Läksyjä ja jutustelua

Läksyjä ja jutustelua

ViestiKirjoittaja Declan Garrick » 05 Maalis 2021, 16:15

Osallistujat: Declan Garrick (Cerfeur) ja Heather O'Hara (Serpentard)
Pelipäivä: 2.3.2021
Ingame: Muutama päivä tutustumisreissusta metsään
Peliaika: 20:10-22:52 (joku n. 2h 40min karkeesti)
Juoni: Läksykerho, joka muuttuuki juttukerhoks
Muuta: rändöm höpötystä :3

[20:10] <Declan_Garrick> *Declan keräsi itseään ja suunnitelmia kasaan ihmismuodonmuutosten parityötä varten, joka teki uhkaavasti tulojaan. Ja jos hän pystyi siihen jotenkin henkisesti valmistautumaan, niin se olisi vain plussaa.*
[20:10] <Declan_Garrick> *Sitä paitsi, pian hänellä oli myös tapaaminen tuutoroitavansa kanssa. Kohta saisi ajatukset ehkä edes hetkeksi muualle*
[20:12] <@Heather> *Her oli elänyt päällisin puolin kilttiä koulutytön elämää, tekemällä kaiken niin, ettei siitä voisi vahingossakaan kritisoida*
[20:13] <Declan_Garrick> *Poika istui jossain vapaassa luokkatilassa ja katseli välillä kaipaavasti ikkunasta ulos. Mieluummin hän olisi tuolla, kuin täällä sisällä homehtumassa*
[20:13] <@Heather> *Her käveli kohti tuttua luokkaa, ja päällä oli vielä koulupuku, kravaatin tyttö oli tunkenut laukkuun ja avannut pari ylintä nappia*
[20:13] <@Heather> *koputtaa oveen lähinnä varoituksena että on tulossa, mutta avaa oletettavasti avonaisen oven, astuen sisään*
[20:15] <Declan_Garrick> *Oveen koputettiin ja sen avautuessa astui sisään tuttu hahmo. Declan ei tuntenut oloaan enää niin hermostuneeksi tuon seurassa, joten tämän olemus oli poikkeuksellisen rauhallinen ja 'normaali'*
[20:16] <Declan_Garrick> Moi, tuutko pitämään lukupiiriä mun kaa *poika huikkaa ja ottaa kirjansa takaisin käteen. Hänellä ei ollut taaskaan erityisempiä suunniteltuna, joten hän oli vain ajatellut jonkinlaista läksykokoontumista tälle kerralle*
[20:16] <@Heather> Moi *sulkee oven ja lukitsee sen automaattisesti*
[20:16] <@Heather> *tekee sen varmaan joka kerta*
[20:16] <@Heather> Joo se käy, en tosin jaksais opiskella enää
[20:17] <@Heather> *kävelee peremmälle*
[20:17] <Declan_Garrick> *Kohottaa hieman kulmiaan oven lukitsemiselle, ei nähnyt mitään syytä olla lukkojen takana, muttei pistä sitä kuitenkaan pahakseen.*
[20:17] <Declan_Garrick> Rankka päivä takana vai?
[20:19] <Declan_Garrick> *Tämän kysyessään, katsoo kirjansa aukeamaa ja huokaisee tajuamattaan ääneen.*
[20:20] <@Heather> Jep. Vipit sitä ja vipit tätä *lysähtää istuun ja tiputtaa laukkunsa viereen*
[20:22] <Declan_Garrick> Ne on kyllä yks rasite.. *Myötäilee toisen tuskaa. * Ei kyl itelläkää yhtään nappais opiskelu tänään.. *Se parityö todella koetteli pojan hermoja. Hän ei olisi halunnut ajatella sitä, mutta pakko oli*
[20:23] <@Heather> Ja koulua on vielä ihan liikaa jäljellä *nojaa käsiinsä ja katsoo Declania*
[20:25] <Declan_Garrick> Paraskin puhuja, miten se sun vaihtoprosessi on edennyt? *tuhahtaa 'muka-ärsyyntyneenä', mutta pieni hymy antaa tarkoitusperät ilmi*
[20:27] <@Heather> Paperit on lähetetty, oikeastaan en saa tietää sitä ennen v.i.p -tuloksia *huokaus*
[20:27] <@Heather> Eli sitten vain odotellaan
[20:28] <Declan_Garrick> Noh.. Mieti niitä Vippejä: kertakokemus. Kertakuolema. Sen jälkee alkaa uus elämä. *Huono vitsi, mutta ei keksi parempaakaan, ei tarkoita myöskään mitään pahaa, sen ehkä saa äänensävystä ilmi*
[20:29] <@Heather> Niin, tai sitten sama paska jatkuu jos en saa tarpeeksi hyviä arvosanoja *kohottaa kulmiaan* ja olen täällä ens vuonnakin
[20:30] <@Heather> *katsoo tuota*
[20:30] <Declan_Garrick> Kyllä sä niistä pääset läpi, vaikkei siltä nyt tuntuiskaan *Declan sanoo ihan vilpittömästi, vaikka tietää etteivät pelkät sanat sinänsä lämmitä*
[20:31] <Declan_Garrick> Mitä oon saanu selvää, nii kyllä sä osaat asiasi. *sanoo vielä kannustavasti*
[20:33] <@Heather> Joo... ja saan onneksi apuja kokeeseen
[20:33] <Declan_Garrick> *Kääntää sitten katsettaan inhottavaa kirjaansa kohden ja ottaa sen käsiinsä. Selaa kirjan sisällysluetteloon ja silmäilee sitä jo tuhannetta kertaa lävitse*
[20:33] <@Heather> Mitä sä selaat?
[20:35] <Declan_Garrick> Se on kyl tosi hyvä *vastaa toisen kommenttiin kokeisiin saatavista avuista. Niistä oli tainnut jo aiemmin olla tytön kanssa puhetta ja oli todella hyvä, että lisäjelppiä järjestyi, se voisi ehkä viedä myös hieman toisen stressiä kokeiden osalta*
[20:36] <Declan_Garrick> *Seuraava kysymys olikin ikävämpi, mutta odotettava. Irvistää pienesti ja puree alitajuisesti huultaan.* Ihmismuodonmuutoskirjaa..
[20:37] <@Heather> Ongelmia niiden kanssa?
[20:37] <Declan_Garrick> Joo.. Tai ei, mut en tykkää tästä aiheesta
[20:38] <@Heather> Mikä vika?
[20:39] <Declan_Garrick> *Huokaisee syvään.* Tätä kurssii ollaan jo käyty jonkun aikaa läpi ja tässä on semmonen parityö.. Aiheena aika rankka ja vaativakin..
[20:40] <@Heather> Nyppiikö parityön tekeminen enemmän?
[20:40] <@Heather> *pieni vino hymy*
[20:40] <Declan_Garrick> Haluisin tän vaa alta pois *sanoo, etsien kirjasta samalla viidennettä kappaletta: ihmismuodonmuutoksien vaarat ja niiden väärinkäyttö*
[20:41] <Declan_Garrick> Ehkä *sanoo kulmat pienessä kurtussa.* Saisin nopeemmin tehtyy tän ite, mut professorin määräyksiin ei oo hirveenä vastaan sanomista..
[20:43] <@Heather> Millon deadline?
[20:44] <Declan_Garrick> Ens viikolla joku päivä.. Mut se valmistuu varmaan jo tällä viikolla, mitä nopeemmin sitä parempi
[20:45] <@Heather> *nyökkää* Noo... jossain vaiheessa sitten
[20:46] <@Heather> Mut mä ainakin otan vähän rennommin nyt...
[20:47] <Declan_Garrick> *Nyökkää Heatherille ja yrittää nyt lukea kyseistä kappaletta. Hän tiesi kaiken tämän jo, liiankin hyvin. Hän oli ollut tyhmä edes ajatellessaan että tämä muka helpottaisi tulevaa työskentelyä.*
[20:48] <Declan_Garrick> *Hetken turhauttavaa yrittämistään jälkeen, poika painaa päänsä vasten kirjaa ja pöytää. Ei tästä tullut mitään.*
[20:49] <Declan_Garrick> En kyllä jaksa itsekään. En jaksa keskittyy * "Enkä kyllä haluukaan" teki mieli sanoa, mutta tyytyy vain puuskahtamaan pää vasten pulpettia laittaen huppunsa päähän*
[20:50] <@Heather> *naurahtaa ja nojaa käsiinsä* Rappio kutsuu
[20:51] <Declan_Garrick> Joo... *huokaisee pää edelleen pulpettiin liimaantuneena*
[20:52] <Declan_Garrick> En kyl ymmärrä mitä varten mut värvättiin sulle tutoriks, et sä saa mun jutuista mitään irti *sanoo puoliksi vitsaillen*
[20:53] <Declan_Garrick> *Nostaa myös kätensä pulpetille ja nostaa päätään niiden päälle, kova pulpetti alkoi tuntua... liian kovalta*
[20:53] <@Heather> Kai olit ainoa, joka siihen suostui
[20:54] <Declan_Garrick> Mmmm.. Ois siellä ollu pätevimpiäkin tyyppejä. En mä oo ees kunnolla käyny mitään kurssia tämmöstä varten..
[20:55] <@Heather> Joo, mutta blomroosia vihaan, crunel tuskin suostuisi, morelia ei päästetä ja nic... no, se ei saa enää
[20:57] <Declan_Garrick> *Taas Bloomroos. Declan tiesi koko Nic/Heather sopan pääpiirteet ja oli kuulleet nämä tytöltä itseltään. Bloomroosista ei ikinä ollut erityisempää puhetta*
[20:58] <Declan_Garrick> Miks sä vihaat Bloomroosia? *kysyy ja kääntää päätään pulpetissa Heatherin suuntaan*
[20:58] <Declan_Garrick> *Uteliaisuus oli saanut otetta Declanista. Ei olisi pitänyt udella, mutta aihe kiinnosti*
[20:58] <@Heather> Koska hän on rasittava
[20:58] <@Heather> Vittuileva ämmä
[20:58] <@Heather> Ja en nyt väitä ettenkö olisi samanlainen, mutta hän alotti
[20:59] <@Heather> Mut siis... me ei vain tulla toimeen
[20:59] <Declan_Garrick> Alotti mitä?
[20:59] <Declan_Garrick> *ei olisi pitänyt kysyä*
[20:59] <Declan_Garrick> Sori, ei oo tarkotus udella
[20:59] <Declan_Garrick> *Painaa päänsä takaisin pulpettiin*
[21:00] <@Heather> Ei se mitään, voin mä kertoa
[21:00] <@Heather> Hän on alusta asti katsonut mua kuin halpaa makkaraa
[21:00] <@Heather> Enkä pidä siitä
[21:00] <@Heather> Nyt hän juoruaa kaikille, että millanen huora olen *kohauttaa olkiaan*
[21:00] <Declan_Garrick> Inhottavaa.. *sanoo pulpetista myötätuntoisesti*
[21:01] <@Heather> Siihen tottuu
[21:02] <@Heather> Jos pääsen vaihtoon, hän on todennäköisesti siihen mennessä jo häipynyt täältä
[21:04] <Declan_Garrick> Ei siihen pitäis tottua, ei tollanen oo nyt ollenkaan mukavaa *Declan sanoi jopa yllättävänkin kärkkäällä sävyllä, vaikka ääni oli edelleen väsyneen laiskahko.*
[21:04] <Declan_Garrick> *Hän oli kuitenkin itse väärinymmärretty sielu, vieläpä koko Britannian vainoama*
[21:04] <Declan_Garrick> *Toisaalta samalla mieleen heräsi ajatuksia siitä, että milloinhan hänet häädettäisiin täältä koulusta pois ja mitä hän sitten tekisi..*
[21:05] <Declan_Garrick> Mut ainakin se vaihto tulee varmasti olemaan mukava kokemus.. Mihin olit aikeissa mennäkää? *sivuuttaa omat ajatuksensa ja päätyy kysäisemään toiselta*
[21:07] <@Heather> Ugandaan, jos vain pääsen *pää lepää käsien päällä ja katsoo toista, siirtäen hiuksiaan kasvoilta*
[21:07] <@Heather> Australia on toisena
[21:08] <Declan_Garrick> Miten sä Ugandaan päädyit? *kysyy ihan vain mielenkiinnosta*
[21:08] <Declan_Garrick> Ja oisit sä siellä miten pitkään?
[21:09] <@Heather> Koko vuoden
[21:09] <@Heather> Ja päädyin sen takia, kun siellä opetetaan sauvatonta taikuutta, ja ihmismuodonmuutoksia laajemmin
[21:10] <Declan_Garrick> *Olkapäät värähtää ihan minismaalisen verran ihmismuodonmuutosten mainintaan*
[21:11] <Declan_Garrick> Aika kunnianhimoista se sauvaton taikuus, mut varmasti tosi kätevää ja hyödyllistä
[21:11] <@Heather> En tiedä oletko katsellut koskaan Crunelin tekemisiä, mutta hänhän ei käytä sauvaa
[21:13] <Declan_Garrick> *Declan ei aluksi meinannut ihan yhdistää nimeä henkilöön, poika eli aivan liian omissa oloissaan kiinnittääkseen muihin tuttavallisessa muodossa liikaa huomiota.. Hetkinen, eihän se ollut se, jonka kimppuun Banrion meinas silloin aiemmin peloissaan hyökätä?*
[21:14] <Declan_Garrick> Aivan, sieltä siis innostus. En itse ole kiinnittänyt paljoa huomiota. En liiku Crunelin kanssa samoissa piireissä *tai oikeastaan kenenkään kanssa, kulmat kurtistuivat hetkeksi mietteliäinä*
[21:14] <@Heather> Katso joskus, se on ihan hiton näppärän näköistä
[21:15] <@Heather> *tietää yllättävän paljon ihmisistä, varsinkin jatko-opiskelijoista*
[21:15] <Declan_Garrick> *Poika ei ollut oikein itsekkään tajunnut kuinka yksinäinen oikeasti oli täällä. Nyt kun elämä täällä oli vakiintuneempaa ja kokoaikaisesti ei tarvinnut pelätä ja varoa niin paljoa enää tekemisiään, Declan ei oikein tiennyt oliko tämä yksinäisyys hyvä vai huono asia*
[21:17] <Declan_Garrick> *Ei, oli se kyllä hyvä juttu. Ei sitä tiedä kuka saisi vielä tietää hänen historiastaan. Parempi oli pitää varansa. Ja nytkin vain rentoutui täällä tuutoroitavansa kanssa.. Oliko hänen otteensa alkanut lipsua? Toisaalta Heather tiesi animaagiuudesta.. eikä ollut kai kertonut kellekään.. Tai mitään siihen viittaavaa ei ollut vielä tapahtunut*
[21:17] <Declan_Garrick> *Declan kerkesi uppoutua sen verran ajatuksiinsa, ettei melkein hoksannutkaan vastata mitään tytön kommenttiin sauvattomuuden näppäryydestä*
[21:17] <@Heather> *jos tuo oli kiinnittänyt huomiota, liikkui myös aika paljon itsekseen. Jutteli satunnaisesti samalla vuosikurssilla oleville*
[21:18] <@Heather> *katsoo Declania ja kohottaa hieman kulmiaan*
[21:18] <Declan_Garrick> Pitää joskus vilkaista *tyytyy sitten vastaamaan takaisin pienen paussin jälkeen*
[21:19] <@Heather> Mut joo, toivon että pääsen sinne
[21:20] <Declan_Garrick> Kyllä pääset, sano mun sanoneeni *Declan sanoo vankasti. Mitä hän oli seurannut ainakin ystäviensä vaihtohaaveiluita Tylypahkassa aikoinaan, olivat ne loppupelissä olleet lepsumpia ottamaan ihmisiä haluttuihin kohteisiin, mitä alunperin olivat antaneet ymmärtää*
[21:21] <Declan_Garrick> *Mitäköhän Tylypahkaan nykyjään kuului..*
[21:22] <@Heather> Kuulostat varmalta *pieni hymy*
[21:23] <Declan_Garrick> Ne antaa vain olettaa et sinne on mahotonta päästä, mut kyl ne on oikeesti ihan reiluja *tokaisee ystävällisen varmaan sävyyn takaisin*
[21:23] <@Heather> No se... Ja olisi mahtava päästä pois Ranskasta
[21:24] <Declan_Garrick> Mikä Ranskassa mättää? *kysäisee pienen hykerryksen kera*
[21:24] <Declan_Garrick> *hassua ajatella, että se mistä oli tullut hänelle turvapaikka, oli jollekin toiselle paikka josta tahtoi välillä pois*
[21:26] <@Heather> Ei varsinaisesti mikään... Mut siis... *miettii mistä aloittaa*
[21:28] <Declan_Garrick> *Odottaa hetken hiljaa, ei halua painostaa toista jatkamaan, kääntää jälleen päätänsä enemmän toisen suuntaan, kuuntelemisen merkiksi*
[21:28] <@Heather> No, en tiedä kuinka paljon tiedät mun taustasta, mutta se vaikuttaa aika paljon
[21:28] <@Heather> En edes muista mitä kaikkea olen kertonut
[21:29] <@Heather> Vanhempani ovat todella tiukkoja ja mut on kasvatettu siihen, että olis parempi myös löytää puhdasverinen kumppani
[21:29] <@Heather> Lähinnä haluan vain vapautta
[21:30] <Declan_Garrick> *Declan nyökkäilee ja kuuntelee vaitonaisesti toista*
[21:30] <Declan_Garrick> Ehkä tosiaan se vaihto antaa sitä kaivattua vapautta, ees sen vuoden ajaks
[21:31] <@Heather> Joo *pieni huokaisu* vaikkei se nyt kaikkea ratkaise
[21:31] <Declan_Garrick> Eihän se itessään ratkaisekaan asioita, mut se antaa uutta näkökulmaa ja saat pidettyä ees pienen paussin..
[21:31] <Declan_Garrick> Tai niin mun kaveri sano omasta vaihosta aikoinaan *mietteliäs vahinkolipsahdus*
[21:32] <@Heather> Plus tiedän, että en ole järin pidetty tässä koulussa
[21:34] <Declan_Garrick> Hei höpö höpö, kyllä susta täällä välitetään, en mä ainakaa haluis et lähtisit *Declan sanoo yllättävänkin myötätuntoisesti ja aidosti*
[21:34] <Declan_Garrick> *Ei ehkä itsekkään ollut tajunnut, miten paljon kaipasi ystävää ja Heather oli täällä ollut lähimpänä ystävää, mitä kukaan muu vielä tähän mennessä*
[21:35] <@Heather> *hymyilee hieman Declanille* Olet niitä harvoja
[21:36] <Declan_Garrick> *Hymähtää pienesti* Samat sanat takasin.. kai. Ei mullakaa täällä hirveemmin tuttavia oo
[21:36] <@Heather> Erakot *naurahtaa hiljaa*
[21:37] <Declan_Garrick> Erakkuudessa on omat hyvät puolensa
[21:37] <@Heather> No jaa... en sanois
[21:37] <@Heather> Tai siis...
[21:37] <@Heather> Viihdyn ihmisten kanssa
[21:38] <Declan_Garrick> Ei se oo kaikille
[21:38] <@Heather> En vain täällä viihdy kovinkaan monen kanssa
[21:38] <Declan_Garrick> Se vaihto tulee sit varmasti hyvään saumaan
[21:38] <Declan_Garrick> Saat tavata uusia ihmisiä
[21:39] <Declan_Garrick> ja sit kun tuutu takasin nii saat alottaa jo puhtaammalta pöydältä
[21:40] <@Heather> Niinpä, suurin osa on ehtinyt unohtaa kaiken epämääräisen draaman ja monet osapuolista on jo lähteneet
[21:40] <@Heather> *paitsi en haluais menettää yhteyttä Luoliin*
[21:40] <@Heather> *tosin lol, en menetäkään, kun voin aina vedota rikkumattomaan valaan xD*
[21:40] <Declan_Garrick> Sepä se *hymyilee pienesti*
[21:41] <Declan_Garrick> Sähän olit alunperin Irlannista? *kysyy hetken hiljaisuuden ja pienen emminnän jälkeen, vaihtaen puheenaiheen suuntaa hieman*
[21:42] <@Heather> *nyökkää* tai no... Ranskassa syntynyt, mutta oon pääasiassa ollut Irlannissa suurimman osan lapsuudestani
[21:45] <Declan_Garrick> ..Ootko sä koskaan käyny Tylypahkassa? *päätyy lopulta kysymään, vaikka tiesi jo vastauksen todennäköisesti olevan ei. Toisaalta olihan koululla ollut vierailukäyntejä aina joskus ja olivathan ne olleet ihan suosittujakin*
[21:47] <@Heather> En, ja mun serkutkin on käyneet koulunsa Irlannissa
[21:48] <Declan_Garrick> Arvelinkin *sanoo hymyillen, vaikka onkin sisäisesti hieman pettynyt.. Pettynyt? Miksi ihmeessä..? Väsyneet aivot saivat Declanin ajatuksenjuoksun jo hourailemaan*
[21:49] <@Heather> Miten niin? *katsoo Declua kysyvänä*
[21:49] <Declan_Garrick> Mietin vaan
[21:50] <Declan_Garrick> Mua kiinnostais käydä siellä joskus *pieni totuuden vääntely*
[21:51] <@Heather> Haet sinne tekemään jotain harjottelua
[21:52] <@Heather> tai jotain *kohauttaa olkiaan*
[21:52] <Declan_Garrick> *Kumpa voisikin* Sinne taidetaan vaatia aika kovat arvosanat ja niitä mulla ei oo
[21:52] <@Heather> Miks se sua kiinnostaa?
[21:53] <Declan_Garrick> En oikeestaan tiedä. Siitä on vaan niin paljon ollut kaikkialla ja niin.. Se vaan kiinnostaa
[21:54] <Declan_Garrick> Siellä on myös paljon taikaolentoja ja eläimiä, joita ei täällä luontasesti oo
[21:54] <@Heather> *kohottaa kulmiaan kysyvänä*
[21:54] <@Heather> No joo... voisit kasvattaa siellä paremmin susilaumaa *vino hymy*
[21:55] <Declan_Garrick> Niimpä.. *sanoo pienen haukotuksen kera* Mut ei toinna jättää Banrionia kuitenkaan yksin tänne
[21:56] <@Heather> Ties mitä se keksii seuraavaksi
[21:57] <Declan_Garrick> Kehittelee varmaan ittelleen siivet ja lentää tänne
[21:57] <@Heather> *naurahtaa*
[21:57] <@Heather> No se tästä vielä puuttuiskin
[21:57] <@Heather> Viime kerta oli vähän turhan täpärällä
[21:58] <Declan_Garrick> Älä edes muistuta
[21:58] <Declan_Garrick> *Oli sysännyt koko fiaskon jo pitkälle alitajunnan uumeniin, ei ollut ajatellut asiaa kummemmin*
[21:59] <@Heather> Joko olet saanut jälki-istunto päivän?
[21:59] <Declan_Garrick> En vielä..
[22:01] <Declan_Garrick> *Puree taas vaistomaisesti huultaan. Pitäisi käydä erilaisia jälki-istunto skenaarioita päässä läpi, että pääsisi mahdollisimman helpolla*
[22:01] <@Heather> No, Fey ei luultavammin puhu kuin sut hengiltä
[22:01] <@Heather> Tai kuuroksi
[22:01] <Declan_Garrick> *Itsessään jälki-istunto ei hermostuttanut, mutta professorin puheet ja kysymykset sen sijaan suorastaan pelottivat*
[22:02] <Declan_Garrick> Niin ne korvatulpat voi olla aika jees
[22:03] <@Heather> *pieni hymy* suosittelen
[22:03] <@Heather> Sitä paitsi, jos hän puhuu itsestään tai tuttavistaan tai jotain, niin se menee
[22:03] <@Heather> Olen ollut muutamat kerrat hänen luonaan kehityskeskustelussa
[22:03] <Declan_Garrick> ...Miten meni..?
[22:05] <@Heather> No... *muistelee*
[22:05] <Declan_Garrick> *äskeinen väsymyksenpoikanen tuntui karanneen miltei heti kun puhe jälki-istunnosta alkoi*
[22:05] <@Heather> Toivottavasti olet hyvä väisteleen kysymyksiä
[22:05] <@Heather> Tai ainakin kertomaan puolitotuuksia ja mielellään valehteleen
[22:05] <Declan_Garrick> *Katsoo nyt tarkkaavaisena toista ja kuuntelee*
[22:05] <@Heather> Mun kertomukset ja vakuuttelut upposi Feyhin
[22:07] <Declan_Garrick> *Valehtelu oli nykyään koko Declanin elämä, mutta se ei liiemmin auttanut. Hän ei halunnut ainakaan mitään henkilökohtaisia kysymyksiä, mutta sellaisesta oli kai edes turha haaveilla*
[22:07] <Declan_Garrick> Hyvä tietää..
[22:08] <Declan_Garrick> Ja hyvä, että professori Fey hämääntyi tarpeeks *hymyilee hieman*
[22:08] <@Heather> Uskon tosin edelleen, että hän huumaa oppilaita herkuilla
[22:09] <Declan_Garrick> Oikeesti? *kylmät väreet kulkivat nyt pitkin selkämystä*
[22:10] <Declan_Garrick> *Kuhan ei mitään veritaserumia niin kaikki olisi hyvin*
[22:10] <Declan_Garrick> *Mutta kai se olisi laitonta, miksi edes ajatteli tämmöisiä?*
[22:11] <@Heather> *Nic harrasti totuusseerumia*
[22:11] <@Heather> No en tiedä, mutta hän on todella... en tiedä, jotenki vaan en luota häneen
[22:12] <Declan_Garrick> *Nyökkää vastaukseksi Heatherille, ei keksi oikein mitään lisättävää tuohon. Hän ei ollut ajatellut professori Feytä mitenkään erityisen epäilyttävänä, ehkä hieman höppänänä, mutta toisaalta professorilla oli jo ikää ja sen tuomaa terävyyttä sekä viisautta..*
[22:12] <@Heather> *höppänät on pahimpia*
[22:12] <Declan_Garrick> *Piti siis olla entistäkin varovaisempi liikkeissään*
[22:13] <Declan_Garrick> *Nyt Declania ihan kadutti että oli ottanut näin rennosti viimeiset kaksi päivää ja prokrastinoinut jälki-istunnon miettimisen ja koko tilanteen ajattelun kanssa*
[22:14] <@Heather> Mut tuskin hän sua pitää yhtään epäilyttävänä *toteaa*
[22:14] <@Heather> mä nyt olin muuten vain uppiniskainen teini *virnistää*
[22:14] <@Heather> Enkä käyttäytynyt kiltisti kuten tytöt yleensä
[22:15] <Declan_Garrick> Enpä tiedä.. Professori Fey oli aika terävähuomioinen siellä metsässä..
[22:16] <@Heather> Mut sait puhuttua itsesi ulos siitä? *katsoo Declania*
[22:16] <@Heather> Tai siis, sait vain jälki-istuntoa
[22:16] <Declan_Garrick> Mm... Mulle jäi kyllä semmonen fiilis, et se ei ollu ehkä täysin vakuuttunut.
[22:17] <Declan_Garrick> Mut saa luvan olla *sanoo sitten päättäväisesti*
[22:17] <@Heather> Pysyt vaan siinä samassa tarinassa, niin ei se ala kyseleen enempää *katsoo Declua*
[22:17] <@Heather> Varsinkaan, kun sillä ei ole todisteita
[22:17] <Declan_Garrick> No mut oli se varmasti kieltämättä outoa
[22:18] <Declan_Garrick> Rändöm hiljanen poika vaa 'käskee' suden menemään tiehensä
[22:18] <Declan_Garrick> Mitä oikein ajattelin.. *sanoo nyt todella hiljaa, vaikka tietää itsekkin vastauksen: hän oli vain suojellut Banrionia*
[22:19] <@Heather> Mmh... Jokaisella on piileviä kykyjä
[22:19] <@Heather> Tai jotain
[22:20] <@Heather> Saattaisi aiheuttaa hämmennystä, jos laulaisin porukan joskus uneen
[22:20] <Declan_Garrick> Saattaisit kyllä oikeesti onnistuu siinä
[22:21] <Declan_Garrick> *lause oli tarkoitettu hyvässä mielessä, mutta se tuli pojan suusta ulos hieman kireähkönä*
[22:22] <Declan_Garrick> *ajatus oli liialla laukalla*
[22:23] <@Heather> Luultavammin onnistuisinki
[22:23] <@Heather> Se toimii ainakin eläimillä *toteaa*
[22:23] <@Heather> Ja tein kerran Nicille paiseita... *irvistää*
[22:25] <Declan_Garrick> *Ajatusten välistä meinasi tuottaa hieman vaikeuksia seurata toisen puhetta, mutta toisaalta se myös rauhoitti Declania ja hänen yli äyräiden paisuvia salaliittoteorioitaan oman päänsä sisällä.*
[22:26] <Declan_Garrick> Paiseita ihan? *Nostaa päätään pulpetista ja nousee takaisin istumaan*
[22:26] <Declan_Garrick> Ei kai ne nyt laulusta johtuneet?
[22:28] <@Heather> No se oli vahinko *katsoo Declua*
[22:28] <@Heather> ...Ja johtui ne
[22:28] <@Heather> Haluatko että näytän?
[22:29] <Declan_Garrick> Näytä vaan. Joudun sairaalasiipeen enkä jälki-istuntoon *Sanoo ihan vakavissaan. Mieluummin sinne ihan tosissaan*
[22:32] <@Heather> ...En mä halua niitä sulle
[22:32] <@Heather> Ne oli todella epämiellyttävän näköiset ja ilmeisemmin pahantuntuisetkin Nicillä
[22:33] <@Heather> Kiroan mieluummin jonku joka ansaitsee ne
[22:34] <Declan_Garrick> *Declan katsoi hetken aikaa Heatheriä silmiin edelleenkin vakavana, kunnes ilme pehmentyi ja poika päätti luovuttaa. Ei tässä nyt näin epätoivoiseksi tointanut heittäytyä, kyllä siitä jälki-istunnosta selviäisi, vaikka mieluummin kyllä ottaisi vaikka sitten kivuliaat paiseet ja lykkäisi tuomiotaan niillä*
[22:35] <Declan_Garrick> Ei kai tässä auta muuta kuin kirota itse itsensä sitten
[22:35] <@Heather> Voit kadottaa parit luut *virnistää*
[22:35] <Declan_Garrick> Voisin kadottaa puhekyvyn
[22:37] <@Heather> Sitä en osaa sori kadottaa
[22:37] <@Heather> Enkä uskalla kokeilla mitään, ties vaikka saan sut loppuelämäksi mykäksi
[22:38] <Declan_Garrick> Ei haittais, tykkään muutenkin olla hiljaa *hymähtää vastaukseksi*
[22:38] <@Heather> Joo, mut mä haluan susta juttuseuraa *huomauttaa*
[22:40] <Declan_Garrick> Hmm.. no joo totta
[22:41] <Declan_Garrick> *Declan luo nopean silmäyksen kelloon ja koko ajanjuoksuun yleisesti.* Täällä taitaa alkaa kohta joku tunti, pitää varmaan alkaa lähteä *sanoo ja alkaa pikkuhiljaa pakkailla tavaroitaan reppuunsa*
[22:42] <@Heather> *vilkasee kelloa ja haukottelee*
[22:42] <@Heather> Niinpä kai *nousee ylös*
[22:42] <Declan_Garrick> *Sitä paitsi, piti oikeasti ruveta miettimään koko jälki-istuntoa nyt tarkemmin: edes se parityö ei vaivannut enää lähellekään niin paljoa, mitä se oli jo vaivannut koko viikon tähän asti*
[22:43] <@Heather> Voisin harkita vapaailtaa opiskelusta... Tai ainakin kirjojen lukemisesta *kun muutenki meni ihan hiton kauan siihen*
[22:43] <Declan_Garrick> Välillä huili on hyvästä
[22:44] <@Heather> Mmh... Päiväunien kautta lenkille *katsoo Declua*
[22:44] <Declan_Garrick> Sori, en ees auttanu sua missään, vaik sitä varten oli tää aikaki järjestetty *pahoittelee ihan vilpittömästi*
[22:45] <@Heather> *katsoo Declua* Äh, ei se haittaa
[22:45] <@Heather> Olisin kyllä sanonut jos olis ollut jotain akuuttia
[22:45] <Declan_Garrick> Hyvä kuulla *hymyilee astellessaan lukitulle ovelle*
[22:46] <@Heather> *avaa lukituksen sauvan heilautuksella*
[22:46] <Declan_Garrick> *tajuaa vasta kahvaa kääntäessä että se on lukossa, mutta pian tyttö aukaiseekin sen*
[22:47] <Declan_Garrick> *miettii hetken kysyäkkö siitä, mutta antaa lopulta asian olla. Saattoi olla vain tapakin*
[22:47] <@Heather> Ajattelin käydä metsässä joku päivä... *toteaa puoliääneen*
[22:48] <Declan_Garrick> *Kääntyy tytön puoleen pikaisesti* Miks ihmeessä?
[22:48] <Declan_Garrick> Et kai sä halua jälki-istuntoon?
[22:49] <@Heather> Oletko koskaan kuullut hämäytysloitsuista? *katsoo Declania huvittuneena*
[22:49] <@Heather> En ajatellut jäädä kiinni
[22:50] <Declan_Garrick> *On itse pöljääkin pöljempi loitsuissa, että ihmettelee miten oli selvinnyt tännekään asti*
[22:50] <Declan_Garrick> Pidä huoli sit ettet jääkään
[22:50] <Declan_Garrick> Etkä paijjaa sitä yhtä liikaa jos satut törmäämään siihen
[22:50] <@Heather> *virnistää* Vähän vain *pujahtaa ovesta ulos*
[22:51] <Declan_Garrick> *Luo pitkän katseen toiseen ja astelee luokkahuoneesta ulos*
[22:52] <Declan_Garrick> No.. Ei kai siinä sit muutakun, älä jää kiinni ja nähdään sit ens viikolla
[22:52] <@Heather> *katsoo tuota silmiin, pieni pilke silmissä* En en. Ja nähdään *heilauttaa kättään, lähtien suuntaan tupaa kohti*
“I'm not the protagonist of a novel or anything,
I'm just a normal student who likes to read.
But..
If I were to write a book with me as the main character
It would be...
...A tragedy.”
Declan Garrick

Re: Läksyjä ja jutustelua

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Huhti 2021, 02:25

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 14p
Declan Garrick, Cerfeur: 14p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit