Kirjoittaja Katrine Isabell Wall » 01 Maalis 2016, 19:15
Juokse, juokse, juokse, käskin. Jalkani ottivat pitkiä ja keveitä askelia eteenpäin. Maisema viuhui ohi luonnottoman nopeasti, mutta se ei riittänyt. Paljaat jalkani tapasivat sammalen uudelleen ja uudelleen. Tallasin välillä käpyjen ja oksien päälle, mutta jatkoin juoksua. Pian, pian, pian. Oli kiire. Hän ei saanut päästä pakoon. Edessä oli loittoneva hahmo. Hänet oli saavutettava. Aika alkoi loppua. Reunalle. Hän oli liian lähellä reunaa. Juoksin minkä jaloistani pääsin, aivan reunalla. Hän pysähtyi, katoi minuun yhden ohikiitävän hetken kylmillä ruskeilla silmillään, ja hyppäsi. Samaan aikaan kompastuin juureen ja kaaduin...
Alas sängystä. Makasin lattialla hiljaa ja tasasin hengitystäni. Kamala painajainen. En kyllä enää nuku päiväunia. Ne olivat aina niin pelottavia ja levottomia. Eivät sopineet minulle. Tänään olin vain jostain syystä ollut niin kamalan väsynyt. Olin nukkunut yölläkin huonosti ja koulussa oli ollut rankka päivä. Olin ajatellut päiväunten piristävän, mutta vielä mitä!
Äkkiä minulle tuli sellainen tunne, etten ollut ainoa makuusalissa. Avasin silmäni ja tuijotin makuusalin kattoa hetken. Sitten nousin istumaan ja katsoin ympärilleni. Sophie istui sänkynsä laidalla sen näköisenä, että oli lähdössä jonnekin. Minulle tuli äkkiä kiusaantunut olo. Eihän kukaan tämän ikäinen nyt päiväunia ottanut, ja vielä nähnyt painajaista. Sophie oli nähnyt minun tipahtavan sängystä.
”Oletko lähdössä jonnekin?” Pyyhkäisin hiestä otsalle liimaantuneet hiukset kasvoilta ja nousin seisomaan. Päälläni oli raidallinen yöpuku, sillä en käsittänyt, kuinka jotkut pystyivät nukkumaan päivävaatteet päällä, edes sitten päiväunilla. Nehän olivat niin epämukavat ja likasivat sängyn.
//Ää mun kieroutunut mieli saa ton otsikon näyttämään siltä, että noi aikoo uida siellä hiekassa :D//
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - DemonsKatrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta