Kirjoittaja Liina Lehtinen » 30 Kesä 2015, 21:27
//Kiitos itsellesi Rose, ja kiitos peliseurasta :) Tosiaan jos Benjamin määrää jälkkää niin voidaan minun puolesta pelata vielä jälki-istuntopelikin.//
Liina oli koko keskustelun aikana tullut yhä varmemmaksi, että hän oli toiminut vastoin koulun sääntöjä.
Kuinka vakavasti, hän ei tiennyt, mutta silti. Professori Benjamin halusi nähdä lupalaput kielletyllä osastolla oleskjeluun. Liina tunsi punastuvansa heikosti. Itsehän hän oli työntynyt kielletylle osastolle.
Professorilla olisi täysi oikeus rankaista heitä, jos hän niin päättäisi.
"Nokun... Kun ovi oli auki ja muutenkin Liina" Rose sanoi nolon näköisenä katse lattiassa.
"Mutta en minä tietenkään Liinaa syytä," hän lopetti, ja lupasi, etteivät he menisi tapaamisen.
Liinasta tuntui hyvältä, kun Rose ei syyttänyt häntä, mutta silti kadutti.
"Minä... Minä luulin osaavani ratkaista tapaus kirjavarkaan," Liina sopersi, mutta vaikeni sitten.
Selitys kuulosti turhalta, ja hän tiesi asianlaidan. Hän olisi ansainnut vähintäänkin tupapisteiden vähennyksen, ehkä jopa jälki-istuntoa, jos professori niin päättäisi. Tuon ilme näytti aika ankaralta.
"Ei. Minä en mene siihen tapaamiseen. Liina ajatteli päättäväisesti, tai ainakin hän yritti olla päättäväinen. Liina vaikeni, odottaen mitä professori Blanchard sanoisi seuraavaksi.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.
Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.