Yllättävä kohtaaminen

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Yllättävä kohtaaminen

ViestiKirjoittaja Sienna Bloodworth » 04 Elo 2015, 21:11

Tämä pelialue on varattu kotitonttu Toton, Sienna Bloodworthin ja Rose Hillin pelille. Peli sijoittuu elokuun 31. päivään muutamaa tuntia ennen kuin oppilaat saapuvat Châteauhon.

Pelijärjestys
1. Toto
2. Sienna
3. Rose
Sienna Bloodworth (13): Jekkuja ja piloja rakastava lapsellinen tyttö Serpentardista.
Muut hahmoni: Vanessa Kingston (14) & Brian Eldridge (15)
Sienna Bloodworth
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Yllättävä kohtaaminen

ViestiKirjoittaja Toto » 05 Elo 2015, 21:21

*napsauttaa sormia ja ilmiintyy käytävälle, jota hänen on tarkoitus siivota*
"Pian oppilaat jo tulevat, Totolla on jo kiire!" *kiirehtii*
*Aloittaa siivoamiseen*
"Purukumia, purukumia ja purukumia, Toto ei tykkää" *miettii*
*kääntyy etsiäkseen lisää siivottavaa ja huomaa tytön*
"Ääk!" *huudahtaa ja suhahtaa patsaan taakse*
*alkaa hakkaamaan päätään seinään*
"Toto, ei toteuttanut isännän/emännän toivetta, Toto ei ehtinyt siivota ennen oppilaiden tuloa!" *sanoo hakkaesaan päätä seinään*

((Joo, tää oli aika lyhyt, mutta toivottavasti käy, en oikein osaa kirjoittaa tälläisiä))
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Elo 2015, 22:19

//Saisinko minä kirjoittaa nyt. Vaihtaisimme järjestyksen Toto>minä>Sienna//
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Toto » 05 Elo 2015, 22:40

Minun puolestani!
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Sienna Bloodworth » 06 Elo 2015, 01:16

//Toton huomaama tyttö ei ole Sienna. :)//

Sienna tepsutteli pitkin yhtä koulun pitkistä ja leveistä käytävistä. Tyttö ei kävellyt suoraan, vaan kulki siksakkia käytävän puolelta toiselle. Ulkoapäin hän saattoi näyttää seonneelta, vaikka tosiasiassa tyttö tiesi täsmälleen, mitä teki. Hän nimittäin keksi jokaiselle seinällä roikkuvalle muotokuvalle uuden nimen. Tauluissa esiintyvien henkilöiden reaktiot saivat tytön hilpeän mielialan nousemaan entisestään ja hän kikatteli koko ajan yhä kovempaa. Tyttö nimittäin oli jo aikaisemmin tänään yllättänyt yhden isokokoisen jatko-opiskelijapojan kaivamasta takapuoltaan Suurten salin ovien edessä. Sienna oli vain hypännyt yhtäkkiä kulman takaa ja kysynyt "Miksi sinä kaivat takapuoltasi?" Nyt pikku Sienna voisi muistuttaa siitä häntä koko seuraavan lukuvuoden ja siitä, jos jostain tyttö oli todellakin hyvillään.

Sienna pysähtyi ihmettelemään yhtä seinän muotokuvista, jossa nuori nainen hymyili ja vilkutteli. Nainen oli hyvin kaunis ja huoliteltu. Siltikään hänen ulkonäkönsä ei tehnyt Siennaan minkäänlaista vaikutusta. Tyttö ei ikinä ollut ihaillut ketään, eikä pahemmin kiinnittänyt huomiota kenenkään ulkonäköön.
Niinpä hän vain päätti olla edelleenkään ajattelematta mitään, töksäyttää "Mikä tuo musta tahra suusi yläpuolella on?" ja vääntää kasvoillensa huvittunut ilme.
"Sitä kutsutaan kauneuspilkuksi", nainen leperteli kuin pienelle vauvalle ja katsoi Siennaa myötätuntoisesti. Sitä tyttö ei kuitenkaan huomannut.
"Sehän on näppylä! Olet pistänyt siihen jotain mustaa tököttiä. Miksi sinä likasit kasvosi? Nyt sinun pitäisi kyllä peseytyä", Sienna selitti mahdollisimman omahyväisesti.
Naisen kasvoille ilmestyi tyrmistynyt ilme.
"Paitsi, että hupsista! Sinähän olet taulu, etkä voi käydä suihkussa!" Sienna purskahti räkättävään harakannauruun ja säntäsi tiehensä.

Muutaman kymmenen metrin tanssahtelun jälkeen Sienna kuitenkin ehti vihdoin ja viimein väsähtää. Hän aikoi ottaa vauhtia ja oikein kunnon loikalla hypätä yhdelle korkealla sijaitsevalle ikkunalaudalle. Sienna kuitenkin ymmärsi suunnitelman epärealistisuuden ja päätti käyttää toista keinoa. Ikkunalaudallehan Siennan oli silti joka tapauksessa päästävä. Ensimmäisenä Sienna hyppäsi seinän vierustalla sijaitsevalle vanhalle ja koristeelliselle pöydälle, jolta kapusi pöydän vieressä sijaitsevan kirjahyllyn hyllyjä pitkin ikkunalaudalle lepäämään. Olipas hauska tapa viettää viimeinen lomapäivä. Niin monta uhria oli vielä Siennan koeteltavana, että kuka tahansa koulun henkilökunnan jäsen pyörtyisi järkytyksestä, jos kuulisi tytön loppupäivän suunnitelmat.
Sienna Bloodworth (13): Jekkuja ja piloja rakastava lapsellinen tyttö Serpentardista.
Sienna Bloodworth
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 06 Elo 2015, 11:18

//Okei//

Rose käveli käytävällä ja näki kotitontun siivoamassa. Samantien kotitonttu sujahti patsaan taakse ja alkoi hakkaamaan päätään seinään ja Rose käveli tontun luo, käänsi tontun ympäri ja sanoi "Ei saa hakata päätä seinään. Se tekee kipeää." Hän sanoi tuimasto ja katsoi tonttua. Hän alkoi hymyillä ja sanoi "Minä olen Rose."
Viimeksi muokannut Rose Hill päivämäärä 06 Elo 2015, 11:23, muokattu yhteensä 1 kerran
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Toto » 06 Elo 2015, 11:19

//juu, ei olekaan vaan joku muu!"
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Toto » 06 Elo 2015, 11:25

//vaihdoin kirjoitustyyliä//Joku tyttö käänsi Toton ja kielsi häntä hakkaamasta.
"Mutta, kun Toto epäonnistui tehtävässä, Toto ei ehtinyt siivota ennen kuin oppilaat tulevat!" Toto parahti.
"Minä olen Rose", tyttö sanoi.
"Minä olen Kotitonttu Toto!" Kotitonttu esittäytyi ja kumarsi.
"Mutta en varmaan enää kauan, en onnistunut toteuttamaan isännän/emännän toivetta!" Tonttu huudahti ja alkoi taas hakata päätään seinään.
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Sienna Bloodworth » 06 Elo 2015, 20:24

Sienna ei ollut huomannut nukahtaneensa, ennen kuin jokin kova osui häntä päähän ja tyttö havahtui hereille. "Auu!" hän vinkaisi. Sienna avasi silmänsä ja tuijotti hetken edessään olevaa seinää.

"Kuka se oli?" tyttö ärähti vihaisesti.
Vastausta ei kuulunut, joten Sienna vilkuili ärtyneenä ympärillensä. Pian hän huomasi polviensa välissä rytistyneen paperipallon. Hän avasi pallon, mutta siinä ei ollut mitään tekstiä. Niinpä Sienna ärsyyntyi, rypisti paperilapun takaisin palloksi ja paiskasi pallon päin hänen oikealla puolellaan sijaitsevaa seinää. Paperipallo tipahti kevyesti maahan ja jäi siihen lojumaan.

Sienna tuhahti. Kuka idiootti oli viitsinyt herättää hänet pieniltä nokosiltaan? No jaa, ehkei ollut kovinkaan järkevää nukkua koulun käytävällä ja oli muutenkin aika jatkaa viimeisen lomapäivän seikkailua. Yhtäkkiä alkoi kuulua kammottavaa hakkausta varmaankin aivan kulman takaa. Sienna kuulosteli sitä suurella mielenkiinnolla, mutta pian ääni loppui. Harmillista. Mikäköhän sai aikaan tuommoista ääntä? Sienna siirtyi istumaan aivan ikkunalaudan reunalle ja kurkkasi alas. Siennan kasvoille ilmestyi korviin asti ulottuva virne.
"Echo!" Sienna kiljaisi ja loikkasi ketterästi maahan. Hän kumartui kissansa puoleen ja nosti sen syliinsä. "Mitä sinä täällä teet? Sinunhan kuuluisi olla oleskeluhuoneessa", hän höpötti mustalle pikku kissallensa.

Echo hyppäsi alas Siennan sylistä ja lähti tassuttelemaan kohti sitä suuntaa, mistä äskeinen ääni oli ilmiselvästi tullut. Sienna automaattisesti seurasi kissaa. He eivät kuitenkaan ehtineet kävellä kauaa, kunnes se sama outo hakkaus kuului taas. Echolla nousi jokaikinen karva pystyyn ja se juoksi pois.
"Hassu..." Sienna mumisi ja jatkoi kävelyään ääntä kohti.

Käännyttyään kulmasta vasemmalle tyttö kuitenkin pysähtyi kuin seinään nähtyään, mikä piti tuota kummaa ääntä.
"Mikä sinä olet?" Sienna kysyi inhoavasti pitäen virkkeen jokaisen sanan jälkeen hengähdystauon.
Sienna Bloodworth
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 06 Elo 2015, 20:56

Tonttu alkoi jälleen hakkaamaan päätään seinään ja Rose käänsi sen jälleen ympäri. "Ei hätää. Minä tulin jo toissapäivänä. Sinulla on vaikka kuinka aikaa ennenkuin muut tulevat. Ja jos et usko leikitään että minäkin olen kotitonttu ja tulin auttamaan sinua." Rose sanoi "Mikä sinä olet?" Kuului Rosen takaa ja hän kääntyi. "Minä olen noita nimeltä Rose ja tämä on Kotitonttu nimeltä Toto." Rose vastasi hymyillen. Hän pyyhkäisi vaaleanrurkean kiharan pois silmiltään ja nousi ylös. "Hauska tavata." Hän sanoi hymyillen.
Rose Hill
Oppilas

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16