Lloyd Frankowski kirjoitti:Mila ja Melody, voin kyllä käydä teidän pelissä pyörähtämässä. En ihan tiedä onko minusta niin paljoon enempään vai ei, haha. :') Ja riippuuhan se jonkin verran juonesta.
Sopii, laitan teille yksää. :)
Lloyd Frankowski kirjoitti:Mila ja Melody, voin kyllä käydä teidän pelissä pyörähtämässä. En ihan tiedä onko minusta niin paljoon enempään vai ei, haha. :') Ja riippuuhan se jonkin verran juonesta.
Mila Molina kirjoitti:Yksäriviestittelyn jälkeen Evelyn, Anna ja Shanietta pelaavat pelin kolmestaan, ja minä ja Melody kahdestaan. Minun ja Melodyn mukaan mahtuisi vielä kolmas henkilö. Haluaako joku tulla?Sophie Brown kirjoitti:Voiko etunimeään käyttää vai pitääkö keksiä joku?
Ideana on käyttää ihan omaa etunimeä ja indentiteettiä. Jos jostain syystä ei halua kertoa omaa etunimeä, voi sen kohdalle keksiä jonkun muun nimen.
Sophie Brown kirjoitti:Juu, toki pelaan nimelläni. Kunhan varmistin. Miten tuvat siis?
1. Mikä on lempivärisi?
- Vaatteissa musta, muuten tykkään aika paljon tummansinisestä
2. Mikä on lempieläimesi?
- Koira
3. Mitkä kolme sanaa kuvailevat luonnettasi parhaiten?
- Kunnianhimoinen, herkkä, idealistinen
4. Mikä on mielestäsi ystävän tärkein ominaisuus?
- Se, että haluaa kuunnella ja olla tukena vaikeissakin asioissa
5. Mikä on unelma-ammattisi?
- Jästimaailmassa lääkäri, velhomaailmassa varmaan parantaja tai huispaaja
6. Mitkä kaksi tupaa ovat suosikkitupiasi? (Gryffondor, Serdaigle, Pouffsouffle, Serpentard)
- Serdaigle ja Pouffsouffle
1. Missä olet opiskellut ennen jatko-opiskelijaksi hakemista? (Taikakoulu Châteaussa, Tylypahkassa, Beauxbatonsissa, vai muussa velhokoulussa?)
- En tiedä onko Suomessa taikakoulua, mutta olisin varmaan joka tapauksessa käynyt Durmstrangin, se kun on lähin isommista taikakouluista (paitsi, jos olen jästisyntyinen...)
2. Mitkä kaksi oppiainetta ovat olleet lempiaineitasi?
- Taikaolentojen hoito ja taikaliemet
3. Mitkä kaksi oppiainetta ovat olleet vaikeimpia aiemmassa koulussasi?
- Ennustus ja tähtitieto
4. Kuinka vanha olet? (18-22-vuotias)
- 20
5. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle? (alla tarkemmat ohjeet)
- loitsut, muodonmuutokset, pimeyden voimilta suojautuminen, yrttitieto, taikaliemet ja -juomat, tähtitieto, taikuuden historia, huispaus & lentäminen, taikaolentojen hoito, muinaiset riimut
Sophie Brown kirjoitti:Mila Molina kirjoitti:Yksäriviestittelyn jälkeen Evelyn, Anna ja Shanietta pelaavat pelin kolmestaan, ja minä ja Melody kahdestaan. Minun ja Melodyn mukaan mahtuisi vielä kolmas henkilö. Haluaako joku tulla?Sophie Brown kirjoitti:Voiko etunimeään käyttää vai pitääkö keksiä joku?
Ideana on käyttää ihan omaa etunimeä ja indentiteettiä. Jos jostain syystä ei halua kertoa omaa etunimeä, voi sen kohdalle keksiä jonkun muun nimen.
Juu, toki pelaan nimelläni. Kunhan varmistin. Miten tuvat siis?
1. Mikä on lempivärisi?
Lempivärini vaihtelevat aika usein, mutta juuri nyt musta, valkoinen, harmaa ja punainen näyttävät kivoilta.
Ehdoton suosikkini on susi.
Tää on vaikea... Innostuva ehkä, meen tosi helposti mukaan kaikkiin juttuihin. Vaikkaa innostunkin helposti, niin oon kyl todella introvertti, sellanen ujo ja epäsosiaalinen sisäänpäinkääntynyt tyyppi... Ja viel kolmas... Järjestelmällinen. En pidä ehkä huonetta järjestyksessä, mut rakastan suunnittelua ja listaamista, tietyt asiat pysyy aina järjestyksessä.
Parhaan ystävän tärkein ominaisuus on se, että sillä on sulle aikaa. Tällä mä ainakin oon oppinu erottaa aidot ystävät epäaidoista.
Pienempänä tähän ois tullu vastaus ku tykin suusta mut nyt en kyl enää yhtään tiedä... Oon kyl funtsinu monia, arkkitehti, pelisuunnittelija, argeologi, elokuvaohjaaja... Jotain, missä sais käyttää sekä älyä, että luovuutta ja mielellään myös suunnitella jotain. Ammattii on vaikee valita kun haluun aina kaikkea monipuolisesti.
6. Mitkä kaksi tupaa ovat suosikkitupiasi? (Gryffondor, Serdaigle, Pouffsouffle, Serpentard)
Serdaigle on ehdoton suosikki, tokana varmaan Serpentard.
7. Millä luokalla opiskelet? (11-vuotias on 1. luokalla, 12.-vuotias 2. luokalla jne.)
14v, eli 4 luokka kai alkamassa
8. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle?
Lentäminen&huispaus, numerologia, muinaiset riimut, taikaolentojen hoito, jästitieto ja ennustus. Ai mitä? Oliko tossa muka kaikki valinnaisaineet? Hups... Mistähän ajankääntäjiä sais hommattua...
Katrine Isabell Wall kirjoitti:Mäkin voisin osallistua tähän, jos joku on vielä seuraa vailla :) Haluisitko vaikka Fanny pelata miu kanssa?1. Mikä on lempivärisi?
Lempivärini vaihtelevat aika usein, mutta juuri nyt musta, valkoinen, harmaa ja punainen näyttävät kivoilta.
Ehdoton suosikkini on susi.
Tää on vaikea... Innostuva ehkä, meen tosi helposti mukaan kaikkiin juttuihin. Vaikkaa innostunkin helposti, niin oon kyl todella introvertti, sellanen ujo ja epäsosiaalinen sisäänpäinkääntynyt tyyppi... Ja viel kolmas... Järjestelmällinen. En pidä ehkä huonetta järjestyksessä, mut rakastan suunnittelua ja listaamista, tietyt asiat pysyy aina järjestyksessä.
Parhaan ystävän tärkein ominaisuus on se, että sillä on sulle aikaa. Tällä mä ainakin oon oppinu erottaa aidot ystävät epäaidoista.
Pienempänä tähän ois tullu vastaus ku tykin suusta mut nyt en kyl enää yhtään tiedä... Oon kyl funtsinu monia, arkkitehti, pelisuunnittelija, argeologi, elokuvaohjaaja... Jotain, missä sais käyttää sekä älyä, että luovuutta ja mielellään myös suunnitella jotain. Ammattii on vaikee valita kun haluun aina kaikkea monipuolisesti.
Serdaigle on ehdoton suosikki, tokana varmaan Serpentard.
7. Millä luokalla opiskelet? (11-vuotias on 1. luokalla, 12.-vuotias 2. luokalla jne.)
14v, eli 4 luokka kai alkamassa
8. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle?
Lentäminen&huispaus, numerologia, muinaiset riimut, taikaolentojen hoito, jästitieto ja ennustus. Ai mitä? Oliko tossa muka kaikki valinnaisaineet? Hups... Mistähän ajankääntäjiä sais hommattua...
Ainakin hoen hatulle oikein painokkaasti, että haluan Serdaigleen, niin ehkä se päästäis mut sinne Serpentardmaisesta luonteestani huolimatta :3
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa