Taikaeläintenhoitoa oikeassa luonnossa

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Taikaeläintenhoitoa oikeassa luonnossa

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 11 Marras 2016, 15:14

Käännyin kävelysuuntaani, kun sain varmistuksen Sylvin tulevan perässäni. Tyttö oli minua vain vuoden nuorempi, eikä oikeastaan vaikuttanut siltä, mutta siitä huolimatta käyttäytymiseni hänen kanssaan oli muuttunut hieman. Käyttäydyin oikeastaan kaikkien minua nuorempien kanssa erittäin asiallisesti ja jopa vakavasti, koska minulla oli tarve olla ihminen, jota pienemmät arvostavat ja niin. Sen lisäksi minulla oli huolehtivaisuushalu kaikista nuoremmista, ja vaikka mitä muuta vastaavaa.

"Hyvä, että löysit nopeasti apua. Minunhan olisi pitänyt tehdä edes jotain, kun minun syytähän se oli", Pouffsouffle sanoi. Kuulin selvästi syyllisyyttä hänen äänessään. Tönäisin Sylviä hellästi olkapäähän. "Hei, kaikki on nyt hyvin, älä syytä itseäsi siitä", sanoin lempeästi.

"Onkohan kaikki yksisarviset allergisia porkkanoille? Tai, että oliko tuo jokin erityistapaus? Tuolla en siis tarkoittanut, että lähtisin tässä heti syöttämään (tappamaan) muita yksisarvisia", Sylvi kysyi minulta, ja mietin sitä hetken. "Ei, en usko. Niin kuin minäkin olen allerginen porkkanalle, mutta moni muu ei ole. Luulen, että sama juttu on eläimilläkin", miettelin tytölle.

Olin oikeastaan jo halukas lähtemään pois, koska tiedostin edelleen, etten todellakaan näyttänyt hyvältä lenkkini jälkeen. En kuitenkaan osannut muodostaa lausetta, jolla saisin itseni lähtemään, ilman, etten loukkaisi millään tavalla Sylviä. Lopulta vain avasin suuni ja puhuin; "Mmh Sylvi hei, mä luulisin et mun olis paras lähtee nyt suihkuun ja tekemään sitten läksyt", aloitin - en sentään vielä halunnut hyvästellä tuota, jos tuo väittäisikin vastaan.
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Taikaeläintenhoitoa oikeassa luonnossa

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 11 Kesä 2017, 18:02

Kiitos melkein loppuun pelatusta pelistä!

Katherine Westwood, Serpentard: 14 p
Gabrielle Blue, Pouffsouffle: 8 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17