//Tähän peliin tervetulleeksi toivotetaan *rumpujen pärinää* Colin! Peli ajankohta on 16.9. iltana/iltapäivänä.//
Istuin kynä kädessä tupani oleskeluhuoneessa. Piirsin metsää puineen ja kivineen. Olin erittäin iloinen, koska oli viikonloppu ja minun ei tarvinnut tuskailla inhottavien läksyjen parissa. Värittelin kuvaani loppuun hennon vihreillä väreillä. Taivaan väritin vaaleimmalla sinisellä mikä kynistäni löytyi. Viimeistelin vielä piirrostani ja unelmoin pääseväni tuohon maisemaan.
Taskussani oli yksi haiskuistani, jonka olin kuljettanut kouluun. Isäpuoleni ja äitini vihasi haiskujani, koska he pitivät niitä kummallisina lemmikkeinä. Heidän piti olla aina mahdollisimman tavallisia ja inhottavia, joka minua ärsytti suunnattomasti. Taskussa olevan haiskuni nimi oli Blende, joka oli hyvin riehaisalla päällä. Yritin rauhoitella, mutta Blende hyppäsi taskustani, jonkun tupalaiseni päälle.
Naurahdin ja nappasin Blenden. Piilotin sen nopeasti takaisin taskuuni. "Sori", sanoin pahoitellen. Silittelin Blendeä, että se ei enää tekisi hyökkäyksiä. "Kuka sä muuten oot?" Kysyin hymyillen. "Mä oon Jolie", lisään perään.