Kirjoittaja Benjamin Blanchard » 17 Heinä 2015, 01:48
Mmm.. ihme juttu tosiaankin. Kirjoitin oikein pitkän ropetuksenkin ja kun olin lähettämässä sitä, alkoi tämä ihmeellinen katkos. Kaikki kauhukuvat siitä että IP -tunnukseni ovat mahdollisesti estetty tai foorumi on poistunut ehtivät käväistä mielessäni. Voi kuinka monenlaisia tunteita hetken vieroitus foorumista saikaan aikaan! :D
Mutta ne vuorot tosiaan. Hmm.
Ensin vaikkapa Evelyn ja Rose tapaavat pihalla; Rose menee Evelynin luokse joka IHME JA KUMMA ON PIHALLA (ja se ei ole Even tapaista, wow). :D Hmm. Sitten joku ropsisi vaikkapa Benjaminin ja ropetuksessa ilmenisi missä päin pihaa hahmo luuraa ja mitä hän tekee. Seuraavaksi olisi vaikkapa McDevon ropsittavana ja hahmo ropsitaan minne ropsitaan. McDevonin jälkeen olisi neiti Smith pelattavana.
Eli ropsittavat hahmot menisivät näin: Evelyn, Rose, Benjamin, Rosella, Rosalie JA KIERROS ALKAA UUDESTAAN.
Sitten vielä itse pelaajien vuorot: Rose, Minä, Rosella, Rosalie, Evelyn JA KIERROS ALKAA UUDESTAAN.
Huhhuh, ihan kuin ratkoisi jotain matematiikan tehtävää. Parempaan en pysty ja parempaa en keksi! :D