((Koko otsikko:
Uutta nyt: Korruptoituneen koululehden viime vuosien salailut, osa 3))
Tämä on oikeastaan koululehden salaamien asioiden kolmas osa. Jos et ole aiempia vielä löytänyt tai jos niitä on jo käyty sensuroimassa, niin tämä on ehkä se parhain osa, jotta olisit edes vähän perillä koululehden nykyisestä rappeutuneisuudesta.
Jotta tämä aikamatka suurten paljastusten äärelle kuitenkin luonnistuu on sitä ennen tehtävä tuttuakin tutumpi loitsu:
Mini, mani, raksi – muutu nyt heti viisaammaksi!
Lukuvuosi 2016-17 – Se suuren rakkauden lukuvuosi, pikemminkin pettymysten
Kuten olette ehkä jo huomanneetkin, koululehden painos on taas myöhässä. Kenenköhän takia? Ei varmaan sen vuoksi, että koululehden päätoimittaja on hempeillyt vähän kehen tahansa kanssa syksyllä, mutta niin on moni muukin!
Ja mikä tämän kaiken takana sitten olikaan, kysytte varmaan? Ei sellaista vastausta ainakaan koululehdestä tule löytymään, kun se on koulun narrina ja käsinukkena toiminut näiden viimeisten kymmenien vuosien aikana vain.
Aika hälyttävä tämä vaikenemisen taso tosiaan on etenkin, kun koulussa tällaisen katsauksen jälkeen huomaa tapahtuvan koko ajan jotakin – jotakin, josta kertoa ja raportoida. Hah! Onneksi minä olen täällä ja korjaan tämän erheen! Mikäköhän sinunkin epätietoisuuden aste olisikaan ollut, jos ei tällainen hieno totuuden paljastus -aktivointikausi olisi lainkaan alkanut?
Jos tämä lemmenjuomasotku olisi tapahtunut viime vuoden syksyllä, niin sitten koululehti olisi puolittain osunut artikkelillaan koko aiheen keskiöön. Viime vuonna vielä somasti kerrottiin, että miten kannattaisi pukeutua kurpitsajuhlaan. Olisikohan kidnapatuilla ollut asiat paremmin, jos he olisivat pukeutuneet ihan tavallisesti eivätkä olisi yrittäneet matkia neiti ”toimittajan” vinkkejä?
Mutta takaisin lemmenjuomaan, ei harhauduta viime vuoteen!
Ei yhtään lehteä ole ilmestynyt, mutta se ei varmaan yllätä, kun lehden toimitustakin valvovat tahot ovat olleet vähän muissa maailmoissa.
Lemmenjuomaa on ehdoteltu koko rakkausskandaalin alkulähteeksi ja se varmaan pitääkin paikkansa, mutta miten se on näin laajasti levinnyt, lähes kaikkien keskuuteen, on hyvä kysymys. Onneksi olen haka kysymyksiin vastaamisessa! Sekä niiden esittämisessä tietenkin myös!
Juomassahan tietenkin, eikä missä tahansa, vaan ihan näin hienosti Suurten salissa tarjoiltuna. Aika fiksu veto, vaikka itse sanonkin. Etenkin, kun vielä tyylikkäästi sitä on juotettu koululehden edustajistolle, joista ei kukaan varmaan muutenkaan olisi aiheesta mitään kirjoittanut.
Sen sijaan, että koulun päättäjät koululehden kanssa olisivat kahvi tai tee kupposen äärellä keksineet jonkun kokonaan toisen suuren aiheen ja tapahtuman, jonka alle olisivat voineet tämän n:nnen skandaalin lakaista, joutuivat he itse vain kolmiodraamoihin ja näihin muihin tilanteisiin, mitä nyt jonkun hetkellisen lemmenjuoman vaikutuksen alaisena voikaan syntyä.
Tämän sotkun tekijäksi oli montaakin eri ihmistä ehdotettua enkä valitettavasti nyt saanut sukellettua kaikkia juoruja läpi, mutta ehkä jo tämäkin tieto riittää alkajaiseksi. Te muut täydentäkööt tätä viestiä, sillä koko ajanhan tapahtuu kaikkea sellaista mistä korruption alku ja julki, ikivihreä koululehtemme ei kirjoita.
Pitäisiköhän siellä toimituksessa olevienkin alkaa miettiä alan vaihtoa. Näyttelijän ura saattaisi olla ihan sopiva? Ainakin se olisi paljon parempi kuin toimeton ”toimittaja” ja eettisestikin hyväksytympi kuin valeparantajan -ammatti!
Kommenttia vain alle ja jatkamaan tätä totuuksien kerrontaa, sillä totuus on se mikä on ja pysyy muuttumattomana.
Mutta nyt pitää taas rientää!
Älkää uskoko kaikkea mitä luette, jos siis koululehti ikinä taas julkaisee jotain!
Kannattaa vain pitää omat korvat auki ja silmät, ja tiedätte jo heti kaiken paljon paremmin!