamentin. Siinä on jo yksi nimi, Teb Nee!*
[19:27] <London_Morel> *Tanssii Rebecan mukana, ja yrittää sitten keksiä jotain keskusteltavaa* Ömmm.. odotatko jo kesälomaa, Rebe?
[19:28] <Rebe> Hmmm.. En tiiä.
[19:28] <Teb> *Ojentaa pergamentin ja sulkakynän sekä musteen Alainille*
[19:28] <Cedance_> *laulaa jonkin aikaa*
[19:28] <Cedance_> *lähtee lavalta mutta jättää taustamusiikin päälle*
[19:28] <Marceau_Forest> *Jos Marceau osaisi hymyillä, hän hymyilisi Suzannelle* Muistan sinut. Châteaussa ei taidakaan olla yhtä persoonallisen näköistä tyttöä kuin sinä
[19:29] <Alain> Hmm... *ottaa pergamentin vastaan ja silmäilee tekstin läpi*
[19:29] <Jill> Hyvä Ceda *kannustaa ja halaa ystävänsä*
[19:29] <Ronja_Blomroos> *Taputaa Cedalle, sillä esitys ilmeisesti loppui. Silmäilee sitten esittäjäluetteloa*
[19:29] <Cedance_> *hymyilee tyytyväisenä*
[19:30] <Rebe> *Taputtaa Cedalle ja hurraa*
[19:30] <Teb> *Kyllä, kantaa mustetta, kynää ja pergamenttiaan aina taskussa*
[19:30] <Ronja_Blomroos> *Nousee sitten taas lavalle ja mene mikrofonin ääreen* GRHM... seuraavana listassa lukee... *vilkaisee listaa* Ciela Fairchild! Hän on luvannut esittää meille vatsastapuhumista. Ole hyvä, Ciela!
[19:31] <Alain> Eli siis tähän jatkoksi vain? *kysyy kohottaen katseensa pergamentista takaisin tyttöön*
[19:31] <Teb> *Nyökkäilee hymyillen*
[19:31] <Ciela> *Kuulee nimen, jonka ihmiset olivat hänelle antaneet, mutta ei tee elettäkään lavan suuntaan.*
[19:32] <Alain> *sai omasta mielestään ehkä vähän liian kyseenalaisin keinoin ongittua tytön nimen selville, mutta yrittää olla antamatta sen näkyä*
[19:33] <Ronja_Blomroos> *Tajuaa, ettei Ciela ole tulossa lavalle* Olisiko joku muu, joka haluaisi tulla esittämään vatsastapuhumista? *kyselee salissa olijoilta*
[19:34] <Ronja_Blomroos> *Tajuaa pian, ettei kukaan ole tulossa esittämään vatsastapuhumista, joten jatkaa seuraavan ohjelmanumeron kohdalle*
[19:34] <Jill> *Kävelee Ronjan luo hymyillen ja kysyy* Eikö ny ois hyvä hetki sille Rebecca Hopen ooppera esitykselle
[19:35] <Alain> Tämä selvä. *kastaa sulkakynän musteeseen, kohottaa oikeaa polveaa ja saa pistettyä pergamenttiin oman puumerkkinsä*
[19:35] <Ronja_Blomroos> Saisinko pyytää lavalle seuraavaksi Teb Neen, joka on luvannut pitää puheen höpöttäjäluumujen ylituotannosta *puhuu mikrofoniin*
[19:35] <Teb> *Taputtaa ihastuksissaan, kun saa uuden nimen paperiin* Kiitos, kiitos!
[19:36] <Ronja_Blomroos> *Huomaa Jillin* Niinkö? *vilkuilee papereitaan* No... ehkä... kohta
[19:36] <Alain> *vilkaisee nimikirjoitustaan vielä hetken ajan ennen kuin nostaa sen ylös, puhaltaa ja ojentaa sen sitten takaisin iloiselle tytölle*
[19:36] <Alain> Kas näin, ole hyvä. *virnistäen*
[19:36] <Teb> Ai, pitää mennä! *Ottaa pergamentin takaisin ja kipaisee lavalle*
[19:36] <Teb> *Taputaa mikrofoniin*
[19:36] <Ronja_Blomroos> *Siirtyy sivummalle*
[19:37] <Teb> Kuinka moni on syönyt tänään tuota luumuvanukasta? *Osoittaa tummaa hyllyvää syyttävällä sormella*
[19:37] <Teb> *Mulkoilee yleisöön*
[19:37] <Ronja_Blomroos> *viittaa*
[19:38] <Teb> *Toivoo, että yleisökin osallistuu hänen ex-tempore-puheeseensa*
[19:38] <Rebe> *kun luumuvanukkaista puhutaan, muistaa että ei ole vielä syönyt yhtään mitään*
[19:38] <Jill> *Aika moni nostaa käden ylös, muttei Jill nostanut*
[19:38] <Teb> Sinä siellä *Huomaa Ronjan* Tiedätkö, mitä siinnä on?
[19:38] <London_Morel> *Kummastelee lavalle noussutta kummajaista* Mitä tuo tyyppi oikein hourii? *kysyy Rebecalta*
[19:39] <Ronja_Blomroos> Tiedän! *vastaa reippaasti* Ainakin luumuja, sokeria, vehnäjauhoja ja liivatetta!
[19:39] <Alain> *kääntää päänsä lavaa kohti, kun aiempi juttelutoveri pyydetään lavalle, astellen samalla hieman taaksepäin, jotta voisi seurata puhetta hieman paremmin ilman*
[19:39] <Rebe> Ei mitään hajua
[19:39] <Jill> *Hymyilee pienelle pojalle lavalla*
[19:39] <Ronja_Blomroos> *Hymyilee lavalla olevalle tytölle*
[19:40] <Teb> Luumuja, nimenomaan luumuja. Mutta koska Ranskan luumusato on viime vuosina ollut kohtalaisen olematon, sekaan on murskattu luumujen lumottuja versiita, höpöttäjäluumuja.
[19:41] <Ronja_Blomroos> *Katsoo Tebiä vähän epäuskoisena. Voikohan tuohon tyyppiin luottaa? Tuskinpa vain*
[19:41] <Teb> Höpöttäjäluumujen lumous perustuu siihen, että niillä on ihmisten puheen kyky, mutta ei moraalista ajattelua.
[19:41] <Teb> Ne ovat siis käytännössä, miten sen nyt sanoisi, erinomaisia pälätyskavereita.
[19:41] <Alain> *nyökyttelee, koska sitähän varmaan nyt tältä yleisöltä odotettiin*
[19:42] <Ciela> *Ei ymmärrä, mitä väliä jollain luumuilla on.*
[19:42] <Teb> *Kaivaa yhden hölöttäjäluumun esiin housujensa taskusta, jonne on tehty sille pesä*
[19:42] <Rebe> En usko että hän on ihan selvin päin..
[19:42] <Teb> "Porkkanoita!" *Luumu tokaisee*
[19:42] <Rebe> *Kuiskaa Londonille*
[19:43] <London_Morel> *Naurahtaa Rebelle* Jep. Tainnut livahtaa vähän tuliviskiä höpöttäjäluumukakkuun
[19:43] <Jill> *Katsoo puhuvaa luumu hämmästyneenä*
[19:43] <Ronja_Blomroos> *Ronjalle tulee nälkä, kun hän katsoo luumua*
[19:44] <Rebe> Oooih. Voisi kokeilla.. Mistäköhän niitä saa
[19:44] <Alain> *virnistää leveästi nähdessään luumun, joka osasikin höpöttää*
[19:44] <Teb> Ne voidaan luokitella puhekykynsä ansiosta enemmänkin alkeellisiksi eläimiksi, kuin hedelmiksi. Silti höpöttäjäluumuja kasvatetaan raa'assa tehotuotannossa ja niitä käytetään normaalien luumujen lisäksi ruoanvalmistukseen.
[19:45] <Teb> *Ei välitä yleisön epäilyistä ja aiheen ohi menevistä kuiskauksista*
[19:45] <Ronja_Blomroos> *Ronja miettii, että Teb taitaakin olla se vatsastapuhujatyyppi, koska eiväthän luumut osaa oikeasti puhua. Aika hulvatonta!*
[19:45] <Rebe> Joooten me syömme alkeellisia elimiä luumuasioiden kanssa... En edes pidä luumuista niin paljon
[19:45] <London_Morel> Oiskohan tuolla sellaista *mietiskelee ja katsoo tarjoilupöytää*
[19:46] <Rebe> Ehkä.. Mennään kattoon. *Tarttuu Londonia kädestä ja lähtee vetämään poikaa tarjoilupöytää kohti*
[19:46] <Teb> Tämän on loputtava. Se on epäeettistä ja hirvittävää. Mieluummin ei luumuleivoksia ollenkaan kuin luumuleivoksia, jotka on tehty puhekykyisistä luumuista.
[19:46] <London_Morel> *Seuraa rebeccaa*
[19:47] <Ronja_Blomroos> *Seurailee muita salissa olijoita. Uskookohan kukaan Tebin puheisiin?*
[19:48] <Teb> Höpöttäjäluumuleivoksissa on myös se huono puoli, joka varmaan koskettaa enemmän, että ne aiheuttavat kolme kertaa enemmän ilmavaivoja kuin luonnonmukaisia luumuja sisältävät leivokset.
[19:48] <Ronja_Blomroos> *Naurahtaa Tebille*
[19:49] <Rebe> Kiva tietää *Mumisee ja etsii katseellaan jotain syötävää*
[19:49] <Jill> *menee ruokatarjoilun luo ja ottaa sieltä itselleen hieman kanasalaattia*
[19:50] <Jill> *menee syömään yksin pöytään*
[19:50] <London_Morel> *Huomaa Jillin ja katselee häntä hetken*
[19:50] <Teb> Auttakaa saamaan tämä epäeettinen toiminta loppumaan. Älkää tappako viattomia höpöttäjäluumuja. *Silittää luumuaan.* Voitte liittyä kampanjaani "Höpöttäjäluumut pois vanukkaista" allekirjoittamalla pergamentin, joka minulla on mukanani. Kiitos. *Kumartaa joka suuntaan ja hyppää pois lavalta*
[19:51] <Ronja_Blomroos> *Naurahtaa ja taputtaa Tebille. Esitys oli humoristinen!*
[19:51] <Ronja_Blomroos> *Kääntää sitten katseensa paperiin. Seuraavana olisi palkintojenjaon aika*
[19:51] <Rebe> *Huomaa kirsikkaleivoksia ja muistaa ekan kerran kun tapasi Londonin. Naurahtaa*
[19:51] <Teb> *Tietää, että suurin osa ei uskonut häntä, mutta on tottunut siihen. Samoin ilkeisiin kommentteihin, jotka varmasti seuraavat hänen puhettaan*
[19:52] <Rebe> *Nappaa leivoksen ja haukkaa siitä palan*
[19:52] <Alain> *taputtaa tytön puheelle virnistäen*
[19:53] <Teb> *Hakee lisää perunavanukasta*
[19:53] <London_Morel> *Ottaa itsekin yhden leivoksen ja syö sitä*
[19:54] <Rebe> Maistuu samalta ku se leivos kurpitsajuhlassa
[19:54] <Ronja_Blomroos> *Astelee lavalle uudestaan ja asettuu mikrofonin ääreen* Noniin! Nyt on vuorossa palkintojenjako... tai no ei palkintojen, mutta tietynlaisten arvonimien jaon aika
[19:55] <Ronja_Blomroos> Oppilaskunnan hallitus on kevään ajan miettinyt mainintoja koulumme jäsenille. Tässä paperissa on heidän päätöksensä *vie katseensa paperiin, eikä vielä tajua, että räyhänhenki on hieman kopeloinut sitäkin*
[19:55] <Ronja_Blomroos> Ensimmäisenä paperissa lukee... koulun rauhallisin oppilas
[19:56] <Ronja_Blomroos> Koulun rauhallisimmaksi oppilaaksi on valittu... Cedance Fleur *ilmoittaa, ja yllättyy hieman OPKH:n valinnasta*
[19:56] <Jill> *ottaa salataskustaan oikeat tulokset ja juoksee Ronjan luo*
[19:57] <Jill> Räyhähenki on ollut asialla *sanoo ojentaa oikeat vastaukset*
[19:57] <Ronja_Blomroos> Seuraavaksi julistan teille Miss Châteaun 2017! Kyseisen maininnan on saanut... Cyan Grenier!
[19:58] <Rebe> *Taputtaa ja hurraa Cedancelle*
[19:58] <Ronja_Blomroos> Seuraavaksi jaetaan "Eniten wc-käyntejä vuoden aikana" -palkinto. Kyseisen palkinnon on saanut: Alain Astier!
[20:00] <Ronja_Blomroos> Seuraavaksi jaan palkinnon... vuoden Gryffondorille! Kyseisen maininnan saa: Teb Nee!
[20:01] <Teb> *Nauraa kirkuen (eli ihan normaalisti)*
[20:01] <Ronja_Blomroos> Nyt pyydänkin kaikkia neljää astumaan tänne korokkeelle ja vastaanottamaan... öh... palkintonne. Cedance, Alain, Cyan ja Teb, tervetuloa! *puhuu mikkiin*
[20:01] <Cedance> *astelee lavalle*
[20:02] <Cedance> Rakastan sitä räyhänhenkeä!
[20:02] <Ronja_Blomroos> *Käy hakemassa neljä kumiankkaa salin reunustalta ja antaa kullekin yhden*
[20:02] <Rebe> Snif mä en saanu palkintoa *:(*
[20:02] <Rebe> *naurahtaa*
[20:02] <Teb> *Nousee lavalle*
[20:03] <Ronja_Blomroos> Eikä tässä vielä kaikki! *jatkaa juontamista sillä aikaa, kun neljä henkilöä ihmettelevät palkintojaan*
[20:03] <Teb> *Ei ehkä ihan tajua, mutta olkoon*
[20:03] <Cedance> Oon kuulemma rauhallinen *sniif*
[20:03] <Teb> *On monia asioita, joita Teb ei tajua, joten tässä ei ole mitään uutta*
[20:03] <Rebe> Jaahass... mitäköhän nyt tapahtuu
[20:03] <Teb> *Joku satunnainen lajitteluhattu saattaisi väittää häntä suorastaan tyhmäksi tämän takia*
[20:04] <Cedance> *nauraa*
[20:04] <Ronja_Blomroos> Seuraavaksi julistetaan koulun pahin vihamiespari!
[20:04] <Rebe> ??
[20:04] <Ronja_Blomroos> He ovat... Rebecca Hope ja London Morel
[20:04] <Cedance> Ooh! *vilkuilee Jilliin*
[20:05] <Cedance> Mi- mitä?
[20:05] <Rebe> *ei ole edes varma mitä ronja tarkoittaa*
[20:05] <Jill> *yllättyy*
[20:05] <Rebe> *Vihamiesparilla*
[20:05] <Ronja_Blomroos> Vielä kaksi palkintoa jakamatta!
[20:06] <Ronja_Blomroos> Koulun juntti 2017 on...
[20:06] <Ronja_Blomroos> ... Jill Bauer
[20:06] <Rebe> *Katsoo Londoniin hiukan kummastuen* mitä meidän pitäisi tehdä..
[20:06] <Cedance> *katsoo jilliin*
[20:06] <Cedance> *purskahtaa nauruun*
[20:06] <Jill> Mä kerron niin isälle *sanoo raivoissaan*
[20:07] <Cedance> *pyyhkii kyyneleitä silmäkulmistaan notkuen*
[20:07] <Cyan> *Tulee vessasta ja menee lavalle, koska kuulemma voitti jotain.* "Mitä, mikä palkinto se oli?" *kyselee vieressä seisovilta*
[20:08] <Rebe> *Nauraa hiukan myöhässä ja ihmettelee että muuttuiko London patsaaksi järkytyksestä vai mitä. Onkohan hänellä jotain salattavaa..*
[20:09] <Ronja_Blomroos> Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä... vuoden kurttuviikuna
[20:09] <Ronja_Blomroos> ... Aurora Smith!
[20:09] <Cedance> Mikä hemmetti on kurttuviikuna?
[20:09] <Cedance> Ahaa!
[20:09] <Cedance> Vai että sellainen olento
[20:10] <London_Morel> *On hämmästynyt kaikista palkinnoista, mutta eniten omasta palkinnostaan*
[20:10] <Rebe> *Purskahtaa nauruun*
[20:10] <Cedance> *siirtyy londonin ja reben luo*
[20:10] <Cedance> Mikä tää teidän palkinto oli?
[20:10] <Jill> *Kävelee Cedan luo*
[20:10] <Cyan> "Kurttuviikuna?" *Nauraa* "Olinko mä vuoden lohikäärme?" *on onnellisesti pihalla kaikesta*
[20:10] <Jill> Onko sulla kirjoitus välineitä
[20:11] <Rebe> Ei mitään käryä
[20:11] <Jill> *kysyy*
[20:11] <Ronja_Blomroos> Kiitos minun puolestani! Tässä olivat kaikki esitykset. Jos halukkuutta on, lavalle voi tulla esittämään jotain. Hei hei! *kertoo ja poistuu lavalta*
[20:11] <Rebe> Mut en menny sinne lavalle ainakaan
[20:11] <Cedance> Kirjoitusvälineitä?
[20:11] <Jill> Onko??
[20:11] <Ronja_Blomroos> Sinä olit Miss Château 2017 *sanoo Cyanille*
[20:11] <Jill> Joo
[20:11] <Cedance> On mulla kynä ainakin
[20:11] <Rebe> Ja London järkyttyi niin paljon että muuttui patsaaksi
[20:11] <Cedance> *kaivaa taskusta kuluneen kynän*
[20:12] <Jill> Hyvä *ottaa kynän vastaan*
[20:12] <London_Morel> Onkohan Ronja kännissä? *kysyy kavereiltaan*
[20:12] <Cyan> "Mitä?? Mut... Eikö ne tajua että olen poika?" *on hyvin järkyttynyt*
[20:12] <Rebe> Voipi olla
[20:12] <Jill> Onko teillä mitään jolla voi kirjoittaa
[20:12] <London_Morel> Vai mitähän se oikein houri
[20:12] <Cedance> Sillä kynällä voi!
[20:12] <Rebe> öö venaa
[20:12] <Cedance> Ei se näyttänyt humalaiselta..
[20:12] <Jill> Johon siis
[20:13] <Rebe> kaivelee taskujaan ja vetää esiin pienen vihon
[20:13] <Ronja_Blomroos> En tiedä... OPKH:lla on näköjään vähän kummallinen linja. Ehkä näytät heidän mielestään tytöltä *ehdottaa Cyanille yrittäen olla piristävä*
[20:13] <Cedance> Aa
[20:13] <Rebe> *Kaivaa taskustaan pienen vihon ja antraa sen Jillille*
[20:13] <London_Morel> *Seurailee mitä tytöt oikein puuhaavat*
[20:14] <Cyan> *Näyttää entistä järkyttyneemmältä* "Näytän... tytöltä...."
[20:14] <Jill> *ottaa vihon repäisee sivun irti ja kirjoittaa pienen viestin*
[20:14] <Rebe> Mistäköhän tuo vihamiespari tuli.. *Miettii yhä tittelin ideaa*
[20:14] <Ronja_Blomroos> Siis... et minun mielestän näytä. Mutta esimerkiksi Evelyn Clement saattaa olla erimieltä *arvuuttelee*
[20:14] <London_Morel> En voi ymmärtää *vastaa Rebelle*
[20:15] <Rebe> Ehkä Ronja ei oikein tykkää meistä..
[20:15] <London_Morel> Se tykkää varmaan yhtä paljon meistä, kuin me siitä *naurahtaa*
[20:16] <Cyan> "Mit.. Evelyn Clement? Kuka se on?" *Vilkuilee ympärilleen kiukkuisen näköisenä etsien mahdollista syyllistä.*
[20:16] <Rebe> Mm *Nauraa ja hymyilee*
[20:16] <Jill> *viheltää ja pieni pöllö tulee tytön luo*
[20:16] <Jill> *antaa viestin pöllölle*
[20:16] <Jill> *Pöllö lähtee*
[20:17] <Cedance> Kerroitko isällesi?
[20:17] <Jill> Joo
[20:17] <Rebe> *Sujauttaa sormensa Londonin sormien väliin ja hymyilee iloisesti*
[20:17] <Cedance> Ahaa
[20:18] <Ronja_Blomroos> Äh, Eve on OPKH:n jäsen, mutta hän ei ole täällä. Sellainen normaalin näköinen lukutoukkatyttö *kuvailee*
[20:18] <Jill> Isä hankkii päätöksen tekijöille potkut *sanoo hymyillen*
[20:19] <London_Morel> *Tarttuu Rebeccaa kädestä kiinni*
[20:19] <Cedance> Se on vaan yks palkinto *mumisee*
[20:19] <Rebe> Mut ne on oppilaita..
[20:19] <Cedance> Noh, onko täällä mitään tekemistä?
[20:19] <Rebe> *Nojaa Päätään Londonin olkapäähän*
[20:19] <Rebe> Keksi jotain..
[20:19] <London_Morel> *Vilkuilee ympärilleen, ja toivoo, ettei Anni ole paikalla*
[20:20] <Cedance> Ketäs vilkuilet? *nostaa toista kulmakarvaansa Londonille*
[20:20] <Cyan> *Muistelee että ehkä on sittenkin jutellut tälle Evelynille kerran.* "Mä ehkä muistan sen! En ois uskonu. Pitää kyniä kana sen kanssa kun seuraavaksi nään!" *Uhoaa kädet puuskassa.*
[20:20] <London_Morel> Ööh.. *yllättyy Cedan kysymyksestä* Näköjään aika moni on lähtenyt jo pois
[20:20] <Cedance> Joo..
[20:20] <Cedance> Lähden varmaan myös..
[20:21] <Ronja_Blomroos> Suosittelen! Taino... en ole varma... Evelyn on välillä ihan mukava *kertoilee Cyanille*
[20:21] <Rebe> Hmm. Voitas tehä jotain jos tahottais
[20:22] <Jill> Joo tehää van jotain
[20:22] <London_Morel> *Kaataa itselleen jotain juotavaa lasiin ja juo sitten*
[20:23] <Rebe> *Hakee itsekkin jotain juotavaa ja ottaa kulauksen*
[20:23] <Cyan> "Itseasiassa etsi sen saman tien!" *Päättää olla toiminnan mies ja lähtee melko kiukkuisen näköisesti harppoen huoneesta.*
[20:24] <Cedance> Noh..
[20:25] <Cedance> Pelataanko jotain?
[20:25] <Rebe> vaikkkaa... Pullon pyöritystä *Virnistää*
[20:25] <Ronja_Blomroos> Ai... *ei ehdi sanoa enempää, kun Cyan häipyy jo huoneesta*
[20:26] <Ronja_Blomroos> *Katselee ympärilleen, ja päättää sitten itsekin lähteä pois. Sali näyttäisi melko siistiltä ja rauhalliselta. Ja kyllähän kotitontut siivoavat sitten lopuksi*
[20:26] <Ronja_Blomroos> *Ottaa vielä pari siirappitorttua, kourallisen jokamaunrakeita ja viisi noidankattilakakkua mukaan, ja astelee sitten ovesta ulos*
[20:27] <Rebe> *huomaa ettei kukaan okein innostu ideasta, joten hakee syötävää*
[20:36] <Natrix> *Seisoskelee yhä pöydän luona maistellen nyt keksiä. Palkintojen jakokin oli kyllä aikamoinen esitys.*
[20:40] <London_Morel> *Juo lasin tyhjäksi ja ottaa jonkun suolaisen leivoksen ja syö sen*
[20:40] <Rebe> *siemailee lasistaan juomaa*
[20:42] <Natrix> *Ottaa myös juomaa ja vilkaisee hymyillen Rebeä* Hei. Ootko viihtyny juhlissa? *Kysäisee.*
[20:44] <Rebe> Njoo.. Juomatarjoilu ei ole niin laaja mutta kirsikkaleivokset ovat hyviä
[20:45] <London_Morel> *Katselee Natrixia, muttei liity keskusteluun. Ei kai tuo yritä iskeä Rebeccaa?*
[20:46] <Natrix> Kirsikkaleivos, ehkä sellaistakin voisi maistaa! Alan tosin olla jo ihan täynnä, heh.. *Ottaa kuitenkin vielä kirsikkaleivoksen lautaselle.*
[20:47] <Rebe> *nappaa uuden kirsikkaleivoksen ja kääntyessään kompastuu omiin jalkoihinsa*
[20:48] <London_Morel> *Katselee Rebecan kompurointia*
[20:49] <Natrix> *Pudottaa leivoksen kädestä lautaselle yllätyksestä, kun tyttö kääntyy. Laittaa lautasen pöydälle ja kumartuu auttaakseen.* "Huh? Sattuiko suhun?"
[20:49] <Rebe> eeeii.. *Nousee ylös*
[20:49] <Natrix> *kaatuu ei kääntyy...
[20:51] <Rebe> *Huomaa leivoksensa lattialla ja nostaa sen roskikseen*
[20:51] <Rebe> *Hakee uuden*
[20:52] <Natrix> Huimaako sua tai jotain? *kyselee vielä. Tyttö on aika söpö.. Nate käyttää tilaisuuden hyväkseen ja laittaa kätensä toisen otsalle.* Hmm.. ei taida ainakaan kuumetta olla. *hymyilee*
[20:52] <Rebe> eeii.. *vilkaisee Londonia ja odottaa tämän reaktiota*
[20:53] <London_Morel> *Ei osaa tehdä oikein mitään, sillä toisessa kädessä on lasi ja toisessa leivos* Hyvä ettei sattunut, olet aika kova tyttö kompuroimaan *naurahtaa*
[20:54] <London_Morel> *Katsoo Natrixia pahalla, kun tuo koskettaa Rebecan otsaa*
[20:54] <London_Morel> Irti tyttöystävästäni! *sanoo Natrixille*
[20:54] <Rebe> *Näyttää Londonille kieltä kompurointikommentista ja kumartuu Natrixin käden ali*
[20:55] <Rebe> Olen ihan kunnossa *Sanoo ennen Londonin kommenttia*
[20:55] <Natrix> *Huomaa Londonin katseen ja ottaa käden hitaasti pois. Poikaystäväkö? Mutta eikö se ollut jokin vihamiespalkinto... Hymyilee kuitenkin Londonillekin*
[20:56] <London_Morel> *Ei vastaa Natrixin hymyyn, mutta ottaa Rebecan kädestä kiinni, heti kun on asettanut lasin takaisin pöydälle*
[20:57] <Rebe> *juo vielä kulauksen lasistaan ennen kuin laskee sen pöydälle*
[20:57] <Natrix> *Hmm, toinen poika näyttää aika omistushaluiselta. Natrix haukkaa muina miehinä leivosta. Eihän hän mitään liian epäilyttävää usko tehneensä. Kirsikkaleivos on hyvää.*
[20:58] <Rebe> *Nauraa mielessään*
[20:59] <London_Morel> *Mulkoilee Natrixia*
[20:59] <Rebe> *Ihmettelee Jillin katoamista*
[20:59] <Natrix> Missä tuvassa te muuten olette? Minut lajiteltiin siihen keltaiseen. Pouffsouffleen. *koettaa rupatella rennosti. Londonin mulkoilu kyllä vähän kuumottaa.*
[21:00] <Rebe> Mä oon Serdaiglessa. Upea tupa minulle
[21:02] <Natrix> Ahaa *nyökkää tytölle hymyillen ja katsoo sitten poikaa. Yrittää näyttää ihan viattomalta.*
[21:02] <London_Morel> Mä olin vielä pari vuotta sitten Gryffondorissa, nyt Cerfeurissa *vastaa*
[21:03] <Natrix> Niin tosiaan, täällähän voi jatkaakin opintoja *toteaa*
[21:07] <Rebe> Kuinka vanha muuten oot..?
[21:07] <London_Morel> Jatko-opiskelu on ihan kivaa, koska työ ei ole mua varten *kommentoi johonkin väliin*
[21:07] <London_Morel> *Ei kuitenkaan halua suositella Natrixille jatko-opiskelua, koska tuo vaikuttaa lipevältä*
[21:07] <Natrix> Olen 16, menen siis kuudennelle syksyllä *Syö leivoksen loppuun ja haukottelee vähän.* Alkoipa väsyttää. Voisinkin kohta lähteä tästä jo tupatiloihin. *Pohtii ja juo viellä lasistaan*
[21:09] <Natrix> Minkä ikäisiä te muuten olette? *kysyy vuorostaan*
[21:09] <London_Morel> Joo mene vain! *sanoo Natrixille*
[21:09] <Rebe> Mä oon 15 ja meen kuudennelle.
[21:09] <London_Morel> 20
[21:10] <Rebe> *hakee lisää juotavaa koska jano*
[21:11] <Natrix> *katsoo Londonia vähän pitkään, kun tuo kovasti usuttaa häntä häipymään* Ah sitten menemme samalle luokalle, ehkä nähdään tunneilla. *Sanoo Rebelle, mutta vilkaisee taas vanhempaa poikaa vähän varuillaan*
[21:11] <Rebe> mm *Hymähtää juomaa suussaan*
[21:15] <Rebe> *juo lasinsa tyhjäksi* Tää juoma on aikas hyvää
[21:16] <London_Morel> *Tajuaa, että kaksikko on samalla luokalla ja hämmentyy*
[21:16] <London_Morel> *Astuu Rebeccaa lähemmäs*
[21:16] <Natrix> *Nojailee pöytään vähän väsyneen näköisenä. Ehkä se kirsikkaleivos olikin jo liikaa.* Joo, onhan se *Vastaa ja koettaa myös saada omaa lasiaan tyhjäksi, sillä ei sitä jättää sovi.*
[21:19] <London_Morel> Ehkä häivyn tästä tupaan *ilmoittaa ja ajattelee sänkynsä alla olevaa tuliviskipulloa* Nähdään Rebe *suikkaa tuon poskelle pusun*
[21:19] <Rebe> Heippa *vilkuttaa Londonille hymyillen*
[21:20] <Rebe> Mäki varmaan meen *Sanoo Natrixelle ja lähtee*
[21:21] <Natrix> Juu, voisin itsekin tästä jo mennä. Nähdään. *Huikkaa toisille ja lähtee imyöskin.*

Saa antaa kommentteja peliin liittyen!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2016-17