Kirjoittaja Colin Willows » 14 Heinä 2017, 16:26
"Hyvä juttu, sittenhän voimme jatkaa!" Jolie huudahti. Hassua, Colin oli tosiaan luullut että tyttö olisi valmis lähtemään kotiin. Itse asiassa Colin ainakin oli. Hän ei vain kehdannut perääntyä tässä vaiheessa.
"Tuollaiset ihmislapet maistuvatkin pahalta..." hämähäkki sanoi. Jolie katsahti Colinin suuntaan. Poika naurahti hermostuneesti. Hän oli yhtä aikaa helpottunut, mutta myös peloissaan. "No tuollaista kohteliaisuutta en ole ennen saanut!" totesi Jolie. Tällä kertaa Colinin kasvoille levisi hymy.
Seuraavaksi Jolie otti taikasauvansa esille. Ensin Colin luuli, että tyttö aikoi loitsia hämähäkin, mutta pian poika tajusi Jolien kuivattaneen vaatteensa. Kätevää.
"Onko sulla sukua? Ja kuinka kauan sä täällä olet asunut?" kysyi Jolie hämähäkiltä. Colin oli yllättynyt. Hän ei alkaisi juttelemaan tuon otuksen kanssa sentään... "Minulla sukua? Haluatteko tavata? Alaisilleni maistuu kyllä varsinkin taikovat lapset!" hämähäkki lausahti. Colin nielaisi, vaikkakin hän arvasi, että tuo vain pelotteli yökulkijoita. Pojan helpotukseksi, Jolie kieltäytyi ehdotuksesta.
Seuraavaksi hämähäkki kertoi asuneensa tällä planeetalla kauemmin kuin heidän vanhempansa. Se oli jo kauan. Paitsi, että äiti ei eläisi enää kauaa... Jolie nyökytteli kiinnostuneesti. Colin karisteli äidin mielestään ja kysyi hämähäkiltä: "Mi-mitä muita otuksia täällä on siis sinun lisäksesi?"
"No, siitä saatte ottaa ihan itse selvää", hämähäkki sanoi matalalla, karmivalla äänellä. "En ole mikään sosiaalinen heppu..."