Poissaoloilmoitukset 2015-16

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Poissaoloilmoitukset 2015-16

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 01 Joulu 2015, 18:00

Olen määrittelemättömän pitkään aktiivinen/epä-aktiivinen, suuret pahoitteluni kaikille kanssapelaajille! En luultavasti tule jatkamaan pelejä johonkin aikaan (ei tarkoita että hylkäisin ne), mutta juuri nyt tarvitsen lepoa jokseenkin kaikesta - niin harrastuksista, opiskeluista kuin nettimaailmastakin.

En ollenkaan tiedä tulevaa tilannettani, saatan innostua tai olemaan innostumatta nyt mistään. Todennäköisesti, mikäli tilanne jatkuu tällaisena, tulen kuitenkin käymään Chateaussa muutaman kerran kuukaudessa.

Kiitos!
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Vanessa Kingston » 14 Joulu 2015, 00:44

Yhä epäaktiivinen. Toivottavasti viimeistään sitten joululomalla.
Epäaktiivinen kiireiden takia. En ota nyt uusia roolipelejä, mutta vanhat ja sovitut pelataan, mikä on tietysti olennaista.
Vanessa Kingston (14): Huispaukseen ja lentämiseen ihastunut metamorfimaagityttö Serdaiglesta.
Muut hahmoni: Sienna Bloodworth (13) & Brian Eldridge (15) & Dalia Delacroix
Vanessa Kingston
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 05 Tammi 2016, 13:15

Olen ollut joulun ajan ja sen jälkeen epäaktiivinen kirjoittaja. Anteeksi siitä. Ihan motivaation ja inspiraation puute syynä. Yritän taas saada jotain aikaiseksi.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 15 Tammi 2016, 17:02

En oo valitettavast mitenkään ehtiny tässä lomalla mukana touhussa, sori. Ei vaan motii ja innostusta/aikaa tänne ja ei inspiä ollenkaan :D Yritän heräillä tässä eloon
You wouldn't want to fight crime? No no no no.
You wouldn't want to stop time? No no no no.
You wouldn't want to turn water into wine?
Or how about being invisible? I'd rather be invisible.

Melody Wood (15) : Kaunis, kunnianhimoinen, hauska ja ärsyttävä viidesluokkalainen Serpentard, joka virnistelee liikaa ja rakastaa taikaolentoja, huispausta ja ystäviä yli kaiken.

Hahmoni: Melody Wood, Bella Whitley ja Keira Kingsley
Melody Wood
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 28 Tammi 2016, 16:33

Minä sitten inhoan näitä koekausia >:( Nyt on nimittäin nii, että seuraavat pari viikkoa minun pitäisi tehdä kaiken maailman esitelmiä ja lukea kokeisiin, joten en varmaan ehdi kauheasti ropeihin vastailla. Yritän joka päivä ainakin yhteen vastata, mutta en lupaa.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 06 Huhti 2016, 20:38

Olen Saksassa 11.4 - 18.4 enkä sieltä pääse tänne käväisemään ollenkaan. Nettiä siellä ei ole juuri ollenkaan. Olen pahoillani niille ropeille, jotka mahdollisesti jäävät odottamaan. Yritän jatkaa niitä joku päivä, mutta loppuviikko on harvinaisen täyteen puristettu, joten en todennäköisesti saa mitään aikaiseksi.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 08 Huhti 2016, 20:28

Nettiongelmien sekä oman elämän asioiden vuoksi olen roolipelipuolella aika tavalla hiljaisempi ainakin seuraavat kaksi viikkoa. Teen kyllä parhaani ja yritän joskus vastata joihinkin peleihin, mutten ihan samaan tahtiin kuin aiemmin.
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 15 Huhti 2016, 20:43

Niinpä niin. Olen olemassa yhäkin, vaikken ole Châteaussa piipahtanut ikuisuuteen- nyyh. Haluaisin kirjoittaa, mutta taitaa vain olla pakko myöntää, ettei aika riitä. Tulen käymään täällä silti (muhahhaa), mutta todennäköisemmin vain kesällä (ja ehkä kenties) joskus muulloin harvakseen. Saattaa tosin olla, että Château alkaa hiukan siirtyä sivuun, mutta niin, sen sitten näkee myöhemmin (ellei osaa ennustaa). Lukio, stressi, opiskelu, teatteri, ystävät, kaverit, läksyt, koeviikot, aineet, esseet, esitelmät, kerhonohjaus, jatkuvat matkustukset ja ajamiset edes takas, sinne ja tänne, muut harrastukset, sekä vähentyvä vapaa-aika vain puskevat päälle. Kerrankin päätin ajatella itsekkäästi omaa napaani, joten vähennän stressiä, enkä vaivaa päätäni sillä, etten ole täällä.

Harmi ja ärsytys, mutta toivon, että aikaa riittäisi kesän puolella jonkun verran enemmän. Olisi mukava kirjoitella taas muutamaa ropea ja kaivaa Evelynkin tuolta nurkasta homehtumasta. Mutta mainiota jatkoa vaan kaikille täällä, huisia kevättä ja inspiraation kukkimisia! Mitä nyt joitain tekstejä lueskelin, niin aivan huikeaa tarinointia ja kolmivelhoturnajaisetkin sujuneet tosi hohdokkaaseen malliin! Niin, terkkuja myös niille kaikille Tylypahka AM:n ja Pensieven oppilaille, jotka päätyvät tämänkin lukemaan, vaikka lienenkin teille tyystin tuntematon.

Terveisin, pahoitellen ja kiittäen niistä ajoista, joita täällä koin joskus vuonna papu ja nakki
Evelyn Clément
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 25 Huhti 2016, 17:18

Mä oon matkoilla.... hmm, sanoisinko että 28.4 - 10.5 niin että ettehän kaipaile mua! ;D Pusi pusi

menen Krakovaan ;)
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 25 Huhti 2016, 19:27

Oon toukokuun vähän hiljaisempi kuin yleensä, koska kokeet yms. muut jutut ja kiireet.
You wouldn't want to fight crime? No no no no.
You wouldn't want to stop time? No no no no.
You wouldn't want to turn water into wine?
Or how about being invisible? I'd rather be invisible.

Melody Wood (15) : Kaunis, kunnianhimoinen, hauska ja ärsyttävä viidesluokkalainen Serpentard, joka virnistelee liikaa ja rakastaa taikaolentoja, huispausta ja ystäviä yli kaiken.

Hahmoni: Melody Wood, Bella Whitley ja Keira Kingsley
Melody Wood
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16