Järvihirviö(kö)

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Järvihirviö(kö)

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 07 Elo 2016, 12:31

Neiti Rover otti itselleen tuolin, muttei ostunut siihen. Tuhahdin. Luuliko tyttö tosiaan, että olin tarkoittanut lauseellani, että hän saisi vain ottaa sen tuolin? Eikä istua? Pyörittelin silmiäni tympääntyneenä. No, jos hän ei halunnut istua niin seiskööt sitten. En välittänyt vähääkään.

"Saanko minä jälki-istuntoa?", neiti Rover kysyi. Katsoin häntä typertyneen näköisenä, vaikka tiesinkin, ettei hän nähnyt ilmettäni. Ajatteliko hän oikeasti pääsevänsä kuin koira veräjästä? "Tai siis, minkä rangaistuksen saan", tyttö korjasi aiempaa kysymystään. Pudistin päätäni erittäin turhautuneena. En vastannut hänelle mitään, vaan kirjotin muistiinpanot loppuun. Avasin työpöytäni laatikon ja laitoin paperin rangaistuskansioon. Oppilaat eivät sitä ehkä tienneet, mutta heidän rikkeensä vaikuttivat heidän arvosanoihinsa. Siksi painotin aina kaikille, että sääntöjä ei tosiaan kannattanut rikkoa, sillä arvosana putoaisi aika nopeasti alaspäin. Neiti Roverin kohdalle merkitsin miinuksen ja kaksi miinusta vaikuttaisi jo merkittävästi hänen arvosanaansa.

"Saat rangaistukseksi viisi tuntia jälki-istuntoa. Suoritat rangaistuksen kahdessa kahden ja puolen tunnin erässä. Jälki-istunnossa saat kuurata tyrmien lattioita", ilmoitin välinpitämättömällä äänensävyllä. Rangaistus oli aika ankara, mutta en ollut keksinyt mitään muuta, mitä sokea voisi tehdä. Toinen vaihtoehto olisi ollut vanhojen oppilaiden kokeiden ja tehtävien lajittelu vuosiluvun ja luokka-asteen mukaan, mutta eihän sokea sitä voinut tehdä.

"Ensimmäinen jälki-istunto on huomenna kello kuusi. Tule tänne minun luokkaani ja katsokin, että olet ajoissa. Nyt, mene suoraan tupaasi ja nukkumaan", komensin ja heilautin sauvaani ovelle päin. Ovi pamahti auki ja odottelin hetken, kunnes tyttö oli poistunut. Jäin hetkeksi istumaan työpöytäni taakse käsiini nojaten. Minua väsytti armottomasti ja päätin painua itsekin pehkuihin. Kunnon yöunet kuulostivat tällä hetkellä todella hyvältä.

// Tämä taitaa olla viimeinen viestini. Kiitos peliseurasta! (:
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 09 Syys 2016, 10:51

Professori Crèin ei vastannut mitenkään kysymykseeni. Hän oli selvästi tympiintynyt ja ärsyyntynyt käytöksestäni. No, minua ärsytti hänen käytöksensä, joten asennoiduin professorin mielentilaan kylmästi. Käänsin sokeiden silmieni katseen ikkunaan päin väliinpitämättömästi. Kuuntelin tuulta mikä ulisi nurkissa ja paiskaantui päin ikkunoita. Professori availi laatikoita ja järjesteli papereitaan.
Saat rangaistukseksi viisi tuntia jälki-istuntoa. Suoritat rangaistuksen kahdessa kahden ja puolen tunnin erässä. Jälki-istunnossa saat kuurata tyrmien lattioita", professori Crèin totesi napakasti. Huomasin pidätelleeni hengitystä, kun päästin ilman ulos keuhkoistani. Hengitin syvään. Rangaistus ei ollut niin paha kuin luulin. Se ehkä johtui siitä, että Crèin ei uskonut minun osaavan tehdä muuta. En kuitenkaan sanonut mitään. Tämä järjestely sopi minulle vallan mainiosti.

Ensimmäinen jälki-istunto on huomenna kello kuusi. Tule tänne minun luokkaani ja katsokin, että olet ajoissa. Nyt, mene suoraan tupaasi ja nukkumaan", professori Crèin komensi ja luokan ovi paukahti takanani auki. Kiirehdin ovelle sanaakaan sanomatta ja suljin sen hiljaa. Sen jälkeen ryntäsin juoksuun. Tunsin tämän osan linnasta niin hyvin, että pystyin juoksemaan ajattelematta sen enempää. Päästyäni portaille pysähdyin ja lähdin kapuamaan ylöspäin.

Päästyäni torniin, juoksin makuusaliin ja lösähdin suoraan pehmeään sänkyyn. Kääriydyin lämpimään peittoon ja nukahdin heti.

//Anteeksi, että lopettamisessa kesti näin kauan. Mutta kiitos vielä pelistä :)//
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 09 Syys 2016, 21:23

// Tämän voi nyt lukita ja pisteyttää (: //
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Helmi 2017, 00:20

Cerinna Crèin: 20 p
Sirena Rover, Gryffondor: 15 p

Kiitos mukavasta pelistä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17