//Peliin odotellaan Opal Calypsoa ja peli sijoittuu 1.9 aamupalalle//
Herään klo 07.03. Minua väsyttää vielä joten jään hetkeksi aikaa sänkyyn. Säpsähdän hereille, kun kuulen kikatusta vierestäni. Vilkaisen kelloa. Se näyttää jo kahdeksaa joten nousen ylös. Teen pikaisesti venyttely liikkeitä. Laitan koulupuvun päälle ja alan harjaamaan todella takkuista hiuspehkoa. Kiljaisen kivusta, koska harjaani tarttuu iso määrä hiuksia. Sitten kun saan harjattua hiukseni pakkaan keltaiseen koululaukkuuni kirjani, jotta voin lähteä aamupalalta suoraan tunneille.
Kävelen oleskeluhuoneeseen. Oleskeluhuoneessa oli iso tungos. Jouduin pahoittelemaan montaa ihmistä, koska astuin monen tyypin kannoille. Työnnyn pois Pouffsoufflen oleskeluhuoneesta helpottuneena. Vihaan tungosta ja ruuhkaa. Mutta sitten unohdan kaiken muun, kun haistoin vastapaistetun leivän tuoksun. Jäin haistelemaan taivaallista tuoksua. Säpsähdän kun joku kävelee minua päin ja huutaa "Varoisit vähän". Silloin tajusin, että olisi järkevämpää jatkaa matkaa aamupalalle.
Kävelen reippaasti melkein juosten. Minulla oli nimittäin kiljuva nälkä. Hidastan vauhtia ja kävelen saliin sisälle. Menen Pouffsouffle pöytään, mutta kaadun tuolin jalkaan. Kaikkialle sattuu ja tuntuu kuin minulta tulisi verta nenästä. Tunnustelen nenääni. Ei siitä verta tullut. Istun pöytään mielestäni todella kauniin tytön viereen. Katson häntä tarkemmin. Muistaakseni hänen nimi oli Opal.