Lentämisen riemua

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Lentämisen riemua

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 24 Tammi 2016, 16:14

"Ehkä vähän, mutta ei se mitään, sillä eihän lentämisessä jalkoja liiemmin käytetä", Heather sanoi mennessään luutansa luo. "Sattuko sinua mihinkään? Tuo ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta kun luudalta putoan."

Otin minäkin luutani ja vastasin: "Ei paljoa, kyllä minä pärjään. Olen tippunut aiemminkin." Nousimme taas ilmaan ja jatkoimme lentämistä rauhallisemmin kuin viimeksi. Katsahdin Heatherin suuntaan nähdäkseni kuinka hän pärjäili.
Jasmin Blackbird, 2.-luokkalainen Gryffondor.

Toinen hahmoni: Alice Juniperintytär.
Jasmin Blackbird
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 24 Tammi 2016, 17:00

"Ei paljoa, kyllä minä pärjään. Olen tippunut aiemminkin", Jasmin vastasi heidän kohotessaan ilmaan.

Heather lenteli rauhallisesti ja varoi jalkaansa. Hän oli luullut ettei niillä ollut mitään tekemistä lentämisen kanssa, mutta jalkojen asento vaikutti suuresti lento nopeuteen ja tasapainoon. Tytön lentäminen saattoi näyttää hiekan omituiselta, mutta se sujui melkein kuin ennen - tai noh, vältyttiin ainakin törmäilyltä.
Heather Rose: Eloisa, mukava, runollinen neiti Pouffsoufflesta.
Heather Rose
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 24 Tammi 2016, 22:27

Heatherin lentäminen näytti vähän kummalliselta. Seurasin häntä katseellani jonkun aikaa. Sitten jatkoin lentämistä, vaikkakin hieman horjuen. Päästyäni tasapainoon - enemmän tai vähemmän - aloin taas mutkitella ja välillä kovensin vauhtia. Hidastin melkein heti.

Yhdessä vaiheessa meinasin lentää päin maalisalkoa. Väistin, mutta jouduin samalla huonoon asentoon. Pysähdyin ja siirryin luudalla. Se taisi näyttää hassulta. Taisin olla ajatuksissani tai en vain ollutkaan huomannut sitä. Pudistin päätäni ja kuiskasin itselleni: "Ei näin!"

//Kauanko jatketaan?//

Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 24 Tammi 2016, 22:44

Kun Jasmin jatkoi lentämistä oli siinä Heatherilla ihmettelemistä; tyttö horjui luudalla, hiljensi ja kovensi vauhtiaan, sinä melkein törmäsi maalisalkoon. Heather oli hämillään. Hänenkin lentonsa oli varmasti näyttänyt lähes tulkoon yhtä hauskalta. Jasmin korjasi asentoaan ja Heather seurasi kuinka hän pudisti päätään kuiskaten jotain.

Olkiaan kohauttaen Heather jatkoi omia puuhiaan ja vilkaisi sitten rannekelloaan. Irvistäen tajusi Heather, että tämän täytyi ehtiä vielä lukea kokeeseen ja vilkaisi Jasminia kysyen; "Lennetäänkö kilpaa kentän ympäri? Sitten minun täytyykin luultavasti mennä, sillä pian on kokeet."

//Olisiko muutama viesti?//
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 25 Tammi 2016, 21:56

"Lennetäänkö kilpaa kentän ympäri?" Heather kysyi, "Sitten minun täytyykin luultavasti mennä, sillä pian on kokeet" Katseeni kiersi kentällä ja vastasin: "Okei." Lensin hänen luokseen muistaen, että jos hänellä oli kokeet niin saattoi olla minullakin.

Kun olimme valmiita, sanoin: "Paikoillanne, valmiit, nyt!" Lähdin nopeasti ja puolessa välissä vilkaisin Heatheriin päin. Hymyilin, vaikka en tiennyt miksi.

Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 28 Helmi 2016, 21:44

Jasmin hymyili Heatherille ja pikaisesti Heatherkin hymyili mutta kiisi sitten tämän ohi. Hän kiisi vinhaa vauhtia kikattaen, mutta silti hänestä tuntui että Jasmin oli aivan hänen kintereillään. Hän kääntyi katsomaan taakseen, mutta se oli virhe - Heather oli vähällä törmätä maalisalkoon. Tyttö väisti sen täpärästi ja lähti viimeisen loppukiriin.

"Kiitos seurasta", hymyili Heather kääntyen katsomaan oliko Jasmin saapunut ennen vai jälkeen hänen maaliin.
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 28 Helmi 2016, 23:33

Heatherin ollessa edelläni hän katsoi taaksensa, mutta meinasi sen takia törmätä maalisalkoon. Heather väisti salon ja yritin saada hänet kiinni. Olin melkein Heatherin vierellä maaliin tullessamme.

"Kiitos seurasta", sanoi Heather hymyillen. Vastasin: "Kiitos sinullekin." Laskeuduin maahan ja vein luudan sinne, mistä olin sen ottanut. Hyvästelin Heatherin lähtiessäni kokeisiin lukuun, mikä olisi huomattavasti tylsempää.

//Taidamme olla valmiit? Kiitos pelistä!//

Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 29 Helmi 2016, 09:15

//Jep, kiitos seurasta! :) Pelin saa pisteyttää ja lukita.//
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 06 Huhti 2016, 13:56

Kiva peli!

Pisteytys
Jasmin Blackbird: 14 p
Heather Rose: 14 p

Lukitsen pelin.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16