Mukana olevat hahmot: Aur ja Heather O'Hara
Ajankohta: Sovitaan myöhemmin
Tapahtumapaikka: Sepentardin tupa
Juoni: Aur ja Heather tutustuvat ja juoruilevat
Olin aivan sekaisin viikonpäivistä, enkä tiennyt oliko minulla tunteja vai ei joten olin päättänyt nukkua koko päivän. Aamulla nukkuminen oli ollut vaikeaa silä tuvassa oli pyörinyt paljon ihmisiä. Mutta olin saanut suurimman osan hiljaisiksi ja pois tuvasta, huutamalla haluavani nukkua. Sen jälkeen olin herännyt noin neljän aikaan, noussut ylös ja käynyt suihkussa.
Nyt kello oli kuitenkin jo viisi ja tanssin tupani oleskeluhuoneessa, kuulokkeet korvissani kuulematta mitään mitä ympärillä tapahtuu. Olin huomannut jo tanssiessani parin oppilaan menevän makuutiloihin ja sieltä pois katsoen minua oudosti. Mitä outoa muka tanssivassa tytössä oli. Vaatteita en kuitenkaan ollut jaksaa laittaa päälleni vaan tanssin harmailla calvin kleinin stringeillä ja siihen matchaavillä rintaliiveilla, mutta päälläni oli myös musta mesh aamutakki. Olin levittänyt kasvoilleni harmaan kasvonaamion ja olin vallannut pöytäryhmän kokonaan itselleni. Pöydällä oli kulhossa mansikoita ja suklaata, kynsilakkapulloja ja vogue lehtiä. Lehtiä oli sohvan lisäksi myös sohvilla ja yhdellä sohvalla makasi oma peittoni jonka kanssa olin vallannut paikan.
//hyih olipa laaduton eka viesti//