Tiivistä tunnelmaa

Re: Tiivistä tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 30 Kesä 2020, 21:31

Heather virnisti ja söi omaa wrappiaan ja joi kahviaan. Hän alkoi tuntemaan itseään vähän pirteämmäksi ja selväjärkisemmäksi kun sai ruokaa ja kofeiinia. Rainin syömistyylistä voisi tuon luulla olevansa jätkä, hän näytti ihan Heatherin nälkäisiltä serkuilta.

Heather naurahti ja joi kahviaan. "Ai sellainen ällöttävä imelä sokerihaju? Viinikumikarkit ovat pahimpia, en ymmärrä miten jästit syövät niitä" Heather söi wrappiaan ja katsoi tuota. Heatherin mielestä se haju oli kammottava, vaikkakin söi välillä ihan mielellään irtokarkkeja. Mutta silti, jos avaisi jästien karkkikaupan oven niin tuntui siltä kuin kuorruttuisi sokerilla.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 30 Kesä 2020, 22:08

”Niin, juuri se!” Vahvistin ja nyökkäilin vaikkei minulla ollut aavistustakaan, mikä karkki viinikumi oli. ”Ja sellainen myrkyllinen haju, niissä on outoja aineita”, lisäsin aivan kuin en itse muka nauttisi mitään myrkyllistä. Mutta se tapahtuikin enemmän juoman kuin ruoan muodossa, mikä omasta mielestäni oli paljon järkevämpää. ”Musta tuntuu, että jästien aistit ei vaan toimi kunnolla. Kun yritän selittää niille, miten paljon karkit ällöttävät mua, ne vaan katsovat oudosti tai nauravat kuin se olisi vitsi.” Niin, ehkä se johtui juuri siitä, että ne ihmiset olivat jästejä. En minä velhojenkaan makeisista pitänyt, mutta muistaakseni ainakaan Poudlardinen karkkikauppa ei haissut samalla tavalla kuin tämä elokuvavuokraamo. ”Eivätkä ne kansikuvistakaan taida paljoa nähdä, kun eivät ymmärrä mun teräviä havaintoja niistä. Siis sellaisten elokuvien kansikuvista. Mun työpaikka vuokraa elokuvia eikä ole karkkikauppa, joten en tajua, miksi niiden karkkien edes täytyy olla siellä.” Selitin samalla kun söin ja join. Kofeiini taisi saada minut puheliaaksi, tai sitten Heatherille oli vain jostain syystä helppo puhua.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 01 Heinä 2020, 00:43

Heather nyökytteli. "Ne haisee ihan hirveältä, vaikka veikkaan että kestäisin sen löyhkän edes jonkin aikaa" Heather totesi ja söi wrappiaan. Hän ei loppupeleissä syönyt edes paljoa karkkia, suklaa oli hänen heikkoutensa mutta vegaanien tarjonta... No, se nyt ei ollut ihan sama asia.

Heather naurahti Rainin selitykselle ja katsoi tuota. "Voit alkaa seuraavaksi kertoon, että kuinka paljon niissä on lisäaineita ja muuta paskaa. Ei ihme että ne haiseekin pahalta." Heather joi kahviaan. "Mitä niistä kansikuvista voi sitten päätellä? Mun elokuvatietämys on aika huono... tiedän sen että jästit syövät karkkia samalla kuin katsovat leffoja" Tämän Heather tiesi vain sen takia koska Nicolas... Miksi sen jätkän piti vaappua ajatuksiin JUST nyt? Suksi perseeseen, helvetin kusipää. Heather tunki wrapin suuhunsa, kuvitellen että se oli Nicolas-paran pää. Muuten tytön olemus oli likipitäen normaali.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 01 Heinä 2020, 12:27

En minä lisäaineista kauhean paljon ymmärtänyt, mutta ne vaikuttivat olevan sokerin lisäksi asialla, kun ruoasta tuli jotenkin kuvottavaa. Tai kun tuli kuvottava olo sen syömisen jälkeen. Joskus teininä joku kaverini oli keksinyt lyödä vetoa siitä, pystyisinkö syömään yhtä paljon makeaa kuin hän, vaikken siitä pitänytkään. Noh pystyin tietysti, koska minähän pystyin mihin tahansa kun päätin niin. Ei tosin voinut sanoa, että olisin tuntenut itseni voittajaksi sen jälkeen.

Heather sanoi tietävänsä, että jästit söivät karkkia samalla, kun katsoivat leffoja. ”Ai. No se kyllä selittääkin...” Tunsin itseni melko hölmöksi, kun en ollut itse tajunnut. En kuitenkaan halunnut Heatherin huomaavan sitä. ”Mutta siis niistä kansikuvista voi päätellä, mitä elokuvassa tapahtuu. Niin voi siitä tekstistäkin, joka on toisella puolella, mutta mun mielestä on paljon nopeampaa vaan katsoa kuvaa ja ajatella itse.” En tiedä kuvittelinko vain, vai oliko tytön syöminen muuttunut jotenkin aggressiivisemmaksi juuri äsken.

Ei mennyt kauaakaan, kun olin jo syönyt koko burgerin sekä juonut kahvimukin tyhjäksi. Enää minusta ei tosin tuntunut siltä, että olisin jaksanut kolme. Olin ihan täynnä. Pyyhin suuni servettiin ja nojailin penkin selkämykseen velttona. Asetin toisen käteni vatsalleni, joka ei ollut yhtä litteä kuin yleensä. Tiedostin, että joku napapaitainen tytsy olisi varmaan alkanut panikoida ruokailusta tulleita senttejä, mutta minä tunsin itseni aivan yhtä seksikkääksi kuin muutenkin. Miksiköhän naisten edes olevinaan piti olla niin laihoja? Eipä kyllä sillä, ettenkö olisi itse miehenä joskus toivonut olevani lihaksikkaampi. Vaikka olihan minulla sixpacki ollut, oli melkein vieläkin! Tai no... ei nyt ehkä juuri tällä hetkellä.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 01 Heinä 2020, 13:17

Heather joi kahviaan ja katsoi Rainia, painautuen nojatuoliinsa vähän paremmin. Hän kurtisti kulmiaan Rainin väitteelle. "Mikä järki siinä kansikuvassa sitten on? Jos se kerran paljastaa niin paljon, taikka takakakannen teksti" Heather katsoi Rainia ja yritti olla nojaamatta kyynärpäillä pöytään. Hänen mielessään oli jo puolen O'Haran suvun äänet, ja hän sai vaivoin hillittyä itsensä.

Heather joi vielä vähän kahviaan, elämä tosiaan alkoi tuntua paremmalta. Nicolas kummitteli hänen mielessään ikävästi ja Heather yritti keksiä miten hänet saisi pois sieltä. Lisää kahvia ja hän katsoi vähän hajamielisesti kauppakeskuksen menoa, näyttäen siltä että miettisi maailman vakavinta aihetta. Nicolas OLI vakava. Vakava petturi. Pitäisiköhän kysyä Rainilta apua tässä? Paitsi ai niin, eiväthän he seurustelleet. Hitto.

Heather tyhjensi kahvikuppinsa ja toivoi maailman muuttuvan paremmaksi.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 01 Heinä 2020, 14:07

Heather kysyi, mikä järki oli kansikuvassa tai takakannen tekstissä, jos ne paljastivat niin paljon. Kohautin olkiani. ”En mä vaan tiedä. En ole koskaan katsonut elokuvaa, ainakaan loppuun asti.” Sanoin kuin se ei olisi vaikuttanut muuhun tietämykseeni niistä mitenkään. Minähän sentään melkein myin niitä. Kai siinä enemmän oppi kuin katsomalla.

Kumpikin ilmeisesti alkoi olla valmis annoksiensa kanssa. Keräsin omat astiani ja suurimmat sotkut takaisin tarjottimelle. Mietin taas elokuvia ja yhtäkkiä muistin jotakin. ”Näin kerran osan jotain tosi outoa elokuvaa!” Totesin ääneen. ”Siinä oli sellainen jäätyttö, joka taikoi ilman sauvaa. Ja se näytti vähän niinkuin sarjakuvalta ilman ääriviivoja tai paikkaa vaihtavalta valokuvalta, mutta ei se näyttänyt oikealta, kun se... Se oli tosi omituinen.” Kurtistin kulmiani ihmetellen miten en käsittänyt sitä vieläkään, vaikka olin käynyt pari vuotta jästitiedon tunneilla sen jälkeen.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 01 Heinä 2020, 14:41

Heather keräili omia sotkujaan ja kuunteli Rainia. Jäätyttö joka taikoi ilman sauvaa, kuulosti varsin hämärältä. "Ookei... tämä ei varsinaisest myy mulle jästielokuvia yhtään enempää. Olen nähnyt tasan yhden ja se oli ihan hyvä" Hei olen Nicolas ja asun sinun päässäsi, et pääse musta koskaan eroon Heather. Heatherin ilme näytti hetken tosi oudolta ja hän veti syvään henkeä.

"Mikä päivä pääsisit käymään? Ja voin sanoa että voidaan unohtaa ne leffat silloin. Corey ja Lavender saattaa olla kotona, mut eiköhän ne saada lahjottua jonnekin. Ellei sua haottaa pari kohta kymmenenvuotiasta tenavaa" Heather katsoi Rainia ja tarkisteli tavaroitaan.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 01 Heinä 2020, 17:34

Katsoin Heatherin kummallista ilmettä ja päättelin, että tässä tapauksessa ”ihan hyvä” tarkoitti että ihan hyvä mutta todella outo. Sellaisia ne kaikki jästien leffat varmaan olivat.

Seuraavaksi hän kyseli siitä ehdottamastaan vierailusta. Heather siis ihan tosiaan halusi kutsua minut kylään? En oikein ymmärtänyt millä tavalla olisin voinut tehdä hississä positiivisen vaikutuksen (olin omasta mielestäni vaikuttanut häpeällisen heikolta enkä onnistunut missään), mutta niin kai siinä oli sitten päässyt käymään. ”Milloin vaan kai, ei mulla tällä hetkellä mitään suunnitelmia ole töiden lisäksi. Enkä usko, että ne pennut haittaa”, kohautin olkiani. Minulla ei ollut kauheasti kokemusta ainakaan taikakoulun oppilaita nuoremmista lapsista, mutta eivät kai ne kamalan rasittavia voineet olla. ”Eikä tarvii kattoo leffoja. Mulla on itseasiassa kasa niitä, jotka sain Noahilta. Me varmaan katsotaan sellaisia siis aika paljon joskus, kun hän ehtii”, pohdin. Noah oli panostanut S.U.P.E.R.-kokeisiin paljon paremmin kuin minä, mutta toivon mukaan hänellä olisi jo kesällä enemmän aikaa. Ja se telkkari-asia jossain. Telkkarit olivat aika kalliita.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 01 Heinä 2020, 20:17

Heather nousi ja hymyili Rainille. "No... mulla on kotiopetusta huomenna, mutta ylihuomenna ei pitäisi olla. Olen silloin koko päivän kotona, tuu silloin?" Kotiopetus. Nicolas. Miten ihmeessä Heather sai joka ikiseen ajatukseen Nicolasin?

"Eiköhän me keksitä tekemistä... " Heather totesi ja kaivoi laukustaan paperia ja kynän, kirjoittaen osoitteen Rainille, ojentaen lappua tuolle. "Se on velhoalueen laitamilla, joten voit ilmiintyä suoraankin" Tyttö oli selvästi tekemässä lähtöä, ollen ainakin paremman värinen kuin hissistä poistuttaessa.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 01 Heinä 2020, 21:45

”Sopii. Pääsen töistä neljältä, joten voin tulla sen jälkeen”, vastasin Heatherin ehdottaessa ylihuomista. Otin vastaan tytön kirjoittaman osoitelapun ja nyökkäsin sille, että voisin ilmiintyä paikalle suoraan. Heather oli ilmeisesti lähdössä, ja tuo näytti siltä, että varmasti pärjäisikin jo. ”Nähdään siis sillon”, sanoin ja hymyilin hänelle vinosti näyttäen jo enemmän siltä tavalliselta itsevarmalta itseltäni. Heatherin luona käyminen olisi varmaan mukavaa vaihtelua tähän ajoittain ankeaan kesäelämään.

// Tää ois varmaankin mun vika viesti siis. Kiitos pelistä! :) //
Rain Savage

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumiroolipelit