//tämä peli on jatkoa "Täällähän olisi pari vapaaehtoista"- pelille, jonka lopussa Melinda ja Lily-Bella lähtevät yhdessä Poudlardineen. Peli sijoittuu siiskin samalle päivälle. Lily-Bella Daviesia odotellaan tänne//
"Komennuskirouksen käyttäminen esineisiin on sallittua ja todella yleistä. Se on myös helppo tapa tehdä asioita, kun ei tarvitse muistaa satja eri loitsuja eri tarkoituksiin", Lily-Bella kertoi.
"Puu on kirsikkaa ja ydin yksisarvisen häntäjouhta", hän vastasi kysymykseeni hänen sauvastaan.
"Kirsikka on voimakas taikasauva puu. Se sisältää tappavaa voimaa, mutta onneksi sinulla on yksisarvisen jouhi ytimenä. Silloin se ei ole niin vaarallinen", puhua pälpätin innoissani. En ollut koskaan ennen tavannut kirsikka sauvan haltijaa.
"Entä sinun sauvasi? Mistä se on valmistettu?", Lily-Bella kysyi. Olin sisimmältäni tohkeissani kun jotakuta toistakin kiinnostivat sauvat. Tuo into näkyi tuikkivana silmissäni.
"Tämä on pähkinäpensasta, ydin on veelan hius" vastasin kun kaivoin sauvani innolla taskustani. Sauvani oli vaaleasta pähkinäpensaasta valmistettu ja sen kädensija muodostui ikäänkuin sulkeutuneista linnunsiivistä. Tämä sauva oli niin kaunis, etten haluasi luopua siitä koskaan. Lisäksi se oli kykenevä erityisesti loitsuihin ja pimeyden voimilta suojautumiseen. Ainoa huono puoli oli sen oikukkuus.
Avasimme palkintohuoneen oven ja livahdimme siitä ulos. Kävelimme käytävällä kun Lily-Bella yht'äkkiä sanoi:
"Odota hetki", ja vetäisi sauvansa esiin loitsien kutsuloitsun. Lompakko liisi hänen käteensä. Tajusin, että minäkin tarvitsisin lompakon ja työnsin käteni laivastonsinisen rompperini taskuun. Kyllä, se oli siellä. Tämän sinisen rompperini lisäksi minulla oli päälläni valkoiset polviin ylettyvät sukat ja samaa väriä kuin rompperini olevat ballerinat. Lily-Bella työnsi oman lompakkonsa taskuunsa ja jatkoimme matkaa oville.
"Aiotko osallistua kesäleirille?", Hän kysyi minulta, "Itse aion osallistua, sillä siellä tulee luultavasti olemaan hauskaa. Kuulin, että säännöt ovat vapaammat kuin normaalisti".
"Minulla ei taida olla aikaa tänä kesänä tulla niille", totesin, "lähdemme elokuun alussa Dijoniin äitini kanssa lomalle, joten en tiedä voinko. Menemme Dijon reissun jälkeen luultavasti käymään mummolassa ja sitten tulemme kotiin. Siinä on mennyt kai sitten jo pari viikkoa".
Saavuimme aurinkoiselle pihamaalle, josta jatkoimme tielle, joka veisi Poudlardineen. Tarkistin, että lompakkoni oli edelleen taskussani ja se oli.
Kävelimme jutellen ja katselin samalla taivasta. Lintuja lensi yläpuolellamme ja aloin miettimään uskaltaisinko kertoa Lily-Bellalle olevani animaagi. Päätin etten sano sitä suoraan.
"Onko sinulla jotain... Erikoistaitoa?", kysyin hymyillen. Ei hänellä luultavasti mitään erikoisominaisuutta voinut olla, mutta päätin edetä tällä tavalla ennenkuin möläyttäisin jotain suurta itsestäni. Oikeastaan animaagius ei ollut mikään salaisuus, sillä olin rekisteröity.