Lohikäärme luontopolulla?

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Lohikäärme luontopolulla?

ViestiKirjoittaja Esmeralda Sweet » 10 Kesä 2017, 09:18

Ev vain nyökäytti päätään. Minusta kännykässäni ei ollut mitään pelättävää. Se oli vain akulla toimiva kapistus. Sähköiskunkin vaara oli varmaan myös aika pieni. Millähän lohikäärmeet ottivat yhteyttä toisiinsa? En tiedä. Tulimerkeillä?

"Oli hauska tavata", Ev sanoi hiljaisella äänellä. Pyyhkäisin hiussuortuvan korvani taakse ja hymyilin hänelle heilauttaen kättäni. "Hei sitten." Minua itse asiassa vähän pelotti kävellä yksin kotiin, sillä jostain syystä, vaikka Ev oli sanonut että lohikäärme ei palaisi, en uskonut häntä. Loin kuitenkin viimeisen silmäyksen tyttöön ja lähdin kävelemään kohti kotia.

//Minun osaltani peli oli ainakin tässä :) Kiitos seurasta!
Eli tämän saa pisteyttää ja lukita :)//
Esmeralda Sweet on 11-vuotias iloinen haaveilijatyttö Pouffsoufflesta, joka kirjaimellisesti asuu pilvilinnoissa.

Joskus sitä kaatuu. Aina voi kuitenkin nousta ylös kaatuakseen uudestaan. -Esmeralda Sweet
Esmeralda Sweet
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Ĉiela Fairchild » 11 Kesä 2017, 14:31

Ev jäi puun oksalta käsin katselemaan Esmen paluuta, ilmeisesti kotiinsa ja odottelemaan, että noutaja saapuisi. Missäköhän tuo viipyi, ei kai tuo ollut eksynyt? Ei Ev koko päivää jaksaisi odotella jotain tyhmää ihmistä saapuvaksi.

//Kiitos pelistä. On siis nyt minunkin puolestani loppu.
Ĉiela Fairchild
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 11 Kesä 2017, 17:30

Kiitos hyvästä, nopeatempoisesta pelistä!

Esmeralda Sweet, Pouffsouffle: 19 + 5 = 24 p
Ĉiela Fairchild, Pouffsouffle: 14 + 5 = 19 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2017-18