Kirjoittaja Matthias Frankowski » 29 Huhti 2016, 12:45
//Ajattelin nyt tällä tavalla omalta osaltani päättää pelin. Kiitos peliseurasta.
Tyttö vain yski eikä vastannut kysymykseen. Ehkä tämä ei pystynyt vastaamaan kysymykseen? Ehkä se pussukassa ollut aine, aiheutti toiselle allergiaa tai jotain, minkä vuoksi hän ei voinut puhua. Aineella ei tainnut olla samankaltaista vaikutusta minuun, sillä pystyin puhumaan. Vai pystyinkö? Ehkä olin vain ajatellut sanovani jotain, mutten todellisuudessa ollutkaan sanonut mitään...
Selvää olikin aina se, ettei aine ollut siitä parhaimmasta päästä eikä raitis ilma tuntuvat tuottavan sitä toivottua, parantavaa, vaikutusta. Todella tyhmä juttu. Olisi vain pitänyt mennä eri reittiä eikä ottaa muilta unohdettuja tavaroita mukaan.
Kävelin hieman paremmin koulun pihamaalle ja kuikuilin ympärilleni. Olisi varmaan hyvä lähteä etsimään jotain aikuista, joka saisi vaaleatukkaisen kuntoon, sillä tämä vaikutti hieman säälittävältä ja huonolta. Kai voisin jättää hänet hetkeksi yksin. Ei tämä näyttänyt, siltä kuin kävelisi suoraan metsään eläinten silpottavaksi saatikka kauempana olevaan järveen.
”Mmm, mitä jos pysyisit tässä hetken ajan... Pystytkö siihen? Sillä aikaa, kun käyn hakemassa jonkun aikui- jonkun henkilökunnasta tänne. Okei?” yritin selventää aikomuksiani tytölle ja toivoin, etten vain kuvitellut puhuvani ääneen vaan oikeastikin puhuisin ääneen. Sepä olisi mahtavaa, jos menisin apua pyytämään eikä toinen ymmärtäisi mitään muuta kuin sen, että jokin olisi oudosti.
Aikaa ei varmaan ollut hukattavaksi, minkä vuoksi lähdin heti siihen suuntaan, jossa luulin juhlijoiden olevan.
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä
Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.