Kahdestaan tyttöjen pukkarissa

Kahdestaan tyttöjen pukkarissa

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 30 Touko 2020, 13:55

Osallistujat: Heather O'Hara (Serpentard) & Nicolas Cartier (Cerfeur)
Pelitunnit: 15.45-21.52 eli great 6h taas :D
Pelipäivämäärä: 29.5.2020
Ajankohta in-game: 9.6.2020 ilta
Juoni: (Londonin unelma ilman Londonia :D eiku joo, vähän tohveliversio siitä). Aiheena keskustelua, juoruilua ja valittamista. Sisältäen paljastuksia.

[15:45] <Heather> *jep, eli odottelee tuota huispauskentällä*
[15:46] <@Nicolas_Cartier> * kävelee pihalla kohti huispauskenttää *
[15:46] <@Nicolas_Cartier> * päällään koulupuku, jonka viitta lepatti pienessä tuulessa *
[15:47] <Heather> *on varmaan vaihtanut vaatteet, joten päällä vaaleat caprit ja sininen kiva pitkähihainen paita*
[15:47] <Heather> *viitta käsivarsilla*
[15:47] <@Nicolas_Cartier> * Heather oli lähettänyt viestin, että tavattaisiin huispauskentällä *
[15:48] <@Nicolas_Cartier> * mitäköhän asia koski... ainakin tuo oli päässyt pois sairaalasiivestä, se oli hyvä *
[15:49] <Heather> *kävely kentälle oli vähän vihlonut nilkkaa*
[15:49] <Heather> *mutta oli se sen arvoista*
[15:49] <Heather> *jos Nic tulee*
[15:49] <@Nicolas_Cartier> * kenttä häämötti edessä *
[15:50] <Heather> *nojailee niihin maalisalkoihin*
[15:50] <@Nicolas_Cartier> * huispauskatsomot kasvoivat koko ajan suuremmiksi, kun perspektiivi muuttui ja pian Nic olikin jo kentällä katsomon vieressä*
[15:51] <@Nicolas_Cartier> * hän tuijottaa suurta kenttää päästä päähän ja huomaa Heatherin maalisalon luona *
[15:51] <@Nicolas_Cartier> * heiluttaa kättään *
[15:51] <@Nicolas_Cartier> * itse asiassa... olikohan tämä ensimmäisiä ei-virallisia tapaamisia heidän välillään *
[15:52] <@Nicolas_Cartier> * ihmettelee hieman, kun ei ollutkaan tarvinnut muistiinpanoja mukaansa *
[15:52] <Heather> *heilauttaa myös kättään*
[15:52] <@Nicolas_Cartier> * okei... oli se metsäreissu *
[15:52] <@Nicolas_Cartier> * irvistää hieman ikävälle sääntörikkomukselle - Heatheriin oli sattunut ja se oli paha *
[15:53] <@Nicolas_Cartier> * mutta ainakin hän oli nyt kunnossa - kävelee tuota kohti *
[15:53] <Heather> *tukee enemmän oikeaan jalkaansa, ei halua hirveästi varata painoa vasemmalle*
[15:53] <@Nicolas_Cartier> hei * hymyilee tytölle saavuttuaan tuon luo *
[15:54] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin kaunis *
[15:54] <@Nicolas_Cartier> oletko kunnossa? * katselee tuon jalkaa *
[15:55] <Heather> *hymyilee tuolle* Hei
[15:55] <Heather> Olen, ainakin suunnilleen
[15:56] <@Nicolas_Cartier> ...ainakin suunnilleen? * katsoo kysyvästi *
[15:56] <Heather> No, nilkka on ehjä, vähän arka vaan
[15:57] <@Nicolas_Cartier> aivan... harmi * sniif, mun Heather parka... *
[15:57] <@Nicolas_Cartier> * tää oli mun syy... ei ois pitänyt päästää Heatheria metsään *
[15:57] <Heather> Kiva kun tulit... *pieni hymy, haluaisi vain halata tuota*
[15:58] <Heather> *tässä on oltu monta päivää ilman fyysisiä kontakteja*
[15:59] <Heather> *astuu vähän lähemmäs, katsoen Niciä*
[15:59] <@Nicolas_Cartier> Tietty, sähän pyysit * hymyilee... voi kumpa voisi tehdä niin paljon enemmän kuin vain hymyillä *
[16:00] <@Nicolas_Cartier> * mutta toisaalta, ehkä pitäisi tottua. Ainakin olisi aikaa odottaa *
[16:01] <@Nicolas_Cartier> mitäs oot suunnitellut ? * katselee ympärilleen * sry, en tuonut luutaa, oisko pitänyt?
[16:01] <Heather> *pudistaa päätäään* Ajattelin että tämä on tarpeeksi huomaamton paikka tapaamiselle
[16:01] <Heather> Kukaan ei ole täällä just nyt ja pukuhuoneet... ei kukaan siellä ole *ovela hymy*
[16:03] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa hieman kulmiaan...  * okei * ehkä oli hyvä välttää katseita, ehkä... *
[16:03] <@Nicolas_Cartier> * tosin menisikö huispaus millään läpi tukiopetuksena? Tuskin... *
[16:03] <Heather> *ei varsinkaan, jos toinen pelaa joukkueessa*
[16:04] <Heather> *katsoo nicolasta* joten... kenttä vai pukkari?
[16:04] <@Nicolas_Cartier> * saattoi jopa olla, että Heather olisi taitavampi huispaaja... tuo vaikutti urheilulliselta *
[16:04] <Heather> *äänestäisi itse mieluummin pukkaria, siellä voi istua eikä seistä mutkalla*
[16:05] <@Nicolas_Cartier> jos... tarkoitus oli olla huomaamaton, niin ehkä pukkarit * ainakin sisällä oli lämpimämpää... Heatherilla ei edes ollut viittaa päällä *
[16:05] <@Nicolas_Cartier> * vaikka ei täällä nyt niin kylmä ollut *
[16:05] <@Nicolas_Cartier> * ainakaan vielä... toivottavasti ei alkaisi sataa *
[16:06] <Heather> *hymyilee ja lähtee käveleen kohti pukkaria, ontuen vasenta jalkaansa*
[16:06] <@Nicolas_Cartier> * katselee tuon menoa ja miettii, että pitäisikö kutsua luuta ja kuljettaa tuo sen kyydissä pukkariin*
[16:07] <@Nicolas_Cartier> * toisaalta, täysi liikkumattomuus ei ollut hyväksi, jos halusi jalan toimivan... *
[16:07] <@Nicolas_Cartier> * ollappa vahva, voisi nostaa tuon syliin ja kantaa pukkariin... *
[16:07] <Heather> Tuliko sulle ongelmia siitä... metsäreissusta?
[16:07] <@Nicolas_Cartier> * tosin se jos mikä oli epäilyttävää *
[16:07] <Heather> *vilkaisee tuota*
[16:08] <@Nicolas_Cartier> hmm... * katselee kentän nurmea * noh, ei sitä ihan hyvin otettu vastaan
[16:08] <Heather> Saitko jälki-istuntoa?
[16:08] <@Nicolas_Cartier> * jos tämä avaisi kaikkien niiden valheiden ketjun, niin haha... tosin tuskin *
[16:09] <@Nicolas_Cartier> joo, ens tiistaiksi taisi olla * jälki-istuntoa, sitäpä sitä...  *
[16:09] <Heather> *irvistää* No... Mulle on tiedossa kehityskeskustelu
[16:09] <@Nicolas_Cartier> * ei siinä, rangaistus oli ihan oikeutettu. Nic oli rikkonut sääntöjä, joten siitä piti tulla seurauksia *
[16:09] <Heather> ja... toinen jälki-istunto *toteaa kevyesti ja tulevat pukkareille, avaten tyttöjen pukkarin oven*
[16:10] <@Nicolas_Cartier> ah... eli vältyit jälki-istunnolta? * katsoo tuota... ehkä professori Fey oli sittenkin uskonut Heatherin olevan enemmän tai vähemmän väkisin mukana? * toinen? * nostaa katseensa ja katsoo tuota kummissaan *
[16:11] <@Nicolas_Cartier> * katsoo pukkaria... * tää on tyttöjen pukkari ...
[16:11] <Heather> *katsoo Nicolasta huvittuneena*
[16:11] <Heather> Voidaan me mennä poikienkin pukkariin, jos häiritsee?
[16:11] <Heather> *virnistää*
[16:12] <@Nicolas_Cartier> * okei... tietty se oli tyttöjen, hienostiko aattelin tän pukkariasian loppuun * öm... ei ei... kuhan siellä ei oo ketään... * mistä lähtien en noudattanut niin paljon sääntöjä? *
[16:12] <@Nicolas_Cartier> * hieman punainen *
[16:13] <Heather> ...älä pidä mua tyhmänä
[16:13] <Heather> *avaa oven ja pujahtaa sisään*
[16:13] <@Nicolas_Cartier> * tosin noudatinko koskaan kunnolla sääntöjä? Siis toki, sääntöjä piti noudattaa... ja toki tein niin... mutta oliko se enemmän periaatetta ja tottumusta? Ketä lopulta haittaisi jos... olisin pukkarissa, jossa ei ollut ketään *
[16:14] <@Nicolas_Cartier> anteeksi... en tietenkään * astuu pukkariin ja laittaa oven kiinni *
[16:14] <@Nicolas_Cartier> * okei... hetki... nyt oli kahdestaan pukkarissa Heatherin kanssa...  *
[16:15] <@Nicolas_Cartier> * ajatteliko taas... tarkoitus oli ollut vain... oikeastaan, miksi olikaan tullut tänne? Ollakseen Heatherin kanssa? Tuskin paikka nyt niin ongelmallinen oli... *
[16:15] <Heather> *naurahtaa ja linkuttaa istahtaa alas*
[16:15] <Heather> *tuon hermoilu oli niin suloista*
[16:16] <@Nicolas_Cartier> * astuu askeleen ja katselee hieman ympärilleen... pukkari oli jokseenkin samannäköinen kuin poikienkin *
[16:16] <@Nicolas_Cartier> * ehkä muutama töherrys vähemmän seinällä *
[16:16] <Heather> *eikä varsinkaan reikiä seinässä*
[16:17] <@Nicolas_Cartier> * eikä varsinkaan reikiä seinässä *
[16:18] <@Nicolas_Cartier> * katsoo Heatheria ja jotenkin heti tulee onnellisempi olo *
[16:18] <Heather> *hymyilee Nicille*
[16:19] <Heather> *odottaen että tuo tulis viereen*
[16:19] <@Nicolas_Cartier> okei... mitäs halusit jutella? * ei hoksaa, että voisi liikkua *
[16:19] <@Nicolas_Cartier> * mm... jos tämä olisi oppitunti niin voisi nyt puhua teoriaa... ei hiljaisuutta, vaan teoriaa... heh *
[16:20] <@Nicolas_Cartier> hetkinen... sanoitko sä, että sulla oli toinen jälki-istunto?
[16:21] <@Nicolas_Cartier> * huolestunut ryppy nousee otsaan *
[16:21] <Heather> *taputtaa paikkaa vieressään*
[16:22] <Heather> Sain, tänään
[16:22] <Heather> *katsoo Nicolasta*
[16:22] <Heather> *haluaa vain käpertyä tuon kainaloon ja kuulla kuinka tuo sanoo että kaikki on hyvin*
[16:22] <@Nicolas_Cartier> * katsoo Heatherin kättä... tuolla oli suloinen käsi... niin solakka... okeiokei... pitäisi liikkua *
[16:22] <@Nicolas_Cartier> * liikkuu ja istuu tuon viereen *
[16:23] <@Nicolas_Cartier> tänään? * kurtistaa kulmiaan *
[16:23] <Heather> Jep *liikkuu kiinni tuohon*
[16:23] <@Nicolas_Cartier> * tuolla oli varmaan ollut rankka päivä... tai jollain opettajalla... ehkä se oli virhe? Joku tehtävä unohtui? *
[16:23] <@Nicolas_Cartier> öm... miten niin kävi? Oliko Molina huonolla tuulella?
[16:24] <Heather> Ei... vaan professori Fey
[16:24] <@Nicolas_Cartier> * oliko tuolla edes ennustusta tänään... pitäisi varmaan perehtyä tuon lukujärjestykseen *
[16:24] <Heather> Mun vanhemmat hirttää mut, sain tänään jo kirjeen siitä edellisestä kerrasta
[16:24] <Heather> *laskee päänsä Nicolasin olkapäälle*
[16:25] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa hyvin paljon kulmiaan * mitä ihmettä... professori Fey? * professori Fey oli lepsu... *
[16:25] <@Nicolas_Cartier> varastitko hänen makeisensa?
[16:25] <@Nicolas_Cartier> * ok... Fey jakeli jo itsessään niin paljon makeisia, että tuskin suuttuisi siitä *
[16:26] <@Nicolas_Cartier> äh... * vakavoituu * sun vanhemmat on tosi tiukkoja
[16:26] <@Nicolas_Cartier> * tosin... ehkä se on ihan asiallista, metsään ei saanut mennä ja sääntöjä ei saanut rikkoa *
[16:27] <@Nicolas_Cartier> mut ehkä ne on vaan huolissaan susta?
[16:27] <Heather> No... *miettii hetken kertoisiko*
[16:27] <Heather> *ehkä hän voisi*
[16:27] <Heather> Me tehtiin Mian kanssa yksi juttu, mistä professori Fey ei pitänyt
[16:27] <Heather> Ja he ovat tiukkoja, jos kyse on suvun maineesta ja kaikesta sellaisesta
[16:28] <@Nicolas_Cartier> * mm... tiesi Mian, koska Heather oli puhunut hänestä paljon. Ei vaan ollut saanut kuvaa, että Mia olisi ensisijainen sääntöjen rikkoja  *
[16:29] <@Nicolas_Cartier> oliko se vahingo? Jos oli niin voin kyllä puhua Feylle...
[16:29] <@Nicolas_Cartier> mm... suvun maine kuulostaa vaikealta
[16:29] <Heather> No ei se nyt oikeastaan ollut  vahinko...
[16:29] <Heather> Mutta, pikku juttu
[16:30] <Heather> Mia on menossa kihloihin serkkunsa kanssa
[16:30] <Heather> *smooth aiheenvaihdos*
[16:34] <@Nicolas_Cartier> jaa... what? Eikö Mia ollut sun luokalla?
[16:34] <Heather> On joo ja samassa makuusalissa
[16:34] <Heather> *katsoo Niciä* Mieti sitä
[16:35] <Heather> Asia on kuulemma vähän jäissä mutta... hän oli intona
[16:35] <@Nicolas_Cartier> * ei ymmärtänyt miten makuusali liittyi tähän mutta mitä ihmettä...* intona... siis... menossa naimisiin...
[16:35] <@Nicolas_Cartier> * sulattelee hetken *
[16:36] <@Nicolas_Cartier> miten sen vanhemmat suhtautuu tähän serkkujuttuun?
[16:37] <Heather> Sovittu kun Mia on ollut pieni
[16:37] <Heather> Joten... *kohauttaa olkiaan*
[16:37] <@Nicolas_Cartier> ahaa... * eli kyse oli puhdasveristen oudoista jutuista... * eihän sulla oo järjestettyä avioliittoa, josta en tiedä?
[16:38] <@Nicolas_Cartier> * joku random puhdasverinen kumppani tästä puuttuisikin *
[16:38] <@Nicolas_Cartier> vai onko sun vanhemmat siinä asiassa järkeviä
[16:38] <Heather> *katsoo tuota* Jos on, niin en ainakaan tiedä siitä itsekään
[16:38] <Heather> Joten tuskin
[16:38] <@Nicolas_Cartier> huh... kuulostaa jotenkin vanhalta ja erikoiselta
[16:39] <@Nicolas_Cartier> mut ehkä... ehkä oon vaan vääristynyt ja epäsivistynyt, kun en oo saanut puhdasveristen kasvatusta * naurahtaa *
[16:39] <Heather> Mä en ees tiennyt että tuota tapahtuu vielä *nojaa tuohon ja hipsuttaa kevyesti tuon polvea*
[16:39] <Heather> Tai ehkä omistat vain aivot
[16:40] <@Nicolas_Cartier> mm... kai sitä sit tapahtuu... ja hyvä sun kaverille, et hän oli ihan ok sen asian kanssa
[16:40] <Heather> Jep ja innoissaan... Matheo on kuulemma ihana ja mitä kaikkea
[16:40] <@Nicolas_Cartier> aivot on ihan hyödylliset * virnistää *
[16:41] <@Nicolas_Cartier> mmm...
[16:41] <Heather> Todella hyödylliset, ja sulla ne toimii *hipaisee kevyesti tuon päätä*
[16:42] <@Nicolas_Cartier> * toimiko... jos ne toimisi, niin en olisi päästänyt Heatheria metsään... enhän? *
[16:42] <Heather> *älykkäilläkin on joskus heikkoudet*
[16:42] <@Nicolas_Cartier> * tuon kosketus... se tuntui niin hyvältä *
[16:43] <@Nicolas_Cartier> * kaikki tuossa tuntui jotenkin hyvältä...  *
[16:44] <Heather> *hymyilee tuolle ja silittää tuon hiuksia varovasti* Mut joo, ryövättiin Mian kanssa historiankokeen kysymykset
[16:44] <Heather> *sanoo ihan kevyesti*
[16:44] <Heather> Ja jäätiin kiinni
[16:44] <@Nicolas_Cartier> * tai ei... ehkä jossain piittaamattomuudessa oli oppia... * mitäh
[16:44] <@Nicolas_Cartier> oppimista*
[16:45] <@Nicolas_Cartier> * katsoo tuota pettyneenä * teinkö mä niitä lauluja ihan turhaan?
[16:45] <@Nicolas_Cartier> Luulin et... oppisit
[16:45] <@Nicolas_Cartier> * ehkä en oikeasti edes osannut opettaa *
[16:46] <@Nicolas_Cartier> * miksi muuten olisi tarvetta hakea koevastauksia *
[16:47] <@Nicolas_Cartier> mikset sä... kysynyt multa neuvoja? * olisin voinut antaa vanhoja kokeita *
[16:47] <Heather> No en mä osaa vieläkään siitä alueesta muuta kuin ne sun tekemät laulut *:(*
[16:47] <Heather> En mä muista mitään
[16:47] <Heather> Enkä osaa
[16:48] <Heather> En ole koskaan oppinut kunnolla, taikka ymmärtänyt tai mitään
[16:48] <Heather> Olisi helpottanut luku-urakkaa, jos on kysymykset
[16:48] <@Nicolas_Cartier> ooks sä lukenut sitä kirjaa? * miksi tuo aina väitti, ettei osannut mitään  *
[16:48] <Heather> No olen *hitaasti*
[16:49] <Heather> *koska en oikeastikaan osaa*
[16:49] <Heather> *sä et vaan tajua sitä*
[16:50] <@Nicolas_Cartier> hm... * helpottanut... eikö kysymysten vieminen ollut yhtä kuin tietää jo kaiken...  * mut...
[16:51] <@Nicolas_Cartier> eihän vastausten vieminen saa sua oppii sen enempää * puolustaa mielipidettään poikkeuksellisen paljon *
[16:51] <@Nicolas_Cartier> * oikeasti puolusti mielipiteitään useammin vain Sonian seurassa *
[16:52] <@Nicolas_Cartier> * ehkä Heather oli... poikkeus *
[16:52] <@Nicolas_Cartier> * kumma juttu, tuo tuntui niin äkkiä muuttuneen niin tärkeäksi *
[16:53] <Heather> Saa, ainakin luettua vain ne mitä kokeessa kysytään
[16:53] <Heather> Keskityttyä vain muutamaan asiaan
[16:53] <@Nicolas_Cartier> mikä lukemisessa on niin kurjaa?
[16:53] <@Nicolas_Cartier> mm... ehkä
[16:54] <Heather> *kääntää katseensa pois Nicolasista, eikä sano mitään*
[16:54] <Heather> *on vain hiljaa*
[16:54] <@Nicolas_Cartier> * ei osannut olla pettynyt Heatheriin... ei vaan osannut *
[16:54] <@Nicolas_Cartier> * katsoo tuota huolissaan ja laskee kätensä tuon jalalle * sanoiks mä jotain väärää?
[16:55] <Heather> Et *toteaa ja nojaa tuohon*
[16:56] <Heather> *ei halua myöntää että a)vihaa lukemista b)ei ole koskaan osannut kunnolla lukea *
[16:57] <Heather> *poika todennäköisesti nauraisi. Niin kuin edellisessä paikassa, jos tietämättömyys tuli ilmi*
[16:58] <@Nicolas_Cartier> * antaa tuon nojata... niin lähellä... mikäköhän sai tuon niin huonolle tuulelle niin pian? Jälki-istuntoon tuo tuntui suhtautuvan jotenkin turhankin kevyesti *
[16:59] <@Nicolas_Cartier> okei... sä voit aina puhuu mulle, jos susta tuntuu siltä
[17:00] <@Nicolas_Cartier> * ehkä tuo mietti vanhempien uhkailuja *
[17:00] <Heather> Joo... Kerro jotain sun päivästä
[17:01] <Heather> *tietää mitkä haukut tulee taas kotona*
[17:02] <@Nicolas_Cartier> mun päivästä... noh, aamusta oli jästitietoa ja sit lounaan jälkeen opiskelin itsekseen tupahuoneella
[17:03] <@Nicolas_Cartier> tiistait on vähä tylsiä
[17:03] <@Nicolas_Cartier> ei niin pal tunteja
[17:03] <@Nicolas_Cartier> yleensä oon töissä tiistaisin
[17:03] <@Nicolas_Cartier> tänään en sattumoisin ollut * virnistää*
[17:04] <@Nicolas_Cartier> ja hyvä niin, kun tulikin parempaa tekemistä
[17:05] <Heather> *hymyilee tuolle hieman* Onneksi et ollut
[17:06] <Heather> *koska voit olla mun kanssa tässä*
[17:06] <Heather> *tässä oli niin kivaa ja turvallista*
[17:07] <@Nicolas_Cartier> * tekee mieli halata Heatheria... eihän se paljoa eroaisi siitä, että tuo nojasi jo valmiiksi *
[17:07] <@Nicolas_Cartier> * tosin... pitäisi olla varmaan varovaisempi nyt kun professori Feykin oli saanut ... nähdä *
[17:08] <@Nicolas_Cartier> * ei nyt ainakaan kuulla... eli nähdä heidät yhdessä. Toki ei se kai ollut niin epäilyttävää *
[17:08] <@Nicolas_Cartier> * tosin London toi epäuskottavuutta paljon *
[17:08] <@Nicolas_Cartier> * miksiköhän London oli ees mukana*
[17:08] <@Nicolas_Cartier> miten sä tunnet Londonin?
[17:09] <Heather> *...Nic, kysyt ihan liian kamalia kysymyksiä*
[17:09] <Heather> *vastaisinko totuuden...*
[17:10] <Heather> Ollaan käyty treffeillä *toteaa sitten*
[17:11] <Heather> *vähän varovaisesti*
[17:11] <@Nicolas_Cartier> * katseli pukkarin seinää ja alkaa kuulla muutamia sadepisaroita, kun yht'äkkiä jotain tosi tosi pelottavaa kuuluu... sanoiko Heather treffit? *
[17:11] <@Nicolas_Cartier> anteeksi... taisin kuulla väärin
[17:11] <Heather> Riippuu mitä kuulit
[17:11] <@Nicolas_Cartier> * ei... ei taas... Jill ja London ja nyt Heather *
[17:11] <Heather> *noni, nyt se jättää ja hylkää*
[17:13] <@Nicolas_Cartier> ihan ku oisit sanonu treffit... * okei... okei... ehkä niistä oli aikaa? Ehkä Heather ja London oli todennut ettei ne sovikaan toisilleen *
[17:13] <@Nicolas_Cartier> * sitä paitsi, ei ne tietenkään sopinut. London oli... London... niin paljon säätöjä ja pelleilyä *
[17:14] <Heather> No sanoin treffit
[17:14] <@Nicolas_Cartier> okei * pettynyt *
[17:14] <@Nicolas_Cartier> * näyttää vaihteeksi kunnon myrtyneeltä koiranpennulta *
[17:14] <Heather> *katsoo Nicolasta*
[17:14] <Heather> *jep... se ei enää tykännyt*
[17:15] <@Nicolas_Cartier> * ehkä olin vaan kuvitellut kaiken... *
[17:15] <Heather> ....kyllä mä ymmärrän jos sua ei enää kiinnosta *sanoo hiljaa ja nojaa tuohon*
[17:15] <@Nicolas_Cartier> * tekee mieli nousta... * eli sä et ... pidä musta?
[17:16] <@Nicolas_Cartier> * mutta... mutta *
[17:16] <@Nicolas_Cartier> * ne sanat tähtitornissa... olinko vaan ollut niin väsynyt ja nähnyt unta? *
[17:16] <@Nicolas_Cartier> * ei se ollut unta *
[17:16] <Heather> ...missä vaiheessa mä niin sanoin? *katsoo Niciä hämillään*
[17:18] <@Nicolas_Cartier> no et sanonut mut... * London oli lihaksikas ja osasi puhua ja teki hauskoja juttuja *  mietin, ku sanoit, ettei mua kiinnostais ja mm...
[17:19] <@Nicolas_Cartier> * me ei koskaan olla oltu treffeillä *
[17:19] <Heather> *katsoo Niciä*
[17:19] <@Nicolas_Cartier> * ehkä... niistä oli vaan aikaa, ehkä tää oli joku exästoori *
[17:19] <@Nicolas_Cartier> * voihan exän kanssa olla kaveri? *
[17:19] <Heather> Tarkoitin sillä lähinnä sitä, että ymmärrän jos sua ei kiinnosta mun seura enempää
[17:20] <Heather> Harva jaksaisi näin paljon roikkua 15-vuotiaan teinin kanssa, joka järjestää jälki-istuntoja
[17:20] <@Nicolas_Cartier> * katsoo hämillään * Miks ihmees mua ei kiinnostais? Mä oikeesti tarkotin sitä, mitä sanoin sillon... tähtitornissa
[17:21] <Heather> *kuulostaa... siltä että yrittää olla neutraali*
[17:21] <Heather> *puree huultaan*
[17:21] <@Nicolas_Cartier> ja ei se jälki-istunto nyt oo... niin paha
[17:21] <@Nicolas_Cartier> oon ollut ennenkin jälki-istunnossa
[17:22] <@Nicolas_Cartier> * sillon ku professoreihin meni vielä läpi, et yllytin Sonian tekee pahoja ja sit otin vastuun siitä hm... *
[17:23] <@Nicolas_Cartier> kuule... mä ihan totta aattelen, et oot kaunis ja fiksu. Pidän sun herkkyydestä ja siit, et kuuntelet ja oot silti energinen ja hymyilet niin nätisti... * sopertaa*
[17:23] <Heather> Ei niin... *mutta olen vain tyhmä kakara*
[17:23] <Heather> *tuon sanat lämmittää paljon*
[17:23] <Heather> *vaikkei allekirjoita ihan kaikkea*
[17:24] <Heather> *hymyilee tuolle hieman* ...oikeesti?
[17:25] <@Nicolas_Cartier> mä... vaan...  oon ihastunut suhun, haluisin olla sun kaa... * ehkä olin painostava * mut toki... siis, jos oot kiinnostunut Londonista, etkä haluu olla mun kaa, niin... voin lopettaa tän ja, ja...
[17:25] <@Nicolas_Cartier> olla enää vaivaamatta sua
[17:25] <@Nicolas_Cartier> * sattui... sattui niin paljon*
[17:25] <Heather> *tuhahtaa ja suutelee tuota, vaimentaakseen tuon typerät puheet*
[17:25] <@Nicolas_Cartier> * pitikö- mitääää*
[17:26] <Heather> *hoitelee Londonin jossain vaiheessa*
[17:26] <@Nicolas_Cartier> * osallistuu hieman varovasti pusuun *
[17:26] <@Nicolas_Cartier> * okei... okei *
[17:27] <@Nicolas_Cartier> * okei... okei... London oli vaan vanha juttu. Vanha juttu ennen tukiopetusta tai mitään *
[17:27] <@Nicolas_Cartier> * oon mäkin seurustellut *
[17:27] <@Nicolas_Cartier> * tiesiköhän Heather siitä*
[17:27] <@Nicolas_Cartier> * tuo suuteli hyvin... *
[17:27] <Heather> *on yllättynyt jos tuo ei olisi*
[17:28] <Heather> *irrottautuu tuosta hieman ja katsoo Niciä* ...riittikö?
[17:28] <@Nicolas_Cartier> joo * Heather välitti... välitti oikeasti *
[17:30] <Heather> *hymyilee hieman*
[17:30] <Heather> Londonin kanssa oli... erilaisempaa *sanoo hiljaa* erilaisempaa kuin sun kanssa... *vähän varovainen*
[17:31] <@Nicolas_Cartier> * oli... eli mennyt. Noniin, kaikki hyvin. * joo, voin kuvitella * en tosiaan osannut kuvitella... London seurusteli varmaan kaikkien koulun oppilaiden kanssa... huoh mitä*
[17:32] <@Nicolas_Cartier> * miten... *
[17:33] <Heather> *nojaa tuohon vähän paremmin*
[17:33] <@Nicolas_Cartier> mä vaan... siis mun yks exä oli kans Londonin kanssa. Vähän jäi ikävä maku suuhun henkilöstä
[17:33] <Heather> London on ihan kiva, mutta ilmeisemmin hänen harrastuksensa on käydä läpi kaikki koulun tytöt saamatta sukupuolitautia
[17:34] <@Nicolas_Cartier> sry, hyvä vaan, et sulla on kavereita, et se on ihan ok * toki London ei ollut hyvä vaihtoehto, mutta saattoiko niin sanoa? *
[17:34] <Heather> ((katon leffaa, ja tää päähenkilö muistuttaa niciä xD tai mun mielikuvaa siitä))
[17:34] <@Nicolas_Cartier> * en voinut valita Heatherin kamuja... mutta tolla oli outoja kamuja... serkunnaijia ja London... miksi London *
[17:34] <@Nicolas_Cartier> hah... mahdollista
[17:37] <Heather> Mä en vaan tiedä... Miten... sanoisin Londonille ettei kiinnosta *koska periaattteessa kiinnostaa* ilman, että ilmaisen että mulla on toinen
[17:37] <Heather> *onko mulla toinen?*
[17:37] <Heather> *seurustellaanko me?*
[17:37] <@Nicolas_Cartier> * hetkinen... London ei ollutkaan ex? *
[17:37] <@Nicolas_Cartier> * järkyttyneempi *
[17:38] <Heather> *katsoo Nicin ilmettä*
[17:38] <Heather> *...no niin*
[17:39] <@Nicolas_Cartier> * vai oliko tämä nyt sitä ahdistelua? Olin epäillyt muutenkin, että London ahdistelisi Heatheria... *
[17:39] <@Nicolas_Cartier> * voisiko tästä kertoa opettajille? *
[17:40] <@Nicolas_Cartier> * tosin... olin... itsekin täysi-ikäinen *
[17:40] <@Nicolas_Cartier> * ja Heather ei ollut *
[17:40] <@Nicolas_Cartier> * hm *
[17:41] <@Nicolas_Cartier> öhm... en tiedä * ehkä mun pitäisi alkaa liikkua Heatherin luona enemmän ja jos London tulisi siihen niin vetää Heather muualle? *
[17:41] <Heather> Mut se ei ole sun ongelmasi... *toteaa*
[17:42] <Heather> *pitäisikö tässä sitten kertoa, että London ei tiennyt oikeaa ikää*
[17:42] <@Nicolas_Cartier> * kaikki sun ongelmat on myös mun ongelmia *
[17:42] <Heather> *ehkä antaisi vain tyylikkäästi pakit, ja jättäis kertomatta*
[17:42] <Heather> *...se voisi olla paras vaihteehto*
[17:42] <Heather> *vaihtoehto
[17:43] <@Nicolas_Cartier> ahdisteleeko London sua?
[17:44] <@Nicolas_Cartier> * jos niin teki niin... niin... *
[17:44] <Heather> *katsoo Niciä hämmentyneenä* ...ei?
[17:44] <@Nicolas_Cartier> * miettii, että menisikö lyömään Londonia *
[17:44] <@Nicolas_Cartier> okei... hyvä
[17:44] <@Nicolas_Cartier> * okei, väkivalta ei oo ratkasu *
[17:44] <@Nicolas_Cartier> * ei ahdistele? *
[17:44] <@Nicolas_Cartier> * ehkä Heather oli vaan... kohtelias *
[17:46] <Heather> *kiertää molemmat kätensä tuon ympärille ja nojaa tuohon*
[17:47] <Heather> *hengittäen rauhassa tuon tuoksua, tuo tuoksui hyvälle. ja oli ihana*
[17:48] <@Nicolas_Cartier> * halaa Heatheria *
[17:48] <@Nicolas_Cartier> * tämä selviäisi vielä, kaikki järjestyisi *
[17:48] <Heather> *tuskin, mutta eiköhän tässä elämässä pitäisi luovia muutenkin*
[17:49] <Heather> *halaa tuota tiukasti, eikä oikein vieläkään meinaa uskoa että tuo pitää oikeasti, ja kaikki ne mitä tuo sanoo muutenkin*
[17:49] <Heather> *ehkä Nicillä ja Londonilla on veto, että kumpi saa ensin sänkyyn...*
[17:50] <@Nicolas_Cartier> * jostain syystä on vaikea nauttia edes halista, kun ajatuksissa pyörii London *
[17:51] <@Nicolas_Cartier> * mutta pikku hiljaa alkaa rentoutua *
[17:51] <Heather> *nicolas, oletko homo?*
[17:51] <Heather> *jos mietit vain Londonia*
[17:51] <@Nicolas_Cartier> * ehkä Londonilla ei ollut väliä, jos Heather kuitenkin välitti musta*
[17:51] <@Nicolas_Cartier> * mun Heather *
[17:52] <Heather> *halaa tuota hiljaa*
[17:52] <Heather> *olenko mä mokannut kaiken*
[17:52] <Heather> *ei Nic jaksaisi mua kauaa katsella*
[17:54] <Heather> *katsoo Niciä hiljaa, miettien jotain*
[17:54] <@Nicolas_Cartier> * Heather... *
[17:55] <@Nicolas_Cartier> * mä oon ihastunut suhun...  *
[17:55] <@Nicolas_Cartier> * haluun sut *
[17:55] <@Nicolas_Cartier> * itelleni *
[17:55] <@Nicolas_Cartier> * saiko niin ees aatella... huoh *
[17:55] <@Nicolas_Cartier> * Heather oli itsenäinen... en mä vois vaan päättää sen elämästä...  *
[17:55] <@Nicolas_Cartier> * mut ... silti... äääähh *
[17:57] <Heather> ...mitä sä mietit? *kysyy hiljaa*
[17:58] <@Nicolas_Cartier> öm... sua * mutisee *
[17:59] <@Nicolas_Cartier> haluisitko sä tulla mun kanssa treffeille?
[17:59] <Heather> *katsoo Niciä*
[17:59] <Heather> *puna leviää poskille*
[17:59] <Heather> Joo... se olisi kivaa
[18:00] <@Nicolas_Cartier> * söpöö... mutmut... ähm... oliko treffit ihan hyvä, jos joku näkis? Mut... mitä jos haluisin... halusin... jos London sai oltua samaan ja eri aikaan niin monen tytön kanssa kenenkään huomaamatta, niin ehkä mä voisin viedä yhden tytön treffeille *
[18:00] <@Nicolas_Cartier> * hymy leviää kasvoille *
[18:01] <Heather> *kyllä sä Nic pystyt siihen, se ei ole niin vaikeaa*
[18:02] <@Nicolas_Cartier> * mitähän mä tekisin... äh, ois pitänyt suunnitella tätä aiemmin *
[18:02] <Heather> *tuo on niiiiiin söpö hymyillessään*
[18:03] <@Nicolas_Cartier> * niistä pitäis tulla hyvät treffit... joo... varmaan ruokaa? *
[18:03] <@Nicolas_Cartier> onko sulla vapaata ens viikolla?
[18:04] <Heather> *nyökkää* On joo
[18:05] <@Nicolas_Cartier> * ai niin... voihan, olin siellä jälki-istunnossa... miksi just nyt? * ahh... mullakin on... tiistaina se jälkkäri* kökkö, koko ilta menisi varmaan hukkaan *
[18:06] <@Nicolas_Cartier> oisko siis... lauantaina?
[18:06] <Heather> *nyökkää* Käy hyvin *hymyilee*
[18:06] <@Nicolas_Cartier> * viikonloppu oli varmaan muutenkin hyvä... ehtisi... olla pidempään *
[18:07] <@Nicolas_Cartier> * vaikka perjantaiyöllä tosin olisi tähtitietoa... mutta ehkä sitä jaksaisi silti... tai sitten voisi skipata tähtitiedon? Voisiko? *
[18:08] <@Nicolas_Cartier> * ehkä pitäisi *
[18:08] <@Nicolas_Cartier> hienoa, se on sitten sovittu
[18:08] <Heather> *ehkä pitäisi*
[18:08] <@Nicolas_Cartier> * okei... nyt pitäisi äkkiä keksiä jotaan... mistä tytöt tykkäsi? Mistä Heather tykkäisi? *
[18:08] <@Nicolas_Cartier> * olisiko sittenkin pitänyt sopia treffit puolen vuoden päähän? *
[18:09] <Heather> Kerro tarkemmin kun tiedät... *silittää tuon niskaa*
[18:10] <@Nicolas_Cartier> joo * melkeimpä kehrää kosketuksesta *
[18:12] <Heather> *jatkaa tuon silittelyä*
[18:14] <@Nicolas_Cartier> * sulkee silmänsä *
[18:14] <Heather> *suukottaa kevyesti tuota poskelle*
[18:15] <@Nicolas_Cartier> * henkäisee hieman suun kautta... voi...  *
[18:16] <@Nicolas_Cartier> * tuntee väristykset kehossaan, muttei uskalla avata silmiään... miten tuntemukset kasvoikaan niin suuriksi vain kun sulki silmät? *
[18:17] <@Nicolas_Cartier> * silityksiä ja pusuja... siinä oli jotain niin... kiehtovaa *
[18:18] <Heather> *tämä oli kivaa, eikä Heather tiennyt oikein mitä teki. Luotti vaistoihinsa*
[18:18] <Heather> *pieni pusu tuon korvan alle*
[18:19] <@Nicolas_Cartier> * pientä ja suloista, kevyttä ja ihanaa ... ja samalla jotenkin niin... hurjaa ja suurta *
[18:19] <@Nicolas_Cartier> * miten pienet teot saattoivatkin tuntua niin suurilta, olla niin merkityksellisiä? *
[18:20] <Heather> *ei ollut koskaan aiemmin tehnyt mitään tämmöistä*
[18:20] <Heather> *ja tuo tuntui pitävän*
[18:20] <Heather> *vai pitikö?*
[18:20] <Heather> *oliko osa vain jotain poikien peliä*
[18:21] <@Nicolas_Cartier> * voisi tehdä joskus näin Heatherille *
[18:21] <Heather> *varovainen pusu tuon kaulalle*
[18:21] <@Nicolas_Cartier> * väristys *
[18:22] <@Nicolas_Cartier> * tosin oli mukavaa, kun hän teki näin
[18:22] <@Nicolas_Cartier> *  *
[18:22] <Heather> *katsoo toista vähän ujosti ja varovasti*
[18:23] <@Nicolas_Cartier> * ei osaa sanoa mitään, sillä pelkää sanojen rikkovan hetken *
[18:24] <@Nicolas_Cartier> * saisinko vaan olla silitettävä ja hellittävänä? Mutta saatoinko toivoa sellaista... ehkä minun pitäisi helliä Heatheria *
[18:25] <Heather> *kädet tuon niskassa*
[18:25] <@Nicolas_Cartier> * avaa silmänsä ja antaa niiden hetken tottua hämärään *
[18:26] <@Nicolas_Cartier> * vielä viikko sitten olisi ollut hämärämpää *
[18:26] <Heather> *katsoo tuon silmiä*
[18:26] <@Nicolas_Cartier> * sadepilvet tosin varmaan loivat oman asteensa tummuuteen *
[18:26] <@Nicolas_Cartier> * katsoo Heatheria *
[18:26] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin suloinen *
[18:27] <Heather> *hymyilee hieman* ...piditkö siitä? *kysyy hiljaa*
[18:33] <Heather> *silittää nicin niskaa, haluaisi päästä tuon pään sisälle*
[18:33] <@Nicolas_Cartier> pidin * sanoo hymyillen... kunnon taikuutta *
[18:34] <Heather> Hyvä... *hymyilee tuolle, jatkaen tuon niskan silittämistä*
[18:35] <@Nicolas_Cartier> * Heather oli niin... niin... sulkee taas silmät... tältäkö kissoista tuntui kehrätessä? *
[18:36] <Heather> *tuo oli vain niiin söpö*
[18:36] <Heather> ...voidaanko jäädä vain tänne
[18:37] <Heather> *kysyy hiljaa*
[18:38] <@Nicolas_Cartier> * kuuntelee sateenropinaa * noh... * virnistää * ehkä nyt sataa niin kovin paljon, ettei millään haluttu lähteä pihalle?
[18:39] <Heather> *pitää tuon virnistyksestä*
[18:39] <Heather> *hymyillen* Kuulostaa hyvältä... eihän me haluta kastua
[18:41] <Heather> *jatkaa tuon silittelyä samalla*
[18:41] <@Nicolas_Cartier> ei tietenkään * tuntuu kummalta puhua silmät kiinni, kun oli tottunut tekemään toisin *
[18:42] <@Nicolas_Cartier> * silittelyä... suloista silittelyä *
[18:43] <Heather> *upottaa kätensä tuon hiuksiin ja katselee tuon piirteitä. Voisi pussailla enemmänkin, mutta mitä jos tämä on vain poikien typerä veto?*
[18:43] <Heather> *onko liian innokas?
[18:43] <Heather> *
[18:43] <Heather> *Pussailu ON kivaa*
[18:43] <@Nicolas_Cartier> * murheet siirtyivät vain kauemmas *
[18:44] <Heather> *on loppupeleissä täysin kujalla kaikesta*
[18:44] <@Nicolas_Cartier> * oli vain hyvä olla... olla vain *
[18:46] <Heather> ...oletko sä... seurustellut aiemmin? *kysyy hiljaa, alkaen piirtään sormellaan varovasti tuon kasvojen ääriviivoja*
[18:49] <@Nicolas_Cartier> Joo... * ja tuntee tuon sormen liikkuvan kasvoillaan *
[18:51] <@Nicolas_Cartier> Mähän sanoin, et mun exä oli kans Londonin kanssa
[18:51] <Heather> Mut... oliko se ainoa?
[18:51] <Heather> *jatkaa samalla*
[18:54] <@Nicolas_Cartier> noh... muut ei oo ollut varsinaisia suhteita. Tiiäthän jotaan sellasta viikon "mä nyt tykkään susta" lasten juttua...
[18:55] <@Nicolas_Cartier> * voi, Nic muistaa, että lapsena oli joskus tullut vedettyä mukaan kunnon kissatappeluun *
[18:56] <@Nicolas_Cartier> * lopulta kumpikin tyttö oli lähtenyt, kun Nic olikin leikkinyt jonkun muun kanssa *
[18:56] <@Nicolas_Cartier> * siitä oli aikaa *
[18:56] <Heather> *nyökkää* Okei... miksi te erositte?
[18:58] <@Nicolas_Cartier> noh... Jill vaihto koulua ja... en tiedä * Nic oli ajatellut oikeasti olevansa tosi ihastunut, mutta yht'äkkiä yhteydenpito oli päättynyt... *
[18:58] <@Nicolas_Cartier> Jill oli veela...  tai puoliksi veela
[18:59] <Heather> Ai... *en voi koskaan päihittää VEELAA*
[18:59] <Heather> *sä sanoit just että sun eksäsi on VEELA*
[18:59] <Heather> *ja sitten olet MUN kanssa*
[19:00] <@Nicolas_Cartier> * miettii Jilliä, kaikkia juoruja ja sitä, miten oli oikeastaan jäänyt tyhjän päälle *
[19:00] <@Nicolas_Cartier> * oli aika masentavaa... aluksi se oli ollut tosi vaikeaa *
[19:01] <@Nicolas_Cartier> luulen... se tuntuu hiukan erilaiselta ku sun kanssa
[19:01] <Heather> ...ai? *vähän epäröivä*
[19:01] <Heather> miten niin?
[19:02] <@Nicolas_Cartier> * veelaus... miten se muuttikaan käytöstä? Olinko aidosti ihastunut Jilliin... tuon persoonaan? Tuon olemassaoloon... vai veelauteen *
[19:02] <@Nicolas_Cartier> vaikea selittää... en tiedä, kuvittele juovasi lemmenjuomaa
[19:02] <@Nicolas_Cartier> * ei mitään hajua toimiko lemmenjuoma samoin *
[19:02] <@Nicolas_Cartier> * toki... Jillin kanssa oli ollut todella mukavaa... *
[19:03] <Heather> En ole koskaan juonut lemmenjuomaa *toteaa*
[19:03] <@Nicolas_Cartier> ehkä hyvä niin * miettii *
[19:04] <@Nicolas_Cartier> mä pidän nykysin susta
[19:04] <@Nicolas_Cartier> * varmentaa *
[19:06] <Heather> *nyökkää ja lopettaa tuon kasvojen silittelyn* Okei...
[19:06] <Heather> *silti, eksäsi on veela*
[19:08] <@Nicolas_Cartier> * tuntee kun kosketus loppuu... *
[19:08] <@Nicolas_Cartier> * avaa silmät *
[19:08] <@Nicolas_Cartier> * niin kumma pitää silmiä kiinni *
[19:08] <@Nicolas_Cartier> * jotenkin helpompi puhua *
[19:08] <@Nicolas_Cartier> * ja toisaalta taas ei ollenkaan *
[19:08] <Heather> *katsoo tuota*
[19:09] <Heather> *ja tuon silmiä hiljaa, näyttäen vähän miettivältä*
[19:11] <Heather> *eksäsi oli varmasti toooosi kaunis*
[19:11] <@Nicolas_Cartier> * Heather... tuo ei hymyillyt? Oliko kaikki ok? *
[19:13] <Heather> *miten voisin päihittää sun eksän?*
[19:13] <Heather> *jos te ette varsinaisesti eronneet*
[19:13] <@Nicolas_Cartier> kuule... * laittaa käden tuon poskelle * mikä on?
[19:14] <Heather> Ei mikään... *sanoo vähän epävarmasti*
[19:15] <@Nicolas_Cartier> * silittää tuon poskea ja sipaisee hiuksia * ootko varma?
[19:16] <@Nicolas_Cartier> * eikö Heather halunnut puhua mulle? *
[19:16] <Heather> ...sun eksäsi on veela *sanoo hiljaa*
[19:17] <Heather> *jos lausuu yhtään enempää ulos, tuntee itsensä täydeksi idiootiksi*
[19:17] <Heather> mä en...
[19:18] <@Nicolas_Cartier> * katsoo Heatheria kummissaan * mut ei sun tarvii olla... hyvä vaan, ettet oo. Oot ihana just noin
[19:20] <Heather> *nyökkää ja yrittää uskoa Nicolasin sanat*
[19:20] <Heather> Okei... *hymyilee tuolle hieman*
[19:22] <@Nicolas_Cartier> * voi Heather *
[19:22] <@Nicolas_Cartier> * sä et tunnu oikeen uskovan ittees *
[19:24] <Heather> *en uskokaan, mutta en sano sitä sulle ääneen*
[19:24] <Heather> *se tekisi asiasta vain todellisemman*
[19:25] <@Nicolas_Cartier> * uskoo, että Jill-asia on käsitelty *
[19:26] <@Nicolas_Cartier> * ei itse ollut ihastunut enää Jilliin, joten ei tuolla ollut mitään syytä olettaa niin *
[19:27] <Heather> *tekisi mieli kömpi istuun Nicin syliin*
[19:27] <Heather> *miettien vain onko se... sopivaa*
[19:27] <@Nicolas_Cartier> * laskee kätensä alas ja jää katselemaan Heatheria *
[19:28] <@Nicolas_Cartier> * miten herkkä... miten suojeltava... voisin pitää susta kii, auttaa sua *
[19:29] <@Nicolas_Cartier> * ja toisaalta vahva... vahva... *
[19:29] <@Nicolas_Cartier> * miksi tytöt olivat niin moniulotteisia? *
[19:29] <Heather> *tuntee olevansa läpivalaisun kohteena*
[19:30] <Heather> ...mitä me tehdään?
[19:31] <@Nicolas_Cartier> Hmm... * katselee sadetta... kello alkaisi varmaan olla jo paljon, mutta jotenkin ei välittänyt siitä... halusi vain olla tässä *
[19:31] <@Nicolas_Cartier> * oli huono keksimään mitään tekemistä. Yleensä muut hoitivat sellaisen *
[19:31] <Heather> ...kesällä siis
[19:31] <Heather> Tai... lomalla
[19:32] <@Nicolas_Cartier> aa... öö, kesällä? * ei ollut miettinyt asiaa *
[19:32] <@Nicolas_Cartier> * tai oikeastaan... oli *
[19:32] <@Nicolas_Cartier> * mutta se oli vain pieni idean poikanen *
[19:32] <@Nicolas_Cartier> * ihan pieni ja... viaton, niin *
[19:33] <Heather> Niin... Mä en todennäköisesti pääse lähteen sinne Irlantiin
[19:33] <@Nicolas_Cartier> tota... pöllöposti varmaan toimii? * sanoo, mutta miettii, että mitä jos... *
[19:33] <Heather> ...loma on monta kuukautta
[19:33] <@Nicolas_Cartier> ai... etkö? Miks?
[19:34] <Heather> No vanhempani uhkailivat jo nyt etten pääse lähteen, seuraava jälki-istunto on viimeinen tikki
[19:34] <@Nicolas_Cartier> ai niin... * kurja * mulla vois olla yks idea...
[19:34] <Heather> *katsoo tuota* Kerro?
[19:35] <@Nicolas_Cartier> tota...  mietin, et jos... voisin ryhtyy sun tukiopettajaks kesällä... tai siis meniskö se läpi sun vanhempiin? Tärkeetä opiskelua ja öö... hyödyllistä ajankäyttöä...
[19:35] <Heather> *katsoo toista*
[19:35] <Heather> ...sä olet nero
[19:36] <@Nicolas_Cartier> * virnistää * siis... kun teen sitä jo koulussa niin vois olla loogista... emt
[19:36] <@Nicolas_Cartier> * hieroo again niskaansa *
[19:36] <Heather> Jos ehdotan vanhemmille, että jatkat kesän yli mun tukiopettajana.... Heitä ei luultavammin haittaisi *hymyilee*
[19:36] <@Nicolas_Cartier> * siitä olikin tullut vakioele *
[19:36] <Heather> Luultavammin olisivat vain iloisia ja maksaisivat sulle siitä hyvästä että saat taottua mun päähän jotain
[19:37] <@Nicolas_Cartier> * miettii rahaa... tarvitsi kyllä kesätöitä, mutta... tuntuisi tosi pahalta ottaa Heatherin perheeltä rahaa Heatherin seurasta *
[19:37] <@Nicolas_Cartier> öm... niin noh... en tii onko se tarpeellista
[19:38] <Heather> Jos kieltäydyt, isä pitää sitä outona
[19:39] <@Nicolas_Cartier> ah... mm... no sit varmaan pitää opettaa jotaan oikeest * miettii oliko tämä nyt tosi huono valhe vai oikeasti tosi toimiva ratkaisu, jolla sai vietettyä aikaa Heatherin kanssa ja samalla autettua tuota... *
[19:39] <@Nicolas_Cartier> * toisaalta ehkä tämä oli vain jotenkin luonteva jatke... *
[19:39] <@Nicolas_Cartier> * ei oikein osannut kuvitella, millaista suhde sitten olisi, kun tutorointi päättyisi *
[19:40] <Heather> Vielä parempi olisi, jos viesti tulisi koululta... *katsoo tuota ovelasti*
[19:40] <Heather> Tiedätkö... ehdotat Molinalle että jatkat mun tukiopettamista kesälläkin, ja Molina kirjottaisi vanhemmilleni että tarvitsen sitä
[19:41] <@Nicolas_Cartier> hmm... * miettii ottiko Molina ehdotuksia vastaan... olisi voinut hoitaa asian vararehtorilla, mutta jostain kumman syystä toivoi kovasti, ettei vararehtori ehtisi vaikuttaa asiaan ollenkaan *
[19:41] <@Nicolas_Cartier> toivottavasti se metsäreissu ei pilaa tätä...
[19:42] <@Nicolas_Cartier> mut joo, voin yrittää * okei... Molinalle puhuminen oli pelottavaa *
[19:42] <@Nicolas_Cartier> * oli kyllä järkevää, jos koulu ehdottaisi asiaa... * tuo on kyllä fiksu lisä
[19:43] <Heather> Kaadat syyt mun niskoille, niin se ei pilaa
[19:43] <Heather> Tai Londonin
[19:43] <@Nicolas_Cartier> * ehkä Molinaa ei kiinnostanut pätkääkään opiskelijat ja tämä voisi vain laittaa raksin paperille, jos joku lisäsi opiskelua? *
[19:44] <@Nicolas_Cartier> * katsoo Heatheria * mä kävelin ihan ite sinne metsään
[19:44] <@Nicolas_Cartier> sitä paitti sanoin jo Feylle, että se oli osa tukiopetusta
[19:44] <Heather> Et olisi kävellyt, ellet olisi tullut mun perässä, eikö? *kömpii tuon syliin vähän vaivihkaa*
[19:44] <@Nicolas_Cartier> se ei varmaan katsois hyvällä, jos selviäis, et se oli valhe
[19:45] <@Nicolas_Cartier> hm... * se oli totta, tietty se oli totta *
[19:45] <@Nicolas_Cartier> enkö näytä siltä, että pelastaisin haiskuja metsästä omin nokkineni?
[19:45] <@Nicolas_Cartier> * viaton ilme *
[19:45] <Heather> ...Et *hymy*
[19:45] <@Nicolas_Cartier> * virnistää * voihan...
[19:46] <@Nicolas_Cartier> * jättää sanomatta, että oli tullut mukaan vain Heatherin takia *
[19:46] <@Nicolas_Cartier> * mutta ehkäpä tuo tiesi sen jo *
[19:46] <Heather> Mä voisin kyllä käydä tarkistamassa että niillä on kaikki okei...
[19:47] <Heather> *hymyilee tuolle ja pitää tuosta kiinni*
[19:47] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa tosi pahasti kulmiaan * sulle kävi jo viimeks pahasti
[19:48] <Heather> Se oli vain varomatonta
[19:48] <Heather> Olen liikkunut metsässä ennenkin
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * ei ole tyytyväinen tuon asenteeseen * ... siellä on oikeesti tosi vaarallista
[19:50] <Heather> *pyöräyttää silmiään*
[19:50] <Heather> En mene niin syvälle, että jotain tapahtuisi
[19:50] <@Nicolas_Cartier> vaikkei niihin ois vielä törmännyt niin ei se tarkota ettei niitä ois
[19:51] <Heather> Liikuthan sä ulkonakin, vaikka meteoriitti voi tipahtaa päällesi
[19:51] <Heather> Tai tiiliskivi
[19:51] <Heather> *huomauttaa*
[19:52] <@Nicolas_Cartier> on epätodennäköistä, että niin tapahtuu * huomauttaa takaisin *
[19:52] <@Nicolas_Cartier> ja on eri asia etsiä tahallisesti ongelmia
[19:52] <@Nicolas_Cartier> * kunnon isovelisaarna *
[19:52] <@Nicolas_Cartier> * oli oikeasti sanonut samat sanat aika monta kertaa *
[19:54] <Heather> En etsi tahallisesti ongelmia *huvittunut*
[19:54] <Heather> Ei metsässä tarvitse pelätä
[19:55] <@Nicolas_Cartier> * katsoo epäluuloisena *
[19:55] <Heather> *katsoo Niciä ja kohottaa kulmiaan*
[19:55] <Heather> ...oletko liikkunut metsässä?
[19:55] <Heather> Yksiksesi?
[19:56] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan * ... mein kodista ku menee jotain kilometrejä niin onhan siellä joku metsäpolku
[19:56] <Heather> Nyt tarkoitan ihan metsä metsää
[19:56] <Heather> Ilman polkuja
[19:57] <@Nicolas_Cartier> ai... öö... en * miksi olisinkaan... *
[19:57] <@Nicolas_Cartier> * metsät olivat vaarallisia *
[19:58] <Heather> Mä olen
[19:58] <Heather> Eikä metsissä ole mitään pelättävää
[19:58] <Heather> vielä olen hengissä, eikä mua ole edes riivattu
[19:58] <Heather> ...enkai mä paina? *istuu kuitenkin tuon sylissä*
[19:58] <@Nicolas_Cartier> njaa * ei vakuutunut *
[19:58] <@Nicolas_Cartier> öm... et
[20:00] <Heather> Mä vien sut joskus metsään... Sun pitäisi nähdä irlantilaiset metsät
[20:00] <Heather> *hymy*
[20:01] <@Nicolas_Cartier> * katselee hieman varovasti Heatheria... okei... ehkä se olisi joskus ihan turvallista... kunhan mantikorit ei tulisi * okei, mut et mee koulun metsään enää?
[20:01] <Heather> En lupaa mitään
[20:01] <Heather> Ei koulun metsissä ole kuitenkaan mitään
[20:01] <@Nicolas_Cartier> * huoh *
[20:02] <@Nicolas_Cartier> mm... ei niitä turhaan oo kielletty
[20:02] <Heather> Enemmän kai, ettei porukka eksyisi sinne *kohauttaa olkiaan*
[20:02] <Heather> Jos sulta kiellettäis sokeri, noudattaisitko?
[20:02] <@Nicolas_Cartier> noh, ei eksyminenkään oo kivaa
[20:03] <@Nicolas_Cartier> öö... en tiedä
[20:03] <@Nicolas_Cartier> eiks sokeria oo vähän kaikessa?
[20:03] <@Nicolas_Cartier> Mut mm, jos siihen kasvais pienenä, ni tuskin se ois niin paha
[20:03] <Heather> Nimenomaan
[20:03] <@Nicolas_Cartier> en tii... kai mä varmaan oisin sit sokeritta?
[20:03] <@Nicolas_Cartier> mm... jaa
[20:03] <@Nicolas_Cartier> hm
[20:04] <Heather> etkö uhmaisi auktoriteettiä?
[20:04] <@Nicolas_Cartier> en oikeen osaa kuvitella, et joku ois kasvanut metsissä... tai kävelly niis muuten vaan
[20:04] <@Nicolas_Cartier> hm... noh, miks uhmata?
[20:04] <Heather> Mä olen kävellyt metsissä lapsesta asti... ja miksi et uhmaisi?
[20:05] <@Nicolas_Cartier> Jos ei aiheuta mulle ongelmia. Siis sokerihan on kai aika epäterveellistä, et se vois olla vaan hyvä...
[20:06] <Heather> Hyppäisitö jyrkänteeltä, vain koska joku ylempi taho määräisi niin ja saisi perusteltua sen?
[20:06] <@Nicolas_Cartier> eikö toi mee luokkaan "aiheuttaa ongelmia?"
[20:08] <Heather> Ehkä *kohauttaa olkiaan*
[20:09] <Heather> En tiedä aiheutanko ongelmia, ehkä *katsoo Niciä*
[20:09] <@Nicolas_Cartier> mmm * miettii hieman koulun historiaa *
[20:10] <@Nicolas_Cartier> hmm... noh... en tiedä onko se ongelmien aiheuttamista muille, mutta ehkä sulle itselle * miettii *
[20:11] <@Nicolas_Cartier> * ainakaan tuo ei räjäytellyt luokkia tai heitellyt pilailutavaroita käytäville *
[20:11] <@Nicolas_Cartier> * ainakaan Nic ei tiennyt sellaisesta *
[20:11] <Heather> *katsoo tuota* Mutta ne on vain mun ongelmia
[20:13] <@Nicolas_Cartier> * mm... harmi, että tuo halusi ajatella niin... olisi voinut jakaa ne, halusi auttaa, kutistaa ongelmat pienemmiksi kunnes niitä ei enää olisi *
[20:13] <Heather> Mutta, yritän olla tekemättä mitään kiellettyä hirveästi
[20:14] <@Nicolas_Cartier> * hymyilee * kuulostaa hyvältä suunnitelmalta
[20:14] <@Nicolas_Cartier> * teki mieli silittää tuota *
[20:14] <@Nicolas_Cartier> * halata... tai jotain *
[20:15] <Heather> *istuu tyytyväisenä tuon sylissä, kädet kevyesti tuon niskan takana*
[20:16] <Heather> ...kävi miten kävi, mutta haluan nähdä sua kesällä
[20:19] <@Nicolas_Cartier> sama * jostain syystä mieleen tulee vanha muisto, jossa isä körötteli sylissä - siihen liittyi joku runo *
[20:19] <@Nicolas_Cartier> * vai oliko se sittenkään isä? Tuskin sentään *
[20:19] <@Nicolas_Cartier> * hmm*
[20:21] <Heather> *hymyilee tuolle ja suutelee tuota hellästi*
[20:21] <@Nicolas_Cartier> * ei ollut ajatellut isää isänä pitkään aikaan  *
[20:21] <@Nicolas_Cartier> * yllättyi suukosta *
[20:21] <@Nicolas_Cartier> * ja vastaa siihen kietoen kätensä tuon vyötärölle *
[20:23] <Heather> *tuon kosketus aiheutti kylmät väreet koko kehossa, painautuen vähän lähemmäs tuota*
[20:23] <Heather> *ei halua että tuo irrottaisi otetta koskaan*
[20:24] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin... niin hento ja silti niin... ääääää *
[20:25] <@Nicolas_Cartier> * suudelma loppuu, mutta jotenkin jää kaipaamaan lisää *
[20:25] <Heather> *katsoo Niciä ja puree huultaan, painaen otsansa vasten tuon otsaa*
[20:25] <@Nicolas_Cartier> * sulkee taas silmänsä... voisimpa nostaa sut ilmaan tai tehdä jotaan tosi outoa... ehkä pitäis alkaa käydä kuntosalilla *
[20:26] <@Nicolas_Cartier> * olihan koulullakin kuntosali... *
[20:26] <Heather> *suukottaa tuon nenää*
[20:28] <Heather> ...aiheutat mussa kaikkea outoa
[20:30] <@Nicolas_Cartier> * naurahtaa * ai, aiheutan? Mitäs outoa?
[20:30] <@Nicolas_Cartier> ... halun opiskellako? * mulla on päinvastoin *
[20:31] <Heather> *naurahtaa* no tällä hetkellä se ei ole kovinkaan kärjessä
[20:33] <@Nicolas_Cartier> Kappas kun mulla on sellanen outo olo kans
[20:33] <Heather> Ai, ettet halua opiskella? *vino hymy*
[20:36] <@Nicolas_Cartier> no jotain sinne päin * hymyilee * emmä ny vaihtas tätä mitenkää siihe
[20:37] <@Nicolas_Cartier> * oikeasti... olinkohan Heatherista täysi nörtti? *
[20:37] <@Nicolas_Cartier> * hikari-nörtti? *
[20:37] <Heather> *söpö-nörtti*
[20:37] <Heather> *suukottaa tuota huulille*
[20:37] <Heather> ...oot ihana
[20:38] <@Nicolas_Cartier> * ääääää * niin säkin
[20:40] <Heather> Ihana ja komea... *hymyilee tuolle*
[20:40] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin ihana - kaikki tuossa  *
[20:40] <@Nicolas_Cartier> * kunnon ihastuspilvi *
[20:40] <@Nicolas_Cartier> * hattaroita ja vaaleanpunaisia kiiltokuvia, aurinkoa ja sateenkaaria *
[20:42] <Heather> *katsoo tuota* ...miten me saadaan pidettyä tämä salassa?
[20:43] <@Nicolas_Cartier> * katsoo tuota ja punastuu... totta, ei saisi käyttäytyä näin * öäm
[20:44] <@Nicolas_Cartier> ehkä... pitää tapailla näin sadesäällä, niin ketään ei kiinnosta?
[20:44] <@Nicolas_Cartier> * oikeasti, kiinnostiko ketään lopulta? *
[20:44] <Heather> *nauraa hiljaa*
[20:44] <@Nicolas_Cartier> * hmm... varmaan liian montaa *
[20:44] <Heather> Tai sitten voidaan etsiä kaikki koulun pimeimmät komerot...
[20:45] <@Nicolas_Cartier> * ainakin Jillistä oli tullut juoruja, mutta toisaalta, niihin tottui *
[20:45] <@Nicolas_Cartier> pimeät komerot kuulostavat yllättävän hienolta * naurahtaa* toki aina voi teeskennellä, että kyse oli vaan opetuksesta
[20:46] <@Nicolas_Cartier> ehkä pitää alkaa raahata muistiinpanoja mukana
[20:46] <Heather> Niin voi... *hymy* Mut haluan sut muutenkin kun vain muistiinpanojen kanssa
[20:47] <Heather> Joten, voidaan kokeilla pimeitä komeroita... *äänensävy oli vähän monitulkintainen*
[20:49] <@Nicolas_Cartier> * katseli tuota... halusiko hän oikeasti muutakin kuin sen hyödyllisen tukiopettajan? Ehkä... *
[20:50] <@Nicolas_Cartier> * ei kuitenkaan saisi mennä liian pitkälle ennen kuin tuo olisi vanhempi *
[20:50] <@Nicolas_Cartier> * ei ainakaan saisi painostaa... eikä eikä... eikä tehdä mitään mikä tuntuisi Heatherista pahalta *
[20:50] <@Nicolas_Cartier> * voi... voivoivoiv *
[20:51] <@Nicolas_Cartier> mm... ehkä niin
[20:51] <Heather> *kallistaa päätään ja katsoo tuota*
[20:51] <@Nicolas_Cartier> * vatsa kurnii *
[20:51] <Heather> *ihan kun tuo näyttäisi siltä että miettisi taas liian pitkälle*
[20:52] <@Nicolas_Cartier> * miettii liian pitkälle *
[20:52] <Heather> ...ajatteletko aina noin paljon?
[20:53] <Heather> Näytät siltä, että miettisit vähintään kymmenen vuoden päähän
[20:53] <@Nicolas_Cartier> * punastuu...* onko se noin ilmiselvää?
[20:54] <Heather> On... *naurahtaa* Mietitkö kymmenen vuoden päähän?
[20:54] <Heather> *aikaan, jolloin on turvallista harrastaa seksiä?*
[20:54] <@Nicolas_Cartier> no en nyt ihan...
[20:54] <@Nicolas_Cartier> * alkaa miettiä, millaista olisi kymmenen vuoden päästä *
[20:54] <@Nicolas_Cartier> * voisi ehkä elää Heatherin kanssa yhdessä??? *
[20:54] <Heather> ...paitsi nyt mietit
[20:55] <@Nicolas_Cartier> * voisi olla oma pikkuperhe...  * öämm...
[20:55] <Heather> *huvittunut ja kutittaa tuota niskasta*
[20:55] <@Nicolas_Cartier> ehkä sun pitäs opetella lukilitista, oisit luonnonlahjakkuus
[20:55] <Heather> *naurahtaa* Luen vain sun ilmeitä
[20:56] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli söpö ollessaan huvittunut... mutta miksi se tapahtui aina kun itse oli nolostunut? *
[20:56] <Heather> Voisit keskittyä muhun nyt...
[20:56] <Heather> Etkä mihinkään muuhun
[20:56] <@Nicolas_Cartier> * naurahtaa * enkö mä keskity koko aika suhun?
[20:57] <@Nicolas_Cartier> * koskettaa tuon selkää... miten se tuntuikaan niin hurjalta? *
[20:58] <Heather> *värähtää kevyesti* Ajattelet todella paljon siinä samalla
[20:59] <@Nicolas_Cartier> minkä sitä ajatuksille mahtaa?
[20:59] <Heather> no se on ihan totta... *naurahtaa*
[21:01] <Heather> Lukilitis vois olla hyvä...
[21:01] <Heather> Pääsisi sun pään sisälle
[21:02] <@Nicolas_Cartier> * liikuttaa kättä tuon selällä... * jahas, pitääkö huolestua?
[21:02] <@Nicolas_Cartier> toki ajatukseni ovat vain täynnä ajatuksia susta
[21:02] <Heather> ....Nehän mua kiinnostaakin
[21:02] <Heather> Että miten mua ajattelet
[21:02] <@Nicolas_Cartier> * kallistaa päätään... miten ajattelin? Jännä ajatus *
[21:03] <@Nicolas_Cartier> mmhm...
[21:03] <Heather> Osaatko lukilitista?
[21:03] <@Nicolas_Cartier> * aluksi tuo oli ollut vain nimi paperilla... sitten oppilas ja sitten jotain muuta *
[21:04] <@Nicolas_Cartier> * olisiko susta huolestuttavaa, jos osaisin? *
[21:04] <Heather> *ei osannut itsekään kuvitella, mitä tapahtuisi kun joutuu tukiopetukseen*
[21:05] <@Nicolas_Cartier> Olisiko se susta paha? * kysyy * Mut ei, en osaa. Okklumeusta ehkä jokseenkin
[21:07] <Heather> Ei... *katsoo Niciä ja nyökkää*
[21:08] <@Nicolas_Cartier> jostaan syystä opet ei yleensä opeta sitä * toteaa hieman hajamielisesti *
[21:08] <Heather> No, se on vähän kyseenalainen taito
[21:09] <Heather> Se voisi olla mielenkintoista osata
[21:10] <@Nicolas_Cartier> mm... en tiedä. Raskasta ja vaikeaa varmaan
[21:10] <@Nicolas_Cartier> * sade alkaa loppua *
[21:10] <Heather> Mmh.. ehkä *katsoo tuota*
[21:11] <@Nicolas_Cartier> * ainakaan ei enää ropise samalla tavalla *
[21:11] <@Nicolas_Cartier> * pitäisikö lähteä? *
[21:11] <@Nicolas_Cartier> * huomenna oli arkipäivä... *
[21:11] <Heather> *miksi ei voida olla tässä vain pussailemassa ja parantamassa maailmaa?*
[21:11] <@Nicolas_Cartier> * mutta halusi olla Heatherin kanssa *
[21:12] <@Nicolas_Cartier> * mutta toisaalta... olisi paljon aikaa vielä olla Heatherin kanssa *
[21:12] <@Nicolas_Cartier> * koko tulevaisuus oli paljon aikaa*
[21:12] <Heather> *nojaa tuohon*
[21:13] <@Nicolas_Cartier> * piti tuosta kiinni *
[21:13] <Heather> *hiljaa ja hipsuttelee*
[21:13] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin suloinen *
[21:14] <Heather> *haluaisi tietää Nicolasista kaiken*
[21:16] <@Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria. Jos tuo saisi päättää, niin pukkarista ei lähdettäisi ollenkaan, nukuttaisiin vain ja lopulta herättäisiin aamuaurinkoon *
[21:16] <Heather> *bingo*
[21:17] <@Nicolas_Cartier> * pitäisi siis varmaan itse olla the aikuinen *
[21:17] <@Nicolas_Cartier> * jos aikoi syödä ja nukkua tänä iltana *
[21:18] <Heather> *eiii me ruokaa tarvita*
[21:18] <Heather> *meillä on toisemme*
[21:27] <@Nicolas_Cartier> * huone alkaa jo olla tummunut edes vähän, vaikka kesä sitä hyvin estikin *
[21:27] <@Nicolas_Cartier> * huokaisee *
[21:27] <Heather> *kohottaa kulmiaan kysyvänä*
[21:28] <@Nicolas_Cartier> * pitäisi lopettaa ja lähteä syömään *
[21:28] <@Nicolas_Cartier> tuota... mietin vaan, että kello alkaa olla aika paljon * kumma juttu kun tuntui usein sanovan tätä *
[21:28] <Heather> Luultavammin onkin...
[21:30] <@Nicolas_Cartier> pitäisi varmaan alkaa lähteä * ei voi nousta, jos Heather on sylissä, voi surku *
[21:31] <@Nicolas_Cartier> * ei tietenkään voi siirtääkään tuota, sehän olisi... epäkohteliasta *
[21:31] <Heather> Niin kai... *pieni mutru, nousten varovasti tuon sylistä*
[21:33] <Heather> *katsoo Niciä* Nähdäänkö milloin... seuraavan kerran? *varoo edelleen jalkaansa*
[21:34] <@Nicolas_Cartier> * nousee * mm... ens viikolla tais olla pal menoja... mut ehkä viimeistään siellä treffeillä * vinkkaa silmää*
[21:35] <@Nicolas_Cartier> ellei jopa sitä aiemmin, mulla ei oo huomenna illasta mitään
[21:35] <Heather> *virnistää* Ei mullakaan...
[21:36] <Heather> Voitaisiin siis nähdä huomenna *ojentaa käsiään Nicille*
[21:37] <@Nicolas_Cartier> *hymyilee ja tarttuu käsiin *
[21:37] <@Nicolas_Cartier> se sopii mainiosti
[21:38] <Heather> Monelta? ja missä? *pitää tuota käsistä ja katsoo tuota, kätevää kun ovat lähes samanpituisia*
[21:41] <@Nicolas_Cartier> hmm... öö... oisko se luokka, missä opiskeltiin jästitietoa? * se oli pieni ja kukaan ei kuitenkaan käyttänyt sitä... sitä paitsi Nicillä oli hyvin lupa olla siellä Heatherin kanssa *
[21:41] <@Nicolas_Cartier> ellet haluu tehdä jotain
[21:41] <@Nicolas_Cartier> lennellä luudilla ynnä muuta
[21:43] <Heather> Ehkä se luokka on ihan hyvä *katsoo tuota*
[21:43] <@Nicolas_Cartier> * luokat ei ollut kovinkaan romanttisia... tosin oli just pukkarissa *
[21:45] <@Nicolas_Cartier> * pitäisi varmaan oikeasti joskus tehdä Heatherin kanssa jotain  *
[21:45] <Heather> *kannattaisi*
[21:45] <@Nicolas_Cartier> * käydä jästileffassa tai... jaa'a *
[21:45] <@Nicolas_Cartier> * pelata jotain... käydä keilaamassa? *
[21:45] <Heather> *minigolfaan!*
[21:46] <@Nicolas_Cartier> * ottaa askeleen kohti pukkarin ovea *
[21:47] <Heather> *pitää tuota kädestä edelleen, kun nilkuttaa vieressä*
[21:47] <@Nicolas_Cartier> * yrittää hieman tukea, että tuon kävely olisi helpompaa *
[21:47] <@Nicolas_Cartier> * voi... tosiaan sinne kuntosalille *
[21:47] <Heather> *ei estele, lähinnä pelkää astua sille nilkalleen*
[21:48] <@Nicolas_Cartier> * mutta milloin? Ja äh... kuntosalit olivat ankeita *
[21:49] <@Nicolas_Cartier> * mutta sitten voisi kantaa Heatherin - olisi söpöää *
[21:49] <Heather> *lähtee käveleen koululle*
[21:52] <@Nicolas_Cartier> * kävelee mukana *
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Kahdestaan tyttöjen pukkarissa

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Kesä 2020, 04:40

Kiitos teille (jälleen kerran) upeasta ja pitkästä pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 15p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 15p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit