Kirjoittaja Renée Mason » 09 Kesä 2015, 12:33
Jennifer intti päättäväisenä, että pystyisi auttamaan Renéetä esseen kanssa. "No kiitos", Renée sanoi, "Voisitko etsiä kirjoitusvirheitä esseestäni, niin minä etsin vielä lisää tietoa sähköhammasharjoista. Jennifer sanoi, että hän sai jo läksynsä valmiiksi ja voisi siksi auttaa Renéetä esseen kanssa. Renée nyökkäsi nopeasti ja vilkaisi tapansa mukaan ympärilleen.
"Hei. Minun nimeni on Fanny", kuului hieman tarpeettoman kova ääni viereiseltä sohvalta ja Renée käänsi katseensa tyttöön. "Keitä te olette?", Fanny jatkoi vielä hiljaisemmalla äänellä. "Minun nimeni on Jennifer Rosewood", Jennifer sanoi. "Hei, olen Renée. Renée Mason", Renée tervehti. Hän ei ollut nähnyt Fanny-tyttöä koskaan aikaisemmin ja päätteli, että Fanny oli varmaankin heitä nuorempi tai eri tuvassa. Tai molempia.
"Olen Emily. Keitäs te olette?" toinen tyttö sanoi rauhallisella äänellä. Renée hymyili molemmille vapautuneesti. "Olen Renée Mason", Renée tervehti Emilyä ja ojensi kätensä kättelyyn. Jennifer esitteli itsensä hieman kireällä äänellä ja Renée mietti, oliko Jenniferistä kiusallista, että ihmiset tulivat juttelemaan.
"Miten menee?" Renée kysyi kaikilta kolmelta. "Ikävä sää", hän jatkoi vielä vaisummalla äänellä kuin pahoitellen. Renée loihti taas kasvoilleen hymyn ja nosti jästitiedon kirjan kasvojensa eteen.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.
EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia