Uusi tuttavuus asemalta

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Uusi tuttavuus asemalta

ViestiKirjoittaja Christel Temple » 20 Elo 2016, 21:41

// Peli on varattu Cristel Templelle ja Gabrielle Bluelle. Peli sijoittuu junamatkalle Pariisista taikakouluun.//

Cristel heräsi varhain aamulla herätys kellon sointiin ja ihmetteli ensin miksi ihmeessä herätyskello on päällä, mutta tajusi pian että oli taas aika suunnata koulun penkille. Cristel ponkaisi äkkiä ylös vuoteestaan ja kiiruhti keittiöön syömään jotain ennen lähtöä. Cristel nappasi pöydältä omenan ja juoksi takaisin huoneeseensa. Huoneessaan Cristel vaihtoi vaatteet jästi vaatteisiin, samalla syöden omenaa. Cristel oli valmis kymmenen aikoihin, jolloin hän katsoi vasta ensimmäisen kerran kelloa. Cristel huokaisi helpotuksesta ja lösähti sängylle.

Cristel nousi siitä kumminkin pian kun hän tajusi että voisi käydä ostamassa itselleen evästä jostain Pariisin kaupasta, eikä tyytyä äitinsä voileipiin. Cristel meni keittiöön missä muu perhe söi vielä aamupalaa.

"Minä käyn kaupassa ostamassa jotain evästä", Cristel ilmoitti perheelleen ja lähti eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan. Cristel kävi kaupassa ja pakkasi eväät mukaan. Siinä vaiheessa kello alkoi jo lähennellä yhtätoista.

Ctistelin äiti sanoi tyttärelleen että olisi aika lähteä. Cristel otti tavarat ja pöllönsä, jonka jälkeen hän suuntasi jälleen laittamaan kenkiä jalkaan. Asemalle oli Templejen kodista lyhyt matka ja se meni nopeasti. Kun Cristel ja tämän äiti saapuivat asemalle kello on vartin yli yksitoista.

Cristel suuntasi laiturille josta juna lähtisi, jännityksen, pelon ja ilon sekaisissa fiiliksissä. Cristel huomasi että asemalla oli runsaasti porukkaa ja että lähes kaikki olivat löytäneet jonkun ystävän luo. Cristel alkoi muistella ystäviään Tylypahkassa ja tuli vähän haikeaksi.
Christel Temple
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

Re: Uusi tuttavuus asemalta

ViestiKirjoittaja Gabrielle Blue » 21 Elo 2016, 17:46

Heräsin herätyskelloni pirinään. Kello näytti yhdeksää. Se oli toisella puolella huonetta, jotta nousisin varmasti. Menin painamaan nappia josta sen pirinä loppuisi. Kymmenen tunnin junamatka edessä. Haukottelin ja kävelin huoneestani vessaan. Huuhtelin kylmällä vedellä kasvoni. Minun läpi meni ihanan virkistävä tunne. Sen jälkeen kävelin takaisin huoneeseeni ja vaihdoin yöpukuni mustiin legginseihin ja T-paitaan. Rullasin pienen maton huoneeni lattialle ja aloin vennyttelemään. Minä venyttelen aina aamuisin. Sain vihdoin venyttelyni päätökseen.

Katselen peilistä itseäni. Hiukseni näyttivät todella likaisilta. Riisuin vaatteeni ja otin kaapista pyyhkeeni. Kävelin alakertaan suihkuun. Laitoin pyyhkeeni vessan ovenkahvaan roikkumaan. Pesin itseni mansikan tuoksuisella saippualla ja hiukseni mangon tuoksuisella
shampoolla. Olin saanut pestyä itseni. Otin pyyhkeeni ja kuivasin samalla, kun kävelin yläkertaan huoneeseeni. Laitoin päälleni harmaat legginsit, keltaisen hameen ja pitsireununaisen paidan. Aloin harjata hiuksiani. Laventeli kissani hyppäsi syliini ja tiputin harjani. Nostin harjani ja vetäisin vielä pari vetoa.

Astuin oman huoneeni ovesta ulos, kun siskoni Juliet hyppäsi eteeni. Kiljaisin ja aloimme nauraa siskoni kanssa. Menimme alakertaan syömään. Aamupalalla söin maustamatonta jogurttia ja mansikoita. Syön sitä melkeinpä joka aamu. Joskus myös leipää. Kun olin syönyt tarkistin ettei matka-arkustani puuttunut mitään tarpeellista.

Kello näytti kymmentä yli yhtätoista. Laitoin matka-arkkuni takakoppaan ja hyppäsin itse kyytiin Laventelin raidallinen kantokoppa kädessäni. Automatka sujui oikein hyvin. Pian olimme jo perillä. Otin arkkuni takakopasta ja kävelin perheeni kanssa laiturille josta juna Chateauhun lähtisi. Halasin perhettäni joka lähtisi viemään Juliettia kouluun. Kello oli vasta 11.18. Katsoin tyttöä lähellä minua. "Moi" Sanoin tytölle iloiseen äänen sävyyn. En ollut nähnyt tyttöä ennen. Hän varmaankin oli eka luokkalainen. Hymyilin tytölle.
Gabrielle Blue
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

Re: Uusi tuttavuus asemalta

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Helmi 2017, 23:23

Christel Temple, Pouffsouffle: 2 p
Gabrielle Blue, Pouffsouffle: 3 p

Peli lukitaan keskeneräisenä, kiitos!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17