"Kaikki paitsi huispaus. En tykkää huispauksesta lainkaan, sillä taidan vähän pelätä korkeita paikkoja", Lily-Bella vastasi kysymykseeni hymyillen. "Tosin lukujärjestys tulee olemaan vähän täysi, varsinkin kun VIP-vuonna tulee niin paljon läksyjä. No, ehkä selviän tästä vuodesta jotenkuten".
"Juuri tuon takia en halunnut valita kaikkia aineita", hymyilin, "Sillä se saattaisi tulla vaikeaksi jossain vaiheessa. Ai niin! Olihan minulla vielä jästitietokin aineena. Ihan unohdin", pohdin ääneen.
"Niin juu ja en minäkään pidä huispauksesta", totesin ja heilautin haarukkaani.
"Minkälainen perhe sinulla on?", Lily-Bella kysyi yht'äkkiä. Minusta tuo oli vähän omituinen puheenaihe, kun olimme kuitenkin tavanneet vasta äskettäin.
"Ihan tavallinen. Äiti, isä, pöllö, kissa ja... siskoni", luettelin, mutta lausuin sanan sisko hiljaisemmin. En tosin tiennyt miksi. En nauttinut puheenaiheesta, jossa käsiteltiin siskoani. Hän omasi... epämiellyttävä persoonan.
"Millainen sinun perheesi on?", kysyin Lily-Bellalta. Tajusin, että hänen perheensä ei vaikka saattanut olla samanlainen kuin minun. Vanhemmathan olivat voineet vaikka erota, joku olisi ihmissusi, joku olisi kuollut tai koko perhe olisi kuollut! Päätin pyytää kysymystä anteeksi, jos hänen perheessään olisi tapahtunut jotain traumaattista. Ehkäpä hän juuri kysyi minun perheestäni jos oli menettänyt omansa.