Pelaajat:Heather O'Hara ja Declan Garrick
In-game:Oletan että 6.12
Juoni:Declan löysi Heatherin tuhoamasta keuhkojaan ja yritti piristää toista. Kaksikko päätyi metsään.
[20:23] <@Heather> *elämä potkii edelleen päähän, ja Heatherista tuntui siltä ettei vaan vittu jaksa tätä paskaa. Istuu ulkona kivellä, päällä mustat farkut, tummanvihreä villapaita ja musta viitta heitetty päälle, huppu vedetty päähän*
[20:23] <@Heather> *polttaa... pilveä*
[20:24] <@Heather> *hyräilee samalla jotain iirinkielistä itkuvirttä*
[20:24] <Declan_Garrick> * eksynyt jälleen ulos, on aikeissa mennä metsään, kunnes huomaa.. Heatherin? Vieläpä polttamassa pilveä.. *
[20:24] <Declan_Garrick> * pohtii hetken lähestyäkkö vaiko ei *
[20:25] <Declan_Garrick> * vastoin kaikkia oletuksia päättää mennä tytön luokse *
[20:25] <@Heather> *istuu sen näköisenä, että suorittaa murhan jos joku kysyy jotain väärää*
[20:25] <Declan_Garrick> * istuu Heatherin viereen.. * Liikeneekö mullekin?
[20:25] <@Heather> *säpsähtää kun tuo on yhtäkkiä siinä, oli uppoutunut ajatuksiinsa*
[20:25] <@Heather> ...älä säikyttele
[20:26] <Declan_Garrick> Ei ollut tarkoitus
[20:26] <@Heather> *sisäistää myös tuon kysymystä, ja kohottaa kulmiaan* Oletko ihan varma?
[20:26] <Declan_Garrick> Olen *sanoo vakaasti, ei elämä ole hänelläkään ollut ruusuilla tanssimista *
[20:27] <Declan_Garrick> Mitä teet täällä tähän aikaan? *Declan uskaltautuu kysymään varovasti*
[20:27] <@Heather> *kaivaa rasiasta valmiiksi käärityn sätkän ja ojentaa tuolle* Ajattelen
[20:27] <@Heather> Ja yritän olla ajattelematta
[20:27] <@Heather> Tuhoan keuhkojani
[20:27] <Declan_Garrick> Miksi?
[20:28] <@Heather> Mitä miksi?
[20:28] <Declan_Garrick> * ei katso tyttöön päin *
[20:28] <Declan_Garrick> Miksi tuhoat keuhkojasi?
[20:29] <@Heather> Se on vain sivutuote
[20:29] <Declan_Garrick> Sivutuote mille?
[20:29] <@Heather> Jos saan keuhkojeni hinnalla hetken olla ajattelematta mitään, niin se on vain hyvä asia
[20:29] <@Heather> Se on tässä paskassa enää pikkuasia
[20:29] <Declan_Garrick> * kuulostaa liian karun kuulustelevalta, mutta ei osaa lähestyä asiaa muullakaan tavalla *
[20:30] <Declan_Garrick> Mm.. Ymmärrän tunteen
[20:30] <@Heather> *ojentaa varmaan edelleen sitä sätkää tuolle'
[20:30] <@Heather> Ole hyvä
[20:31] <@Heather> *puhuvatko ranskaa vai englantia?*
[20:31] <Declan_Garrick> Ehkä kuitenkin sua helpottais jos avaisit vähän. Joskus tekee hyvää päästää asioita ulos * ottaa tarjotun sätkän ja vetäisee siitä höyryjä syvälle sisään *
[20:31] <Declan_Garrick> * Declan puhuu englantia
[20:33] <@Heather> *on vaihtanut sitten itsekin englantiin*
[20:33] <@Heather> *kääntää katseensa tuohon* Tämä soppa on jo niin iso, ettei tässä kohta auta muu kuin pyytää vanhemmilta että saisin vaihtaa koulua
[20:34] <Declan_Garrick> * puhaltaa savuja ulos ja katsahtaa nyt tyttöön päin * Kyl mä kuuntelen jos haluut puhuu *sanoo myötätuntoisesti*
[20:34] <Declan_Garrick> *miettii mikä on ajanut tytön näin pahaan tilanteeseen *
[20:34] <@Heather> *puree huultaan*
[20:34] <@Heather> *Declan on ensimmäinen tyyppi joka on osoittanut edes ripauksen myötätuntoa*
[20:35] <Declan_Garrick> * huomaa tilanteen olevan monimutkainen edes kysymättä, pysyy kuitenkin vaiti -aloitteen on parempi tultava tytöstä itsestään kuin hänestä
[20:35] <Declan_Garrick> *
[20:35] <@Heather> En tiedä tiesitkö, että seurustelin Nicolasin kanssa. Cartierin
[20:36] <Declan_Garrick> En tiennyt *vastaa rehellisesti *
[20:36] <Declan_Garrick> * mutta ei vaikuta ulospäin millään tavalla yllättyneeltä tai erikoiselta, hyväksyy vain tosiasian
[20:36] <@Heather> No, olisi ehkä ollut yllättävämpää jos olisit tiennyt... Mutta seurusteltiin viime keväästä asti
[20:36] <@Heather> Paitsi kesällä... kun Nic suuteli eksäänsä Pariisin reissulla
[20:36] <Declan_Garrick> Ja olette nyt eronneet?
[20:36] <Declan_Garrick> *toteaa enemmän kuin kysyy *
[20:37] <@Heather> Joo... Koska päädyin pettämään Niciä
[20:37] <@Heather> *vetää oikein syvään henkeen, asia sattuu edelleen*
[20:37] <Declan_Garrick> * vetää sätkästä savuja ensin itse ja ojentaa sen takaisin tytölle ennen mitään kommentoimista *
[20:37] <Declan_Garrick> * aika paljon sulateltavaa, mutta hän ei ollut tuomitsemassa *
[20:38] <Declan_Garrick> Ja se kaduttaa nyt..?
[20:38] <Declan_Garrick> * töksäyttää vähän huonosti, ei tiedä oikein mitä sanoa.. *
[20:38] <Declan_Garrick> Anteeks, en tuomitse sua tai mitään, en vaan tiedä miten reagoida koko asiaan
[20:38] <Declan_Garrick> *koittaa korjata tilannetta *
[20:38] <Declan_Garrick> * omalla awkwardilla tavallaan *
[20:39] <@Heather> *katsoo tuota*
[20:39] <@Heather> Mua kaduttaa se, että petin Nicolaksen
[20:39] <@Heather> Ei se, miten se tapahtui
[20:39] <@Heather> *möläyttää asian rehellisesti*
[20:39] <Declan_Garrick> * hienoinen hämmennys käväisee pojan naamalla *
[20:40] <Declan_Garrick> Ja asia ei ilmeisesti ole millään tavalla korjattavissa?
[20:40] <@Heather> Mutta, nyt mulle ei puhu Nicolas, ei se jonka kanssa petin sitä eikä sen toisen tyttöystäväkään
[20:40] <@Heather> Mikä ei sinänsä ole ylläri
[20:40] <Declan_Garrick> * monimutkaista, tämän takia Declan vältti parisuhteita.. Tai no. Olihan siinä muutakin..*
[20:40] <@Heather> No en tiedä mitä mä tässä enää tekisin... Nicolas halusi totuuden ja testaili sitten totuusseerumiakin
[20:40] <@Heather> En usko kuitenkaan että se parantaa tilannetta
[20:41] <Declan_Garrick> * katsoo toista todella hämmentyneenä, katseessa myös häivähdys kunnioitusta *
[20:41] <Declan_Garrick> Et oo tosissas?
[20:41] <Declan_Garrick> Joit totuusseerumia asian korjaamiseks ja silti kukaan ei puhu sun kanssa?
[20:41] <@Heather> No olen tosissani
[20:41] <@Heather> No niin *tumppaa sätkän ja ottaa toisen*
[20:42] <@Heather> Että hauskaa joulua vaan
[20:42] <Declan_Garrick> * huokaisee vain syvään. Tilanne oli tuttu.. Liiankin tuttu *
[20:42] <Declan_Garrick> Ehkä maisemanvaihdos tosiaan tekis hyvää
[20:42] <@Heather> *sitten olisi pieni verikirous hoidettavana*
[20:43] <@Heather> Tiedän ettei vanhemmat anna mun vaihtaa koulua
[20:43] <Declan_Garrick> Miksei antais?
[20:43] <@Heather> Isä sanoisi luultavammin vain jotain, että itse olet soppasi keittänyt, O'Harat ei juokse karkuun
[20:43] <Declan_Garrick> * toisaalta tajuaa toisen olevan vielä alle täysi-ikäinen *
[20:44] <@Heather> Virtute et clarite
[20:44] <Declan_Garrick> Kaikin puoli ikävä tilanne siis.. *sanoo hiljentyen, hieman kateellinen että toisella edes oli vanhemmat*
[20:45] <@Heather> Kaikin puolin tämä tilanne on vaan syvältä perseestä
[20:45] <@Heather> Joten, ehkä vaan en tee enää yhtään mitään
[20:46] <@Heather> *puree huultaan, itkettää jälleen*
[20:46] <Declan_Garrick> Entä jos vaan yrität kanavoittaa kaiken vihan ja surun opintoihin keskittymiseen?
[20:46] <Declan_Garrick> *paska neuvo, tiesi itsekin, mutta joskus toimiva *
[20:47] <@Heather> ...Mulla on lukihäiriö *toteaa*
[20:47] <@Heather> Tulen luultavammin reputtaan v.i.p:ien kirjalliset kokeet
[20:47] <@Heather> *katsoo Declania ja silmät kiiltää*
[20:47] <Declan_Garrick> * huomaa toisen ahdingon. Tarjoaa omaa viittaansa toisen harteille. Ehkä se rauhottaisi. Ei uskalla koskea toiseen kuitenknaa *
[20:48] <Declan_Garrick> * On hiljaa hetken aikaa, katsoo toista silmiin. *
[20:48] <@Heather> *pudistaa päätään, ei ole kylmä. Paitsi vähän sisältä*
[20:48] <Declan_Garrick> Kyllä sä ne kokeet pääset läpi. Reputin itse loitujen kokeet, mut tässä sitä ollaan. Ja elämässä on tärkeämpääkin kuin koulu
[20:49] <Declan_Garrick> *koittaa kannustaa ja tuleepa samalla paljastettua oma kökelyys loitsuissa.. perhana *
[20:49] <@Heather> Käytännön osuus ei välttämättä kompensoi niin paljon jos kusee kirjallisen osuuden
[20:49] <Declan_Garrick> * mutta sivuuttaa asian, toisella oli paha olla *
[20:49] <Declan_Garrick> Mutta käytännöstä oppii aina jotain uutta ja sitä voi soveltaa kokeisiin
[20:50] <Declan_Garrick> Kirjotat sinne vaan, kuinka mä pökräsin turpuherneisiin
[20:50] <Declan_Garrick> * koittaa piristää edes vähän *
[20:50] <@Heather> Miten? *katsoo Declania* Mä en saa kirjoitettua paljoa paskaakaan ulos ilman että se on täynnä kirjoitusvirheitä
[20:50] <@Heather> Mun ajatus katkeaa todella helposti
[20:50] <@Heather> Luen hitaasti...
[20:50] <@Heather> *miksi helvetissä mä puhun sulle?*
[20:51] <Declan_Garrick> Kyllähän sä saat sinne kokeisiin erikoisjärjestelyjä, jos niitä tarviit
[20:51] <@Heather> Ei opettajat kai tiedä
[20:51] <@Heather> Tai en tiedä
[20:51] <@Heather> Nicolas oli mennyt kertomaan...
[20:51] <@Heather> Ja joo, Everettin tunnilla voin suorittaa suullisesti, mutta jotenki en vaan jaksais tätä koko showta
[20:51] <Declan_Garrick> Jos muistat yhtään mitään mun toheloinnista meidän tuutoroinnissa, pääset kyl ne kokeet läpi
[20:52] <Declan_Garrick> Onko kukaan opettaja sulle mieluinen?
[20:52] <Declan_Garrick> * tunetee toisen tuskan. Ei varmasti huvittaisi, Declan itse skippailee nytkin liikaa tunteja.. *
[20:52] <@Heather> No Everett on varmaan kärjessä... ja *luettelee samalla pvs:n ja muodonmuutosten opettajat*
[20:53] <Declan_Garrick> * muistaa, että Everett oli värvännyt hänet tuutoriksi.. *
[20:53] <Declan_Garrick> Kannattaisko sun sit alottaa kertomalla Everetille?
[20:54] <@Heather> Mä en enää tiedä mistä edes aloitan *pari kyyneltä alkaa valuun poskille*
[20:54] <Declan_Garrick> Vähenis stressi ja paineet vähän sultakin.. Tuntuu olevan sulla jo tarpeeks mielen päällä *jatkaa hiljaa*
[20:54] <Declan_Garrick> * ei, voi nyt toinen itkee *
[20:54] <Declan_Garrick> * ei osaa millään tavalla reagoida *
[20:55] <@Heather> *pyyhkäisee nopeasti kyyneleet pois, ei tasan aio parkua tuon läsnäollessa enempää*
[20:55] <Declan_Garrick> Hei, sä oot jo tässä kertomassa mulle asioita. Se on jo hyvä alku
[20:55] <@Heather> Enkä edes tiedä miks
[20:55] <Declan_Garrick> * en minäkään, teki mieli sanoa, itsepähän nenäni tänne tungin *
[20:56] <Declan_Garrick> No mut Everett vois olla hyvä lähtökohta
[20:56] <@Heather> Mmh... *ja vanhemmat syö mut elävältä*
[20:56] <@Heather> Niin kai
[20:58] <@Heather> ...Sori
[20:58] <Declan_Garrick> *tuntee olonsa jälleen awkward shy blubiksi, tekis mieli vaan liueta paikalta, on sukka sosiaalisissa tilanteissa*
[20:58] <@Heather> Ei mun olis pitänyt sulle valittaa
[20:58] <Declan_Garrick> Ei haittaa yhtään
[20:58] <@Heather> En halua sotkea sua tähän sotkuun
[20:58] <Declan_Garrick> Iteppähän tänne tulin ja halusin kuunnella
[20:58] <Declan_Garrick> Et sä sotkekaan
[20:58] <Declan_Garrick> Oon mestari välttelemään muita
[20:58] <Declan_Garrick> usko pois
[20:59] <@Heather> Taitolaji se on sekin
[20:59] <@Heather> Voit sitten kertoa, että mitä mun kannattaisi tehdä
[20:59] <Declan_Garrick> Ei siihen paljoa vaadita
[20:59] <Declan_Garrick> * hommaat vaan ministeriön perään ja muutamat vainoharhat nii kyllä se siitä *
[21:00] <Declan_Garrick> Ihmiset on hankalia, pysyttelen yleensä ja mielellään niistä kaukana
[21:00] <Declan_Garrick> eläimet on jo paljon siedettävämpiä ja parempaa seuraa
[21:00] <Declan_Garrick> * ei tiedä tykkääkö toinen eläimistä, toivottavasti *
[21:00] <@Heather> Joo, ne ei yleensä tuomitse niin herkästi
[21:01] <@Heather> *pitää eläimistä, kyllä*
[21:01] <Declan_Garrick> Jep, ne on myös yllättävän hyviä kuuntelijoita
[21:01] <@Heather> Jep... *katsoo tuota*
[21:01] <Declan_Garrick> .. ja osaa pitää salaisuuksia
[21:02] <Declan_Garrick> * kääntää katseensa poispäin, tuntuu jotenkin siltä kuin toinen pääsisi hänen ajatuksiinsa jos katsoisi suoraan silmiin*
[21:02] <Declan_Garrick> * tietää kyllä että ajatus on naurettava, muttei vaan osaa olla *
[21:02] <Declan_Garrick> *eikä voinut koskaan olla varma *
[21:04] <Declan_Garrick> Oisitko halunnu käydä jalottelemassa? Olin lähdössä käymään metsässä *taas. Ehdottaa, koska ei tiedä mitä muutakaan tekis, metsästä löytyis myös eläimiä *
[21:05] <@Heather> *katsoo tuota*
[21:05] <@Heather> *nyökäten sitten* Se käy...
[21:05] <Declan_Garrick> *hikoilee toisen katseen alla sisäisesti *
[21:05] <Declan_Garrick> * helpotus. helpotus ja helpotus *
[21:05] <Declan_Garrick> * nousee ylös ja lähtee kääpäilemään metsää kohti *
[21:06] <@Heather> *nousee ylös ja tulee tuon vierelle*
[21:06] <@Heather> *sytyttäen sauvaansa samalla valon*
[21:07] <Declan_Garrick> * ei tiedä miksi luulee pärjäävänsä aina ilman valoa.. Varmaan vain siksi että turvautui animaagimuotoonsa *
[21:07] <Declan_Garrick> * on kuitenkin kiitollinen valosta, kun astuu pimeään metsään *
[21:07] <Declan_Garrick> Älä nyt sit säikähdä.. *varoittaa ennenkuin päästää muutaman sudenkutsu -äänen*
[21:08] <@Heather> *metsä on pimenevä ja synkkä, kävellen kuitenkin tottuneen oloisesti*
[21:08] <@Heather> *on kysymässä että mitä*
[21:08] <@Heather> *näyttäen hämmentyneeltä tästä sudenkutsuhuudosta*
[21:08] <@Heather> ...Jos aiot uhrata mut susille niin kiitos kerro se etukäteen
[21:08] <Declan_Garrick> * Pysähtyy ja istuu maahan, odottaa että susi eksyisi hänen luokseen *
[21:08] <Declan_Garrick> En uhraa
[21:08] <Declan_Garrick> *sanoo vakavasti*
[21:09] <Declan_Garrick> Istu mun taakse
[21:09] <Declan_Garrick> * Hän oli nähnyt sen yksinäisen suden täällä niin monta kertaa, se tunnistaisi hänet kyllä, mutta saattaisi säikähtää toista*
[21:10] <@Heather> *istuu Declanin taakse, ei jaksa edes kyseenalaistaa*
[21:10] <Declan_Garrick> *#eläinkuiskaajamodeactivated
[21:10] <@Heather> *suden ruuaksi, no... voisi käydä pahemminkin*
[21:10] <Declan_Garrick> * Huomaa kun varjoista ilmestyy toivottu hahmo, pieni hylätty sudenpoikanen *
[21:11] <Declan_Garrick> * ojentaa pienesti kättä, katselee eläintä lempeästi ja vakuuttelevasti *
[21:11] <Declan_Garrick> * maanittelee herkuilla luokseen, kunnes eläin uskaltaa tulla lähemmäksi *
[21:12] <@Heather> *tajuaa myös olla hiljaa, katsoen tuon tekemisiä*
[21:12] <@Heather> *olo tuntuu sopivan sumuiselta*
[21:12] <Declan_Garrick> Aattelin, et teillä kahella vois olla hyvin paljon samaa *toteaa Heatherille hiljaa ja toivoo, että eläin piristäisi tuota
[21:13] <Declan_Garrick> * pujauttaa herkkuja Heatherille rauhallisesti ja hiljaa *
[21:13] <@Heather> *Nicin suojelius on sudenpentu*
[21:14] <@Heather> *ottaa herkut varovasti*
[21:14] <Declan_Garrick> * Eläin on hieman varovainen edelleen, mutta alkaa olla jo rennompi ja luottavaisempi kaksikon istuessa hiljaa *
[21:14] <@Heather> *tarjoten niitä pienelle sudenpennulle*
[21:14] <@Heather> *yrittää olla ajattelematta Niciä*
[21:15] <Declan_Garrick> Tällä kaverilla ei oo nimee. Haluisikko nimetä sen? Ite en keksi oikein mitään sopivaa
[21:15] <Declan_Garrick> *yrittää kovasti*
[21:15] <Declan_Garrick> * piristäminen ei ollut pojan juttu *
[21:15] <Declan_Garrick> * eikä sosiaaliset tilanteet sen pahemmin :'DD *
[21:17] <@Heather> *katsoo tuota ja jää miettimään*
[21:18] <Declan_Garrick> * lepertelee luontevasti sudenpennulle, eläin alkaa rentoutua pikkuhiljaa *
[21:20] <@Heather> Tiedätkö onko uros vai naaras?
[21:20] <Declan_Garrick> Naaras
[21:21] <@Heather> Banríon *katsoo Declania ja sudenpetua*
[21:23] <Declan_Garrick> Kaunis nimi.
[21:23] <Declan_Garrick> Onko sillä jotain syvempää merkitystä?
[21:23] <@Heather> Se on iiriä...
[21:23] <@Heather> Tarkoittaa kuningatarta
[21:24] <Declan_Garrick> Banríon.. *sanoo ystävällisesti ja makustelee nimeä suussaan*
[21:24] <Declan_Garrick> Sopii hyvin sulle *katsoo sudenpentua ja sanoo lempeästi*
[21:25] <@Heather> *katsoo sudenpentua* ...Eikö sua pelota, että sen emo on kohta täällä?
[21:25] <Declan_Garrick> Ei pelota
[21:26] <Declan_Garrick> Sitä paitsi, Banríon on hylätty. Se pärjää jo itsekseen, mutta on kovin yksinäinen
[21:27] <@Heather> *nyökkää* Miten olet noin varma?
[21:27] <Declan_Garrick> * Pentu on jo melkein Declanin sylissä, poika ottaa rauhallisin ja varmoin ottein eläimen syliinsä ja kääntyy pentu sylissään Heatherin puoleen *
[21:27] <Declan_Garrick> * Puree hetken kieltään. Sieltä ne kysymykset sitten tulevat.. *
[21:28] <Declan_Garrick> Oon täällä aika usein. Tää pikku kaveri on yks mun ainoista ystävistä täällä
[21:28] <Declan_Garrick> Löysin sen täältä pari kuukautta sitten
[21:29] <Declan_Garrick> * puhuu totta mutta jättää asioita kertomatta, koettaa kuulostaa uskottavalta *
[21:30] <@Heather> *nyökkää ja ojentaa kättään, silittääkseen pientä pentua*
[21:30] <Declan_Garrick> Haluutko ottaa tän syliin? *kysyy varovasti ja nyökkää Banríonia kohti*
[21:30] <@Heather> Uskaltaako se...?
[21:31] <Declan_Garrick> Kokeilla maanitella sitä herkuilla vielä lähemmäks
[21:32] <Declan_Garrick> Se on ihan rento. En usko et se säikkyy sua jos oot vaan rauhassa ja puhelet sille jotain mukavaa
[21:32] <@Heather> *ojentaa herkkuja lähemmäs ja vähän käsiään*
[21:32] <Declan_Garrick> * hivuttautuu pennun kanssa hieman lähemmäksi tyttöä, päästää suden irti omasta syliotteestaan *
[21:34] <@Heather> *ottaa pennun varovasti syliinsä*
[21:34] <@Heather> Olet suloinen... *vaihtaa kielen iiriksi* Ymmärrän ihan miksi Nicolasin suojelius on sudenpentu...
[21:35] <Declan_Garrick> * katselee tyytyväisenä huomatessaan pennun menevän hyvinkin rentona toisen syliin. Ei ymmärrä ollenkaan, mitä tyttö puhuu sille, mutta se ei haittaa *
[21:36] <Declan_Garrick> Banríon taitaa tykätä susta enemmän * sanoo iloisena *
[21:37] <@Heather> *silittää sudenpentua* En tiedä... Ainakaan se ei syö mua...
[21:37] <Declan_Garrick> Siks just * naurahtaa *
[21:37] <Declan_Garrick> Mua se vaan näykki ekalla kerralla, mutta sun seurassahan tuo näyttää olevan ihan sulaa vahaa
[21:38] <@Heather> Se on se irlantilaisuus ja suoraan metsästä revitty sukujuuri *pieni hymy*
[21:38] <Declan_Garrick> Taisin saada kilpailijan, vai mitä * Sanoo huvittuneena katsoen pientä sutta *
[21:39] <Declan_Garrick> Ilmankos
[21:39] <Declan_Garrick> Pitää olla näemmä varovaisempi siitä, ketä tähän pikkukaveriin tutustutan * naurahtaa *
[21:39] <@Heather> Niin... ja sitä paitsi tuo ei jutellut sulle iiriksi *toteaa pennulle iiriksi ja virnistää*
[21:40] <Declan_Garrick> Ja mitäköhän salaisuuksia siellä jo vaihdellaan * kysyy hymähtäen ja katsoo pentua ja tyttöä hieman ilkikurisesti *
[21:41] <Declan_Garrick> * on myös itsekin paljon iloisempi ja rennompi, kun huomaa Heatherin olevan jo rennompi ja parempituulisempi -ainakin Declanin silmiin *
[21:41] <@Heather> Pitäähän meillä olla jokin salainen kieli... ja puhun iiriä aivan liian vähän
[21:41] <@Heather> *sai ajatuksensa tosiaan aivan muualle*
[21:43] <Declan_Garrick> Iiri taitaakin olla Banríonin rakkaudenkieli, kato nyt miten mukavasti se on sun syliin käpertynyt
[21:44] <Declan_Garrick> Saatpahan myös hyvää harjotusta ja tää pikkukaverikin saa oman nimensä alkuperästään lisää tietoa
[21:45] <Declan_Garrick> Ehkä se tulee seuraavan kerran sun luo suoraan, jos puhut täällä metsässä iiriä *sanoo hymyillen *
[21:45] <@Heather> Mmh... Ainakin voin harjottaa niitä muutamia sanoja
[21:46] <@Heather> Ja ehkä... voin siirtyä sisätiloista tänne, niin ei tarvitse väistellä ihmisiä
[21:46] <Declan_Garrick> * katsoo tyttöä muka tiukan näköisenä *
[21:46] <Declan_Garrick> Opit jo nyt ne mun 'salaisuudet'
[21:47] <Declan_Garrick> Minne mä nyt pääsen ihmisiä pakoon? * kysyy huvittuneena, hymyilee vitsaillen *
[21:47] <@Heather> Onneksi metsä on iso... *väläyttää tuolle hymyn, silmissä pilkahtaen jotain*
[21:48] <Declan_Garrick> Onneksi, pitää etsiä jokin olio joka tykkää brittiaksentista enemmän kun iiristä
[21:48] <Declan_Garrick> *hymyilee takaisin*
[21:48] <Declan_Garrick> * eläimet olivat sitten ihmeellisiä *
[21:49] <Declan_Garrick> * ihmettele myös sitä, miten ikinä oli ensinnäkään päätynyt 'lohduttamaan' ketään ja jotenkin kai onnistunut siinä *
[21:50] <@Heather> *naurahtaa* Kuulostaa ihan hyvältä idealta, kokeile karhua
[21:52] <Declan_Garrick> Miks just karhua? * kysyy huvittuneena, ylidramaattisen kauhuissaan *
[21:53] <@Heather> Sopivan... brittiläinen
[21:54] <Declan_Garrick> Ja arvaten vihaa iiriä?
[21:54] <@Heather> Siitä en tiedä... en hirveästi ole tehnyt tuttavuutta karhujen kanssa
[21:55] <Declan_Garrick> Heh, en kyllä itsekään
[21:55] <Declan_Garrick> Enkä tiedä uskaltaisinko *oli ollut muutama liiankin läheinen kontakti karhun kanssa sutena, parempi jättää ne vaan rauhaan *
[21:56] <Declan_Garrick> Ja karhunpoikasen perästä varmasti tulis myös emokin.. Ei houkuta mennä tekemään tuttavuutta vaikka britteyttä arvostaiskin
[21:57] <@Heather> Kuolisit ikävästi *katsoo Declania*
[21:58] <Declan_Garrick> ...Tai sit kituisin loppuikäni sen aiheuttamien vammojen kanssa jos ikinä pääsisin pakoon *palauttaa katseen Heatheriin*
[22:00] <@Heather> Sekin... Siinä vaiheessa pääsee helpommalla kun ottaa vähän enemmän belladonnauutetta... tai jouluruusua
[22:01] <Declan_Garrick> Jep, mut toisaalta, saattaishan se olla näyttäväkin loppu. Saattaisin päästä uutisiin asti *naurahtaa sarkastisesti ja katsoo sitten taivaalle. Alkaa olla jo myöhä *
[22:01] <@Heather> No joo... Mutta ehkä yrität pysyä hengissä
[22:01] <Declan_Garrick> Tokko kukaan kuitenkaan huomais jos kuolisin tänne joku kaunis päivä * tarkoittaa asian vitsillä, mutta yllättyy siitä miten se loppupelissä sattuu itseen niin kovasti *
[22:01] <@Heather> *katsoo Declania*
[22:02] <Declan_Garrick> * also sanoo hiljaa xDDD*
[22:02] <@Heather> ...Eiköhän joku sen huomaisi
[22:02] <Declan_Garrick> * pysyy vaiti.. *
[22:02] <Declan_Garrick> Niin no.. Ehkä joku
[22:03] <@Heather> Minä viimeistään, kun et ole sovittuna aikana sovitussa paikassa
[22:04] <Declan_Garrick> * naurahtaa pienesti *
[22:04] <Declan_Garrick> No, ei oo kyllä mun tapaista kuolla rändömisti jonneki, ei ainakaa oo tarkotus
[22:05] <@Heather> Jos vaikka pysyttelet hengissä
[22:05] <@Heather> *mitä jos Nic keksisi jotain yhtä typerää?*
[22:05] <Declan_Garrick> Hyvä neuvo
[22:05] <@Heather> *olisko Nic niin tyhmä ja holtiton?*
[22:05] <@Heather> *sitten olisin tappanut Nicin..*
[22:06] <@Heather> *rentoutuneisuus vaihtuu vähän ahdistuneeksi ilmeeksi*
[22:06] <Declan_Garrick> * kohottaa hieman kulmaansa katsellessaan tyttöä.. *
[22:07] <Declan_Garrick> Mikä nyt on? *kysyy huolestuneesti*
[22:08] <@Heather> *puree huultaan* äh... mietin vain liikaa
[22:08] <Declan_Garrick> *pelkää, että omien sanomisien takia Heatherin ajatukset ajautuivat takaisin ikäville raiteille *
[22:08] <@Heather> ...Tunnetko Nicolasia yhtään?
[22:09] <Declan_Garrick> *katsoo toista silti hieman kyseenalaistavasti *
[22:09] <Declan_Garrick> En oikeestaan
[22:09] <Declan_Garrick> Törmäsin häneen kerran yhdessä.. mietintäpaikoistani
[22:10] <@Heather> *nyökkää vain ja silittää sutta, todeten että oma rauha on taas järkkynyt liikaa*
[22:11] <Declan_Garrick> * facepalmaa itseään henkisesti, ei tässä näin pitänyt käydä.. Hyvä, että edes Banríon oli pelastamssa tilannetta *
[22:11] <@Heather> *ei voi ladata kaikkia ongelmiaan tuon harteille*
[22:12] <@Heather> *vaikka kuinka haluaisi*
[22:12] <Declan_Garrick> Alkaa olla myöhä * toteaa ja alkaa pikkuhiljaa nousta ylös *
[22:13] <@Heather> Mmh... *päästää suden vähän vastahakoisesti sylistään*
[22:13] <Declan_Garrick> * Katsoo kun susikin ynisee vastahakoisena tämän poistuessa tytön sylistä *
[22:13] <Declan_Garrick> ...
[22:14] <Declan_Garrick> Kuule.. Jos haluut puhuu mistä vaan, nii mä oon käytettävissä
[22:14] <Declan_Garrick> * koettaa tarjoutua *
[22:14] <Declan_Garrick> Ja jos et haluu puhuu mulle, nii muista et tää pikkukaveri oottaa sua aina täällä
[22:15] <@Heather> *nousee ylös ja katsoo Declania. Tajuaa myös, että tuo on lähes kymmenen senttiä lyhyempi*
[22:16] <@Heather> *puree huultaan* Joo... pidän mielessä
[22:16] <@Heather> *voisi oikeasti puhua tuolle. Paitsi ei voi taaskaan kertoa kaikkea*
[22:17] <Declan_Garrick> Hyvä *päätyy lopulta sanomaan*
[22:17] <Declan_Garrick> Sun tupaa varmaan vahditaan tarkemmin kun mun..
[22:17] <Declan_Garrick> Ehkä sun kannattaa mennä, ettet joudu vaikeuksiin
[22:19] <@Heather> Olen jo *toteaa*
[22:19] <@Heather> Ei tämä tästä paskemmaksi voi oikein mennä
[22:20] <Declan_Garrick> No vältyt ainakin lisävaikeuksilta
[22:21] <@Heather> Parit hämäytystaiat... *pieni hymy* tiedän jo miten pääsen huomaamattomasti
[22:21] <@Heather> *ei ole eka kerta kun on myöhään ulkona tai jossain muualla kuin tuvassa*
[22:21] <Declan_Garrick> Hyvä juttu *hymyilee * Voit myös aina syyttää mua, jos tilanne käy tän illan suhteen.. hankalaks *sanoo yllättävän itsevarman kuuloisena, vaikka onkin hieman epävarma *
[22:22] <Declan_Garrick> * aikoo jäädä metsään, eikä siksi tee elettä lähteäkseen toisen mukaan *
[22:23] <@Heather> Luuletko että mua uskottaisiin? *Katsoo tuota huvittuneena*
[22:23] <Declan_Garrick> En luule, vaan tiedän *vastaa takaisin pienen virneen kera*
[22:24] <@Heather> Tiedät väärin, koska todennäköisesti mua ei uskottais ollenkaan
[22:26] <Declan_Garrick> Oliko tuo haaste? Jos mainitset musta sanaakaan muille, on hyvä mahdollisuus, et sua uskotaan * sanoo puolihuvittuneena. Toisaalta se oli totta. Declan oli aina se osapuoli, joka ymmärrettiin väärin ja jota ei meinattu uskoa, oli tilanne mikä hyvänsä *
[22:27] <@Heather> Melkein houkutat mut kokeileen
[22:27] <Declan_Garrick> Anna mennä vaan
[22:28] <@Heather> Jätän väliin kuitenkin, tulee liikaa kysymyksiä ja huomiota
[22:28] <@Heather> *jää katsoon tuota miettien selkeästi jotain*
[22:28] <Declan_Garrick> ..Veit sanat suusta
[22:28] <Declan_Garrick> Oot parempi tässä ku mä
[22:29] <Declan_Garrick> *Katsoo vihdoin toista takaisin pakoilematta, vaikka tekisi mieli kovin vältellä katsetta*
[22:30] <@Heather> *väläyttää hymyn* ...aiotko osallistua joulutanssiaisiin?
[22:31] <Declan_Garrick> * Säpsähtää hieman kysymyksestä.. Ei. Ei aikonut, mutta oli ehkä pakko -kulissinsa vuoksi. Tosin paria hänellä ei ollut. *
[22:31] <Declan_Garrick> En tiedä vielä..
[22:32] <Declan_Garrick> Riippuu aika pitkälti siitä, lähteekö kukaan mun kanssa sinne *naurahtaa aavistuksen hermostuneesti*
[22:32] <Declan_Garrick> Entä, meetkö sä?
[22:34] <@Heather> Tekisi mieli jättää menemättä, mutta ehkä menen sinne vain täysin normaalisti
[22:34] <@Heather> Lähdetkö mun seuraksi? *katsoo Declania*
[22:36] <Declan_Garrick> * Yllättyy kysymyksestä ja se näkyy kasvoilta, hymyilee kuitenkin lopulta *
[22:36] <Declan_Garrick> Voin vaikka lähteäkin
[22:36] <@Heather> *tietää ettei Nicin kanssa menisi kuitenkaan*
[22:36] <@Heather> *eikä halua mennä yksin*
[22:36] <@Heather> *hymyilee tuolle* ...se olisi kiva
[22:37] <Declan_Garrick> * miettii hetken mihin olikaan mennyt lupautumaan *
[22:37] <Declan_Garrick> * mutta hymyilee kuitenkin takaisin *
[22:37] <Declan_Garrick> Ilo olisi minun puolellani
[22:39] <@Heather> *toivoo ettei aiheuta paskamyrskyä*
[22:39] <@Heather> ...kai sä tiedät, että kerään ongelmia kuin haisku kultakolikoita?
[22:40] <Declan_Garrick> * hikoilee sisäisesti, ei halua ongelmia, eikä huomiota *
[22:40] <Declan_Garrick> En ja ehkä niin on parempi
[22:40] <@Heather> Hyvä... Tieto lisää tuskaa. Ja eihän sitä tiedä jos... kaikki sujuu kivuttomasti
[22:41] <Declan_Garrick> Noo.. Voin opettaa sua olee näkymätön
[22:41] <Declan_Garrick> Oon siinä yllättävän hyvä
[22:42] <@Heather> Kuulostaa hyvältä taidolta oppia nyt
[22:42] <Declan_Garrick> *tavallaan kiinnostus Heatherin tilanteesta alkaa vetää puoleensa. Tavallaan ahdistaa. Kokee ristiriitaisia tunteita tanssiasia kohtaan *
[22:43] <Declan_Garrick> Alotat vaan sillä, että suljet muut ulkopuolelle. Vastaat vaan mihin kysytään ja jos on pakko.. Se vie jo pitkälle
[22:44] <Declan_Garrick> * paljastaa puolivahingossa ehkä liikaakin.. *
[22:44] <@Heather> *katsoo tuota* ...Miksi haluat sulkea itse kaikki noin vahvasti ulkopuolelle?
[22:44] <Declan_Garrick> * Ei myöskään tiedä olisiko hänen oma strategiansa oikeasti hyväksi muille *
[22:44] <Declan_Garrick> ... *ahdistus, mutta itseppähän liemensä keitti tältä erää *
[22:45] <Declan_Garrick> * täytyi keksiä joku tekosyy *
[22:45] <Declan_Garrick> Sanotaanko nyt vaikka näin, että mun elämä ei oo oikeestaan menny miltään osin niinkuin sen piti ja sain oppia ihmisten petollisuuden kantapään kautta..
[22:46] <Declan_Garrick> * kertoo kuitenkin totuuden.. Tavallaan *
[22:46] <@Heather> *kohottaa kulmiaan* ...okei? Haluatko avata enemmän?
[22:46] <@Heather> Tai siis... ei ole pakko?
[22:47] <Declan_Garrick> * voisi halutakin, muttei uskalla, eikä voi.. Mistä muutenkaan alottaisi: Hei oon Declan, mun koko perhe on kuollu, hämärätyypit ja koko Brittien taikaministeriö jahtaa mua ja ainiin unohdinko jo mainita olevani rekisteröimätön animaagi? *
[22:47] <Declan_Garrick> * huokaisee *
[22:47] <Declan_Garrick> Ehkä joku toinen kerta.. Kiitos tarjouksesta kuitenkin
[22:48] <@Heather> *nyökkää* Joo... mut... kiitos *pieni hymy*
[22:48] <Declan_Garrick> Sulla on itelläski jo tarpeeks ajateltavaa, ehkä mun juttujen kuunteleminen nyt ois.. liian rankkaa *lisää vielä hiljaa*
[22:49] <Declan_Garrick> Ei mitään, toivottavasti musta oli ees jotain apua * helpottunut päästessään pois tukalasta tilanteesta *
[22:49] <@Heather> No ehkä mun pienet parisuhdeongelmat asettuisi oikeisiin mittasuhteisiin
[22:49] <@Heather> Ja saisin muuta ajateltavaa
[22:49] <@Heather> *jos vain tunkisi kaiken jonnekin mielenperukoille*
[22:50] <Declan_Garrick> Ei ne oo pieniä. Ihmiset on hankalia ja erityisesti kitkaisuus itelleen tärkeiden ihmisten kanssa.. Se sattuu
[22:51] <Declan_Garrick> Ootko varma et se 'muu ajateltava' keventäis sun oloa? *kysyy huvittuneen hermostuneena, ilme itsessään kertoo, että Declanille oikea vastaus on 'Ei'.
[22:52] <@Heather> Se antaisi mulle hetkeksi tilaisuuden ajatella jotain muuta...
[22:52] <@Heather> *mun oloa keventää hauta*
[22:52] <Declan_Garrick> Jotka ois mun ongelmia
[22:52] <Declan_Garrick> Et sä niitä haluu aatella
[22:53] <Declan_Garrick> *katselee ympärilleen, mutta harmikseen Banríon on jo poissa.. Ainoa pakokeino ja oljenkorsi oli taas jättänyt hänet*
[22:53] <@Heather> *kohauttaa olkiaan* joskus avautuminen auttaa...
[22:56] <Declan_Garrick> Auttoko sua..? *kysyy hieman epävarmasti*
[22:57] <@Heather> *katsoo tuota* Ehkä...? ainakaan ei tunnu tällä hetkellä siltä että räjähdän
[22:58] <Declan_Garrick> Se on hyvä kuulla
[22:58] <Declan_Garrick> Mutta mun ongelmat on jo menneisyydessä. Eikä ne muutu tai parane enää miksikään, vaikka mitä tekisin..
[23:00] <@Heather> *puree huultaan. yksi ongelma on menneisyydessä... sekä nykyisyydessä*
[23:00] <@Heather> Mut... voin mä yrittää kuunnella
[23:01] <Declan_Garrick> *miettii hetken, ja valikoi asioita joita voi ehkä kertoa..*
[23:02] <Declan_Garrick> Arvostan tarjousta ihan totta.. En vaa tiedä onko nyt oikee hetki
[23:02] <@Heather> *nyökkää* Joskus sitten... *pieni hymy* Mut... Mä menen nyt
[23:02] <@Heather> Ennenkuin olen oikeasti ongelmia
[23:02] <@Heather> ongelmissa*
[23:04] <Declan_Garrick> Joo.. Nähdään viimeistään tansseissa *hymyilee rauhallisesti ja nostaa kättään vilkuttaakseen toiselle*
[23:04] <Declan_Garrick> Hyvää yötä *sanoo vielä, ennenkuin kääntyy astellakseen syvemmälle metsään*