Mukana olevat hahmot: Rebecca Hope ja London Morel
Ajankohta: Peli tapahtuu junassa matkalla kouluun
Tapahtumapaikka: Juna
Juoni: Rebecca ja London tapaavat junassa ja sopivat asioita
Muuta: Anteeksi Noah
Vetäisin päälleni farkkutakkini ja nappasin kotiavaimet ja puhelimeni mukaan vaikken niitä luultavasti edes oikeasti tarvitsisi. "Lähen nyt! Heippa!" huusin eteisestä. Äitini kiirehti keittiöstä ja halasi minua nopeasti toivottaen hyvää kouluvuotta. Muun perheeni olin jo hyvästellyt ja he olivat lähteneet viemään Cloea päiväkotiin. Lisäksi kerrostaloasuntomme ei ollut kauhean kaukana asemasta, joten ekaluokan jälkeen olin joka vuosi kävellyt sinne. Avasin ulko-oven ja astuin porraskäytävään. Normaalisti menisin portaita, mutta matkalaukun raahaaminen seitsemännestä kerroksesta ei kamalasti houkutellut, joten suoraan kävelemisen sijaan otin askeleen oikealle ja käännyin ympäri avaten ovemme vieressä olevan hissinoven. Onneksi melkein kukaan muu ei käyttänyt hissiä, joten se pysyi usein meidän kerroksessamme.
Kännykkäni kellon mukaan minulla oli vielä puoli tuntia ennen junan saapumista. Jos kävelemiseen menisi vartti, ja poikkeaisin matkan varrella hakemassa smoothien, olisin ehkä kahdessakymmenessä minuutissa perillä asemalla ja jäisi vielä aikaa kymmenen minuuttia. Ja minulla teki kamalasti smoothieta.
Pian seisoinkin jo laiturilla vihersmoothie kädessä ja aivot jäätyen. Vilkuilin ympärilleni ja naurahdin kun huomasin jonkun luultavasti ekaluokkalaisen ja tuon vanhempien hössöttäen ympäriinsä kärryjen kanssa. Etsin katseellani myös erästä nimeltämainitsematonta Noah Anderssonia, mutten ollut vielä nähnyt häntä. En kyllä tiennyt että mitä tuolle sanoisin, sillä kesäloman aikana ex-poikaystäväni London Morel oli laittanut minulle oikein -köh- kauniin ja huomaavaisen kirjeen, jossa poika oli kertonut haluavansa palata jälleen yhteen, ja minä olin sitten laittanut hänelle simppelin "Okei, voidaan me." -vastauksen. Joten kai hän ei enää ollutkaan ex-poikaystävä, vaan ihan nykyinen poikaystävä. Mutta miksi Noah siitä suuttuisi, eihän meillä koskaan ollut mitään? Hänhän on hetero. Ja minä myös. Tietysti.
Lopulta juna puksutti asemalle ruosteisten kiskojen kirskunnan saattelemana. Nousin siihen ensimmäisten joukossa ja kiirehdin vaunuun jotten jäisi muiden jalkoihin. Istahdin paikalle ja työnsin laukun penkin alle. Voisin etsiä Noahin myöhemmin. Tajusin, että hytissä oli toinenkin henkilö, sanoin: "Salut!" tervehdykseksi ja käännyin katsomaan tuota hymyillen.