Kohtaaminen

Lukuvuoden 2021-22 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Kohtaaminen

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 27 Joulu 2021, 00:58

Hahmot: Heather O'Hara & Nicolas Cartier
Peliaika: 22.20-23.45
Juoni: Nic ja Her kohtaa Herin vaihdon jälkeen ekaa kertaa
Varoitukset: Vätystelyä

[22:20] <@Heather> *eli tulee jostain opettajien tilasta tms, kun on pitänyt käydä selostaan Uagadoun opinnot ja vähän selvittään missä ollaan menossa*
[22:21] <@Heather> *näyttää itseltään, lähinnä vähän kettuuntuneelta*
[22:21] <Nicolas_Cartier> *Nicolas Cartier oli syönyt aamupalan ja käynyt sitten hyvästelemässä Declanin tunnille. Nyt hänellä olisi hetki lepoaikaa*
[22:23] <Nicolas_Cartier> * Nic näytti siistiltä, mutta vakavalta. Hämmentävin muutos ehkä entiseen oli se, ettei pojalla ollut reppua mukanaan *
[22:23] <@Heather> *katsoo ympärilleen, miettii meniskö tunnille vai vasta seuraavalle*
[22:23] <Nicolas_Cartier> * Voisi käydä nopeasti tupahuoneella. Ehkä nukkua päikkärit *
[22:25] <Nicolas_Cartier> * Aikataulut olivat tavallaan tosi tarkat, mutta tavallaan rytmi oli sekava. Ei sillä, etteikö hän olisi itse seurannut kouluaikataulua *
[22:26] <@Heather> *lähtee suuntaan poispäin opettajien tiloista ja harkitsee myös tupaan menemistä, olis ainaki rauhallista*
[22:31] <Nicolas_Cartier> * Nic kävelee käytävää pitkin ja luulee näkevänsä aaveen *
[22:32] <@Heather> *kävelee puoliajatuksissaan ja näkee Nicin*
[22:32] <Nicolas_Cartier> Her? * poika katselee silmät ymmyrkäisinä * etkö sä oo vaihdossa?
[22:34] <@Heather> *katsoo Niciä* olisin kyllä, jos olis musta kiinni
[22:35] <@Heather> Mutta palasin kuin bumerangi
[22:36] <Nicolas_Cartier> * Nic oli jo ajatellut päässeensä tästä tuntemuksesta eroon, mutta vatsaa puristi. Syksy oli kulunut nopeasti, että Nic oli jo melkein unohtanut ajatella kaikkea muuta, omaa elämäänsä. Nyt ajatukset kuitenkin palasivat vauhdilla päähän. *
[22:38] <Nicolas_Cartier> Ai. Mm... sepä harmi. * Hän tunsi epämääräistä sääliä, mutta se sekoittui kaikkeen hämmennykseen * Mitä tapahtui?
[22:38] <Nicolas_Cartier> * oliko tuo heti ajautunut ongelmiin ja erotettu uudesta koulusta? *
[22:38] <@Heather> Korona *her totesi*
[22:39] <@Heather> Ei minulla, vaan muutamalla nuoremmalla, ja katsottiin parhaaksi hakea mut sieltä pois
[22:39] <@Heather> En olisi lähtenyt, jos olisin itse valinnut
[22:41] <Nicolas_Cartier> ah... aivan * Nic nyökkäsi. Miksiköhän muiden piti aina tehdä päätöksiä toisten puolesta? Sen hän kyllä ymmärsi * Mut se on onneks tilapäistä, voit varmaan palata sinne myöhemmin?
[22:42] <@Heather> *pudistaa päätään* tuskin
[22:42] <@Heather> Ugandan koronatilanne on huono
[22:43] <@Heather> Joten, täällä ollaan. *ja kiinnostukseni opiskeluun laskee erittäin nopeasti*
[22:44] <@Heather> Mitä sulle kuuluu? *katsoo Niciä päästä varpaisiin*
[22:44] <@Heather> *ei ollut ajatellut tuota hetkeen, vaikka tiesi loukanneensa poikaa... mut hän oli päässyt jo itse tunteistaan Niciä kohtaan yli*
[22:45] <@Heather> *toivoi Nicille kaikkea hyvää ja ennen kaikkea sitä, ettei tuo ollut jäänyt ruikuttaan perään*
[22:49] <Nicolas_Cartier> Ainakin ehit olla siel jo jonkun aikaa * Nic mutisi ja yritti pysyä optimistisena. Sitten tuo kysyi kuulumisia. Nic ei tunnetusti osannut valehdella, joten pieni ryppy ilmestyi tuon otsalle. Ei pitäisi olla tyytymätön, asiat olisivat voineet olla huonomminkin. * Ihan hyvin, mikäpä tässä. Koulua, töitä, sitä samaa. Miten siellä ulkomailla sujui? Onko sinusta tullut sauvattomien muodonmuutosten mestari?
[22:50] <Nicolas_Cartier> * niin, parempi puhua muista kuin itsestä. Sitä Nic oli harrastanut koko ikänsä *
[22:50] <@Heather> *tunnistaa kyllä tuon rypyn, kurtistaen itse kulmiaan* kuulostipa ympäripyöreältä *huomauttaa*
[22:51] <@Heather> Ja Ugandassa sujui hyvin, enkä ole vielä mikään mestari, mut sanattomat ja sauvattomat taiat onnistuu jotenkin
[22:53] <Nicolas_Cartier> * Nic vaihtoi painoa jalallaan * Haluatko mieluummin listan jatko-opiskelijoiden tuntisuunnitelmasta? Usko pois, osaan sen ulkoa * Nic sanoi. Koulusta puhuminen oli sentään tuttua, mitäpä muuta häneltä voisi odottaa. *
[22:54] <@Heather> No kai sun elämässä on jotain muutaki?
[22:55] <@Heather> *toiveikas, nichän homehtuu ennenaikaisesti tätä menoa*
[22:55] <Nicolas_Cartier> Kuulostaa kyllä hienolta * Nic totesi taikuuteen. Hän ei edelleenkään osannut taikoa sauvatta kovinkaan hyvin, vaikka Everett oli painottanut sitä jatko-opiskelijoiden tunneilla jo useamman vuotta *
[23:01] <@Heather> *säälii ajatuksissaan niciä jo ennenaikaisesti, jos tuo kasvaa jo nyt hämähäkin seittiä. Ei sillä, ei tiennyt itsekään mitä elämällään tarkalleenottaen tekisi mut...*
[23:02] <Nicolas_Cartier> * Nic mietti, mitä sanoa. Jos Her olisi koululla, tuo huomaisi kyllä, että Nic vietti aikaa Declanin kanssa. Tuo ei ollut vielä kommentoinut, ettei Nic ollut tunnilla. Olisi pitänyt varmaan jäädä tunnille. Jostain syystä Nic ei vain... osannut puhua asiasta. Eikä se oikeastaan tavallaan ollut julkista. Hän kohautti olkiaan. *
[23:02] <Nicolas_Cartier> Mitä muutakaan mun elämään on koskaan liittynyt. Sama tylsää * Siksi Herhän oli varmaan jättänyt hänet. Koska Nic oli... Nic. Ajatus tuntui jotenkin synkältä ja sai pojan painumaan entistä enemmän kuoreensa. * Maailma avartaa, mut täällä me muut eletään tavallista arkea.
[23:04] <Nicolas_Cartier> * Pieni itsereflektio tosin soimasi ääneen tullutta katkeruutta. Se optimismi. Sitä tässä kaivattiin. Mutta oliko Nic ollut kovinkaan toiveikas vähään aikaan? Noh, voisihan hänelle luvata hyvää urapolkua, mutta ei hän tiennyt vieläkään, mitä halusi. *
[23:05] <@Heather> *katsoo tuota pitkään* ai olet heittänyt hanskat tiskiin lopullisesti?
[23:06] <@Heather> *nic kuulosti niin luovuttaneelta, että mieli tekisi potkaista perseelle kirjaimellisestil*
[23:12] <Nicolas_Cartier> * Nic liikahti taas. Herin seura sai tunnesotkun syttymään ja yllätyksekseen Nic tajusi, että ei halunnut olla tässä. Hän halusi vältellä Heatheria. Se olisi viisasta, tuo itse oli halunnut toimia niin, joten voisi vain toteuttaa sen.*
[23:12] <Nicolas_Cartier> * Mutta luovuttaa? Ei, elämä eteni nopeammin kuin vuosiin. Mutta toisaalta, ei Nicin toivomaan suuntaan. Jollekin toiselle tämä saattoi olla unelma.Mutta Nicille? Hän oli oikeastaan jo hyväksynyt sen, että niin asiat nyt vain olivat. *
[23:12] <Nicolas_Cartier> En. Jos olisin itse valinnut... asiat eivät vain olisi näin. Mutta samapa tuo, ei sillä niin väliä. Mennyttä ei voi muuttaa.
[23:13] <Nicolas_Cartier> * Nyt pitäisi sanoa, että "mun pitää mennä, heippa" ja lähteä. Sano se. Miksi yhä seisot tässä? *
[23:14] <@Heather> *katsoo niciä pitkään, ymmärtäen miksi ei voisi enää olla tuon kanssa* no mennyttä ei ehkä, mutta tulevan voi. Et näytä järin tyytyväiseltä elämääsi. *huomauttaa*
[23:15] <@Heather> Oletko kuullut terapiasta? *ah, suora luonne ei kadonnut vaihdon aikana mihinkään*
[23:18] <Nicolas_Cartier> * sisäinen ääni solvasi, mutta Nic alkoi sulkea tunteita pois. Miten hän oli vajonnut taas tähän synkkyyteen? Sille ei ollut tilaa. Hän vilkaisi Heriä. Tavallaan tämä ei kuulunut tuolle... mutta toisaalta, mitä väliä. * Itse asiassa. Kävin terapiassa, kesällä. Sen jälkeen asiat ovatkin... edenneet. En varmaan oo Châteaussa enää kauaa * Nicin oli pitänyt lopettaa viime keväänä, mutta täällä hän yhä oli *
[23:19] <@Heather> Et jatkanut syksyllä? *katsoo Niciä ja kallistaa päätään* mitä aiot Chateaun jälkeen tehdä?
[23:23] <Nicolas_Cartier> Jonot on pitkiä * Nic kohautti olkiaan. Oli hän hakenut koulupsykologille, mutta ei päässyt. Oli muitakin joilla oli oikeita ongelmia. Remyn mielestä se oli muutenkin humpuukia, mutta niin tuo ajatteli monesta asiasta *
[23:24] <Nicolas_Cartier> Töitä * Nic sanoi ykskantaan *
[23:24] <@Heather> Samoja mitä teet nyt?
[23:24] <@Heather> *sano että ei, sulla on aivoja muuhunkin*
[23:26] <Nicolas_Cartier> Ehkä * Nic mutisi. Eipä sillä, että hänen omalla mielipiteellä olisi asiaan mitään sanottavaa *
[23:27] <@Heather> *....* sulla olis aivoja tehdä muutakin
[23:27] <@Heather> Opiskella jotakin
[23:30] <Nicolas_Cartier> * Nic katseli muutaman sekunnin Heriä ja tajusi, että tuo eli menneessä. Kirjakauppa. Nic kaipasi sitä. Ei sillä, Nic oli täysin epäpätevä nykyisessä työssään. * mm, harkitsen asiaa * Nic sanoi, vaikka eipä se mitään merkinnyt *
[23:32] <Nicolas_Cartier> * tavallaanhan hän koko ajan jo opiskeli, joten se oli kai helppo toteuttaa *
[23:32] <Nicolas_Cartier> * naps, done *
[23:35] <@Heather> *katsoo tuota ja näyttää siltä että haluaisi sanoa jotain. Kaivaa enemmän ja saada Niciin edes jotain eloa*
[23:35] <@Heather> *vilkaisee kelloa ja huokaisee* jutellaan myöhemmin... *paitsi jos et halua* mun pitää hoitaa vielä muutama asia ennen tuntia
[23:39] <Nicolas_Cartier> * niin, oppitunnit. Oli keskittynyt siihen, ettei itse ollut tunneilla, muttei ollut huomauttanut mitään tuon tuntipoissaolosta. Toisaalta tuo vaikutti siltä kuin olisi vasta saapunut. * toki. Hyvää muodonmuutosten tuntia * Nic toivotti muistellen kuudesluokkalaisten lukkaria. *
[23:40] <@Heather> *kohottaa kulmiaan* kiitos... * oli jo lähtemässä ja katsahtaa vielä Niciä* ...eikö sun pitäisi olla itse tunnilla?
[23:44] <Nicolas_Cartier> * ja siinähän se tuli * olen... vähentänyt aineita * Nic valehteli * nähdään! * hän huikkasi ja yritti ohittaa Herin päästäkseen tupahuoneelle *
[23:45] <@Heather> *ja varmaan jää hölmistyneenä seisoon siihen, mutta koska oli kiire johonkin niin ei jää huuteleen tuon perään vaan häipyy itsekin*
[23:45] <@Heather> *outoa kaikinpuolin*
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Kohtaaminen

ViestiKirjoittaja Sophie Everett » 29 Joulu 2021, 21:24

Kiitos pelistä! Saatte molemmat osallistumisesta 7 tupapistettä.
"Ne cesse jamais de réver, ne jamais arrêter de croire, ne jamais abandonner, ne jamais cesser d'essayer et ne jamais cesser d'apprendre."

Sophie Everett, rehtori ja sauvatiedon opettaja.

Muut hahmoni: Luol Crunel & Gaëtan Archambault
Sophie Everett
Rehtori

Opetettava aine: Sauvatieto

Paluu Lukuvuosi 2021-22