//sori otsikosta en keksinyt nyt parempaa.
Peli varattu Melindalle ja Isabelle Marfanille//
Juna nytkähti liikkeelle ja nostin matka-arkkuni telineeseen.
"Huh!", hengähdin ja istuin penkille. Vaunuosasto oli tyhjä, mutta eihän se minua haitannut. Parempi oli istua täällä kuin tuolla viereisessä vaunuosastossa. Sieltä kuului näet kamalaa meteliä. Varmaan Gryffondoreja, ajattelin, vaikka eihän minulla mitään heitä vastaan ollut.
Juna alkoi hiljalleen kiihdyttää vauhtiaan ja katsoin ikkunasta kun Taikakoulu Château katosi vuorten taakse. Vilkutin ja toivoin, että Châteaun henkilökunta näkisi, vaikka tiesin, etteivät he minua niin kaukaa tunnistaisi. Minulle tulee vielä ikävä, mutta osoitin jo kiitokseni. Ulkona paistoi aurinko. Se valaisi loistavasti vaunuosaston.
Liv uikutti häkissään ja yritin hiljentää sitä. En tietenkään Vaikenuons- loitsulla, sillä en ollut vielä täysin varma saiko junassa taikoa. Kyllä kai, mutten halunnut ottaa vielä riskiä kun olin kuitenkin käynyt vasta toisen luokan.
Katselin ikkunasta kun maisema vaihtui ja mutisin itsekseni:
"Toivottavasti tollo Charlotte ei ole juuri tuloaikanani kotona. Pääsenpähän katsomaan kuvaa vaihtavaa ruutua ja niitä pöljiä jästi musikaaleja!".
Ohitseni käveli joku opettaja, jota en tunnistanut. Hän oli varmaankin jonkin valinnaisaineen professori. Hän katsoi minua aika kummeksuvasti kun puhuin ääneen itsekseni.
Hän kuitenkin käveli vain ohi ja käänsin katseeni kenkiini.
"Upeat!", totesin ja tuijottelin vaaleansinisiä tennareitani. Juuri silloin vaunuosaston ovi aukesi ja käänsin salamannopeasti katseeni ovelle...