Arvoituksellinen tapaaminen

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Arvoituksellinen tapaaminen

ViestiKirjoittaja London Morel » 29 Tammi 2018, 22:17

Kun London oli esittänyt kysymyksen, tyttö levitti kasvoilleen leveän hymyn. Poika hymyili takaisin. Hän niin piti tuon tytön hymystä. Poika nyökkäsi kuullessaan tytön nimen. Hän aavistelikin, ettei tytön nimi ollut ranskalainen. London levitti kasvoilleen kysyvän ilmeen, kun tyttö kysyi, mitä poika teki hänen nimellään.

"Mulla ei ole ollut tapana... tanssia tytön kanssa, jonka nimeä en tiedä", London kertoi hieman salaperäisesti ja virnisti pienesti, "mä olen London", poika esitteli itsensä, muttei ojentanut tytölle kättään kätelläkseen. Se olisi ollut aivan liian virallista.

Pöllölän ovelta päin, portaista alkoi kuulua kopinaa. Joku kolmas oli ilmeisesti tulossa huoneeseen. "Me voitaisiin mun puolesta nähdä uudestaankin", hän totesi ja jäi odottamaan tytön vastausta.

// Pelataanko vielä pari viestiä ja lopetellaanko sitten? Ellei sulla sitten ole jotain muuta ideaa :) //
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Shi Méi lï » 18 Helmi 2018, 11:59

// sopii//

Ovelta alkoi kuulua kopinaa, joten Méi lï otti askeleen taa. "Me voitais mun puolesta nähdä uudestaankin", poika sanoi. Méi lï mietti. "No joo. Oon tosiaan Shi Méi lï... Nyt pitää mennä. Joku tulee", hän sanoi, antoi pojalle nopean suukon ja poistui ovesta yhtä nopeasti kuin silloin kurpitsajuhlista.

Tapaaminen oli mennyt paremmin kuin tyttö olisi luullut. Yllättävän hyvin. Hän oli tyytyväinen. Tyttö ajatteli vielä poikaa palatessaan nopein askelin pöllölästä ja suunnatessaan kohti oleskeluhuonetta.

//kiitos pelistä! :)//
Shi Méi lï
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja London Morel » 23 Helmi 2018, 11:12

Tyttökin vaikutti olevansa sitä mieltä, että haluaisi nähdä pojan vielä uudestaankin. Sitten tuo kertoi oman niensä, Shi Méi lï, antoi Londonille pusun ja poistui pöllölästä. Poika jäi katsomaan tytön perään, kun tuo oli poistunut pöllölän oviaukosta kierreportaisiin. Pian katse kuitenkin tavoitti pöllölään saapuneen professorin kasvot, ja London käänsi katseensa muualle.

Hän seisoi hetken paikallaan ja päätti itsekin poistua pöllölästä. Ensi kerralla olisi Londonin vuoro yllättää tämä tyttö, mutta poika ei vielä tiennyt, millä tavalla sen tekisi.

// Kiitti pelistä! :) //
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 04 Huhti 2018, 13:36

London Morel, Cerfeur: 12 + 5 = 17 p
Shi Méi lï, Cerfeur: 8 + 5 = 13 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2017-18