Onko totuus hyvästä?

Onko totuus hyvästä?

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 04 Joulu 2020, 10:58

Osallistujat: Nicolas Cartier (Cerfeur) ja Heather O'Hara (Serpentard)
Peliaika: 19.59-22.02
Pelipäivä: 3.12.
Ingame: Muutama pv eron jälkeen
Juoni: Nic kaivaa vastauksia Heristä
Muuta: :D ekassa viestissä hirveä cliffhanger, tiedän. Onneksi nyt loppu XD mutta onko huoli silti ohi?

[19:59] <Nicolas_Cartier> * Nicolas Cartier käveli käytävää pitkin kohti tyrmien luokkaa, jonka uskoi olevan tarkoitukseen sopiva. Ainakin se oli pölyinen ja kaukana muusta *
[20:01] <Nicolas_Cartier> * Ajatukset laukkasivat yllättävän vilkkaasti, sen huomioiden, että Nic ei ollut viime päivinä paljoa nukkunut, syönyt tai oikeastaan huolehtinut mistään *
[20:01] <@Heather> *oli ollut tarkistamassa liemen kunnon, ja oli tyrmissä jo valmiiksi. Näyttää itseltään, silmänaluset on peitetty hyvin meikillä. Näyttää ehkä vähän... kylmältä. Siltä, ettei ole mitenkään helposti lähesetyttävä just nyt*
[20:01] <Nicolas_Cartier> * huolehtinut oli väärä sana. Nic oli huolehtinut. Tai murehtinut paljonkin. Ajatukset kiersivät kehää, jumittuneena vain yhteen asiaan *
[20:02] <@Heather> *ei tiedä miten hitossa selviää hengissä tästä kaikesta*
[20:02] <Nicolas_Cartier> * Heather. Nicistä tuntui mahdottomalta uskoa, mitä tyttö oli tehnyt *
[20:02] <Nicolas_Cartier> * miten niin saattoi käydä? Heille? *
[20:03] <@Heather> *häpeää itseään, häpeää sitä mitä teki Nicille*
[20:03] <@Heather> *Verikirous antaa nyt suunnan*
[20:04] <Nicolas_Cartier> * Nicillä ei ollut koulupukua, sillä hän ei ollut koskaan mennyt tunneille. Sen sijaan hän oli löytänyt jostain mustan värisen hupparin ja kiskonut farkut ylleen. Hänellä ei tosin ollut muistikuvaa, oliko hän koskaan vaihtanut vaatteita eilisestä *
[20:04] <@Heather> *koulupuku oli Heatherilla päällä ja hän oli hermostunut, kun käveli kohti sitä luokkaa*
[20:04] <Nicolas_Cartier> * Nic saapuu luokan eteen ja avaa taikasauvan heilautuksella oven *
[20:05] <@Heather> *näkee Nicin*
[20:05] <@Heather> *tuntee väistämätöntä halua kääntyä takaisin*
[20:05] <@Heather> *ei voisi kohdata Niciä*
[20:05] <Nicolas_Cartier> * astelee sisälle ja sytyttää muutaman kynttilän hämärään tilaan *
[20:06] <@Heather> *jatkaa kuitenkin matkaa, ei ole mikään nössö*
[20:06] <@Heather> *asia pitäisi kohdata*
[20:06] <@Heather> *mutta Nic... voisi syödä vaikka elävältä*
[20:07] <Nicolas_Cartier> * niiden leiskunta saa varjot leikkimään seinillä. Nicin teki mieli heittää ne seinään *
[20:07] <Nicolas_Cartier> * turhaa ja hyödytöntä *
[20:07] <@Heather> *astuu luokkaan sisään*
[20:08] <@Heather> *katsoo Niciä*
[20:08] <Nicolas_Cartier> * huomaa jonkun tulleen luokkaan ja olettaa sen Heatheriksi jo ennen kuin kääntyy *
[20:09] <@Heather> ...hei *saa sanottua*
[20:09] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria katkerana * laita ovi kiinni
[20:09] <@Heather> *ei kestä tuota ilmettä*
[20:09] <@Heather> *sulkee oven sauvan heilautuksella*
[20:10] <Nicolas_Cartier> * ei halunnut nähdä Heatheria... ja samalla halusi *
[20:10] <Nicolas_Cartier> * tämä keskustelu oli pakollista *
[20:11] <Nicolas_Cartier> * kaivaa sauvansa ja laittaa oveen kerrankin jotain lukitsevaa *
[20:11] <Nicolas_Cartier> * kysymykset risteili mielessä eikä edes tiennyt mistä aloittaisi *
[20:12] <@Heather> *odottaa että tuo sanoo jotain*
[20:12] <Nicolas_Cartier> sä tulit * saa sanottua *
[20:12] <@Heather> Tietenkin... *sanoo hiljaa*
[20:12] <Nicolas_Cartier> * ei oikeasti ollut enää varma, halusiko her nähdä Niciä enää *
[20:14] <Nicolas_Cartier> mä halusin... haluan puhua siitä, mitä tapahtu. Kaikesta * jossain toisessa tilanteessa olisi käynyt istumaan, mutta nyt seisoi vain paikalleen jymähtäneenä *
[20:15] <@Heather> *nyökkää, mitä hittoa voisi sanoa*
[20:15] <@Heather> Joo... *katsoo Niciä, ei tiedä miten käsittelisi tätä... tunneasiaa*
[20:18] <Nicolas_Cartier> Kaikesta. * toistaa. Tuntui, ettei voinut käsittää koko tilannetta. Ei halunnut uskoa, että asia oikeasti oli tapahtunut * Oikeasti. Haluun kuulla totuuden. Mitä, missä, milloin, miksi, miten * latelee mieleen tulevia kysymyssanoja *
[20:18] <Nicolas_Cartier> * ei pystynyt luottamaan Heatheriin. Kaiken sen jälkeen... oli ollut valmis kaikkeen ja sitten tuo oli valehdellut. Päin naamaa. Ties kuinka kauan *
[20:20] <@Heather> ...En mä tiedä mistä edes alottaisin *vähän tuskasen kuuloinen*
[20:22] <@Heather> Mä... *puree huultaan*
[20:22] <Nicolas_Cartier> no vastaa sit kysymyksiin. * kerrankin nicin katse ei harhaillut. Itse asiassa se oli porautunut Heatherin kasvoihin vähän liiankin tiukasti * Mutta voitko sä olla rehellinen?
[20:22] <@Heather> Voin *katsoo Niciä*
[20:23] <@Heather> *tuon katse oli pelottava*
[20:24] <@Heather> Joten... kysy mitä haluat tietää
[20:25] <Nicolas_Cartier> * katsoisi mitä tuo vastaisi. Ja sitten... sitten katsoisi uudestaan *
[20:26] <Nicolas_Cartier> miten sä tapasit Luolin?
[20:26] <@Heather> Kirjastossa...
[20:26] <Nicolas_Cartier> Milloin?
[20:26] <@Heather> Lokakuussa
[20:27] <Nicolas_Cartier> * mutristaa suutaan. Mutta aikoo käydä tämän läpi. Halusi tietää *
[20:27] <Nicolas_Cartier> Mitä tapahtui?
[20:28] <@Heather> Milloin?
[20:28] <@Heather> Kirjastossa vai...?
[20:29] <Nicolas_Cartier> No vaikka siellä... törmäsittekö muuten vaan? Aloitteko jutella ja tapailla useammmin? Miten kirjastosta voi päätyä... tekemään mitä teitte?
[20:30] <@Heather> Pyysin Luolilta apua yhteen asiaan... mihin tiesin ettet pysty auttamaan
[20:30] <@Heather> Nähtiin aina silloin tällöin...
[20:30] <@Heather> Ja... *puree huultaan* Ja kerran se eskaloitui
[20:33] <Nicolas_Cartier> * ei ymmärrä. Miksei pystynyt auttamaan * mihin "yhteen asiaan"?
[20:34] <Nicolas_Cartier> Poudlardinen reissun jälkeen? Mitä siellä tapahtui?
[20:34] <@Heather> ...En voi puhua siitä
[20:34] <@Heather> *näyttää vain vaikealta* Luol auttoi mua yhdessä asiasta
[20:36] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan * miten et voi puhua * oli ärtynyt. Miksi Heather vältteli? Miksi tuo ei voinut kertoa... mikä ihme Luolin ja tuon välillä oi niin "salaista", että Nic ei ollut tarpeeksi luotettava kuulemaan sitä * ihanko totta uskot, että levitän sen kaikille? * pudistaa päätään * Tunnetko sä mua ollenkaan...
[20:36] <@Heather> Ei kyse ole siitä *tuskastunut*
[20:36] <@Heather> Mä en vaan voi puhua siitä
[20:37] <@Heather> Tiedän ettet kertoisi... mut.. tässä on kyse musta
[20:39] <Nicolas_Cartier> aha * loukkaantunut. Ei ymmärrä * susta? * sanoo hampaita purren, mutta yllätävän rauhallisesti. Miksi aina kaikessa oli kyse Heatherista? Nic oli tässä se, joka kärsi *
[20:39] <@Heather> *ei helvetti mikä soppa*
[20:40] <@Heather> *miettii mitä voi sanoa ilman että henki lähtee*
[20:40] <@Heather> ...Löydät vastauksen kun... luet mun päiväkirjan
[20:41] <@Heather> *pelkää kuolevansa koko ajan*
[20:41] <@Heather> *tietää venyttävänsä rajoja*
[20:42] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan ja on hetken hiljaa * miksi mä... lukisin sen? * vai päiväkirja. Ei ole varma haluaako lukea sitä. Mutta samalla, halusi tietää. * Selvä... anna se sitten
[20:43] <Nicolas_Cartier> * ainakin päiväkirja oli... rehellinen. Varmaan? *
[20:43] <Nicolas_Cartier> * sehän selviäisi vielä *
[20:43] <@Heather> *ottaa laukustaan päiväkirjansa ja katsoo Niciä*
[20:43] <@Heather> Itse halusit rehellisyyttä
[20:44] <@Heather> *et tule pitämään lukemastasi*
[20:44] <@Heather> *ojentaa päiväkirjaa tuolle*
[20:45] <Nicolas_Cartier> * ottaa kirjan ja ei ole hetkeen varma, mitä tekisi sille, ennen kuin laittaa sen reppuunsa. Luojan kiitos oli sentään niin tapojensa orja, että oli ottanut sen mukaan *
[20:46] <@Heather> *katsoo tapahtumaa vähän orpona*
[20:46] <@Heather> *oli kirjoittanut päiväkirjaan... about kaiken*
[20:46] <Nicolas_Cartier> Vastaatko vielä lisää kysymyksiin vai lukeeko tossa kaikki?
[20:46] <Nicolas_Cartier> * jännä, että Her edes kirjoitti päiväkirjaa *
[20:46] <Nicolas_Cartier> * tosin muisti nähneensä sen tuon mukana useamman kerran. Ei vain koskaan ollut puhunut asiasta *
[20:47] <@Heather> Eiköhän siinä ole pääpiirteittäin kaikki...
[20:49] <Nicolas_Cartier> mmm... * miettii sitten ja haluaa kumminkin kysyä * Heather... sä sanoit, et Luol teki aloitteen.
[20:49] <@Heather> *katsoo tuota* Niin sanoin
[20:49] <Nicolas_Cartier> Vastustitko sä? Halusitko sä sitä?
[20:51] <@Heather> En vastustanut...
[20:51] <@Heather> Mut... yllätys se oli
[20:52] <Nicolas_Cartier> * ei halunnut kuulla tätä, vaikka itsepähän kysyi. Ja kai se oli kumminkin selvää... *
[20:52] <@Heather> *no nii-in, miksi kidutat itseäsi tämmöisellä*
[20:54] <Nicolas_Cartier> te... siis... suutelitte? Mitä muuta? Jäikö se kertaan? * halusi tietää. Kaiken. Sattui jo valmiiksi, mitä muutama viilto lisää tuntuisi enää missään? *
[20:56] <@Heather> *puree huultaan*
[20:56] <@Heather> ...no se meni vähän pidemmälle
[20:57] <@Heather> Haluatko ihan oikeasti tietää?
[20:57] <@Heather> Tarvitseeko sun tietää? Lue se päiväkirja niin etköhän ole ihan kartalla *tuskasta*
[20:58] <Nicolas_Cartier> * katselee Heriä yhäkin. Oikeasti voisi luulla Niciä melkein patsaaksi, niin paikallaan tuo oli ollut koko ajan * mä... selvä * kaipa " pidemmälle " oli jo suht selkeä ilmaisu *
[20:59] <@Heather> *no haluatko että väännän sen rautalangasta*
[21:00] <@Heather> *puree huultaan*
[21:00] <Nicolas_Cartier> * Her ei tuntunut oikeasti vastaavan kunnolla mihinkään, mutta tuo oli oikeasti antanut päiväkirjan. Melkein tuntui, että sekin oli vain huijaus *
[21:02] <Nicolas_Cartier> * on vaan hetken hiljaa. Melkein kuin keräisi kynttilän aiheuttamia varjoja itseensä * välititkö sä musta oikeasti
[21:02] <@Heather> *katsoo Niciä silmät kiiltäen ja nyökkää* ...välitän
[21:04] <Nicolas_Cartier> * miksi tuo näytti tuolta? Niin... todelliselta. Yhäkin samalta Heatherilta. Katsoo hetken taas lattiaa, epävarmana, ennen kuin palauttaa katseensa Heatheriin *
[21:04] <Nicolas_Cartier> Heather... mä en tii voinko mä luottaa suhun enää * huokaa *
[21:05] <Nicolas_Cartier> * miten mä voisin enää ikinä luottaa suhun? *
[21:05] <Nicolas_Cartier> * miten...  *
[21:05] <@Heather> Olisin yllättyneempi jos luottaisit...
[21:05] <Nicolas_Cartier> * mä halusin luottaa. Miksei asiat tapahtunut, kuten halusin *
[21:05] <@Heather> *en mäkään luottanut suhun sen Jill-episodin jälkeen*
[21:07] <Nicolas_Cartier> Her... * käyttää vahingossa lempinimeä * vastaisitko sä samalla tavalla, jos ... jos sä oisit juonut totuusseerumia?
[21:08] <Nicolas_Cartier> * oli väsynyt. Väsyneenä sai hirmuhyviä ideoita *
[21:08] <@Heather> *katsoo Niciä ja kurtistaa kulmiaan*
[21:08] <@Heather> *ensin Luol ja lukilitis, nyt Nic ja totuusseerumi vai?*
[21:08] <@Heather> Vastaisin, mutta luultavammin... ei kävisi hyvin
[21:11] <Nicolas_Cartier> * kaivaa taskustaan pienen purkin, jossa oli vedeltä näyttävää nestettä. Ja katselee hetken sitä * ei kävis hyvin?
[21:12] <Nicolas_Cartier> * oli kieltämättä ajatellut, että antaisi juoman Heatherille vaikka teen joukossa *
[21:12] <@Heather> *pudistaa päätään* Ei tosiaan
[21:13] <Nicolas_Cartier> Sä et siis... joisi sitä?
[21:13] <@Heather> *pudistaa päätään* En
[21:13] <@Heather> Aiotko pakottaa mut juomaan sen?
[21:16] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria hieman synkästi. Tuo ei siis edes halunnut olla rehellinen * mä luulin, että sulla ois... enemmän meistä kanttia. Tai selkärankaa myöntää, jos oikeesti pidät mua vaan mänttinä * kaipa olin sit väärässä *
[21:18] <Nicolas_Cartier> * heiluttaa juomaansa * Pakota... jos mä oisin halunnut, ni oisin jo tehnyt niin. Oisit varmaan juonut, jos oisin tarjonnut teetä? Mähän oon vaan jäätävän luuseri puusku, tuski siin ois mitään outoa ollut. * huokaa *
[21:19] <Nicolas_Cartier> * miettii tuon päiväkirjaa *
[21:19] <Nicolas_Cartier> Joisitko, jos kysyisin vain yhden kysymyksen?
[21:27] <@Heather> *katsoo tuota*
[21:27] <@Heather> Ihmisistä paljastuu yllättäviä piirteitä
[21:27] <@Heather> Riippuu kysymyksestä
[21:32] <Nicolas_Cartier> * katsoo Heriä eikä ole ihan varma, mitä tuo tarkoittaa sanoillaan. Mutta sitä koko sotku oli, yllättävää *
[21:33] <@Heather> *ahdistaa kun ei voi kertoa totuutta*
[21:33] <Nicolas_Cartier> * Her kiemurteli enemmän kuin Nic konsanaan *
[21:34] <Nicolas_Cartier> Haluan tietää, et kumman sä valitsisit. Mut vai Luolin
[21:38] <@Heather> *katsoo tuota ja kurtistaa kulmiaan*
[21:38] <@Heather> Jos mä valitsisin Luolin, en olisi tässä *huomauttaa*
[21:44] <Nicolas_Cartier> Eli voisit sanoa sen totuusseerumia juotua? * katselee Heatheria tutkivasti *
[21:45] <@Heather> ...En mä tiedä
[21:45] <@Heather> Mä en tiedä enää *kyynel karkaa poskelle*
[21:48] <@Heather> Mä rakastan sua... Haluaisin uskoa että Luol oli vain typerä hairahdus
[21:48] <@Heather> Mut en mä enää tiedä mistään mitään
[21:49] <Nicolas_Cartier> * katsoo Heatheria ja sieluun sattui nähdä tuon itkevän *
[21:51] <Nicolas_Cartier> haluaisit uskoa... * nielaisee. Heather halusi, muttei uskonut. Siinä oli selkeä ero *
[21:52] <@Heather> Mä en ole enää varma *katsoo Niciä*
[21:52] <@Heather> *yrittää olla itkemättä enempää*
[21:52] <@Heather> Itse käskit olla rehellinen...
[21:52] <@Heather> mä rakastan sua, mut... en tiedä miksi tein mitä tein
[21:55] <Nicolas_Cartier> * ojentaa totuusjuomaa Herille * vastaat vaan, että rakastatko mua oikeasti * tiiän, mitä mä vastaisin. Hetki sitten luulin, et tiiän sustakin. Mä en ole enää varma *
[21:55] <@Heather> *ottaa totuusjuoman ja käsi vapiseee*
[21:59] <Nicolas_Cartier> * pieni puusku Nicin sisällä ajatteli, että tämä oli väärin, mutta mykisti sen. Tämä oli ainoa keino, jonka keksi, ja jota toinen ei huijaisi *
[22:00] <@Heather> *mitä jos sä tapat mut?*
[22:01] <Nicolas_Cartier> * luotatko sä muhun? *
[22:02] <@Heather> *juo totuusjuoman*
[22:02] <@Heather> *toivoen että ei joudu vastaan mitää valakysymyksiä*
Viimeksi muokannut Nicolas Cartier päivämäärä 12 Joulu 2020, 17:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Onko totuus hyvästä?

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 04 Joulu 2020, 23:51

Pelipäivä: 4.12.
Peliaika: 19.52-20.46
Muuta: hui!

[19:52] <Nicolas_Cartier> * Nicolas katsoi, kun Heather joi totuusjuoman ja hengitti syvään. Tämä tuntui oudolta *
[19:52] <Heather> *rukoilee mielessään, että Nic ei kysy mitään... väärää*
[19:52] <Nicolas_Cartier> * tämä oli kuitenkin välttämätöntä. Pitäisi tietää *
[19:53] <Nicolas_Cartier> Heather. Rakastatko sä mua oikeasti? * kysyy kysymyksen, johon halusi tietää vastauksen. *
[19:54] <Heather> Rakastan *ja sä paukapää et sitä usko*
[19:55] <Nicolas_Cartier> * tuntee helpotuksen sisällään. Ei ollut kuvitellut kaikkea kaikenaikaa *
[19:56] <Nicolas_Cartier> * ei kuitenkaan osaa hillitä itseään esittämästä toista kysymystä *
[19:56] <Nicolas_Cartier> Heather... rakastatko sä Luolia?
[19:56] <Heather> En
[19:58] <Nicolas_Cartier> * pelkäsi kysymystään, pelkäsi sen vastausta ja kun se kuuluu, hetken, että voisi olla... sittenki se valinta. Vaikka oliko sillä väliä? Voisiko sillä olla... *
[19:58] <Nicolas_Cartier> * katseli Heatherin kasvoja tutkivasti *
[20:01] <Nicolas_Cartier> ... mutta? Välität? Kiinnostut? * mikä tein suhteen pointti oli? Hetken huumaa? Pelkkää ... seksiä? Vai oikeasti jotain muuta? *
[20:02] <Heather> Niin...
[20:02] <Heather> Joo...
[20:03] <Nicolas_Cartier> * nielaisee ja sulkee hetkeksi silmänsä *
[20:04] <Nicolas_Cartier> * kaikki tämä tuntui niin kummalta. Tuntui uskomattomalta, että piti tarjota Heatherille veritaseerumia, että edes saattoi uskoa tuohon. Miten kaikki olikaan johtanut tähän *
[20:04] <Nicolas_Cartier> * nyt... oli tilaisuus. Voisi oikeasti kysyä mitä vain. Voisi selvittää tämän *
[20:06] <Heather> *luottamus Niciin rapisee*
[20:06] <Heather> *tosin ymmärtää kyllä tuon toiminnan... mutta silti*
[20:06] <Heather> *eroaisi edes reilusti, eikä pakottaisi kertomaan kaikkea*
[20:07] <Nicolas_Cartier> * katsoi Heatheria ja reppuaan *
[20:08] <Nicolas_Cartier> * Heather oli antanut jo päiväkirjan. Ja tuo ei halunnut puhua enempää *
[20:09] <Heather> *voisi samantien antaa Nicolasille menolipun päänsä sisälle*
[20:09] <Nicolas_Cartier> * oli antanut Heatherin valita, joisiko tuo. Ja tuo oli juonut. Kai se osoitti, että tuo halusi olla rehellinen? *
[20:10] <Heather> ..aiotko vielä kysyä jotain?
[20:10] <Heather> Vai mennä suoraan mun päänsisälle kyselemättä?
[20:11] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria ja kurtistaa kulmiaan * päänsisälle? * pudistaa päätään * en mä haluu rikkoo sun yksityisyyttä
[20:11] <Heather> *kohottaa kulmiaan*
[20:11] <Nicolas_Cartier> * sanat ristiriidassa sen kanssa, että otti tuon päiväkirjan *
[20:12] <Heather> *näyttää epäuskoiselta*
[20:12] <Nicolas_Cartier> * mutta heather ehdotti sitä. Antoi sen itse. Se on eri asia *
[20:14] <Nicolas_Cartier> Mä tii... mitä mun pitäs tehdä... haluutko sä puhua tästä? * mä haluan tietää *
[20:15] <Heather> *katsoo Niciä* Haluan... mut... mä pelkään
[20:16] <Nicolas_Cartier> * haluisin tietää kaiken heti. Miten kätevää olisikin katsoa tuon päänsisään... mutta ei. Se tuntui jo liian... väärältä. Sitä paitsi, ei halunnut nähdä, kun Her petti sen toisen kanssa. Ei halunnut nähdä sitä näkyä päässään lopun ikänsä*
[20:16] <Nicolas_Cartier> pelkäät... * sanoi vain ääneen. Ihmetteli itsekseen *
[20:18] <Heather> *ei sano mitään*
[20:20] <Nicolas_Cartier> * mitä Heather pelkäsi? Totuutta? Sen seurauksia? Jotain muuta? *
[20:20] <Nicolas_Cartier> * katseli tuon kasvoja ja tuntui pahalta. Ei halunnut aiheuttaa pelkoa *
[20:20] <Heather> *näyttää varautuneelta ja sulkeutuneelta*
[20:20] <Heather> *takaisin lähtöpisteessä*
[20:21] <Nicolas_Cartier> * kenellekään. Mutta etenkään Heatherille *
[20:22] <Nicolas_Cartier> * kaikesta huolimatta välitti tuosta. Ihan liikaa *
[20:23] <Nicolas_Cartier> * sanoin, että vain yksi kysymys...  *
[20:23] <Nicolas_Cartier> * ja olin jo kysynyt useamman *
[20:23] <Heather> *on linnottautunut oman pään sisälle*
[20:24] <Heather> *ei tiedä mitä kaikkea tämä tilanteen selvittäminen vaatii*
[20:28] <Nicolas_Cartier> Okei... jos sua pelottaa niin... kaipa tää oli tässä. En mä halua... pakottaa susta ulos asioita, jos se... saa sut tuntee olos ikäväksi * sanoi, vaikka ikävä oli ehkä väärä ilmaus, eihän tästä voinut puhua, ellei tuntunut kurjalta. Miten voi haluta ja pelätä jotain? Voisihan aina lukea sen kirjan ja kysyä vaikka uudestaan? *
[20:28] <Heather> *puree huultaan* Lue se kirja... niin... ehkä ymmärrät
[20:30] <Nicolas_Cartier> *nyökkää. * Okei. Sen juoman vaikutuksen pitäis loppua... * arvioi jo kulunutta aikaa * ehkä puolen tunnin sisällä. Jäätkö tänne? * sanoo ja tajuaa sitten taas esittäneensä kysymyksen... ähm, miten vaikeaa voi olla *
[20:31] <Heather> Tekemään mitä?
[20:31] <Heather> *katsoo tuota kummastuneena*
[20:31] <Nicolas_Cartier> En tiedä * kohauttaa olkiaan * voithan sä mennä sairaalasiipeenkin hakemaan vasta-ainetta tai kysymään professori Feyltä
[20:32] <Heather> No en todellakaan mene
[20:32] <Heather> *syyttää totuusseerumia tästä turhasta suoruudesta*
[20:33] <Nicolas_Cartier> No sitäpä... * hieraisee niskaansa *
[20:34] <Heather> *katsoo Niciä*
[20:34] <Nicolas_Cartier> * ei ole ihan varma, mitä nyt pitäisi tehdä *
[20:34] <Heather> *miettii voiko vain lähteä meneen*
[20:34] <Heather> *tulkitseeko Nic väärin*
[20:35] <Nicolas_Cartier> * ei kerta aikonut enää kysyä lisää kysymyksiä. Eikä tehnyt mieli puhua muuten vaan kuulumisia. Eikä oikein tiedä saattoiko jättää Heatherin yksinkään luokkaan ja vain lähteä... olisiko se loukkaavaa, kun itse oli tuolle juoman tarjonnut? *
[20:37] <Nicolas_Cartier> tuota... * tuntee olonsa vaivaantuneeksi *
[20:37] <Heather> ...Mä voin kyllä häipyä
[20:38] <Nicolas_Cartier> * kohottaa kulmiaan, koska oli miettinyt itse poistuvansa. Heatherin oli hieman kurja törmätä tuossa kunnossa kehenkään *
[20:38] <Nicolas_Cartier> okei... joo. Mä varmaan lähden tästä itsekin
[20:38] <Heather> *ei kukaan puhu mulle kuitenkaan*
[20:38] <Heather> Joo... *lähtee käveleen ovelle päin*
[20:38] <Nicolas_Cartier> * ottaa reppunsa ja avaa oven lukot sauvan heilautuksella*
[20:39] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee vielä Heathern suuntaan, ennen kuin tuo lähtee * Her...
[20:39] <Heather> *kääntää katseensa Niciin*
[20:39] <Heather> ...niin?
[20:40] <Nicolas_Cartier> kiitos ku sä tulit ja vastasit mun kysymyksiin. Siis ennen tuota lientäkin * mutisee *
[20:40] <Heather> Ehkä se oli vähintä mitä voin tehdä
[20:42] <Nicolas_Cartier> * ei oikein tiedä mitä vastata siihen, mutta nyökkää *
[20:42] <Nicolas_Cartier> moikka
[20:42] <Heather> *heilauttaa kättään ja lähtee ovesta nopeasti*
[20:42] <Nicolas_Cartier> * jää sammuttamaan kynttilöitä *
[20:43] <Heather> *kyyneleet vaan valuu poskelle kun lähtee, loitsien itseensä hämäytysloitsun ja jatkaa matkaa*
[20:44] <Nicolas_Cartier> * jää joksikin aikaa pimeään luokkaan ennen kuin saa itsensä taas liikkeelle *
[20:45] <Nicolas_Cartier> * raskaus tuntuu vyöryvän yli ja olo tuntuu yhtäkkiö vaan tyhjältä *
[20:45] <Heather> *olo on vain ihan kamala, ahdistaa liikaa eikä tiedä mitä tekisi. Miksi suostuu tämmöiseen?*
[20:46] <Heather> *kutsuloitsulla hommaa itselleen takin*
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Onko totuus hyvästä?

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Huhti 2021, 01:24

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 10p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 10p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit