Lentelyä kirkkaalla taivaalla

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Lentelyä kirkkaalla taivaalla

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 10 Kesä 2016, 14:45

Katrine kipusi varovasti luutansa päälle. Yhtäkkiä hän ponkaisi nopeasti ylöspäin ja vain sujahti ohitseni yläilmoihin. Nauroin tytölle, hän totisesti osasi lentää.

"Mitä sinä siellä vielä kykit? Pelkäätkö korkeita paikkoja?" Katrine härnäsi nauraen samalla iloisesti. "Otetaanko kisa kentän ympäri?" tyttö kysyi. Nauroin ja lennähdin Katrinen pään yläpuolelle. Varovasi laskeuduin vähän alemmas niin, että sain lyhyet jalkani asetettua Katrinen olkapäille.

"Tottakai otetaan!" totesin rauhallisesti, asettaessani jalkani takaisin omatekemiini tukeihin ja laskeutuessani Katrinen tasolle, "Enhän minä muten saisi tietää, miten hyvä luutasi onkaan", sanoin härnäten. Niin, tottakai ajattelin, ettei lentäjällä olisi mitään väliä, kunhan luuta nyt sentään olisi nopea!

"Tai miten paljon sinä olet jo kerennyt harjoitella", virnistin ja tökkäsin Katrinea käsivarteen.
"Kolme....... Kaaaksi", vilkaisin hymyillen Katrineen, "YKSI!" huudahdin ja kiihdytin nopeasti.
Pieni, aurinkoinen, mutta sisukas arpinaamainen punapää Serdaiglesta.

Muut hahmoni: Linda Brown, Sirena Rover.
Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 27 Kesä 2016, 22:40

Fanny nauroi ja pyrähti hetkeksi olkapäilleni temppuilemaan. Minä naurahdin ja tein luudalla pikku voltin ilmassa tipauttaakseni Fannyn, mutta hän olikin noussut kyydistä jo omin avuin.

“Tottakai otetaan”, hän sanoi. “Enhän minä muuten saisi tietää, miten hyvä luutasi onkaan. Tai miten paljon sinä olet jo kerennyt harjoitella”, Fanny härnäsi tökäten minua. Virnistin tälle. Enemmän kuin arvaatkaan, sanoin mielessäni hänen aloittaessaan lähtölaskennan.

“YKSI!” Fanny huudahti ja sinkaisi matkaan. Naurahdin vähän ja lähdin perään. Olin jäänyt alussa vähän jälkeen, koska olin odottanut nollaa. Kiihdytin kuitenkin aika hyvin välimatkaa umpeen painautuen tiukasti luudanvartta vasten.

Tuuli piti hiukseni takana ja siristin silmiäni, koska vauhti meinasi saada ne vuotamaan. Pitäisi kai hankkia lentolasit… Pian olinkin jo Fannyn rinnalla. Jos tuo oli hänen täysi nopeutensa, voittaisin hänet kevyesti.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2016, 18:38

Fanny Wiest, Serdaigle: 9 p
Katrine Wall, Serdaigle: 11 p

Kiitos pelistä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16