Oliko Heather O'Hara huvittunut? Fey ei uskonut tuon olevan enää siinä iässä, kun jotkut sanat, kuten sukupuolielimet tai ihmisen jätökset naurattivat. Ehkä tuo oli ujoutta? Sen professori ymmärsi kyllä - ei sitä kovin usein halunnut jutella opettajien kanssa nautinnonhaustaan. Joskus joitain keskusteluja oli vain käytävä...
"Niin, niin. Jos kuitenkin tulee jälkikäteen ongelmia ja myös niiden etukäteeen välttämiseksi, niin kannattaa ottaa yhteyttä koulun sairaalasiiven henkilökuntaan", professori lisäsi.
Kun puhe siirtyi tukiopetukseen niin tytön kiinnostuksen taso tuntui hieman nousevan... ehkä kyse oli kouluinnosta tai sitten professori oli osunut oikeaan huolessaan nuorten suhteen välillä. "Olen havainnut arvosanojesi nousun ja se on hieno asia, joka pitää ottaa huomioon." Professori mietti. Tuutorointi tuli tosiaan tarpeeseen, eikä tutorinnokkaita loppujen lopuksi ollut kovin montaa. Yksi vaihtoehto olisi pyytää jotain naispuolista henkilöä - Ronja Blomroos voisi ehkä kiinnostua joidenkin vahvempien aineiden suhteen. Deborah oli havainnut hänen olevan auttamishaluinenn ja aktiivinen, ainakin Blomroos oli mukana opiskelijakunnan hallituksessa.
Nicolas Cartier sen sijaan... Tuo oli aiemmin aina hoitanut vastuunsa kunnolla, mutta nyt professorista alkoi tuntua, ettei tuo ollut ollut aina niin rehellinen. Sen laajuuden pohtiminen mietitytti Feytä... "Olen hieman huolissani Cartierin harkintakyvystä. Metsään meneminen oli äärimmäisen vaarallista", professori pohti ääneen. "Puhun siitä kuitenkin hänen kanssaan huomenna, eikä se ole tämän keskustelun asia."
"Olen todennut, että tukiopetus voi jatkua, koska siitä on opetuksellista hyötyä", Fey sanoo vakavasti. Tämä oli niitä harvempia hetkiä, kun hän antoi auktoriteetin tulla vahvasti esiin, hymyilemättä. "Mutta mikäli havaitsen uudestaan sääntöjen rikkomista, niin uskon, että meidän pitää etsiä uusi tukiopettaja", professori painotti. "Tämä koskee myös - ja etenkin - tilanteita, joissa joudun epäilemään muuta kuin opetusta tapahtuneen."