Elokuun haaste: Roolipeli omana itsenään

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Re: Elokuun haaste: Roolipeli omana itsenään

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Elo 2016, 12:31

Lloyd Frankowski kirjoitti:Mila ja Melody, voin kyllä käydä teidän pelissä pyörähtämässä. En ihan tiedä onko minusta niin paljoon enempään vai ei, haha. :') Ja riippuuhan se jonkin verran juonesta.

Sopii, laitan teille yksää. :)
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Sophie Brown » 07 Elo 2016, 16:01

Mila Molina kirjoitti:Yksäriviestittelyn jälkeen Evelyn, Anna ja Shanietta pelaavat pelin kolmestaan, ja minä ja Melody kahdestaan. Minun ja Melodyn mukaan mahtuisi vielä kolmas henkilö. Haluaako joku tulla?

Sophie Brown kirjoitti:Voiko etunimeään käyttää vai pitääkö keksiä joku?

Ideana on käyttää ihan omaa etunimeä ja indentiteettiä. Jos jostain syystä ei halua kertoa omaa etunimeä, voi sen kohdalle keksiä jonkun muun nimen.

Juu, toki pelaan nimelläni. Kunhan varmistin. Miten tuvat siis?
Järki
ei
jätä
jos
pidät
pään
kylmänä.

Sophie Brown Terävä-älyinen joskin ujo ensiluokkainen serdaigle jolle läheisin on hänen siskonsa Judy.

Muut hahmoni: Kaksi mahtavaa Pouffsoufflea. Katie Chang ja Cèlina Tourette.
Sophie Brown
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Elo 2016, 17:14

Sophie Brown kirjoitti:Juu, toki pelaan nimelläni. Kunhan varmistin. Miten tuvat siis?

Saat itse päätää, mihin tupaan lajitteluhattu sinut laittaisi.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Inés Ortega » 07 Elo 2016, 18:12

Tämä oli hauska idea :3 Minusta saa peliseuraa, jos joku haluaa, mutta vastailen nyt ainakin näihin kysymyksiin.

1. Mikä on lempivärisi?
- Vaatteissa musta, muuten tykkään aika paljon tummansinisestä
2. Mikä on lempieläimesi?
- Koira
3. Mitkä kolme sanaa kuvailevat luonnettasi parhaiten?
- Kunnianhimoinen, herkkä, idealistinen
4. Mikä on mielestäsi ystävän tärkein ominaisuus?
- Se, että haluaa kuunnella ja olla tukena vaikeissakin asioissa
5. Mikä on unelma-ammattisi?
- Jästimaailmassa lääkäri, velhomaailmassa varmaan parantaja tai huispaaja
6. Mitkä kaksi tupaa ovat suosikkitupiasi? (Gryffondor, Serdaigle, Pouffsouffle, Serpentard)
- Serdaigle ja Pouffsouffle

En osaa yhtään sanoa, missä tuvassa olisin ollut, jos olisin käynyt Châteauta. Jos saisin kuitenkin itse päättää, haluaisin olla Serdaiglessa (mutta jotenkin tuntuu, että monet vastaukset veisivät Serpentardiin hmm).

1. Missä olet opiskellut ennen jatko-opiskelijaksi hakemista? (Taikakoulu Châteaussa, Tylypahkassa, Beauxbatonsissa, vai muussa velhokoulussa?)
- En tiedä onko Suomessa taikakoulua, mutta olisin varmaan joka tapauksessa käynyt Durmstrangin, se kun on lähin isommista taikakouluista (paitsi, jos olen jästisyntyinen...)
2. Mitkä kaksi oppiainetta ovat olleet lempiaineitasi?
- Taikaolentojen hoito ja taikaliemet
3. Mitkä kaksi oppiainetta ovat olleet vaikeimpia aiemmassa koulussasi?
- Ennustus ja tähtitieto
4. Kuinka vanha olet? (18-22-vuotias)
- 20
5. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle? (alla tarkemmat ohjeet)
- loitsut, muodonmuutokset, pimeyden voimilta suojautuminen, yrttitieto, taikaliemet ja -juomat, tähtitieto, taikuuden historia, huispaus & lentäminen, taikaolentojen hoito, muinaiset riimut
Syvällinen haaveilija ja kunnianhimoinen maailmanparantaja. Serdaiglen tuvan valvojaoppilas. (Muut hahmoni Louis Caldwell, Matthieu Valentine ja Elliot de Rohan)
Inés Ortega
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 07 Elo 2016, 20:57

1. Mikä on lempivärisi?
Sinisen sävyt. Kaikkein eniten pidän turkoosista ja yönsinisestä.

Kaikki. Kaikki ne ällöttävimmätkin joidenkin mielestä. Mutta jos vain pari saa sanoa valitsen pöllön ja, ja, ja... sanotaan yksinkertaisesti kaikki.

Itsepäinen (tämä on tärkeä sana minun luonteenkuvauksessani), eläin- ja luontorakas (mikä se sana on?), ja yleensä se porukan järkevin ja sekopäisin yhtä aikaa, yms... (tässä ei ole läheskään kaikki)

Luottamus. Se, että ystävä kuuntelee, kun sinulla on kerrottavaa ja sinä kuuntelet häntä. Se, että voit aina luottaa ystävään missä tilanteessa tahansa.

Ehdottomasti joku, missä pääsee työskentelemään eläinten kanssa tai taikaolentojen, miten sen nyt ottaa.

6. Mitkä kaksi tupaa ovat suosikkitupiasi? (Gryffondor, Serdaigle, Pouffsouffle, Serpentard)
Inhon kaikkea lajitteluja ja ihmisten jakamista mihinkään ryhmään syyn x takia. Mutta ehkä kuitenkin Gryffondor tai Serpentard.

7. Millä luokalla opiskelet? (11-vuotias on 1. luokalla, 12.-vuotias 2. luokalla jne.)
Menen kolmannelle luokalle eli olen 13-vuotias :)

8. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle
Valitsen hmmm... huispaus & lentäminen, ennustus, taikaolentojen hoito, muinaiset riimut, numerologia

//Mahtava idea tämä haaste. Luulen, että kallistun tuonne Gryffondorien pariin, en tiedä! Haluan aivan ihka oman tuvan vain minunlaisilleni, kiitoos. Olen vapaata peliseuraa :)//
Pieni, aurinkoinen, mutta sisukas arpinaamainen punapää Serdaiglesta.

Muut hahmoni: Linda Brown, Sirena Rover.
Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 07 Elo 2016, 21:58

// (En osaa olla hiljaa, eiku) Mutta saanko minäkin oman tuvan vain minunlaisille? Sopisin sinne varmaan tosi hyvin :') //
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sophie Brown » 08 Elo 2016, 08:29

Sophie Brown kirjoitti:
Mila Molina kirjoitti:Yksäriviestittelyn jälkeen Evelyn, Anna ja Shanietta pelaavat pelin kolmestaan, ja minä ja Melody kahdestaan. Minun ja Melodyn mukaan mahtuisi vielä kolmas henkilö. Haluaako joku tulla?

Sophie Brown kirjoitti:Voiko etunimeään käyttää vai pitääkö keksiä joku?

Ideana on käyttää ihan omaa etunimeä ja indentiteettiä. Jos jostain syystä ei halua kertoa omaa etunimeä, voi sen kohdalle keksiä jonkun muun nimen.

Juu, toki pelaan nimelläni. Kunhan varmistin. Miten tuvat siis?

Oho tohon ekaan tuli väärä viesti.
Järki
ei
jätä
jos
pidät
pään
kylmänä.

Sophie Brown Terävä-älyinen joskin ujo ensiluokkainen serdaigle jolle läheisin on hänen siskonsa Judy.

Sophie Brown
Oppilas

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 08 Elo 2016, 23:24

Mäkin voisin osallistua tähän, jos joku on vielä seuraa vailla :) Haluisitko vaikka Fanny pelata miu kanssa?

1. Mikä on lempivärisi?
Lempivärini vaihtelevat aika usein, mutta juuri nyt musta, valkoinen, harmaa ja punainen näyttävät kivoilta.

Ehdoton suosikkini on susi.

Tää on vaikea... Innostuva ehkä, meen tosi helposti mukaan kaikkiin juttuihin. Vaikkaa innostunkin helposti, niin oon kyl todella introvertti, sellanen ujo ja epäsosiaalinen sisäänpäinkääntynyt tyyppi... Ja viel kolmas... Järjestelmällinen. En pidä ehkä huonetta järjestyksessä, mut rakastan suunnittelua ja listaamista, tietyt asiat pysyy aina järjestyksessä.

Parhaan ystävän tärkein ominaisuus on se, että sillä on sulle aikaa. Tällä mä ainakin oon oppinu erottaa aidot ystävät epäaidoista.

Pienempänä tähän ois tullu vastaus ku tykin suusta mut nyt en kyl enää yhtään tiedä... Oon kyl funtsinu monia, arkkitehti, pelisuunnittelija, argeologi, elokuvaohjaaja... Jotain, missä sais käyttää sekä älyä, että luovuutta ja mielellään myös suunnitella jotain. Ammattii on vaikee valita kun haluun aina kaikkea monipuolisesti.

Serdaigle on ehdoton suosikki, tokana varmaan Serpentard.

7. Millä luokalla opiskelet? (11-vuotias on 1. luokalla, 12.-vuotias 2. luokalla jne.)
14v, eli 4 luokka kai alkamassa

8. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle?
Lentäminen&huispaus, numerologia, muinaiset riimut, taikaolentojen hoito, jästitieto ja ennustus. Ai mitä? Oliko tossa muka kaikki valinnaisaineet? Hups... Mistähän ajankääntäjiä sais hommattua...

Ainakin hoen hatulle oikein painokkaasti, että haluan Serdaigleen, niin ehkä se päästäis mut sinne Serpentardmaisesta luonteestani huolimatta :3
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

ViestiKirjoittaja Sophie Brown » 09 Elo 2016, 09:24

Katrine Isabell Wall kirjoitti:Mäkin voisin osallistua tähän, jos joku on vielä seuraa vailla :) Haluisitko vaikka Fanny pelata miu kanssa?

1. Mikä on lempivärisi?
Lempivärini vaihtelevat aika usein, mutta juuri nyt musta, valkoinen, harmaa ja punainen näyttävät kivoilta.

Ehdoton suosikkini on susi.

Tää on vaikea... Innostuva ehkä, meen tosi helposti mukaan kaikkiin juttuihin. Vaikkaa innostunkin helposti, niin oon kyl todella introvertti, sellanen ujo ja epäsosiaalinen sisäänpäinkääntynyt tyyppi... Ja viel kolmas... Järjestelmällinen. En pidä ehkä huonetta järjestyksessä, mut rakastan suunnittelua ja listaamista, tietyt asiat pysyy aina järjestyksessä.

Parhaan ystävän tärkein ominaisuus on se, että sillä on sulle aikaa. Tällä mä ainakin oon oppinu erottaa aidot ystävät epäaidoista.

Pienempänä tähän ois tullu vastaus ku tykin suusta mut nyt en kyl enää yhtään tiedä... Oon kyl funtsinu monia, arkkitehti, pelisuunnittelija, argeologi, elokuvaohjaaja... Jotain, missä sais käyttää sekä älyä, että luovuutta ja mielellään myös suunnitella jotain. Ammattii on vaikee valita kun haluun aina kaikkea monipuolisesti.

Serdaigle on ehdoton suosikki, tokana varmaan Serpentard.

14v, eli 4 luokka kai alkamassa

8. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle?
Lentäminen&huispaus, numerologia, muinaiset riimut, taikaolentojen hoito, jästitieto ja ennustus. Ai mitä? Oliko tossa muka kaikki valinnaisaineet? Hups... Mistähän ajankääntäjiä sais hommattua...

Ainakin hoen hatulle oikein painokkaasti, että haluan Serdaigleen, niin ehkä se päästäis mut sinne Serpentardmaisesta luonteestani huolimatta :3

Voin kans pelata Kat, kun en oo vielä seuraa saanut.
Järki
ei
jätä
jos
pidät
pään
kylmänä.

Sophie Brown
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 09 Elo 2016, 13:36

Tottakai Kat voin pelata. Otetaanko Soph mukaan, että pääsee myös pelaamaan?
Pieni, aurinkoinen, mutta sisukas arpinaamainen punapää Serdaiglesta.

Muut hahmoni: Linda Brown, Sirena Rover.
Fanny Wiest
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Ajatuseula