Kerhopeliä?

Kerhopeliä?

ViestiKirjoittaja Christopher J. Shadowfield » 02 Tammi 2020, 12:52

Heips,
olisi tässä sellaista ehdotusta, että josko jollakulla olisi kiinnostusta jotakin kerhopeliä lähteä pelailemaan? Siis sellaisen kerhon tapahtumaa, jonka toimintaan Christopher Jeremiah osallistuu.

Mahdollisia kerhojahan tähän ovat:
  • Ennustuskerho
  • kaksintaistelukerho
  • kielikerho
  • taidekerho sekä
  • toimittajakerho.
(En tosin voi kieltää muiden kerhojen kokoontumisia, mutta Christopher Jeremiahilla ei niihin asiaa oikein ole.)

PS. Voisin myös muustutella, että aikaisemmin julkaisemani peliseuranhaku on yhä voimassa.
Viimeksi muokannut Christopher J. Shadowfield päivämäärä 02 Tammi 2020, 17:07, muokattu yhteensä 1 kerran
“Without a soul, my spirit
Sleeping somewhere cold
Until you find it there and
Lead it back home”

Bring Me to Life - Evanescence
Christopher J. Shadowfield
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Re: Kerhopeliä?

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 02 Tammi 2020, 15:17

Noista mainitsemistasi Elicia voisi osallistua ennustuskerhon, kaksintaistelukerhon tai kielikerhon roolipeliin.
Elicia Beaudouin

ViestiKirjoittaja Maya Khalil » 02 Tammi 2020, 15:19

Christopher J. Shadowfield kirjoitti:Mahdollisia kerhojahan tähän ovat:
  • Ennustuskerho
  • kaksintaistelukerho
  • kielikerho
  • taidekerho sekä
  • toimittajakerho.

Näistä Maya on ennustuskerhossa ja kielikerhossa, niihin voisi mahdollisesti osallistua.
Maya Khalil

ViestiKirjoittaja Luol Crunel » 02 Tammi 2020, 15:20

Luol ja Christopher ovat kaksintaistelukerhossa, sellainen peli onnistuisi.
"J'aime être encouragé à faire mes preuves car, encore été fois, je le ferai."

Luol Crunel, Châteausta valmistunut kirouksenmurtaja.

Muut hahmoni: Sophie Everett, Luella Everett, Gaëtan Archambault, Keziah Milebou & Avénie Louvier
Luol Crunel
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 02 Tammi 2020, 17:01

Voisin myös olla kiinnostunut kerhopelistä! :) Multa löytyy yksi tai useampi hahmo noista kaikista muista paitsi kielikerhosta:

Ennustuskerho: Zia Chastain

Kaksintaistelukerho: Rain Savage (johtaja), Andraste Lesauvage, Zia Chastain

Taidekerho: Andraste Lesauvage

Toimittajakerho: Zia Chastain
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Christopher J. Shadowfield » 03 Tammi 2020, 13:17

Tämäpä rajasi nyt suuresti vaihtoehtoja :D

Mutta mikäs teitä eniten kiinnostaisi pelailla (millä hahmolla/hahmoilla & mitä kerhoa)? Kaksintaistelukerholle saisi jotain vähän isommankin porukan peliä ehkä aikaiseksi (ja voisin ehkä Ian Gordoninkin pelaajan uhkailla/lahjoa/sisarrakkautta käyttäen saada mukaan peliin) tai sitten jotain pienemmän porukan pelejä muissa kerhoissa (tai minun puolesta vaikka joka kerhoon liittyen peliä, jos muilta innostusta löytyy).

Toinen kysymys voisikin olla, että kiinnostaisiko enemmän chatin vai foorumin puolella pelailla sitten?
Sleeping somewhere cold
Lead it back home”

Oppilas

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 05 Tammi 2020, 21:18

Itselleni sopisi varmaan parhaiten vain yksi kerhopeli kerrallaan, mutta voin niitä myöhemmin ottaa lisääkin, kun ensimmäinen loppuu. Ennustus- tai kaksintaistelukerholle saataisiin sellainen peli, missä kaikilta on ainakin yksi hahmo, niin olisiko jompi kumpi niistä? :3 Foorumi- tai chatpeli käy kumpi vain, mutta chatpeliajankohdaksi mulle sopisi lähinnä lauantait.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Christopher J. Shadowfield » 11 Helmi 2020, 14:25

Minulla kun vain yksi hahmo on, niin ei tule sen kautta tarvetta vaatia tiettyä kerhoa hahmon takia, joten jos teillä vain jotakin toiveita sen suhteen millä hahmolla tahdotte pelailla ja sitä kautta mitä kerhoa, niin ilmaiskaa tämä toki. Mutta ennustus- sekä kaksintaistelukerho sopivat minun puolestani (kumpi vain).

Mutta odotellaan viimeinenkin mielipide, josko saataisiin asiaan.
Sleeping somewhere cold
Lead it back home”

Oppilas

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 06 Maalis 2020, 23:52

Mulle sopiikin enää vain kaksintaistelukerho, sillä jatkan pelaamista vain Rainilla.

Tai toisaalta sekin voisi olla ihan hauska vaihtoehto, että Rain käväisisi kokeilukäynnillä jossain muussa kerhossa, josta todennäköisesti lähtisi sitten todeten: ei oo mun juttu, moikka xD. Tai sitten pelissä löytäisikin jonkin syyn alkaa käydä kerhossa, josta ei uskonut pitävänsä, kuka tietää.

Toki jos haluatte pelata kahdestaan/ muulla porukalla peliä, jossa on noista jokin muu kuin kaksintaistelukerho ja vain kerhoon jo liittyneitä hahmoja mukana, niin en pahastu. :3 Niin ja tietenkin myös kaksintaistelukerhon pelejä saa kaikki halutessaan pelata vapaasti ilman Rainiakin. xD Ei se pelillisestikään välttämättä joka kerta ole siellä paikalla.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Christopher J. Shadowfield » 07 Maalis 2020, 15:07

Kaksintaistelukerho sopii ainakin minun puolestani :) (Ja voin tosiaan kyl useemmankin kerhopelin pelailla, jos muut kerhot jotakuta enempi kiinnostaa)

Olisiko kiinnostusta enemmän chat- vai foorupeliin? Minä ehkä suosisin hivenen enempi chatpeliä, jos vain saadaan kaikille sopiva ajankohta sille löytymään. Mutta en toki kieltäydy, jos foorupeliä mielummin tahdotte pelailla.
Sleeping somewhere cold
Lead it back home”

Oppilas

Seuraava

Paluu Muut