Sori, voidaanko vaan palata entiseen?

Sori, voidaanko vaan palata entiseen?

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 17 Marras 2020, 00:58

Osallistujat: Nicolas Cartier (Cerfeur), Heather O'Hara (Serpentard)
Peliaika: 21.39-23.49 ( 2h 10 min )
Pelipäivä: 16.11. (ingame, pv. edellisen pelin jälkeen)
Juoni: Nic on liian Puuskupuh hyväksyäkseen epäsopua, joten tietysti hän päättää madella kaikesta mahdollisesta, jotta asiat ratkeaisi
Muuta:

[21:39] <@Nicolas_Cartier> * Nicolaksen ajatukset eivät oikein pysyneet kasassa. Ihan kuin joku olisi ottanut siistin palikkarivin ja heittänyt kaikki laatikkoon, ravistanut olan takaa ja sitten kaatanut lattialle sotkuun *
[21:39] <Heather> *Herin ajatukset olivat kasassa*
[21:39] <@Nicolas_Cartier> * oli tapahtunut paljon lyhyessä ajassa *
[21:39] <Heather> *kun ei ajatellut Niciä, elämä oli vähän helpompaa*
[21:40] <Heather> *oikeastaan ei ollut, mutta ainakaan ei tarvinnut miettiä kuinka ällöttävä ja tyhmä oli*
[21:40] <Heather> *ulkoisesti... ei mitään eroa normaaliin*
[21:40] <@Nicolas_Cartier> * oli mukavaa, sitten oli epämieluisa lentojuttu ja sitten epäonnisia sattumuksia *
[21:40] <@Nicolas_Cartier> * kaiken aikana Nic oli toiminut todella itselleen epätyypilliseen tapaan *
[21:41] <@Nicolas_Cartier> * hän oli huutanut... hän oli suuttunut Heatherille *
[21:41] <@Nicolas_Cartier> * Heather oli... käyttäytynyt erikoisesti *
[21:41] <@Nicolas_Cartier> * mutta Nicin ei silti olisi pitänyt menettää hermojaan *
[21:42] <@Nicolas_Cartier> * poika hieraisi paiseen jäämiä, jotka eivät enää oikeastaan sattuneet, ne vain aristivat koskiessa *
[21:42] <Heather> *kävelee käytävällä, aikomuksena mennä suoraan tupaan*
[21:42] <@Nicolas_Cartier> * kävelee koulupuvun viitta lepattaen käytävää ja tuskin katselee eteensä *
[21:43] <@Nicolas_Cartier> * jostain kumman syystä nuoremmat oppilaat väistivät Niciä, vaikka Nic nyt ei osannut olla pelottava edes halutessaan *
[21:43] <@Nicolas_Cartier> * ehkä paiseiden jäljet olivat pelote tuntemattomille. Ainakaan Nic ei niitä ollut halunnut *
[21:44] <@Nicolas_Cartier> * Heather oli viipynyt ajatuksissa paljon, mutta parin päivän aikana ajatukset olivat kokeneet äkkilaskun hattarapilvistä maan alle *
[21:44] <@Nicolas_Cartier> * syvään kuiluun *
[21:44] <Heather> *ei ollut tänään edes jaksanut provota pukeutumisellaan tai ylipäätänsä provota*
[21:45] <@Nicolas_Cartier> * Nic oli miettinyt asiaa päänsä puhki ja yrittänyt muistella tilanteita *
[21:45] <@Nicolas_Cartier> * hän oli aika varma, että kaikki oli hänen syynsä. Hän oli vain käsittänyt asiat väärin ja joutunut tunteiden valtaan ja ollut... liian äkkipikainen *
[21:46] <@Nicolas_Cartier> * kipu oli varmaan sokaissut ajattelua *
[21:46] <@Nicolas_Cartier> * siitä sen täytyi johtua... heikkoa oloa, väsymystä ja kipua *
[21:47] <@Nicolas_Cartier> * ehkä Nicin pitäisi ottaa muutama... rento hetki *
[21:47] <Heather> *nic vois vetää perseet*
[21:48] <Heather> *katselee ympärilleen ja yrittää miettiä tapoja tappaa tänään aikaa*
[21:49] <@Nicolas_Cartier> * ainakin poika oli itselleen poikkeuksellisen jurolla käyttäytymisellä saanut olla suhteellisen rauhassa. Muutama oli tunnilla harmitellut ulkomuotoa ajatellen alakulon liittyvän siihen *
[21:51] <@Nicolas_Cartier> * kääntyy kulman takaa. Ei tehnyt edes mieli suunnata kirjastoon, joten aikoi mennä tyrmiin. Tupahuoneelle. Sopi varmaan hyvin, että jatkikset oli tungettu sinne *
[21:52] <@Nicolas_Cartier> * opiskelusta ei ollut koko päivänä tullut mitään. Eikä eilen. Eikä oikeastaan sitäkään edellisenä päivänä *
[21:52] <@Nicolas_Cartier> * sama se, oli oikeasti jo opiskellut kaiken olennaisen aikoja sitten... lisäopinnot toki olisi hyvästä, mutta ei edes halunnut ajatella niitä nyt *
[21:53] <Heather> *katsoo ympärilleen eikä tajua tuon tulevan kulman takaa*
[21:53] <@Nicolas_Cartier> * ajatuksissa oli vain yksi kummitus, joka raivasi kaiken tilan *
[21:53] <Heather> *törmäten*
[21:53] <@Nicolas_Cartier> * Heather *
[21:53] <@Nicolas_Cartier> * törmää tietysti juuri ajattelemaansa henkilöön *
[21:54] <@Nicolas_Cartier> * astuu askeleen taaemmas ja pahoittelee automaattisesti *
[21:54] <Heather> *kasaa tasapainonsa ja katsoo tuota*
[21:54] <Heather> *pitkään*
[21:54] <@Nicolas_Cartier> * Heather... katsoo maata *
[21:54] <Heather> *olenko noin kuvottava, ettet pysty edes katsomaan?*
[21:54] <@Nicolas_Cartier> * hieroo hieman kättä, joka kutittaa *
[21:54] <Heather> *voisi itkeä*
[21:55] <Heather> Sori *toteaa*
[21:55] <@Nicolas_Cartier> * pitäisi puhua Heatherille *
[21:55] <@Nicolas_Cartier> Sori... mä en katsonut eteeni
[21:55] <Heather> *lähtee kävelemään sinne mihin aikoikin*
[21:55] <@Nicolas_Cartier> * pahoittelee uusiksi *
[21:55] <Heather> Ei mitään, ei sattunut
[21:55] <@Nicolas_Cartier> Heather... oota
[21:55] <@Nicolas_Cartier> * nielee kumman möykyn suustaan *
[21:56] <Heather> *pysähtyy ja katsoo Niciä* ...no?
[21:56] <@Nicolas_Cartier> * miksi ääni halusi lähteä karkuteille aina, kun sitä tarvitsi? *
[21:56] <@Nicolas_Cartier> Mä... mein kannattais puhua...
[21:57] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee käytävää muiden varalta automaationa *
[21:57] <Heather> Kannattaisko? Onko meillä jotain puhuttavaa? *huomaa tuon pälyilyn*
[21:57] <Heather> *ärsyttää kahta enemmän*
[21:58] <@Nicolas_Cartier> Täs on tapahtunut kaikenlaista... mä... mä oon pahoillani siitä eilisestä. * kakistaa ulos * Mun ei olis pitänyt ... menettää hillintää niin voimakkaasti
[21:59] <Heather> Kyllä mä ymmärrän, ettet sä tarvitse mun apua
[22:00] <@Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria... tuo ei nyt tuntunut ymmärtävän * no siis... en mä sitä tarkottanut
[22:00] <Heather> *kädet puuskaan*
[22:00] <@Nicolas_Cartier> * tietty mä kaipasin sun apua? Miksen ois kaivannut... sitähän mä hoin koko eilisen? *mun ei olis pitänyt huutaa
[22:01] <Heather> Et ole ensimmäinen joka mulle huutaa
[22:01] <Heather> En traumatisoitunut siitä
[22:02] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan... voisipa vaan mennä jonnekin muualle kuin puhua käytävällä kaikkien kuullen * et tietenkään... mä vaan... oon pahoillani. Käyttäydyin väärin
[22:02] <@Nicolas_Cartier> eikö voitais jutella asiasta? Jossain... rauhassa
[22:03] <@Nicolas_Cartier> * liikahtaa hermostuneesti *
[22:04] <Heather> No voidaan me jutella
[22:04] <Heather> *voit kertoa kuinka ällöttävä olen*
[22:05] <@Nicolas_Cartier> * huokaisee helpottuneena *
[22:05] <@Nicolas_Cartier> okei... öö... katotaanko oisko joku luokka vapaa? Vaikka se pienluokka lähellä liemien luokkaa?
[22:06] <@Nicolas_Cartier> * se olisi suht lähellä *
[22:06] <Heather> ...vaikka
[22:06] <@Nicolas_Cartier> * nyökkää ja lähtee kävelemään oikeaan suuntaan uskoen Heatherin suuntaavan samaan suuntaan *
[22:07] <Heather> *tulee perässä*
[22:07] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee Heatheria, eikä oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa *
[22:07] <Heather> *kannattaako luottaa?*
[22:08] <@Nicolas_Cartier> * mitä pidät säästä? Sitäpä, sehän oli suorastaan kolea. Olisipa ollut tälläinen sää pari päivää sitten... äh, sitä ei pitäisi mainita ääneen *
[22:08] <Heather> *jos luottaisi vain itseensä*
[22:10] <@Nicolas_Cartier> * voisipa vain olla ajattelematta kaikkia ikäviä asioita ja unohtaa ne *
[22:10] <Heather> *voisi unohtaa kaikki ikävät asiat*
[22:10] <@Nicolas_Cartier> * nielaisee * miten koulupäivä? * kysyy small talkkina *
[22:11] <Heather> Ei mitään normaalia kummempaa, entä itselläsi?
[22:12] <@Nicolas_Cartier> * oma päivä oli mennyt surkeasti. Ei ollut keskittynyt kunnolla yhdelläkään tunnilla * aika sama
[22:13] <@Nicolas_Cartier> * saapuu nopeasti tyhjälle luokalle ja kokeilee ovea. Se oli lukossa, tietysti. Kaivaa sauvan ja avaa oven *
[22:14] <Heather> ...ohhoh, ryhdyitpä laittomaksi
[22:15] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee Heatheria * ei tässä ole mitään laitonta * sai tuutorina mennä luokkaan. Toki nyt ei ollut ihan opetushetki, mutta sama se * kuka vaan voisi pyytää opettajilta luvan opiskella luokassa
[22:16] <@Nicolas_Cartier> * oli itse asiassa tehnyt niin useamman kerran, koska piti hiljaisuudesta ja kirjastossa oli välillä muita, ei niin hiljaisia, ihmisiä *
[22:16] <@Nicolas_Cartier> * astuu luokkaan *
[22:17] <Heather> *tulee perässä*
[22:17] <@Nicolas_Cartier> * odottaa Heatheria ennen kuin sulkee oven *
[22:17] <@Nicolas_Cartier> * hengittää syvään... mitä edes sanoisi. Miten sanoisi? *
[22:18] <Heather> *kädet puuskassa ja seisoo*
[22:19] <@Nicolas_Cartier> * jää seisomaan ja katselee ympäriinsä ennen kuin saa kohdistettua katseensa Heatheriin *
[22:19] <@Nicolas_Cartier> * Heather näytti vihaiselta, mutta ainakin tuo halusi keskustella *
[22:19] <Heather> *näyttää enemmänkin kylmältä*
[22:20] <@Nicolas_Cartier> * tulkitsee käsien puuskan vihana * mä... oon pahoillani * sanoi uudestaan *
[22:20] <Heather> ...mistä? *katsoo Niciä*
[22:22] <@Nicolas_Cartier> Tein hätiköityjä johtopäätöksiä ja syytin sua omista ajatuksistani * sanoo hieman nopeasti, koska oli miettinyt asiaa *
[22:22] <Heather> *nyökkää* Okei
[22:23] <Heather> *ja seuraavaksi varmaan jätät mut*
[22:23] <Heather> *koska olen vaikea ja ällöttävä*
[22:23] <Heather> *mun ei pitäisi olla sun kanssa... ei voi päästää liian lähelle*
[22:26] <@Nicolas_Cartier> Mä ajattelin vaan... omaa tuskaa. Eiliset paiseet ei ollut millään tavalla sun syy * ei tiedä, mistä ne tuli, mutta ehkä London oli sujauttanut ruokaan myrkkyä tai jotain. Eli taikakoulussa, joten mahdollisuuksia riitti * eli mun ei ois pitänyt... olla vihainen sulle
[22:27] <Heather> *nyökkää* Ei se mitään *toteaa neutraalisti*
[22:28] <Heather> Oot saanut paiseet parannettua
[22:28] <@Nicolas_Cartier> etenkään sen jälkeen, kun... * pudistaa päätään ja katsoo taas maahan * mä petin sun luottamuksen... sori. Mun ois pitänyt muistaa se tapaaminen * sattui tosi pahasti, koska oli vannottanut itselle, ettei ikinä tekisi ohareita *
[22:28] <Heather> Ei kaikkea voi muistaa
[22:29] <Heather> *entä jos yrittäisi siltikin Nicin kanssa?*
[22:30] <@Nicolas_Cartier> mm... joo... * rapsutti taas kättä, koska se häiritsi. Se oli todennäköisesti ärtynyt * Lovelace osaa sentään työnsä * sanoo lievästi epäuskoisena, vaikka tietystihän chateauhun palkattiin päteviä ammattilaisia *
[22:30] <@Nicolas_Cartier> * nyökkää... Heather ymmärsi... kaikki hyvin... asiat järjestyisivät *
[22:31] <Heather> ....saat tuon kuulostamaan joltain ihmeeltä
[22:31] <Heather> Lovelace on hyvä parantaja *toteaa*
[22:32] <@Nicolas_Cartier> Nähtävästi * sanoo ja ajatukset karkaavat aivan muihin muistoihin. Muistoon, jossa Heather kuoli *
[22:32] <Heather> Saat tulehduksen jos raavit enempää *toteaa*
[22:33] <@Nicolas_Cartier> * kohottaa kulmiaan * ai? *lakkaa raapimasta, mutta tekee mieli jatkaa * se kutiaa * toteaa ääneen *
[22:34] <Heather> Se kutiaa siksi koska se paranee
[22:34] <Heather> *ihan perus juttu*
[22:34] <Heather> Jos raavit sen auki, saat tulehduksen
[22:34] <Heather> Sitten saat isomman paiseen
[22:35] <@Nicolas_Cartier> * huokaa... Se oli totta. Pitäisi vain toimia niin * joo... oot oikeassa.
[22:36] <@Nicolas_Cartier> Pitäisi vielä sitoa kädet pakettiin, niin ei tulisi raavittua * tekee mieli hieroa niskaa... mutta yritti pitää käsiä paikallaan, mikä veikin jäätävästi keskittymistä *
[22:36] <Heather> Ei kannata hautoakaan
[22:36] <Heather> Sen pitää saada happea...
[22:38] <@Nicolas_Cartier> * kohotti hieman kulmaa, mutta nyökkäsi. Heather osasi välillä yllättävän paljon *
[22:38] <Heather> *en ole tyhmä*
[22:38] <@Nicolas_Cartier> * pitää nyt käsiään vain paikallaan kyljillään, ettei tekisi niillä mitään *
[22:39] <@Nicolas_Cartier> * mikä oli tavallaan vaikeaa *
[22:39] <Heather> *kädet edelleen puuskassa*
[22:40] <@Nicolas_Cartier> * tunsi olonsa hieman helpottuneeksi, että sai keskusteltua asiasta *
[22:40] <@Nicolas_Cartier> * oli vielä yksi asia, jota pitäisi pahoitella *
[22:42] <@Nicolas_Cartier> * veti henkeä * mä oon myös pahoillani kentän tapahtumista
[22:43] <Heather> *kurtistaa kulmiaan*
[22:43] <Heather> Ei ole sun syy, että sulla on traumat
[22:44] <@Nicolas_Cartier> * asioista pitää voida puhua ääneen... pitää voida puhua ääneen... jos vain puhuu ja keskustelee, niin ei ole ongelmia, koska suurin osa ongelmista oli vain väärinkäsitystä *
[22:44] <@Nicolas_Cartier> mmm... no en tarkottanut niitä... tavallaan... * huokaa *
[22:45] <Heather> Vaan?
[22:48] <@Nicolas_Cartier> * Heather halusi mun osaavan lentää. Mut se ei ollut Heatherin ongelma vaan mun. Nielaisee * mä sanoin, et pärjään, mutta se ei ollut totta. Mä olin loukkaantunut... äh, se oli typerää ja käyttäydyin typerästi * puree huultaan *
[22:48] <Heather> Olisit sanonut *katsoo tuota*
[22:48] <Heather> Mä kysyin, ja odotin rehellistä vastausta
[22:48] <Heather> Olisin jäänyt, jos olisit vain sanonut
[22:49] <@Nicolas_Cartier> * jos pahoittelee kaikkea, mitä tekee väärin, asiat järjestyi... varmaankin *
[22:50] <@Nicolas_Cartier> * nyökkää... olisitko? Tuntee kummaa helpotusta sisällään, vaikka pieni ääni epäileekin * joo...
[22:50] <@Nicolas_Cartier> arvostan sitä, et ... yritit auttaa
[22:52] <Heather> Mutta en puutu sun lentämiseesi tai lentämättömyyteesi enää
[22:52] <Heather> Se on sun asia
[22:54] <@Nicolas_Cartier> * nyökkää. Mä en tarvii lentämistä mihinkään. Lentäminen ei edes ollut hauskaa, tuli vain huono olo... *
[22:54] <@Nicolas_Cartier> * oli parempi olla ajattelematta asiaa *
[22:55] <@Nicolas_Cartier> * Heatherille pahoiteltu... mitä sitten? *
[22:56] <@Nicolas_Cartier> * teki taas mieli hieroa kättä *
[22:57] <@Nicolas_Cartier> * painoi peukalon kynnellä etusormea vasten, jotta halu katoaisi *
[22:57] <Heather> *hiljeni*
[22:57] <@Nicolas_Cartier> * oli myöskin hiljaa *
[22:58] <@Nicolas_Cartier> * hiljaisuus tuntui painostavalta *
[22:58] <Heather> *älä päästä liian lähelle*
[22:58] <Heather> *Nic säikähtää*
[23:00] <@Nicolas_Cartier> tota... joo... jos unohdetaan se lentäminen, niin... ehkä mä voisin suostua siihen lenkkeilyyn * myönnytyksiä? Ehkä Heather unohtaisi, etten osaa lentää, eikä katsoisi niin pahalla... *
[23:00] <Heather> En mä aio pakottaa sua mihinkään, mitä et halua tehdä
[23:03] <Heather> *toteaa neutraalisti*
[23:03] <Heather> *ei aio pakottaa tuota mihinkään mistä itse pitää*
[23:04] <@Nicolas_Cartier> * kurtisti hieman kulmia, koska oli odottanut hieman iloisempaa vastaanottoa * et sä pakota. Jos sun tarvii pakottaa, niin voidaan heittää pyyhkeet tiskiin ja unohtaa koko homma * eihän kyse ollut pakottamisesta? Halusiko tehdä sitä? Halusi, koska se oli Heatherille tärkeää... oli. Oliko enää? Ehkä se oli ollut vaan heitto ja tuo ei enää halunnut Niciä mukaan *
[23:04] <Heather> Pakotin sut lentämään *toteaa*
[23:05] <Heather> Ehdotin sulle lenkille lähtöä, mutta innokkuutesi on yhtä vahvaa kun mun innokkuus taikahistoriaa kohtaan
[23:05] <Heather> En aio traumatisoida sua enempää
[23:07] <@Nicolas_Cartier> * nielaisee * sähän vaan kutsuit mut paikalle, et pakottanut mihinkään. Säkin opiskelet historiaa mun kanssa, vaikka se on susta ikävää. Ja et sä niitä traumoja aiheuttanut * ei missään nimessä halua uskoa, että Heather on ongelma * sitä paitsi mitä lenkissä voi traumatisoida, sehän tapahtuu maan tasolla
[23:08] <Heather> Mä opiskelen historiaa vain koska opetussuunnitelma käskee
[23:08] <Heather> Mä tiputin sut luudalta kesällä
[23:08] <Heather> Ja lenkissä voit pelkästään kompastua juurakkoon ja taittaa jalat
[23:12] <@Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan. Syyttikö Heather kesän lentojutusta itseään? * mä olin liian hidas. Se ei ollut sun syy. Ja ainahan sitä voi kompastua, ei se kaada maata, oot kohta meistä enempi huolestuvaa sorttia * tarvitsisi potkua, koska ei oikeasti liikkuisi, mutta jos Heather ei halunnut, niin sama se. Voisi jatkaa nykyistä olemassaoloaan. Ei edes ollut aikaa lenkkeilylle...*
[23:12] <Heather> Ongelmasi on se, että et vain ole tottunut
[23:12] <Heather> Mut en nyt tiedä paraneeko se pakottamalla
[23:14] <@Nicolas_Cartier> * mm... kuulosti fiksulta. Vaikka mistä sitä sitten tiesi paranisiko se muutenkaan. Ei ollut tarpeeksi motivaatiota itsestään * mmm... * huokaa *
[23:15] <@Nicolas_Cartier> * mikähän siinä oli, että tiesi, että liikunta oli terveellistä, mutta ei siltikään saanut itseään toimimaan? *
[23:15] <Heather> *kädet edelleen puuskassa, ei varmaan ole liikkunut mihinkään*
[23:15] <@Nicolas_Cartier> * jopa London liikkui, vaikka tuskin terveellisten elämäntapojen takia. Tai ehkä juuri kompensoidakseen muuta *
[23:16] <@Nicolas_Cartier> * liikuntakeskustelu ei johtanut mihinkään *
[23:17] <@Nicolas_Cartier> * tuntui oudolta, kuin olisi uinut vastavirtaan tai yrittänyt väistellä valtavaa tuulenpuuskan nostamaa lehtipilveä. Miksei asiat silittynyt ennalleen *
[23:18] <Heather> *on hiljaa*
[23:19] <@Nicolas_Cartier> * mistä yleensä puhui Heatherin kanssa? Oli kuin ajatukset olisivat kadonneet *
[23:19] <Heather> *jaa-a, voisi varmaan vain mennä*
[23:21] <@Nicolas_Cartier> * kysyi jo koulusta... ja olisi outoa alkaa selittää nyt, ettei saanut keskityttyä. Tarpeeksi murheita ja sitä paitsi se menisi varmaan ohi *
[23:22] <HeatherO> Tuota... oliko sulla muuta?
[23:23] <@Nicolas_Cartier> öm... * miettii, mutta ei oikein keksi mitään. Oli jo sanonut asiansa * ei
[23:25] <@Nicolas_Cartier> * Heatherin asento tuntui luotaantyötävältä. Kuin muurilta *
[23:26] <@Nicolas_Cartier> * ehkä oli jättänyt jotain huomioimatta *
[23:28] <HeatherO> Okei... mä menen nyt sit...
[23:29] <@Nicolas_Cartier> * olisi halunnut jotain muuta, mutta ei osannut sanoittaa sitä. Ehkä aika oli hyvästä... aika parantaa haavat? * okei...
[23:29] <@Nicolas_Cartier> kiitos, kun ...kuuntelit
[23:33] <HeatherO> Miksi en olisi kuunnellut?
[23:33] <HeatherO> *kuinka kusipäänä mua pidät*
[23:37] <HeatherO> *luotan tästälähtien vain itseeni*
[23:37] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan * en mä tiedä... eikö se ole vaan kohteliasta kiittää * miksi Heather suuttui tästä? *
[23:38] <@Nicolas_Cartier> * toimi taas väärin, eikä edes tiennyt, mitä teki väärin *
[23:39] <HeatherO> Kaippa, mut sait tuon kuulostaan siltä, että se oli multa suuri uhraus
[23:41] <@Nicolas_Cartier> * Heather olisi voinut ihan hyvin jäädä käytävään tai päättää olla keskustelematta * yritin ilmasta, et arvostin sitä * huokaa *
[23:42] <HeatherO> *varmaan ensimmäinen asia mitä arvostat mun tekemänä*
[23:42] <HeatherO> *väläyttää jonkun hymyntapaisen, mikä ei ulotu silmiin asti*
[23:42] <HeatherO> Ai
[23:42] <HeatherO> Okei
[23:44] <@Nicolas_Cartier> * okei, hymy oli hyvästä, joten hymyilee vaisusti itsekin *
[23:46] <HeatherO> *tuntee itsensä typeräksi*
[23:47] <@Nicolas_Cartier> * tuntee itsensä helpottuneeksi. Ongelmat varmaan ratkeaisi nyt *
[23:47] <@Nicolas_Cartier> * parin päivän päästä kaikki olisi ennallaan *
[23:47] <HeatherO> *niin varmaan*
[23:48] <HeatherO> Mut.. mun pitää mennä
[23:48] <@Nicolas_Cartier> * nyökkää* okei. Nähdään
[23:48] <HeatherO> Nähdään *ja häipyy ovesta ulos nopeasti*
[23:49] <@Nicolas_Cartier> *häipyy jokseenkin nopeasti perässä *
[23:49] <@Nicolas_Cartier> * lähtee tupahuoneelle *
[23:50] <HeatherO> *käy tuvassa vaihtaan vaatteet ja menee jonnekin*
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Sori, voidaanko vaan palata entiseen?

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 16 Maalis 2021, 17:26

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 11p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 11p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit