Uusia tuttavia Poudlardinessa

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Uusia tuttavia Poudlardinessa

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 06 Kesä 2016, 13:18

Sinitukkainen tyttö esittelee itsensä Isabelleksi, mutta tietenkin Edit kutsuu tyttöä Isa nimellä. Punatukkainen tyttö kertoo olevansa Maebh. Maebh kertoi vierailleensa tänään koululla ja aloittavansa opintonsa ensi vuonna. "Minäkin aloitan opiskelut ensivuonna" Edit vastaa. Punatukkainen tyttö kysyy sattuiko Edittiä ja Edit vastaa siihen "Ei sattunu hirveesti" Punatukkainen tyttö sanoo nähneensä paljon kahviloita, joista luultavasti saisi kurpitsa mehua. Siihen Edit sanoo virnistäen "Se on aivan eriasia onko se kurpitsamehu hyvää." Edit jatkaa lausetta katsoen ympärilleen kiinnostuneena "Onko täällä jossain Pilailu puoti"

//Puhuuko tytöt ranskaa vai enkkua??
Nuori tapahtuma-altis tyttö Serpentardin tuvasta
Edit Hallan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Maebh Coleman » 06 Kesä 2016, 16:55

// Maebh puhuu ranskaa (suhteellisen sujuvasti), mutta se ei ole hänen äidinkielensä. Siksi hän on huolissaan välillä siitä, että tekee virheitä, vaikka hyvin kieltä puhuukin :) Puhunee ranskaa siis tässä tilanteessa, englanti on kuitenkin tytön äidinkieli.
Uskalias ja pirteä, 14-vuotias tyttö Gryffondorista.
Icon by lacrimadargento.livejournal.com
Maebh Coleman
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Isabelle Marfan » 21 Kesä 2016, 10:35

//Joo, Isabin äidinkielet on ranska ja islanti. Osaa myös enkkua.//

"Onko täällä jossain Pilailu puoti", Edit kysyi. Isabelle kohautti olkiaan.
"Olen vasta ensimmäisellä tämä on eka kerta Poudlardinessä".
Isabelle Marfan. Ylpeä ja kunnianhimoinen, mutta hyväsydäminen metamorfimaagityttö Serpentardista.
Isabelle Marfan
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Maebh Coleman » 21 Kesä 2016, 15:41

Maebh tajusi tilanteen sillä hetkellä. He taisivat kaikki olla uusia tulokkaita paitsi koko kylässä, myös Ranskan maineikkassa Châteaun taikakoulussa. Tyttö huokaisi hiljaa ja mietti hieman yllättyneenä Editin kysymystä. Juurihan hän oli yrittänyt tiedustella tytöiltä samaa asiaa. Ehkä hänen ranskan ääntämyksensä oli jotenkin epäonnistunut tai hän ei ollut ymmärtänyt täysin kuulemaansa. Puna nousi taas tytön kasvoille, mutta hän painoi hämmennyksen tunteen uhmakkaasti pois mielestään.

"Joo, kylässä pitäisi olla sellainen. Minä olen etsinyt pilailupuotia tässä muutaman tunnin, mutta en ole nähnyt koko liikettä", Maebh tunnusti. "Taidan unohtaa koko jutun tällä kertaa, minun pitää muistaa tarkistaa osoite ensi vierailua varten."

Hän pohti vielä hetken, kysyisikö tyttöjä kanssaan vaikkapa kurpitsamehulle kahvilaan, olihan yksi tytöistä ilmeisesti mehua kaivannut. Olisi kiva päästä tutustumaan muihinkin noitiin, jotka olivat aloittamassa samassa koulussa. Maebh kuitenkin vilkaisi kelloa ja päätteli, että täti saapuisi hakemaan häntä hetkenä minä hyvänsä. Täti osaisi myös pitää aikamoisen saarnan, jos hän ei olisi sovitussa paikassa sovittuun aikaan. Olisi parempi pitää kiirettä.

"Hei, minun on varmaan pakko mennä", Maebh sanoi vielä hieman empien. "Tätini saattaa minut kotimatkalle, hän suuttuu, jos myöhästyn."
Hän vilkaisi tyttöjä ja yritti hymyillä pahoittelevasti.
"Nähdään varmaan koulussa ensi syksynä?" Maebh sanoi ja nosti vielä käden vilkutukseen lähtiessään. "Heippa!"

Tyttö oli hieman helpottunut. Hän oli selvinnyt kohtaamisesta ranskalaisten kanssa. Kotona Britanniassa odotti kuitenkin vielä tuttu koti, ja koulu alkaisi seikkailuineen tulevana syksynä.

// Maebh siirtyy pelitilasta pois, sillä yrityksistä huolimatta pätkää ei kauheasti edistetty eteenpäin, jäätiin vähän junnaamaan samaan tilanteeseen. Kiitos pelistä. Voitte jatkaa vielä keskenänne, jos tahdotte :)

// Minun puolestani pelin voi myös pisteyttää.
Uskalias ja pirteä, 14-vuotias tyttö Gryffondorista.
Icon by lacrimadargento.livejournal.com
Maebh Coleman
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 21 Kesä 2016, 19:22

Maebh sanoin että oli etsinyt jo tunnin pilallu puoti ja Editin luopui ajatuksesta. Maebh jatkoi sanomalla että hänen pitää lähteä. Ja Edit sanoi "Okei nähää viimeistään syksyllä ja heippa" Edit vilkuttaa tytölle ja jatkaa lausetta "Äiti ei ees tiiä missä oon"

//Jatketaan vielä vai?????
Nuori tapahtuma-altis tyttö Serpentardin tuvasta
Edit Hallan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 29 Kesä 2016, 23:04

Minulle ilmoitettiin, että tämä peli on pisteytystä vailla, joten pisteytän sen nyt. Kiitos pelistä!

Maebh Coleman: 9 + 5 = 14 p
Edit Hallan: 4 p
Isabelle Marfan: 4 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16