Lemmenjuomaskandaali (syksyn 2016 pääjuoni)

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Lemmenjuomaskandaali (syksyn 2016 pääjuoni)

ViestiKirjoittaja Katherine » 07 Elo 2016, 17:38

Mila Molina kirjoitti: Eli kyseessä voi olla hyvinkin oppilas, joka ihastuu opettajaan, ikivanhaan kummitukseen tai vaikka taulussa olevaan muotokuvaan.

Ihanan kamalaa tää :DD
Katherine

ViestiKirjoittaja Anna Pretre » 07 Elo 2016, 18:10

Minulla Eun Ji ja Sharnee ovat vapaata riistaa ihastumaan tai olemaan ihastuksen kohteena!
4.luokkalainen Pouffsouffletyttö, ujo ja hiljainen, mutta on tyytyväinen elämäänsä seinäruusuna.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Anna Pretre
Oppilas

ViestiKirjoittaja Alisha Marshall » 07 Elo 2016, 18:14

Oikeesti apua, pelkkä näiden sotkujen ajattelu saa minun tuntemaan niin valtaisaa myötähäpeää että huhhuh :D

No, ehkäpä unohdan myötähäpeän ja tarjoan hahmoni peliseuraksi (: Hmm... Mites olisi Alisha & London- peli? Lily-Bellaa voisin tarjota seuraksi jommallekummalle sinun hahmoistasi, Anna. Tilanne olisi ehkä mielenkiintoisempi, jos jompikumpi heistä ihastuisi Lily-Bellaan?
Alisha Marshall (16): Pelokas ja traumatisoitunut tyttö Serpentardista. Peittää epävarmuutensa esittämällä coolia eikä aina kykene hallitsemaan tunteitaan.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Alisha Marshall

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Alisha Marshall » 07 Elo 2016, 18:18

Hmm, oon myös miettinyt, että miten paljon hahmon luonne tulee esille lemmenjuoman alaisuudessa? Toki siis hahmo käyttäytyy rakastuneen tavoin, mutta onko hän tietoinen siitä, että ei toimi järjen mukaan? Ei juomaa tietenkään voi vastustaa, mutta tämä tuli mieleeni...

(Anteeksi tuplaviestitys (: )
Alisha Marshall (16): Pelokas ja traumatisoitunut tyttö Serpentardista. Peittää epävarmuutensa esittämällä coolia eikä aina kykene hallitsemaan tunteitaan.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Alisha Marshall

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Inés Ortega » 07 Elo 2016, 18:21

Minä osallistun myös mielelläni tähän juoneen, ja kaikki hahmoni ovat vapaita kaikenlaiselle peliseuralle :)

Hyvä kysymys, Alisha! Itse ainakin ajattelisin, että hahmo ei koe toimivansa järjen vastaisesti vaan lemmenjuoma saa juojansa jonkinlaisen lumouksen valtaan, jossa hahmon ajatukset täyttyvät rakkauden kohteesta eikä sijaa järkiperäiselle ajattelulle ole.
Syvällinen haaveilija ja kunnianhimoinen maailmanparantaja. Serdaiglen tuvan valvojaoppilas. (Muut hahmoni Louis Caldwell, Matthieu Valentine ja Elliot de Rohan)
Inés Ortega
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 07 Elo 2016, 18:35

En taida ottaa tähän osaa sittenkään
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 07 Elo 2016, 19:24

Voisin vetää Sirenan tähän juttuun mukaan. Sirena on vapaana ihastuttavaksi tai ihastuneeksi kenen tahansa kanssa.
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Adrienne Ender » 07 Elo 2016, 20:29

Kuulostaapa kamalalta XD olen ehdottomasti mukana kiusaamassa hahmojani, ketä tahansa (Katrine, Gabriel, Adrienne) voi pyytää peliin :)

Olisiko liian julmaa ehdottaa, että Katrine pelaisi Marceaun kanssa pelin, jossa Kat joisi lemmenjuomaa :D okei... Aika julmaa kyllä
Adrienne Ender: Nuorehko ja hieman salaperäinen oppimisenhaluinen muodonmuutoksen professori ja Serdaiglen tuvanjohtaja. Älykäs ja napakka noita, joka ei haluaisi pysyä liian pitkään samassa maassa.

Muut hahmoni: Katrine Wall(11) ja Gabriel Leblanc(12)
Adrienne Ender
Opettaja

Opetettava aine: Numerologia

ViestiKirjoittaja Gabrielle Blue » 07 Elo 2016, 20:47

Olisiko joku kiinnostunut kolmiodraamasta?
Gabrielle Blue
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Elo 2016, 21:21

Alisha Marshall kirjoitti:Mites olisi Alisha & London- peli?

Sopii! Kumpi ihastuisi kumpaan vai ihastuisivatko molemmat toisiinsa? Voin kuvitella, kuinka London alkaa uskomaan Jumalaan ja rukoilemaan ihan vain Alishan takia. :D

Alisha Marshall kirjoitti:Hmm, oon myös miettinyt, että miten paljon hahmon luonne tulee esille lemmenjuoman alaisuudessa? Toki siis hahmo käyttäytyy rakastuneen tavoin, mutta onko hän tietoinen siitä, että ei toimi järjen mukaan?

Itse ajattelin samalla tavalla kuin Inés, eli hahmo ei tiedosta käyttäytyvänsä jotenkin erilaisesti. Jokainen hahmo kuitenkin ilmaisee ihastumisensa eri tavalla, joten siinä hahmojen luonteiden erilaisuudet tulevat kyllä ilmi.

Adrienne Ender kirjoitti:Olisiko liian julmaa ehdottaa, että Katrine pelaisi Marceaun kanssa pelin, jossa Kat joisi lemmenjuomaa :D okei... Aika julmaa kyllä

Tarkoitatko, että Katrine ihastuisi Marceauhon vai johonkin aivan muuhun niin, että Marceau on näkemässä? Molemmat olisivat kyllä aika kamalia, sillä Marceau ei mielellään haluaisi nähdä Katrinea kuhertelemassa jonkun muun kanssa, mutta toisaalta pettyy varmasti seuraavana päivänä kun saa tietää, ettei Katrinen ihastuminen ollutkaan aitoa häntä kohtaan. Mutta voin kyllä mielelläni pelata Marceaulla Katrinen kanssa pelin. :)
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2016-17