Peliaika: vajaa 2 tuntia
Juoni: Rehtori kutsuu serpentardtyttö Heatherin kanssaan keskustelemaan tytön huonosta koulumenestyksestä sekä muista ongelmista. Juttutuokio saa yllättävän käänteen, ennen kuin se ehtii alkaakaan ja lopputulos on karmaiseva.
[19:36] <mila_molina> *Rehtori Molinalla oli vielä tunti aikaa oppilastapaamiseen. Ylimääräiset tunnit olivat tämän naisen elämässä erittäin harvinaisia ja niinpä hän ajatteli käyttää kyseisen tunnin erittäin tehokkaasti*
[19:37] <mila_molina> *Hän menisi suurten saliin syömään, tapaisi opettajakollegansa Turnajaisiin liittyvien järjestelyiden merkeissä, veisi kasallisen papereita sihteerille sekä kävisi sanomassa koulun kotitontuille muutaman valitun sanan*
[19:38] <mila_molina> *Jos hänelle jäisi vielä aikaa, hän poikkeaisi kirjastossa*
[19:39] <@Heather> *kouluun paluu... oli syvältä*
[19:39] <mila_molina> *Nainen oli jo lähtenyt kuluttamaan tehokasta tuntiaan, ja parhaillaan hän asteli portaita pitkin alaspäin, kohti suurten salia. Jos myös tämänpäiväinen kasvisruoka olisi kelvotonta, olisi hänellä todentotta muutama sananen sanottavanaan kotitontuille*
[19:39] <@Heather> *varsinkin, kun oli saanut Molinalta jonkun lippuslappusen että piti tavata klo 18 hänen työhuoneessaan. Hip hei*
[19:40] <@Heather> *oli raastanut opettajien hermoja lyhentämällä hamettaan ja pitäen koulupukua vähän sinne päin, kravaatti löysällä ja nappeja auki*
[19:40] <@Heather> *kävelee siis varsin vastahakoisena kohti Molinan työhuonetta, raahautuen portaita yyyyyylös*
[19:40] <@Heather> *sadisti*
[19:41] <mila_molina> *Rehtori lusikoi suuhunsa hivenen haaleaa porkkanakeittoa. Ruoka oli kelvollista, mutta kelvollinen ei ollut tarpeeksi*
[19:42] <@Heather> *koputtaa luokkahuoneen ovelle, hämmentyen kun Molina ei tule avaan*
[19:42] <@Heather> *hei jes, onko se huuhkaja saanut sydärin?*
[19:42] <mila_molina> *Samalla nainen juttelee koulun muodonmuutosten opettajan kanssa. Ensin käydään läpi opetussuunnitelmaa ja sitten siirrytään Turnajaisiin liittyviin asioihin*
[19:44] <@Heather> *kokeilee onko ovi auki*
[19:44] <@Heather> *yllättyen kun se on auki*
[19:45] <@Heather> *astuen luokkaan ja katsoo hämmentyneenä ympärilleen*
[19:45] <@Heather> *tajuaa mahdollisuutensa*
[19:46] <mila_molina> *Porkkanakeitto on pian syöty ja seuraavaksi nainen ottaa palan patonkia* Turvallisuusjärjestelyt täytyy olla 100% varmat, emme voi ottaa yhtään riskejä. Tiedät kyllä, että se on sinun vastuullasi *Rehtori kommentoi seuraavaksi kollegalleen*
[19:46] <@Heather> *sulkee oven perässään ja lukitsee sen, koska ei tarvitse ketään yllärivieraita*
[19:46] <@Heather> *kävelee tutkiin ensimmäisenä Molinan luokkahuoneen pöydän*
[19:47] <@Heather> *koevastaukset on haluttua tavaraa*
[19:47] <mila_molina> *Kuuntelee kollegansa vastauksen ja haukkaa patongista palasen* Olen pahoillani, mutta vaikka pyrin olemaan tehokas nainen, en ehdi joka paikkaan *Jatkaa väittelyään, kun kollega oli yrittänyt vierittää vastuun jälleen kerran rehtorin omille niskoille*
[19:49] <@Heather> *jättää pöydän siihen kuntoon missä se olikin, löytämättä mitään mielenkiintoista*
[19:49] <@Heather> *nähden oven luokan perällä*
[19:50] <mila_molina> *Kaksikon välille laskeutuu hiljaisuus ja rehtori vilkaisee kelloa. Aikaa on vielä hyvin, mutta silti naiselle tulee outo tuntemus. Tuo tuntemus tuntuu vasemman korvan ja taaimmaisen aivolohkon välimaastossa. Tuntuu siltä, että hän oli unohtanut jotain lähtiessään työhuoneesta? Naisen käsi käy jakkutakin taskulla - taikasauva on mukana*
[19:51] <@Heather> *kävelee ovelle ja ilme näyttää riemastuneelta kun ovi onkin auki*
[19:51] <@Heather> *ovesta sisään ja Milan yksityisiin komeroihin*
[19:52] <@Heather> *woop woop, mitä mahdollisuuksia*
[19:52] <@Heather> *ottaa sauvan esille kuitenkin*
[19:52] <@Heather> *molina on idiootti, hihiii*
[19:52] <mila_molina> *Naisen ajatukset keskeytyvät, kun kollega jatkaa puhumistaan. Hän huokaisee. Ehkei se ollut mitään tärkeää*
[19:53] <@Heather> *kävelee peremmälle huoneeseen, etsien Molinan henkilökohtaisia tavaroita*
[19:53] <@Heather> *niistä voisi olla jotain hyötyä*
[19:53] <@Heather> *spotaten kivan näköisen työpöydän, kävellen penkomaan sen laatikoita*
[19:55] <mila_molina> Suo anteeksi, mutta joudun nyt lähtemään. Minulla on seitsemältä keskustelutuokio erään oppilaan kanssa. Me voimme jatkaa palaveriamme joku toinen päivä, *Rehtori sanoo lopuksi, kun heidän keskustelunsa ei johda enää mihinkään. Nainen nousee pöydästä ylös, nyökkää kollegoilleen ja poistuu salista*
[19:56] <mila_molina> *Suunnitelmistaan poiketen nainen ei kuitenkaan poikkea sihteerin luona, keittiössä tai kirjastossa, vaan ryhtyy suuntaamaan portaita ylöspäin kohti omaan torniinsa*
[19:56] <mila_molina> *Hänellä on sellainen tunne, että paikalle tulee päästä mahdollisimman nopeasti*
[19:57] <@Heather> *selaa laatikoita innoissaan, Molinallahan on täällä kaikkea*
[19:58] <@Heather> *Molinan kirjeenvaihto ei tosin ole mitenkään mielenkiintoinen*
[19:59] <@Heather> *löytää nipun jotain kuvia, hypäten istuun pöydälle*
[20:01] <mila_molina> *Nainen astelee portaita ylöspäin päätyen koulurakennuksen toiseen kerrokseen*
[20:01] <mila_molina> *Hän oli jättänyt työpöydälleen paperilapun, johon oli kirjoitanut muistiin Heatherin kanssa läpikäytäviä asioita, ja noitahan asioita oli*
[20:02] <mila_molina> *Lappu piti sisällään merkintöjä liittyen Heatherin ja jatko-opiskelija Nicolaksen välisiin jälki-istuntoihin, tytön riehakkaaseen kesälomaan sekä huonoihin kouluarvosanoihin*
[20:03] <@Heather> *näkee lapun silmäkulmastaan, jatkaen kuitenkin kuvien selaamista*
[20:03] <@Heather> *hän voisi polttaa lapun kohta*
[20:04] <@Heather> *tai miksei vaikka heti*
[20:04] <mila_molina> *Nainen siirtyy kolmanteen kerrokseen, kävelee käytävän päähän ja jatkaa matkaansa kohti ylimpiä kerroksia*
[20:04] <@Heather> *...paitsi mikä kuva tämä on?*
[20:05] <@Heather> *nykäisee kuvan nipusta, katsoen sitä O.O ilmeellä*
[20:06] <@Heather> *....wau*
[20:06] <@Heather> *näyttää käärmeeltä joka just nielaisi ison hiiren*
[20:06] <@Heather> *tai leijonan*
[20:07] <mila_molina> *Rehtori ei onneksi tiedä, mitä hänen työhuoneessaan tapahtuu*
[20:08] <mila_molina> *Työhuoneen tämä nainen on pitänyt sellaisena paikkana, jonne hän ei päästä ketään ylimääräistä. Kyseinen huone pitää sisällään kaikki naisen henkilökohtaiset tarinat sekä lukuisia kouluun liittyviä ja liittymättömiä salaisia asioita*
[20:08] <mila_molina> *Tästä johtuen nainen pitää kyseisen huoneen oven lukossa aina - tai ainakin lähes aina*
[20:09] <@Heather> *selaa muutkin kuvat, harmitellen kun ei löytänyt muuta*
[20:09] <@Heather> *laittaa muut kuvat laatikkoon, jättäen sen yhden itselleen*
[20:09] <@Heather> *...mitä tällä voisikaan tehdä*
[20:11] <mila_molina> *Pian nainen onkin jo kierreportaiden alapäässä. Noiden portaiden kautta hän pääsisi luokkahuoneeseen ja lopulta omaan työhuoneeseensa. Hän olisi hyvin paikalla ennen Heatherin saapumista. Mokoma tyttö saapuisi varmasti taas myöhässä*
[20:11] <mila_molina> *Kuuluu kenkien kopinaa kun nainen astelee portaita ylöspäin*
[20:12] <@Heather> *ei kuule sitä, kun lukitsi oven ja laittoi Molinan henkilökohtaisen sopenkin oven kiinni*
[20:12] <@Heather> *nappaa sen lapun missä luetellaan omat ongelmat*
[20:12] <@Heather> *jahas*
[20:13] <@Heather> Sytyjo *sytyttää sen lapun palaan*
[20:14] <@Heather> *tunkien kuvan turvaan*
[20:14] <mila_molina> *Saa kivuttua portaat ylös ja astuu luokkahuoneensa ovelle, jonka aukaisee varovasti*
[20:14] <mila_molina> *Naisella on tapana pitää kyseistä ovea auki, sillä luokkahuone pitää sisällään paljon ennustamiseen tarvittavaa materiaalia, jota oppilaat voivat luvan kanssa hakea lainaan*
[20:15] <mila_molina> *Hän astuu sisälle huoneeseen ja vetää oven perässään kiinni*
[20:16] <@Heather> *tiputtaa palavan paperin maahan ja katselee sitä*
[20:17] <mila_molina> *Astelee luokkahuoneen toiseen päätyyn ja seisoo muutaman sekunnin oven edessä kaivaen taikasauvaa jakkutakkinsa taskusta*
[20:17] <mila_molina> *Saa sauvan esille*
[20:18] <@Heather> *Vai oli Molina lepakko*
[20:18] <@Heather> *ja viellä Rousseau....*
[20:18] <mila_molina> AloHOMOra! *loitsii oveen*
[20:19] <mila_molina> *Ovi kilahtaa auki ja nainen astuu sisään*
[20:19] <@Heather> *hups*
[20:19] <@Heather> *katsoo Molinaa*
[20:19] <@Heather> *ilme on erittäin ylpeä ja vähän nenänvartta pitkin katsoo*
[20:19] <mila_molina> Mitä ihmettä sinä teet täällä, neiti O'Hara!? *Naisen suusta pääsee yllättynyt ja lähes paniikinomainen huuto*
[20:19] <mila_molina> *Samalla saattoi päästä myös pari ranskankielistä kirosanaa*
[20:20] <mila_molina> ULOS minun työhuoneestani, NYT!
[20:20] <@Heather> Istun *hymy*
[20:20] <mila_molina> *Osoittaa työhuoneensa ovea, joka johtaa luokkahuoneeseen* Nyt siirryt luokkahuoneen puolelle!
[20:21] <mila_molina> *Naisen ääni on äkäinen, mutta samalla pelästynyt*
[20:21] <@Heather> *tiputtautuu pöydältä, lähtien käveleen luokkahuoneeseen*
[20:21] <@Heather> *hilpeänä*
[20:21] <mila_molina> Miten olet päässyt murtautumaan tänne sisälle? Vastaa!
[20:21] <@Heather> Ovi oli auki
[20:21] <@Heather> *mieli tekis nauraa*
[20:21] <mila_molina> *Muiden ihmisten kohdalla pelkkä alohomora-loitsu ei pitäisi nimittäin toimia*
[20:21] <@Heather> *mutta hillitsee itsensä*
[20:22] <mila_molina> *Kun tyttö on siirtynyt luokkahuoneen puolelle ja nainen tuon perässä, hän läimäisee työhuoneen oven kiinni voimakkaasti*
[20:22] <mila_molina> Istu! *Nainen komentaa tyttöä kuin koiraa ja osoittaa tuolle matalan, mutta leveän työpöytänsä toisella puolella olevaa pienempää istuintyynyä*
[20:23] <mila_molina> *Tämän naisen luokkahuoneessa ei tosiaan ollut normaaleja tuoleja, vaan kaikki oli korvattu matalilla tyynyillä*
[20:23] <@Heather> *istahtaa ja varoo vilauttamasta*
[20:23] <@Heather> *ties vaikka rehtori villiintyisi*
[20:23] <mila_molina> Sinulla ei ole oikeutta tulla huoneeseeni, vaikka ovi olisi auki!
[20:23] <mila_molina> Ja vieläpä ennen sovittua aikaa!
[20:24] <@Heather> lapussa luki klo 18 *huomauttaa*
[20:24] <mila_molina> *Nainen on hetken aivan hiljaa. Onko hän todella tulossa jo niin vanhaksi että A) kirjoittaa lappuun väärän ajan sekä B) unohtaa lukita ovet*
[20:24] <mila_molina> Eikä lukenut!
[20:25] <@Heather> Lukipas
[20:25] <mila_molina> *Inttää ja istuutuu itse pöydän toiselle puolelle, hieman isommalle tyynylle*
[20:25] <@Heather> Rehtorilla alkaa pätkiin muisti vai?
[20:25] <mila_molina> *Pahus, se muistiinpanolappu jäi työhuoneen puolelle*
[20:25] <mila_molina> Hiljaa, tyttö *sanoo kireästi*
[20:25] <mila_molina> *Nyt tätä naista ärsyttää kaikki*
[20:26] <mila_molina> *Yrittää kutsua muistiinpanolappuaan kutsuloitsun avulla, mutta lappu ei saavu paikalle*
[20:26] <mila_molina> *Tuhahtaa*
[20:26] <@Heather> *naurahtaa*
[20:27] <mila_molina> *Antaa olla ja yrittää muistaa kaikki käsiteltävät asiat ilman lappua*
[20:27] <mila_molina> Kuten varmaan tiedätkin, sinä tyttö olet ongelmissa *aloittaa*
[20:27] <mila_molina> Aiheutat vaivaa ja ongelmaa jatkuvasti
[20:28] <mila_molina> Useampikin opettaja on huomannut keskittymiskykysi puutteen, vanhempasi ovat sinusta huolissaan ja en enää tiedä, mitä sinun kanssasi pitäisi tehdä
[20:28] <mila_molina> *Alkaa suoltamaan puhetta niin, että unohtaa hengittää välissä. Joo, ehkä pitäisi rauhoittua*
[20:28] <mila_molina> *Hengittää muutaman kerran rauhallisesti, mutta silti naisen sisällä kiehuu*
[20:28] <@Heather> Jaa. *toteaa välinpitämättömästi*
[20:29] <@Heather> *samaa virttä mitä Nicolas veisaa*
[20:30] <@Heather> *ja vanhemmat*
[20:30] <@Heather> *ja kaikki*
[20:30] <@Heather> *ei jaksa kuunnella*
[20:30] <mila_molina> Miten sinun kesälomasi meni?
[20:31] <mila_molina> *Kysyy yllättävän kysymyksen vaahtoamisensa jälkeen*
[20:31] <mila_molina> *Nainen on sen verran opiskellut lasten kasvatusta, että tietää, että pelkällä syyttämisellä ei päästä välttämättä oikeaan lopputulokseen, vaan tarvitaan myös kannustusta sekä positiivisia kommentteja*
[20:32] <mila_molina> *Mutta toisaalta kyseinen tyttö on niin toivoton tapaus, että positiivisia asioita tämän kohdalla on suorastaan mahdotonta löytää*
[20:34] <@Heather> Hyvin *katsoo Molinaa yllättyneesti*
[20:34] <@Heather> *tietenkin kesäni meni hyvin jos sä kysyt*
[20:34] <@Heather> *Nicolas sanoo samaa, joo joo Heather on hyvä oppilas*
[20:35] <mila_molina> Mitä teit?
[20:35] <@Heather> Olin kotona *kohauttaa olkiaan*
[20:35] <mila_molina> *Kysymys ei ole mitenkään kiinnostunut, vaan enemmänkin tiukan tenttaava*
[20:35] <@Heather> *tajuaa äänensävyn eikä aio kertoa vapaaehtoisesti tarkempaa*
[20:36] <mila_molina> *Huomaa, ettei tule saamaan vastausta*
[20:37] <mila_molina> *Ja ajattelee sanoa ääneen sen, jota on jo jonkin aikaa pyöritellyt mielessään*
[20:37] <mila_molina> Heather, olemme nyt vakavan äärellä, ja pyydän ettet pistä leikiksi jokaista asiaa
[20:37] <mila_molina> Opiskelu on erittäin tärkeää tulevaisuutesi kannalta ja mitä olen kuullut, tukiopetuksista ei taida olla paljoa apua
[20:38] <mila_molina> Jos tilanne ei kehity, joudumme miettimään vakavasti onko Taikakoulu Château sinulla sopiva paikka opiskella
[20:38] <mila_molina> *huokaisee*
[20:38] <@Heather> *tämä oli vain ajankysymys*
[20:38] <@Heather> *kohottaa kulmiaan*
[20:38] <@Heather> Olen eri mieltä
[20:39] <mila_molina> *kohottaa vuorostaan kulmiaan* niinkö?
[20:39] <@Heather> Niin *toteaa*
[20:39] <@Heather> Sä et halua potkia mua koulusta
[20:40] <mila_molina> Katsomme vielä tämän syyslukukauden, mutta jos tilanne ei muutu, minulla ei ole vaihtoehtoja
[20:40] <mila_molina> Kysymys ei ole siitä haluanko minä vai en
[20:40] <mila_molina> *huokaisee taas*
[20:40] <@Heather> Itseasiassa kysymys on just siitä
[20:40] <@Heather> *vino hymy*
[20:41] <@Heather> Me voidaan tehdä pieni... sopimus
[20:41] <mila_molina> Heather! *korottaa taas ääntään* Sinä tiedät, että koulussamme noudatetaan lakia sekä taikaministeriön määräyksiä
[20:41] <@Heather> Pikkuvikoja
[20:41] <mila_molina> Minä EN ole se henkilö joka tekee itse kaikki päätökset
[20:42] <@Heather> Vai haluaako rehtori, että esittelen tämän koululle? *näyttää kuvaa tuolle, pitäen sen itsellään*
[20:42] <mila_molina> Mutta palatakseni alkuperäiseen asiaan, erotus on ainut vaihtoehto, jos arvosanasi eivät jouluun mennessä kohene
[20:42] <@Heather> *herttainen hymy*
[20:42] <mila_molina> *Suusta pääsee jotain huudahduksen, aivastuksen ja hikan välimaastosta*
[20:43] <mila_molina> *Näkee tytön kädessä kuvan hänestä sekä koulun sairaanhoitaja Rousseausta. Kuvassa he suutelevat intohimoisesti*
[20:43] <@Heather> Uskoisin, että saamme muodostettua pienen sopimuksen *hymyilee ja pitää kuvan itsellään*
[20:43] <mila_molina> *Nainen nousee seisomaan ja yrittää saada kopin kuvasta*
[20:43] <mila_molina> *Tuo kuva ei IKINÄ saisi päätyä tämän huoneen ulkopuolelle!*
[20:44] <@Heather> *vetää sen kauemmas, nousten itsekin*
[20:44] <mila_molina> Heather! *huudahtaa jo ties monennenko kertaa tänään* Anna se minulle!
[20:45] <@Heather> En anna
[20:45] <mila_molina> Annat!
[20:45] <@Heather> *katsoo Molinaa*
[20:45] <@Heather> No en
[20:45] <@Heather> Levitän tämän koko koululle, jos et muokkaa arvosanojani
[20:45] <@Heather> En tiennyt että pidät naisista
[20:45] <mila_molina> *Yrittää kutsua kuvaa luokseen kädessään olevan taikasauvan avulla, mutta siitä ei ole apua*
[20:46] <mila_molina> Heather! Tuo on kiristystä, ja sen sinä lopetat heti!
[20:46] <mila_molina> Pääsemme molemmat helpommalla kun annat kuvan minulle takaisin heti
[20:46] <@Heather> *naurahtaa*
[20:46] <@Heather> Älä nyt pidä mua tyhmänä
[20:46] <mila_molina> *Ohittaa pari Heatherin kommenttia*
[20:46] <@Heather> Voinkin lähteä heti tekemään tästä parit monistukset
[20:46] <@Heather> *lähtee käveleen oven suuntaan*
[20:46] <mila_molina> Et!
[20:46] <mila_molina> *Sanoo jo hieman liiankin hädissään*
[20:47] <mila_molina> *Tämä oli hirveintä mitä nainen saattoi ikinä kuvitella tänään tapahtuvan. Hän tiesi, että Heather oli hankala tapaus. Tuon vanhemmat olivat lähettäneet rehtorille lukuisia kirjeitä, joista huomasi, että myös vanhemmat olivat ongelmissa tyttärensä kanssa*
[20:47] <mila_molina> *Mutta tätä nainen ei olisi ikinä kuvitellut kohtaavansa*
[20:47] <@Heather> Adioos! *huikkaa hilpeänä ja heilauttaa kättään, käsi oven kahvalla*
[20:47] <mila_molina> Sinä et mene minnekään!
[20:47] <mila_molina> *Huutaa tytölle*
[20:48] <@Heather> Yritäppä estää
[20:48] <@Heather> *Lällällää*
[20:48] <mila_molina> *Puristaa taikasauvaansa ja osoittaa sillä tyttöä kohden*
[20:48] <mila_molina> *Hetken aikaa naisen mielessä käy jonkin kirouksen langettaminen, mutta sitä hän ei voisi tehdä. Hän oli koulun rehtori*
[20:48] <@Heather> *ottaa oman sauvansa ihan vain... jos vain sattuu tarvitsee*
[20:48] <mila_molina> *Nainen yrittää tasata sykettään ja hengittää rauhassa*
[20:48] <@Heather> *katsoen Molinaa haastavana*
[20:49] <mila_molina> Heather *hän sanoo hieman rauhallisemmin* rauhoitutaan nyt molemmat
[20:49] <@Heather> Mähän olen rauhallinen *O.o*
[20:49] <@Heather> Rehtori vain keuhkoaa siinä
[20:49] <mila_molina> Tule takaisin istumaan
[20:49] <mila_molina> *osoittaa istuintyynyä*
[20:49] <mila_molina> *Äänensävyn pitäminen rauhallisena on kyllä hyvin vaikeaa*
[20:50] <mila_molina> *Vaikka ääni on yllättävänkin rauhallinen, siitä saattaa paistaa läpi pieni paniikki*
[20:50] <@Heather> En mä taida
[20:50] <@Heather> Ei mulla ole mitään syytä
[20:51] <mila_molina> Sinulla on montakin syytä. Tiedätkö mitä, neiti O'Hara, me keksitään tähän kyllä jokin ratkaisu
[20:51] <mila_molina> Anna kuva ensin minulle, niin jutellaan sitten lisää
[20:51] <mila_molina> *Yrittää sovitella*
[20:53] <@Heather> En anna
[20:53] <@Heather> Mulla on kuva, mä päätän mitä tehdään, eikö?
[20:54] <mila_molina> No, mitäs neiti O'Hara sitten haluaa?!
[20:54] <mila_molina> *Huomaa taas kiihtyvänsä*
[20:55] <@Heather> Kuten sanoin
[20:55] <mila_molina> *kohottaa kulmiaan*
[20:56] <@Heather> Muuta mun arvosanat niin, että en tule erotetuksi
[20:56] <@Heather> Selitä mun vanhemmille että edistyn hyvin
[20:57] <mila_molina> Mutta minä en voi! Kuten jo aikaisemmin sanoin, arvosanat ja kokeet menevät taikaministeriön kautta. Minä en voi arvosanoihin vaikuttaa! *vähän huolestuneena*
[20:57] <mila_molina> *Nainen nyt vähän valehtelee, sillä perus lukuvuosikokeiden arvosanat muodostuvat koulun opettajien arvioinneista, mutta V.I.P.- ja S.U.P.E.R.-kokeiden arvosanat menevät ministeriön kautta*
[21:00] <@Heather> Väärin *toteaa*
[21:00] <@Heather> Ministeriöä kiinnostaa vain V.i.p- ja s.u.p.e.r-kokeet
[21:00] <@Heather> Mutta ymmärrän kyllä, että olet valmis tulemaan kaapista
[21:04] <mila_molina> Niin, ja eikös sinulla ole V.I.P.-kokeet ensi keväänä? *yrittää muistella oikein*
[21:04] <mila_molina> *Sivuuttaa jälleen kerran tytön toisen kommentin*
[21:05] <@Heather> Etköhän ole tarpeeksi luova keksimään ratkaisun
[21:05] <@Heather> Jos et keksi, levitän kuvan
[21:06] <@Heather> Joten, voit miettiä ihan rauhassa, että mitä voisit tehdä asian eteen
[21:06] <mila_molina> *Naisessa on taas havaittavissa hermostuneisuutta. Ei hän millään voisi mennä väärentämään tytön vastauksia. Ministeriössä kyllä saataisiin selville, jos käsiala ei ole opiskelijan omaa. Voi hyvätavaton*
[21:06] <mila_molina> Sitä sinä et tee!
[21:07] <mila_molina> *korottaa taas ääntään*
[21:07] <mila_molina> *On nyt vähän avuton*
[21:07] <mila_molina> *Ei voi hyökätäkään oppilaan kimppuun*
[21:07] <mila_molina> *Eikä sanoistakaan näytä olevan apua*
[21:07] <@Heather> Miksen tekisi?
[21:07] <@Heather> Ei mulla ole mitään syytä olla tekemättä
[21:07] <mila_molina> *On hetken hiljaa*
[21:07] <mila_molina> Noh, eiköhän me jotain keksitä
[21:07] <mila_molina> Jos vain annat sen kuvan minulle nyt
[21:07] <@Heather> *pudistaa päätään*
[21:07] <mila_molina> *yrittää taas sovitella*
[21:08] <@Heather> Ehei
[21:08] <@Heather> En anna
[21:08] <@Heather> Tarvitsen todistusaineiston
[21:08] <mila_molina> Hmm, lupaan yrittää keksiä jonkin ratkaisun huonoille kouluarvosanoillesi *lupaa ja ojentaa kätensä vastaanottaakseen kuvan*
[21:09] <@Heather> *tunkee kuvan laukkuunsa*
[21:09] <@Heather> Hyvä
[21:09] <mila_molina> *Hämmentyy*
[21:09] <@Heather> Ja kirjoitat vanhemmilleni että koulumenestykseni on parantumassa
[21:09] <mila_molina> *Astelee lähemmäs tyttöä käsi edelleen ojossa*
[21:09] <mila_molina> Jos vain annat kuvan minulle takaisin!
[21:09] <mila_molina> *Kiihtyy'
[21:09] <@Heather> En *huvittunut naurahdus*
[21:09] <mila_molina> *Miten tuo tyttö osasikin olla niin ärsyttävä ja pikkuvanha*
[21:09] <@Heather> Jos mä annan, mulla ei ole enää mitään valtaa suhun
[21:09] <@Heather> Kukaan ei usko mua
[21:10] <@Heather> Jos mulla on todisteet, kaikki uskovat että koulumme rehtori on lesbo, ja kumppanina parantaja Rousseau
[21:10] <mila_molina> Minä en ole lesbo!
[21:10] <mila_molina> *huudahtaa vähän turhankin lujaa*
[21:10] <@Heather> Aaa... Pussailet muuten vain Rousseaun kanssa?
[21:10] <mila_molina> *Minä ja Rousseau...olemme hyviä ystäviä
[21:10] <mila_molina> * pois
[21:11] <mila_molina> Se on kaverillista
[21:11] <mila_molina> *yrittää selviytyä tilanteesta puhumalla*
[21:11] <@Heather> *nauraa*
[21:11] <mila_molina> *Jos nainen olisi aiemmin tajunnut, olisi hän voinut teeskennellä jonkun muokanneen kuvan vääränlaiseksi, mutta nyt oli liian myöhästä*
[21:11] <@Heather> Tämä suudelma *osoittaa laukkuaan* on kaikkea muuta kuin kaverillinen suudelma
[21:12] <@Heather> Voisin lähettää sen johonkin lehteen... *miettii*
[21:12] <@Heather> Jotkut tykkäävät varttuneemmasta
[21:12] <mila_molina> Mutta... minä... siis... mi... hä... *suusta ei tule mitään järkevää*
[21:12] <@Heather> *hymy*
[21:12] <mila_molina> *huokaisee*
[21:13] <mila_molina> *ojentaa vielä kerran kätensä eteenpäin, jospa tytön mieli oliskin muuttunut*
[21:13] <mila_molina> Eikö hyvät arvosanat kiinnosta?
[21:13] <mila_molina> *Tilanne on tosiaan jo siinä vaiheessa, että nainen suorastaan matelee*
[21:13] <@Heather> Kiinnostaa, tietenkin
[21:14] <@Heather> Mutta et sä tätä kuvaa saa
[21:14] <@Heather> Annat mulle hyvät arvosanat ja voin harkita kuvan palauttamista
[21:14] <mila_molina> *On hiljaa*
[21:14] <mila_molina> *On äkäinen ja hiljaa*
[21:15] <mila_molina> *On epätoivoinen, äkäinen ja hiljaa*
[21:15] <@Heather> *koko viikko parani kertaheitolla*
[21:15] <@Heather> *tästä tulee hauska vuosi*
[21:15] <mila_molina> *Missä vaiheessa tämä keskustelu päätyi siihen, että nainen oli se, joka pyyteli anteeksi ja anoi armoa?*
[21:15] <@Heather> *koska ei pyytele anteeksi tai ano armoa*
[21:16] <@Heather> Tämä keskustelu taisi olla tässä *kävelee ovelle ja painaa kahvaa alaspäin*
[21:16] <mila_molina> Hetkinen
[21:16] <mila_molina> *yrittää saada tytön vielä kääntymään*
[21:16] <mila_molina> *muttei kyllä yhtään tiedä mitä sanoisi*
[21:17] <@Heather> *huokaus* No mitä vielä?
[21:17] <mila_molina> Et näytä tai anna sitä kenellekään
[21:17] <mila_molina> *Tämä oli naisen viimeinen pyyntö*
[21:17] <mila_molina> *Hän oli hävinnyt ottelun*
[21:17] <@Heather> Mitä sä teet siitä hyvästä?
[21:18] <mila_molina> *Ja se oli täysin poikkeuksellista, ja todella uusi, ennenkokematon asia*
[21:18] <mila_molina> Yritän auttaa sinua parantamaan kouluarvosanojasi *tokaisee*
[21:19] <@Heather> Väärin *huomauttaa*
[21:19] <@Heather> Muutat ne arvosanat
[21:19] <@Heather> Mulla on jo tukiopettaja
[21:19] <@Heather> Etkä sietäisi mua yhtään enempää jos olisit vielä tukiopettajani
[21:20] <mila_molina> Lupaan yrittää
[21:21] <@Heather> Yrität varmaan oikein kovasti, mieti jos tämä kuva leviäisi ihan kaikille...
[21:22] <mila_molina> *Levittää kasvoilleen jonkun tekohymyn ja irvistyksen välisen ilmeen*
[21:22] <mila_molina> Tottakai
[21:22] <@Heather> Hienoa
[21:22] <@Heather> *iloinen hymy*
[21:23] <@Heather> Nähdään *toteaa ja avaa oven*
[21:23] <mila_molina> *Ei sano mitään*
[21:23] <mila_molina> *On niin järkyttynyt*
[21:24] <@Heather> *ja lähtee hilpeänä kohti omaa tupaansa*
[21:24] <mila_molina> *Kääntyy ympäri, astuu työhuoneeseensa ja läimäisee oven kiinni perässään niin, että yksi tauluista tippuu lattialle ja särkyy*
[21:24] <mila_molina> *Istahtaa sängyn reunalle ja painaa kasvot käsiinsä. Olo on hirveä*
[21:25] <@Heather> *voisi juhlistaa tätä jotenkin*
[21:25] <mila_molina> *Nainen tekisi mitä tahansa, että juuri tapahtuneen pystyisi peruttamaan ja kuvan saamaan takaisin*
[21:25] <mila_molina> *Miksi hän oli ollut niin typerä, että oli säilyttänyt kuvan koululla!?*
[21:25] <mila_molina> *Naisen pää oli täynnä erinäisiä sekavia ajatuksia*
[21:26] <mila_molina> *Hän ei tiedä, miten tulisi tästä selviämään*
[21:26] <@Heather> *olispa skumppaa*
[21:26] <@Heather> *koulunkäynti oli ratkaistu koko vuodeksi*