Tulista tunnelmaa ja uutta jutteluseuraa

Tarjoilusalissa on koko illan ajan tarjolla naposteltavaa ja juotavaa; noidankattilakakkuja, siirappikakkuja, suklaatuulihattuja, sukupalloja, kermakaljaa, kurpitsaporetta sekä erilaisia jästiherkkuja. Alkoholipitoiset juomat on suojattu ikälinjalla, jonka yli ei liian nuori koulun oppilas pääse astumaan.

Re: Tulista tunnelmaa ja uutta jutteluseuraa

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 12 Joulu 2015, 11:03

"Kiva tietää. Olisi kiva nähdä se joskus, jos on mahdollista", Jasmin sanoi ja päästi Lusan vapaaksi; kissa maisteli maahan pudonnutta kanankoipea ja ryntäsi sitten pika vauhtia tiehensä.

"Joo, ehkä joskus", Heather vastasi.

"Teillä oli aika samanlaiset reaktiot", Jasmin totesi naurahtaen ja Heather mietti hetken mitä hän mahtoi tarkoittaa. Mutta pian hän muisti tulisen kanankoiven ja virnisti; "Niin, ehkäpä. Se oli ihan kamalan tulista! En koskaan ollut maistanut vastaavaa", hän sanoi. "Ennen kuin nyt."
Heather Rose: Eloisa, mukava, runollinen neiti Pouffsoufflesta.
Heather Rose
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 17 Joulu 2015, 22:20

//Pahoittelen viivästystä.//

"En minäkään pidä tulisesta ruoasta", sanoin Heatherille. Olin hetken hiljaa ja katselin ympärilleni. Sitten sanoin: "Jästikoulussa minua kiusattiin siitäkin... En koskaan uskonut heitä. 'Kaikkihan tykkäävät tulisuudesta. Sinä olet tosi outo.'" Matkin erään tytön ääntä. Toivoin Heatherin ymmärtävän oikein.
Tajusin sanoneeni, että minua kiusattiin siitäkin. Aloin selittää: "Kaikki pitivät minua kummallisena. Olen hiljainen ja ujo, toisin kuin muut. Jo pienenä tein vahingossa loitsuja joista sain aina kuulla uudestaan. Minä myös pukeuduin eri tavalla kuin muut." Huomasin alkaneeni puhumaan nopeasti. Silloin ei melkein kukaan saa selvää siitä, mitä puhun.

//Kuinka kauan jatketaan?//
Jasmin Blackbird, 2.-luokkalainen Gryffondor.

Toinen hahmoni: Alice Juniperintytär.
Jasmin Blackbird
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 18 Joulu 2015, 18:48

//Pelataan vaikka vähän aikaa vielä. Vaikka muutama peli viesti. Jasmin voi vaikka ilmoittaa hetken kuluttua että hänen pitää mennä :)//

"En minäkään pidä tulisesta ruoasta", Jasmin kertoi. Heather oli aina vihannut tulista ruokaa ja sitä kuinka se poltteli kielessä. Mieto tulisuus oli taas ihan ok. Kiinassa oli varmasti tulista ruokaa. Heather rakasti eri maiden kulttuureja.

"Jästikoulussa minua kiusattiin siitäkin... En koskaan uskonut heitä. 'Kaikkihan tykkäävät tulisuudesta. Sinä olet tosi outo.'"

Heather katsahti Jasminea. Kiusaaminen oli kamalaa! "Kaikki pitivät minua kummallisena. Olen hiljainen ja ujo, toisin kuin muut. Jo pienenä tein vahingossa loitsuja joista sain aina kuulla uudestaan. Minä myös pukeuduin eri tavalla kuin muut", hän jatkoi ja Heather kysyi hieman uhkarohkean kysymyksen; "Kuinka sinä oikein jaksoit? Siis kun sinua kiusattiin. Minua ei ole kiusattu- siis muualla kun kotona. Sisarukseni ovat kamalia! Kiusaaminen ei ole hauskaa."
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 25 Joulu 2015, 11:20

"Kuinka sinä oikein jaksoit?" Heather kysyi "Siis kun sinua kiusattiin. Minua ei ole kiusattu- siis muualla kun kotona. Sisarukseni ovat kamalia! Kiusaaminen ei ole hauskaa."
Vastasin hänelle: "Se alkoi vasta muutettuamme Yorkiin. Minulla on pari ystävää, jotka auttoivat minua kestämään. 9-vuotiaana sain Lusan. Se auttoi hieman. Siskopuoleni osallistui kiusaamiseen, mutta täällä kaikki on vielä hyvin." En kertonut kaikkea ja se alkoi vaivaamaan minua. Vaimensin tunteen. Mietin kannattaisiko kertoa loput, mutta päätin olla hiljaa asiasta. Ei kai hän haluaisi kuulla sitä?

Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 25 Joulu 2015, 11:38

"Se alkoi vasta muutettuamme Yorkiin. Minulla on pari ystävää, jotka auttoivat minua kestämään. 9-vuotiaana sain Lusan. Se auttoi hieman. Siskopuoleni osallistui kiusaamiseen, mutta täällä kaikki on vielä hyvin."

Heather hymyili hieman, vaikka se ei tuntunut tässä tilanteessa sopivalta. Vincy ja Nallukka olivat hänen ainoita ystäviään kotopuolessa. Lusa oli auttanut Jasminia selviämään. Kissat olivat ihania.

"Oletko muuten kokeillut jo lentämistä. Ajattelin jos voisimme joskus mennä yhdessä kokeilemaan. En ole itse kokeillut muuta kuin lentotunneilla. Kävisikö?"
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 25 Joulu 2015, 19:18

Heather hymyili ja sanoi: "Oletko muuten kokeillut jo lentämistä. Ajattelin jos voisimme mennä yhdessä kokeilemaan. En itse ole kokeillut muuta kuin lentotunneilla. Kävisikö?"
Muistin ensimmäisen lentokertani ja hymyilin. "Kyllä käy. En minäkään ole lentänyt muulloin kuin lentotunneilla. Siitä voisi tulla hauskaa." Kuvittelin mitä voisi tapahtua. Minua alkoi naurattaa ja yritin pysyä hiljaa, ettei Heather huomaisi.
Vilkaisin kelloa ja hätkähdin. Onko kello jo noin paljon, ihmettelin mielessäni. Minunhan pitäisi pian lähteä! Onneksi vielä on aikaa. "Kohta minun pitää mennä. Lupasin tavata ystäväni puutarhassa."

Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 25 Joulu 2015, 19:53

"Kyllä käy. En minäkään ole lentänyt muulloin kuin lentotunneilla. Siitä voisi tulla hauskaa", Jasmin hymyili ja Heather oli jo niin innoissaan että kävi jo kiivaasti mielessään vapaata päivää, sekä hyvää lentosäätä.

"Kohta minun pitää mennä. Lupasin tavata ystäväni puutarhassa."

Tämä selvä Heather sanoi ja kysyi sitten; "Mikä päivä sinulle sopisi? Siis mentäisiin huispauskentälle."

Heather piti lentämistä, ainakin kokemuksesta. Hän suunnitteli liittyvänsä huispausjoukkueeseen kun hän on vanhempi.
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 28 Joulu 2015, 22:14

Heather kysyi: "Mikä päivä sinulle sopisi? Siis mentäisiin huispauskentälle."
Ehdotin päivää parin viikon päähän, ehkä 14.-päivä joka on lauantai tai sitä seuraava sunnuntai. Vai olisiko parempi joulukuun puolelle? En tietenkään voinut tietää tulisiko jotain ongelmia. Toivoin kaiken menevän hyvin, jotta voisimme sovittuna päivänä mennä lentämään.
Kun olimme valmiita, hyvästelin Heatherin ja lähdin puutarhaa kohti.

//Jos joku muu kuin Heather lukee tätä, saa pyytää peliä tuonne puutarhaan. Ei ole kuitenkaan pakko. :)//

Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 29 Joulu 2015, 12:32

Jasmin ehdotti paria päivää ja myös joulukuun puolta ja Heather sanoi hymyillen; "Olisiko se 15.11?"

Jasmin hyvästeli Heatherin ja tyttö heilutti vielä hänen peräänsä. Hän odotti että pääsisi lentelemään. Tuntemaan marraskuun viiman kasvoillaan.

//Pelin saa pisteyttää, sekä lukita(?)//
Heather Rose
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 01 Helmi 2016, 11:48

Kiitos kivasta pelistä!

Heather Rose: 18 p
Jasmin Blackbird: 14 p

Lukitsen pelin.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Tarjoilusali