Backstagelle hiipiminen

Täällä voit suunnitella pelikavereiden kanssa festareille sijoittuvien pelien kulkua. Muutama peli-idea on annettu valmiiksi, joihin voit ilmoittautua hahmollasi haluamasi rooliin. Voit myös luoda oman keskustelun uudelle peli-idealle.

Re: Backstagelle hiipiminen

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 10 Heinä 2016, 18:45

Tämä ei ymmärtääkseni itse Châteaun festari, joten professoreja täällä ei kai töissä oo? Mutta hyvä idea tuo, että oikeab henkilökunnan jäsen sitten tulee :D Kathe on tälläne, jollasen missä vaan vois nähdä (tarkoitan ulkonäköä), että Kathe voisi olla se, ketä luullaa :)
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Alwine Eldridge » 10 Heinä 2016, 18:51

Eli joku henkilökunnan jäsen nappaa tytöt ja ilmottaa vartijalle, mutta tytöt häviää sen ulottuvilta? Sopii. Ja mulle sopii, että Kathea luullaan, koska Melin ja Kathen ei pitänyt tuntea toisiaan niin hyvin jossain toisessa pelissä? Mutta sopisiko, että Kathe sitten aloittaa ja sitten vaikka minä tai Mel (mulle on ihan sama, että kumpi). c:
Loin des yeux, loin de coeur.

Alwine Eldridge (14) // seikkalunhaluinen ja fiksu, mutta ujo kolmasluokkalainen tyttö Gryffondorista
Muut hahmoni: Harley Faye, Brian Eldridge, Dalia Delacroix
Alwine Eldridge
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 10 Heinä 2016, 20:09

Peli aloitettu nimellä "Erehdyksiä backstagella". Ilmoitathan Linds minulle aina, kun olet roolinut, että tiedän milloin minun vuoroni on? Sano Alw, mikäli haluat minun mainitsevan sinullekin :)
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas

Tupa: Serpentard

Edellinen

Paluu Festaripelien suunnittelu