”Niitä kannattaa käydä näyttämässä rehtori Molinalle ja varmistaa, että niiden käyttö koulun alueella on ihan ok, varmuuden vuoksi, jotta et joudu niiden takia ongelmiin", Theo totesi. Kohotin toista kulmakarvaani. ”Mitä mä edes sanoisin? ”Rouva Molina! Mä toin pari asetta koulun maille, eihän haittaa? Pari pienoiskivääriä sinne tänne, eiks niin?” Juu ei. Rehtori vaikuttaa sitäpaitsi hirveän pelottavalta. Mä oon sitä paitsi piilottanu ne tosi hyvin”, totesin vielä hieman ylpeänä itsestäni. Kuka muka huomasi matka-arkun sivussa olevan näkymättömän luukun jonka olin siihen itse lumonnut?
"Mun täytyisi tästä alkaa pikku hiljaa siirtymään koululle päin. Alan olemaan suihkun tarpeessa eikä muutenkaan täällä kylmässä syysilmassa seisominen ole kovin miellyttävää. Tuletko samaa matkaa?” Theo kysyi. ”Juu, miksipäs ei. En ole muuten huomannut kysyä aikaisemmin. Missä tuvassa olet?” Kysyin hypätessäni pois aidalta. Jalkani olivat puutuneet ja pistelivät inhottavasti, kun lähdimme kävelemään kohti linnaa. ”Itse olen Gryffondor. Pakko myötää, etten olettanut meneväni sinne. Ajattelin olevani Serdaigle tai Serpentard. Oikeastaan Serpentard.”, totesin.
”Muuten. Siitä ampumisesta vielä. Miten ois vaihtokauppa? Mä opetan sua ampumaan, ja sä ainakin yrität opettaa mua puhumaan ranskaa.”, sanoin Theolle virnistäen. Käännyin kävelemään takaperin, jotta pystyin puhumaan hänen kanssaan kävellessäni.
//Hui, kun tuli lyhyt. Kuinka täyttä sulla on sun ”ropekalenterissa”, et millon alotettas toi seuraava peli? (Mulle käy Millon vaan, eihän mulla oo elämää :))