Marceau asteli Frankowskin perässä käytävälle, sulki vessan oven perässään ja jatkoi kävelyään vasemmalle. Frankowski oli hieman edellä, mutta Marceau otti pojan kiinni nopein, pienin askelin. Poika näytti tietä ja Marceau seurasi kuuliaisena perässä. Minnehän he olivat menossa?
Kun Frankowski kertoi omaksi tuvakseen Serpentardin, Marceau nyökkäsi, vaikkei edellä kulkeva poika voinutkaan sitä nähdä. Marceau ei onneksi ollut kuullut mitään Serpentard-tuvan stereotypioista, sillä jos olisi, hän olisi harkinnut vielä kerran kääntyvänsä takaisin. Hän ei onneksi tiennyt, että kyseisestä tuvasta tuli poikkeuksellisen suuri määrä pimeyden voimien kannattajia ja että kyseisen tuvan oppilaat tapasivat olla poikkeuksellisen ovelia. Poikkeuksia tietenkin oli. Ei Marceaukaan ollut niin ylisosiaalinen kuin mitä Poufsoufflet yleensä olivat.
Pojat astelivat peräkanaa portaat alas ja jatkoivat matkaa eteenpäin. "Minä olen vasta ensimmäisellä", Marceau vastasi, "Eli toivottavasti minun ei tarvitse auttaa sinua missään loitussa, osaan vain kipinät ja alohomoran", hän jatkoi, "Entä sinä?"
Marceau vilkuili ympärilleen, mutta hänellä ei ollut vieläkään mitään aavistusta, minne he olivat matkalla. Kyllä hän oli aikaisemminkin täällä päin linnaa käynyt, mutta yleensä hänen matkansa suuntautui ylöspäin, kohti Poufsoufflen tupaa.